Nee bedoel uiteraard uitgever, verkeerde interpretatie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij haal je uitgever en franchise door elkaar
Ah, gelukkig, dacht al dat ik prequels van Dying Light over het hoofd gezien had. Het is wel zo dat Techland alleen maar zombies doet, lijkt hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee bedoel uiteraard uitgever, verkeerde interpretatie.
Mijn ervaring binnen de zombie games, reikt tot Resident evil 1 & 2, daarna nooit meer een zombie spel aangeraakt. Ik denk dat ik het bij Dying Light weer op ga pakken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, dacht al dat ik prequels van Dying Light over het hoofd gezien had. Het is wel zo dat Techland alleen maar zombies doet, lijkt hetMaar dit keer met Mirror's Edge twist. het zag er tof uit, maar dat was een demo die door een ontwikkelaar werd gegeven, nog geen echte hands-on gehad.
Als het van 1 ontwikkelaar is, betekent dat niet dat het dezelfde franchise is. Anders had het wel Dead Island: Dying Light geheten, voor de naamsbekendheid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef janrad het volgende:
Volgens Wikipedia is het toch allemaal van dezelfde ontwikkelaar. Dead Island, Dead Island Riptiide en Dying light. Maar maakt niet uit, als ik het maar in mijn handen kan krijgen.
Nog geen crashes gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Goeie BF4 update, eerste potje gelijk een crash, de eerste sinds eind december.
ik heb echt nog nooit problemen gehad op een beetje lag na, wat ik wel snap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Nog geen crashes gehad eigenlijk.
Bah, weer verlaat dus, driveclubquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Sony heeft bevestigd dat The Order : 1886 in de herfst van dit jaar uit gaat komen en Driveclub in t 2e of 3e kwartaal.
sony online weet dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit problemen gehad op een beetje lag na, wat ik wel snap.
Wie weet trouwens wanneer PlanetSide 2 uitkomt op de PS4
als je even googlet zie je dat er alleen 2014 staat. Dus nee, hier gaat niemand weten wanneer. Vraag dan ook gewoon niets als er op het gehele internet geen precieze datum te vinden is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd zo bijdehand doen? Zeg dan gewoon even niks.
That's fucked up. Ik lees mesnen die hun console hebben moeten inleveren. Je zou toch verwachten dat het iets in de software/firmware zou zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Santello het volgende:
Ik kan dus geen enkele game spelen. Na 10 minuten doe ik de PS4 uit frustratie weer uit.
[ afbeelding ]
Geen fix ook: http://community.us.plays(...)d-p/42124681/page/31
Godverdomme.
Ken jij iemand die dat heeft gedaan? Wil graag weten of dat heeft geholpen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
That's fucked up. Ik lees mesnen die hun console hebben moeten inleveren. Je zou toch verwachten dat het iets in de software/firmware zou zijn.
Ik lees dat het geholpen heeft (oa in het draadje dat je net linkte). 1 van de crewleden had ook problemen, maar niet specifiek deze, dat was echt hardware. Het inruilen ging volgens mij vrij vlot.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Ken jij iemand die dat heeft gedaan? Wil graag weten of dat heeft geholpen.
Ik heb de headset geprobeerd die bij mijn iPhone 5 zat. Had deze nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking/doosje. Nu ging ik in partychat en ik kon vriend van mij wel goed horen, maar hij mij dus niet. Hij hoorde alleen een soort morse geluid als ik op de volumeknopjes drukte. Hoort deze te werken dan?quote:
/insert Jimbo modequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:32 schreef Ipho het volgende:
Is er al vrijeverkoop en bij welke winkel ben ik het snelste aan de beurt?
:p :p :p :p
nou sorry hoor, dacht dat iemand hier misschien iets wist want op Google zie je ook niet alles in een oog opslag. En niet kut voor mij maar voor jou want met dat karakter wil niemand je, of misschien alleen een wanhopig iemand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je even googlet zie je dat er alleen 2014 staat. Dus nee, hier gaat niemand weten wanneer. Vraag dan ook gewoon niets als er op het gehele internet geen precieze datum te vinden is.
En ik doe bijdehand als er captain obvious-vragen worden gesteld. Zit in mijn karakter, kut voor je.
Al jaren gelukkig getrouwd, groetjes, een wanhopige steenbok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou sorry hoor, dacht dat iemand hier misschien iets wist want op Google zie je ook niet alles in een oog opslag. En niet kut voor mij maar voor jou want met dat karakter wil niemand je, of misschien alleen een wanhopig iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |