Hij noemt zichzelf pedofiel, dan is hij dat toch gewoon? Hij heeft seks gehad met een 15-jarige, maar dat betekent niet dat hij een 5-jarige niet aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat het aangezien om een 15 jarige gaat, geen pedofiel is. Het gaat hier om een pederast, wat een volkomen andere seksuele voorkeur is.
Maar wat is dan het belang van die wetenschap voor jou dan als het jouw houding tegenover deze man toch niets zal veranderen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ja, ik moet het weten. Ik vind het best relevant, en als er een pedofiel/pedoseksueel naast mij komt weten doe ik niet ineens anders tegen hem.
Ach, zolang kinderen het risico lopen onnodig slachtoffer te worden van een recidiverende pedoseksueel omdat de ouders uit ´het belang van de maatschappij´ niet wisten dat die aardige buurman zijn leuter graag in kleine kindertjes stop hoef je (terecht) weinig rationaliteit te verwachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zie graag een wat evenwichtiger balans tussen eigen belang en dat van de samenleving c.q. kinderen. Maar kennelijk denken mensen daar anders over.
En nu ben ik een egoïst?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij wil graag een heksenjacht en als je daar dan op aangesproken word verschuil je je achter de ziekte van een pedo. Een heksenjacht dient alleen jouw egoïstische belang.
Het zal zolang die meldingsplicht er is ook wel e.e.a. betekenen voor de waarde van je huis als je daadwerkelijk zo iemand naast je hebt wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pedo's komen in dat geval niet naast je te wonen. Er is namelijk niemand die een pedo naast zich wil hebben wonen.
Jij toch wel? Wat niet weet wat niet deert immers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pedo's komen in dat geval niet naast je te wonen. Er is namelijk niemand die een pedo naast zich wil hebben wonen.
Ik ben niet zo bekend met al die termen, 15 jaar is wel bijna de leeftijd dat het legaal is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat het aangezien om een 15 jarige gaat, geen pedofiel is. Het gaat hier om een pederast, wat een volkomen andere seksuele voorkeur is.
Ja, ik ben echt niet zo. Ik kan mijn ogen niet sluiten voor niks. Snap niet dat mensen zoals Elan dat wel kunnen en zich dan ook nog oprecht afvragen waarom zulke informatie relevant is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij toch wel? Wat niet weet wat niet deert immers.
En dat is precies wat je doet. Je wil heksenjachten omdat je graag pedo's wil straffen. Dat dat geen enkel belang of doel dient anders dan jouw wraakgevoelens te kunnen botvieren is kennelijk niet relevant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En nu ben ik een egoïst?![]()
De echte egoïst is een pedo die niet in het belang van kinderen denkt maar puur in zijn eigen belang.
En als het dan even niet uitkomt dat moet de samenleving er maar weer de schouders onder zetten om zo`n man een tweede kans te gunnen. Het is de wereld op z`n kop.
Prima pleidooi, je zou de man actief kunnen helpen met het zoeken naar huisvesting. Heb je niet iets in de buurt vrij voor hem?quote:
Nee, ik ook niet. Daarom wil ik dit niet weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij toch wel? Wat niet weet wat niet deert immers.
Dus omdat je geen pedo in je buurt wil laten wonen wil je een heksenjacht? Knappe manier van redeneren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat is precies wat je doet. Je wil heksenjachten omdat je graag pedo's wil straffen. Dat dat geen enkel belang of doel dient anders dan jouw wraakgevoelens te kunnen botvieren is kennelijk niet relevant.
Dan doe je een opt-in systeem voor mensen die het wel willen weten en mensen die het niet willen weten, op een Google map. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Daarom wil ik dit niet weten.
Knappe manier van lezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat je geen pedo in je buurt wil laten wonen wil je een heksenjacht? Knappe manier van redeneren.
Gvd he, dit soort simpele mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten gewoon de lul eraf hakken en in de bek douwen.
Je moet mensen die mogelijkheid überhaupt niet aanbieden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan doe je een opt-in systeem voor mensen die het wel willen weten en mensen die het niet willen weten, op een Google map. Probleem opgelost.
Nogmaals, het is niet mijn probleem dat die knakker zich zelf buiten de samenleving heeft geplaatst. Ik ben ook niet verplicht om elke junk in de straat een aalmoes te geven omdat ze anders gaan stelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat is precies wat je doet. Je wil heksenjachten omdat je graag pedo's wil straffen. Dat dat geen enkel belang of doel dient anders dan jouw wraakgevoelens te kunnen botvieren is kennelijk niet relevant.
Ik vind vervolging in dit geval zinloos. Wat mij betreft is er geen probleem wanneer het seksuele handelingen tussen geslachtsrijpe personen zonder bijkomende dwang betreft. Een leeftijdsgrens lijkt me op dit gebied dan ook zinloos en te rigide.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met al die termen, 15 jaar is wel bijna de leeftijd dat het legaal is.
Dan rest de vraag was die man op de hoogte van de leeftijd van die jongen? En zo ja vind jij het dan niet gevaarlijk om zo`n man terug in de samenleving te plaatsen als het helemaal niet bekend is of 15 jaar echt de grens is voor zo`n man?
En waarom zou je dat willen verbieden? Je beschuldigt anderen van een heksenjacht na te jagen maar zelf propagandeer je staatscensuur van de bovenste plank zoals alleen in 40-45 is voorgekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je moet mensen die mogelijkheid überhaupt niet aanbieden.
Dat zeg je omdat jij het niet wil weten, jammer dat sommige mensen altijd van zichzelf uitgaan en dat als goed zien voor de rest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit als ie nog een keer in de fout gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je praat wel maar geeft geen antwoord op de vraag. Heb je wel of geen interesse in die man een woonplaats aan te bieden? Je bent nogal bezorgd om hem en zijn veiligheid als ik het zo lees. Wees wat assertiever zou ik zeggen. Je hebt er overduidelijk geen problemen mee dat die man terug in de maatschappij dient te keren dus waarom dat niet bij jou in de buurt zou mogen zijn is mij een raadsel. Of ben je een NIMBY aanhanger die verkapt trollt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima ad hominem wel. Verder nog steekhoudende argumenten of is't onderbuikje alweer tevreden?
Jij draait onder je verantwoordelijkheid uit en denkt eveneens niet na over de impact van je daden. Om vervolgens wel naar de verantwoordelijkheid van pedo's te wijzen. Hypocrisie op z'n best.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nogmaals, het is niet mijn probleem dat die knakker zich zelf buiten de samenleving heeft geplaatst. Ik ben ook niet verplicht om elke junk in de straat een aalmoes te geven omdat ze anders gaan stelen.
Eigen verantwoordelijkheid is het sleutelwoord hier, als Martijn nou echt wat wil betekenen voor dit soort mensen zouden ze best met z`n allen een boerderij kunnen kopen om vervolgens hun lotgenoten daar te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |