Het is niet jouw probleem dat er meer kinderen worden misbruikt. Je wil gewoon je gevoelens kunnen botvieren. Ik zie een overeenkomst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nogmaals dat is niet mijn probleem, als je niet de gevolgen van je daden aankan moet je mischien beter nadenken voor dat je zo`n smerige daad begaat.
Dat heeft er niks mee te maken. Homofilie kan net zo goed met minderjarigen met secundaire geslachtskenmerken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien is het nog een verschil dat het een met kinderen is en de andere twee in de meeste gevallen met meerderjarigen.
Stichting Martijn heeft hier echt helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De overheid hoeft wat mij betreft helemaal niets te doen voor die mensen, ik vind het een mooie taak voor Martijn.
Een grote boerderij kopen, in Groningen komen ze er niet vanaf dus je kan ze nog voor een prikkie kopen en dan kunnen ze daar een mooi onderkomen voor deze mensen oprichten.
De samenleving hoeft wat mij betreft niet te bloeden voor dit soort mensen.
Ik weet het niet. Ik probeer alleen de gedachtegang van mensen die het een ziekte vinden te volgen.quote:
Het overgrote deel van het kindermisbruik gebeurt door familie of bekenden, dus contact met de buren is sowieso een gevaar waar je je kinderen niet aan bloot zou moeten stellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef RingBewoner het volgende:
Zou je dat écht willen? Weet niet of je kinderen hebt maar als je die hebt, zou je hem dan zonder probleem als buurman willen hebben? En dan ook lekker uitnodigen op de buurtfeesten enzo?
Ik dacht dat hij een vijftienjarige jongen in het bijzijn van diens vriendje tot 2 keer toe had gepijpt. Dat mag natuurlijk niet, maar dat lijkt me toch net wat anders dan een peuter de bosjes in sleuren en verkrachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt treurig is, dat je als volwassen man kleine kinderen zit te betasten en mischien wel wat verder gaat dan betasten alleen.
Wat mij betreft slaapt die man voortaan onder een brug.
Waarom probeer je de verantwoordelijkheid op mij te zetten en niet op de dader?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is niet jouw probleem dat er meer kinderen worden misbruikt. Je wil gewoon je gevoelens kunnen botvieren. Ik zie een overeenkomst.
Je moet ergens een grens trekken, bovendien nu is het 15 wie zegt mij dat het de volgende keer niet wat jonger is?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het overgrote deel van het kindermisbruik gebeurt door familie of bekenden, dus contact met de buren is sowieso een gevaar waar je je kinderen niet aan bloot zou moeten stellen.
[..]
Ik dacht dat hij een vijftienjarige jongen in het bijzijn van diens vriendje tot 2 keer toe had gepijpt. Dat mag natuurlijk niet, maar dat lijkt me toch net wat anders dan een peuter de bosjes in sleuren en verkrachten.
Maar ja, feiten zijn maar lastige dingen voor mensen die liever aan gratuite morele zelfbevrediging doen dan iets voor kinderen.
Ik wil niet alles weten van mensen, maar als er verkrachter/moordenaar naast mij woont, vind ik het niet meer dan logisch dat ik dat wil weten. Ik vind het nogal wat om 'het niet te willen weten'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen willen altijd alles weten. Als mijn buurman midden in de nacht thuiskomt vraag ik me ook wel eens af waar hij was.
Punt is alleen dat het mij geen moer aan gaat en bij vreselijke misdadigers van allerlei kaliber die ergens wonen dat de buurt ook niets aan gaat behalve dus in het geval van de pedoseksuelen.
Neem jij jezelf nog serieus qua reacties? Ik ben ook niet zo van geweld, maar deze reactie slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is niet jouw probleem dat er meer kinderen worden misbruikt. Je wil gewoon je gevoelens kunnen botvieren. Ik zie een overeenkomst.
Omdat de dader z'n straf al heeft uitgezeten en jij de verantwoordelijkheid op je neemt om de dader de rest van z'n leven te straffen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom probeer je de verantwoordelijkheid op mij te zetten en niet op de dader?
Minder of meerderjarig heeft weinig te maken met seksuele voorkeur. Het is niet alsof je iemand ineens knap vind als hij de 18 gepasseerd is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik probeer alleen de gedachtegang van mensen die het een ziekte vinden te volgen.
Het slaat nergens op om te propageren dat je in het belang van kinderen handelt door heksenjachten aan te moedigen. Heksenjachten bewerkstelligen namelijk hetgeen je juist wil voorkomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Neem jij jezelf nog serieus qua reacties? Ik ben ook niet zo van geweld, maar deze reactie slaat natuurlijk nergens op
Ik kan het niet echt normaal vinden en ik kan ook wel begrijpen dat er veel reacties op komen van mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het overgrote deel van het kindermisbruik gebeurt door familie of bekenden, dus contact met de buren is sowieso een gevaar waar je je kinderen niet aan bloot zou moeten stellen.
[..]
Ik dacht dat hij een vijftienjarige jongen in het bijzijn van diens vriendje tot 2 keer toe had gepijpt. Dat mag natuurlijk niet, maar dat lijkt me toch net wat anders dan een peuter de bosjes in sleuren en verkrachten.
Maar ja, feiten zijn maar lastige dingen voor mensen die liever aan gratuite morele zelfbevrediging doen dan iets voor kinderen.
Dat is het punt dus, natuurlijk wil je het weten, zeker bij ernstige feiten alleen de vraag is of je het zou moeten weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik wil niet alles weten van mensen, maar als er verkrachter/moordenaar naast mij woont, vind ik het niet meer dan logisch dat ik dat wil weten. Ik vind het nogal wat om 'het niet te willen weten'.
Nee die verantwoordelijkheid heeft hij genomen, hij wist heel goed dat zijn daad moreel verwerpelijk is en dat het je de rest van je leven zal achtervolgen. Om dan de verantwoordelijkheid op een ander te schuiven omdat meneer zijn straf al heeft gehad is bijzonder triest, we praten hier over een volwassen man niet over een klein kind.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat de dader z'n straf al heeft uitgezeten en jij de verantwoordelijkheid op je neemt om de dader de rest van z'n leven te straffen.
Ik sta dan ook vooral voor mijn eigen belang op te komen. Het belang van de misbruikende pedosexueel die in herhaling zal vallen staat wat lager op de ladder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is alleen vanuit een individueel en korte-termijn-belang bekeken.
Ja natuurlijk, zodat ie weer ongestoord helemaal incognito opnieuw zijn hobby kan gaan uitoefenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef Plantagehouder het volgende:
Eigenlijk zou hij gewoon een nieuwe identiteit moeten krijgen want hier schiet niemand wat mee op.
Omdat het aangezien om een 15 jarige gaat, geen pedofiel is. Het gaat hier om een pederast, wat een volkomen andere seksuele voorkeur is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet ergens een grens trekken, bovendien nu is het 15 wie zegt mij dat het de volgende keer niet wat jonger is?
Jij wil graag een heksenjacht en als je daar dan op aangesproken word verschuil je je achter de ziekte van een pedo. Een heksenjacht dient alleen jouw egoïstische belang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee die verantwoordelijkheid heeft hij genomen, hij wist heel goed dat zijn daad moreel verwerpelijk is en dat het je de rest van je leven zal achtervolgen. Om dan de verantwoordelijkheid op een ander te schuiven omdat meneer zijn straf al heeft gehad is bijzonder triest, we praten hier over een volwassen man niet over een klein kind.
Ja, ik moet het weten. Ik vind het best relevant, en als er een pedofiel/pedoseksueel naast mij komt weten doe ik niet ineens anders tegen hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het punt dus, natuurlijk wil je het weten, zeker bij ernstige feiten alleen de vraag is of je het zou moeten weten.
Zou toch wat zijn als elke gedetineerde na zijn straf eerst uitgebreid de buurt in kennis moet stellen van zijn verleden.
Kans op fatsoenlijk rehabilitatie is dan minimaal natuurlijk.
En flink veel geld. En misschien wat kleine kindertjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef Plantagehouder het volgende:
Eigenlijk zou hij gewoon een nieuwe identiteit moeten krijgen want hier schiet niemand wat mee op.
Ik zie graag een wat evenwichtiger balans tussen eigen belang en dat van de samenleving c.q. kinderen. Maar kennelijk denken mensen daar anders over.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik sta dan ook vooral voor mijn eigen belang op te komen. Het belang van de misbruikende pedosexueel die in herhaling zal vallen staat wat lager op de ladder.
Pedo's komen in dat geval niet naast je te wonen. Er is namelijk niemand die een pedo naast zich wil hebben wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ja, ik moet het weten. Ik vind het best relevant, en als er een pedofiel/pedoseksueel naast mij komt weten doe ik niet ineens anders tegen hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |