Moa het gaat mij meer om het MM systeem, als je skilllevel heel erg laag is, kom je ook met zulks mensen in een game. Die amper een voertuig kunnen besturen, dan word ik al helemaal opgefokt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn K/D ratio is 0.39, who cares.
Snel levellen hoef ik ook niet, speel gewoon voor de lol en dat heb ik het meeste in Conquest.
Echt opgefokt niet, maar uiteraard scheld ik ook weleens als het even niet naar mijn zin gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moa het gaat mij meer om het MM systeem, als je skilllevel heel erg laag is, kom je ook met zulks mensen in een game. Die amper een voertuig kunnen besturen, dan word ik al helemaal opgefokt.
Word jij niet opgefokt door shooters?
Ik ben heel erg resultaat gedreven, dus misschien kan het daaraan liggen. Als ik slecht presteer kan ik niet met mezelf levenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt opgefokt niet, maar uiteraard scheld ik ook weleens als het even niet naar mijn zin gaat.
Maar uiteindelijk is het maar een game die ik voor de lol speel.
Haha ach ja, zo hebben we allemaal wat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben heel erg resultaat gedreven, dus misschien kan het daaraan liggen. Als ik slecht presteer kan ik niet met mezelf leven
Ja dat heb ik ook, alleen ga ik niet met controllers smijten want die zijn me te duur. Ik heb speciaal een ouwe PS3 controller liggen die al stuk is en die gaat nog wel eens tegen een muur ofzo als het even niet lukt . Maar voor de rest spoor ik redelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben heel erg resultaat gedreven, dus misschien kan het daaraan liggen. Als ik slecht presteer kan ik niet met mezelf leven
Skyrim komt zeker en Uncharted daar is wel sprake van maar nog niet aangekondigd volgens mij. GTA denk ik voorlopig niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef Exorbitantes het volgende:
Games als skyrim, uncharted en GTA. Komen die nog?
Volgens mij wordt dat o.a. gebaseerd op hoe ''skilled'' de enemies zijn die jij kapot schiet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef RRuben het volgende:
Waarop wordt je skill gebaseerd in BF4? Heb best lage volgens mij maar word steeds beter dus komt allemaal goed
K/D - Kill/Deathquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef RRuben het volgende:
Waarop wordt je skill gebaseerd in BF4? Heb best lage volgens mij maar word steeds beter dus komt allemaal goed
Dit word mijn eerste zombie spel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef janrad het volgende:
De vorige twee delen heb ik plat gespeeld en deze ga ik zeker halen als die uitkomt.
Koptelefoon van je telefoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Hebben jullie allemaal een headset voor op de PS4 die werkt? Zo ja, welke is me aan te raden die voor maximaal rond 60 euro gaat?
ik heb zelf de razer electra 50 euro ofzo en echt perfectquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Hebben jullie allemaal een headset voor op de PS4 die werkt? Zo ja, welke is me aan te raden die voor maximaal rond 60 euro gaat?
Welke delen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef janrad het volgende:
De vorige twee delen heb ik plat gespeeld en deze ga ik zeker halen als die uitkomt.
Dit hoort jij te weten, th th th th.quote:
Enlighten me.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dit hoort jij te weten, th th th th.
Ah, ik zag je edit wat laatquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Edit: Overigens is Dying light een 'nieuw' spel. Er bestaan nog geen delen.
Behoren volgens mij tot de Riptide en Dead Island franchise, correct me if I am wrong.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Edit: Overigens is Dying light een 'nieuw' spel. Er bestaan nog geen delen.
Zo ziet de ontwikkelaar het anders niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef janrad het volgende:
[..]
Behoren volgens mij tot de Riptide en Dead Island franchise, correct me if I am wrong.
Ja en Diablo, World of warcraft, Heartstone, Starcraft, Heroes of Warcraft behoren ook tot dezelfde franchise, maar dat zijn allemaal aparte spellen van elkaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef janrad het volgende:
[..]
Behoren volgens mij tot de Riptide en Dead Island franchise, correct me if I am wrong.
Volgens mij haal je uitgever en franchise door elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja en Diablo, World of warcraft, Heartstone, Starcraft, Heroes of Warcraft behoren ook tot dezelfde franchise, maar dat zijn allemaal aparte spellen van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |