Lekker he? Al die tijd gemistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo, ik ben SEMTEX, 33 jaar en ik heb net voor het eerst in mijn leven een dadel gegeten
Altijd gedacht dat het smaakte naar rozijn. Meteen eens kijken wat voor lekkere recepten er mee te maken zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Lekker he? Al die tijd gemist
Vanavond hier falafel in pitabroodjes, deeg staat te rijzen, erbij hummus recept van ottolenghi en knoflookyoghurt, tomaten koriander salade en gebakken parpika en ui
Brrr, ik heb dat heel lang geleden eens geprobeerd. Maar ja, toen lustte ik ook geen ananas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo, ik ben SEMTEX, 33 jaar en ik heb net voor het eerst in mijn leven een dadel gegeten
Het is gewoon een gedroogd zoet vruchtje, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Dan heb je wat gemist joh!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
ah, dat eten wij morgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
POmpoenrisotto hier straks, met baconblokjes
Mijn eigenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, dat eten wij morgen
Welk recept gebruik je?
zou je die willen delen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn eigen![]()
met gepofte knoflook enzo
Ik gebruik flespompoenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
zou je die willen delen?
Die van mij is lekker, maar mist iets....
http://www.okokorecepten.(...)aat-ainsley-harriottquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je daar 'n receptje van?
Zijn die vissticks lekkerder dan andere merken? De beroemde Iglo bijvoorbeeld? Handig om te weten, wou morgen namelijk vissticks eten. Of kibbeling van Queens. Een makkelijk dagje, even niet zelf maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vissticks van de lidl (erg lekker!) met een salade met ei, tomaat en feta. Nu een fles versgeperst sap van AH.
Ik heb ze normaal ook van iglo, maar deze zijn ook erg lekker, misschien nog wel lekkerder. De korst is ook heerlijk krokant!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zijn die vissticks lekkerder dan andere merken? De beroemde Iglo bijvoorbeeld? Handig om te weten, wou morgen namelijk vissticks eten. Of kibbeling van Queens. Een makkelijk dagje, even niet zelf maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |