In de PSN store ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef jackson het volgende:
Het is nu dus afwachten wat er in februari gaat komen qua "gratis" content voor de PS+ abonnees? Of is er een site / forum die hier iets zinnigs over weet te melden? Of waar je kunt zien wat de huidige gratis games zijn?
Ik ook van jouquote:
In dit topic kom ik hem niet tegen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Paar pagina's terug heb ik een preview + trailer gepost over het volgende spel! Moeite waard om te lezen!
Flood Zone vind ik met afstand de slechtste map juist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:24 schreef janrad het volgende:
[..]
BF4 is inderdaad een bazen spel en sommige maps zijn echt verbazingwekkend goed. Zo vind ik Flood Zone een geweldige map, lastig maar wel heel gaaf. Ik hoop wel dat er weer snel op de map Metro gespeeld kan worden.
Outlast is de gratis PS4 plus game van februari:quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef jackson het volgende:
Het is nu dus afwachten wat er in februari gaat komen qua "gratis" content voor de PS+ abonnees? Of is er een site / forum die hier iets zinnigs over weet te melden? Of waar je kunt zien wat de huidige gratis games zijn?
Waaat Flood Zone is een 3D kunstwerkje, vind ik tenminste. Lastig om op te spelen maar wel episch. Oke smaken verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Flood Zone vind ik met afstand de slechtste map juist.
Om flood zone goed onder de knie te krijgen, raad ik je aan om veel Domination te spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:40 schreef janrad het volgende:
[..]
Waaat Flood Zone is een 3D kunstwerkje, vind ik tenminste. Lastig om op te spelen maar wel episch. Oke smaken verschillen natuurlijk.
Ahh, check! Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Outlast is de gratis PS4 plus game van februari:
Echt de allerslechtste BF map ooit imo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:40 schreef janrad het volgende:
[..]
Waaat Flood Zone is een 3D kunstwerkje, vind ik tenminste. Lastig om op te spelen maar wel episch. Oke smaken verschillen natuurlijk.
Ja maps als Metro, Seine crossing zijn echt genieaal. Metro komt trouwens ook naar BF4quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt de allerslechtste BF map ooit imo.
Vind sowieso dat de maps van BF3 over het algemeen beter waren, denk dat ik die Second Assault uitbreiding daarom ook wel ga halen.
Metro vond ik de slechtste BF3 map.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:55 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja maps als Metro, Seine crossing zijn echt genieaal. Metro komt trouwens ook naar BF4
We worden het niet eens geloof ik hequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Metro vond ik de slechtste BF3 map.![]()
Voor dat soort maps zou ik CoD spelen, ik wil grote open maps met tig voertuigen in BF, geen corridor-maps. Vind die Operation Locker oid uit BF4 dan ook de op 1 na slechtste haha
Dat denk ik niet nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef janrad het volgende:
[..]
We worden het niet eens geloof ik he
Je hebt zeker console gespeeld? Qua map grootte is/was het precies goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef janrad het volgende:
Caspian border crossing en dat soort grote maps vond ik met BF3 dus te groot omdat je met relatief weinig spelers op die maps bezig was. Je kwam bijna geen vijanden tegen en dus werd het snel saai.
Metro was klein een compact waardoor je veel vijanden tegen kwam. Maar goed, ik hou ook niet van voetbal dus kan het allemaal aan mij liggen
Ja klopt en dat was met minder spelers dan met de pc versie. Met de PS4 worden het 64 spelers en dan kan het veel leuker worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je hebt zeker console gespeeld? Qua map grootte is/was het precies goed.
Jaja en dan dat pleintje zien vast houden of te veroveren, dat garandeerde echt hectische gevechten, backstreet was dat geloof ik.quote:
Je bedoelt 'Square'quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef janrad het volgende:
[..]
Jaja en dan dat pleintje zien vast houden of te veroveren, dat garandeerde echt hectische gevechten, backstreet was dat geloof ik.
Ja die bedoel ik was altijd een hele klus om dat te veroveren maar als je het eenmaal had was het uitstekend te verdedigen.quote:
Ja dat was altijd wel tricky ^^quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik was altijd een hele klus om dat te veroveren maar als je het eenmaal had was het uitstekend te verdedigen.
Precies dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Close Quarters vond ik juist afschuwelijk... veel te cod'ig.
Omdat: http://battlelog.battlefi(...)stats/985895076/ps4/quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
Snap ook niet waarom iemand BF koopt om dan in close quarter maps zonder voertuigen te gaan spelen.
Mijn K/D ratio is 0.39, who cares.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Omdat: http://battlelog.battlefi(...)stats/985895076/ps4/
^^ heb me k/d goed weten te verneuken met Conquest, dus nu dat een beetje inhalen ^^
En Domination is een hele goede methode om heel snel te levelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |