En toch heeft ie soms gelijk, al is teruglezen van tien topics iets te veel. maar soms vraagt iemand wat , dat 5 posts terug gemeld is, dat wordt uiteindelijk wel irritantquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
/insert Jimbo mode
LEES TERUG
Altijd mooi om te zien hoe sommige mensen op hun teentjes getrapt zijn wanneer je ze lui noemtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren gelukkig getrouwd, groetjes, een wanhopige steenbok.
Hier, om je te helpen: http://bit.ly/1fgMA8x
Als ik me niet vergis wordt daarmee het volume van je iPhone zelf gereld, niet de doorvoer van de koptelefoon. Dat morse wat je hoort is het signaal dat je telefoon herkent als volumeregeling.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb de headset geprobeerd die bij mijn iPhone 5 zat. Had deze nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking/doosje. Nu ging ik in partychat en ik kon vriend van mij wel goed horen, maar hij mij dus niet. Hij hoorde alleen een soort morse geluid als ik op de volumeknopjes drukte. Hoort deze te werken dan?
Bij mij dus niet, dus toen maar weer mijn PS4 camera gebruikt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe sommige mensen op hun teentjes getrapt zijn wanneer je ze lui noemt
[..]
Oeh hoe het me de iphone zit heb ik geen idee, is dat geen instelling dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb de headset geprobeerd die bij mijn iPhone 5 zat. Had deze nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking/doosje. Nu ging ik in partychat en ik kon vriend van mij wel goed horen, maar hij mij dus niet. Hij hoorde alleen een soort morse geluid als ik op de volumeknopjes drukte. Hoort deze te werken dan?
Bij mij dus niet, dus toen maar weer mijn PS4 camera gebruikt.
Dankje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
/insert Jimbo mode
LEES TERUG
Je bent hier Sony aan het bedanken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik kwam er dinsdagavond achter dat er een scheur in het rubber van het linkerpookje zat. Sony gebeld en ik moest hem opsturen en dat heb ik woensdagmiddag gedaan. Net staat Post NL aan de deur met een nieuwe DS4! Bedankt Sony voor de snelle service!
Hoe/waar kan je dat aanvragen? Dat rubber is bij mij ook al naar de klote.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik kwam er dinsdagavond achter dat er een scheur in het rubber van het linkerpookje zat. Sony gebeld en ik moest hem opsturen en dat heb ik woensdagmiddag gedaan. Net staat Post NL aan de deur met een nieuwe DS4! Bedankt Sony voor de snelle service!
Sony.nlquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe/waar kan je dat aanvragen? Dat rubber is bij mij ook al naar de klote.
Gewoon terugbrengen naar de winkel, is sneller.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
De Playstation Klantenservice gebeld van Sony en daar melding maken en dan wordt het dus blijkbaar heel snel geregeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn 2e controller gaat straks ook kapot, rubber is al aangetast.
Dat is volgens mij wel een enorm probleem voor Sony zeg, die gaan er heel erg veel terug krijgen...
En het ergste zal vast zijn dat de vervangende controller die ik heb gekregen natuurlijk exact hetzelfde rubber heeft, dus ook die zal in de toekomst wel naar de klote gaan.
Ik breng ze pas terug als het rubber echt is afgescheurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel erg vervelend, meteen terugbrengen dan maar?
Je zou ze e.v.t. nu al kunnen terugbrengen, aangezien je kan aantonen dat het rubber er geheid af gaat komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik breng ze pas terug als het rubber echt is afgescheurd.
Och nee, ik heb nu een hele verse controller die nog ongebruikt is en die andere gaat vast nog wel een paar weken mee, heb nog garantie tot einde jaar dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:07 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je zou ze e.v.t. nu al kunnen terugbrengen, aangezien je kan aantonen dat het rubber er geheid af gaat komen.
Je kan dopjes kopen voor de DS4.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef jackson het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de "pookjes" van de vorige controller fijn vind.
Dat zag ik inderdaad... Krijgen ze dan meer de "oude feel" terug?quote:
Ik beschik niet over persoonlijke ervaring met de press on buttons, maar iemand waarmee ik speel op battlefield zegt dat er nauwelijks verschil in zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad... Krijgen ze dan meer de "oude feel" terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |