Kunnen maar beperkt gemined worden, dus als deflatie begint, zoals al het geval is, kan je er niks aan doen. Kortom die koers is niet stabiel te houden, zoals ook al lang en breed bewezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks mis met Bitcoin, wat al die centrale banken ook beweren. Die zijn gewoon bang om het monopolie op geld te verliezen. Daarnaast kunnen Bitcoins maar beperkt gemined worden terwijl op dit moment de geldpers (Euro/Dollar/Yen/GBP) volop aan het draaien zijn => inflatie.
Even een (domme?) vraag, maar waarom ga je uitgerekend in februari naar NL? Dan is het focking koud, of ben je dat al vergeten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Denk het ook man. Ik stop sowieso met drinken zodra ik terug ben, met uitzondering van carnaval.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik weer consistente gains kan maken.
Vandaag laatste dag bij mijn Hongaarse gym. Fucking chill wel, baas/eigenaar van de gym ontmoet, best aardige kerel en had veel plannen voor de zomerperiode voor de gym. Buitengym a muscle beach, buiten terras met "clean" voedsel voor goedkoop.
Kreeg nog wat merchandise van hem en mijn laatste shake dubbele portie #yolo (). Denk dat ik die gym toch echt hard ga missen. In de 5 maanden tijd dat ik er zat hebben ze zoveel materiaal toegevoegd, hele extra verdieping erbij, bokszakken (waar ik gister mijn knokkel aan gort heb geslagen
).
Ik zie jullie wel op de meet in februari, ben benieuwd wat ik van Nederland ga vinden na zo'n lange tijd in de hemel.
Eindhovenquote:
quote:
Kunnen we na het trainen gelijk door naar stratumseind om heerlijk te vechten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Daar is i.i.g. een goede gym en all-you-can-ear vreetschuren.
Dan ben jij er toch niet want je vliegt toch 1 februari?quote:
Nee, mijn vriendin vliegt maar als ik dat had gezegd had ik alleen maar: "Je vriendin kan wel bij mij slapenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan ben jij er toch niet want je vliegt toch 1 februari?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin vliegt maar als ik dat had gezegd had ik alleen maar: "Je vriendin kan wel bij mij slapen" gekregen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Klokov het volgende:
Boys, Piratebay wordt gedeblockeerd door Ziggo en XS4ALL.
http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-blokkeren.html
nat gewordenquote:Stichting Brein moet de proceskosten van 326.000 euro betalen.
Omdat mijn reguliere colleges weer de eerste maandag in februari beginnen. Als het aan mij zou liggen zou ik hier gewoon het hele jaar blijven. Het enige wat ik hier mis is pindakaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even een (domme?) vraag, maar waarom ga je uitgerekend in februari naar NL? Dan is het focking koud, of ben je dat al vergeten?
En waar is de meet?
Dat valt op te sturen of ter plekke zelf te maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Omdat mijn reguliere colleges weer de eerste maandag in februari beginnen. Als het aan mij zou liggen zou ik hier gewoon het hele jaar blijven. Het enige wat ik hier mis is pindakaas.
Dat laatste is wel goed idd. Kut brein.quote:
quote:
LOLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat laatste is wel goed idd. Kut brein.
quote:
Waar denken jullie dat ze het geld vandaan gaan halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat laatste is wel goed idd. Kut brein.
International marketing. Niet gekozen voor de inhoud, maar meer vanwege het feit dat je veel in het buitenland doet en daardoor veel praktijkervaring kan opdoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat valt op te sturen of ter plekke zelf te maken.
Anyway: wat voor opleiding doe je?
1. Maakt niet uit, weg = wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Waar denken jullie dat ze het geld vandaan gaan halen?
[..]
International marketing. Niet gekozen voor de inhoud, maar meer vanwege het feit dat je veel in het buitenland doet en daardoor veel praktijkervaring kan opdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |