pics?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zeg je, ik was mijn lichaam met olie in aan het smeren en er is wat in mijn oog gekomen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
In vergelijking met Dolf Jansen is deze gast vies teringdik.
Caramba!!!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
het skipak van team mexico straks bij de OS
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Met sombrero neem ik aan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Paul was opvallend actief en scherp tijdens dat boekenverhaal. Alsof hij in de vakantie gereanimeerd is.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef matthijst het volgende:
Enige mooie is dat het na deze ep alleen maar beter kan, qua gasten. Dieptepunt
een, twee, drie is uno, dos, tresquote:
Ik dacht dat ze meer scholden in dat lied.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
een, twee, drie is uno, dos, tres
een botella dat is een fles
een kelner is een camareo
en een hoed die noemen ze sombrero
en de middelandse zee heet de Mediterránee
Viva Espagña olé
B&Aquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viva Espagña olé
Ik ken hem ook nog uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viva Espagña olé
Nee, toen ze aankwamen in dat hotel ging ze meteen aan tafel zitten boerenkool eten. Met Sweetie de parkiet erbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meer scholden in dat lied.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viva Espagña olé
Ik heb het hier gepost: OWS / De olympische kleding/clownspakkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Jij lijkt me wel een type Danny. Of een Robin eventueel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, toen ze aankwamen in dat hotel ging ze meteen aan tafel zitten boerenkool eten. Met Sweetie de parkiet erbij.
Afluisterapparaatje is geplaatst baas.
Danny was vies en dik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een type Danny. Of een Robin eventueel.
Danny had wel een belangrijke taak. Beetje Robin in de gaten houden. Die kon je geen seconde alleen houden dat robotje.quote:
jij doet me denken aan b100quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een type Danny. Of een Robin eventueel.
hallo, de plaaggeest hier, kunt u mij horen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hallo, hier B één nul nul?
Ik heb me gisteren nog geschoren!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hallo, de plaaggeest hier, kunt u mij horen?
Kunnen we die niet gewoon na de uitzending naar zijn vriendjes in Syrië sturen?quote:
Ik weet niet of ik het nog lang uit houdt. DWDD is nog iets van Love to hate.quote:
Zo, een echte hooggeleerde aan tafel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef arjan1112 het volgende:
Frederique Schut groeide op in Leiden. Ze studeerde psychologie, linguïstiek en cognitieve neurowetenschap aan de Universiteit van Utrecht, communicatiewetenschap in Singapore en Tekst & Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. De liefde voor schrijven bloeide op tijdens het vak journalistiek, maar gaat al veel verder terug: op zolder vond ze dozen met oude dagboeken, verhaaltjes en zelfgemaakte tijdschriften. In maart 2012 debuteerde ze met de roman 'Met Muijs'.
Klinkt goed, maar wat is het?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Die schaamhaarbaar maakt hem belachelijk.
Ja leuk, ik verspreek me, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat is het?
Dat moet absoluut mogelijk zijn!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me, etc. etc.
Ik zou die baard niet met het woord spontaan omschrijven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Krijg je spontane baard ontwikkeling als je moslim wordt?
Is gewoon verplaatste schaamhaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is dan wel lekker vlassig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja en vrouwen krijgen spontaan een snor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij is echt een karikatuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef alors het volgende:
Het is echt een vieze baard. Hij heeft gewoon niet genoeg baardgroei voor een eckte eckte baard.
Een van de symptomen van dit virus ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gewoon een bom op Akzo. Kun je lachen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon nuken dat Syrie, heb je niks meer aan. Doe uit dat licht.
Dat was die belg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is toch die knuppel die nog bij z'n vader woont of was dat een andere bekeerling
Ja, en zijn vrouw werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is toch die knuppel die nog bij z'n vader woont of was dat een andere bekeerling
Deze ook volgensmij, met zijn tentvrouw.quote:
Aha. Wat een kerel.quote:
haha, deze baardaap is ingezet door Geert.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Ze krijgen urgentie bij het vinden van een huis.
Ik denk dat hij zijn verhaal aanpast aan het programma, hij laat niet het achterste van zijn tong zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef tofastTG het volgende:
Op sommige momenten redeneert hij logisch, maar op andere momenten kan ik hem gewoon totaal niet volgen en roept hij maar iets. Vreemde vogel.
De hofstadgroep kreeg ook een huis aangereikt, helemaal volgehangen met microfoons door de AIVD.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
haha, deze baardaap is ingezet door Geert.
Nouja je kunt je wel afvragen hoezeer jongens van 15,16,17 vrijwillig en correct ingelicht die kan opgaan als ze worden geronseld en gehersenspoeld door bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Baszh het volgende:
Waarom nu een vergelijking tussen prostituees die gedwongen illegaal werk doen met die jongeren die volgens hem weloverwogen en vrijwillig die kant op gaan? Niet te volgen
Hopelijk heeft ie geen waterbed, want haar neus snijdt dat bed dan aan stukken.quote:
Zij kan ook goed ruiken.quote:
Het blijft een gok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie geen waterbed, want haar neus snijdt dat bed dan aan stukken.
Als een zinksnijder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Slimme vrouwen is juist fijn man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef arjan1112 het volgende:
zij is veel te slim. beter een dom wijf neuken gewoon
Hoorde je zijn botten niet kraken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Dat was helemaal geen rare val en op gras ook nog, aansteller
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Dat was helemaal geen rare val en op gras ook nog, aansteller
Zij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
Nou dat is wel een heel scherp bit en hoofdstel, niet iets wat ik een amateur zou toevertrouwen.
Avontuur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Waarom doen mensen dit eigenlijk? Dat heb ik even gemist.
De Donald Duck lezen op je slaapkamer vind ik niet zo avontuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Avontuur.
Ik snap het ook niet. Friesland en Katwijk zijn avontuurlijk genoeg.
Ik vraag me af of zij wel een paardenmeisje is, ik denk dat het gros van de paardenmeisjes niet mee wil doen aan dergelijke races.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alle paardenmeisjes zijn gek, allemaal, geen uitzondering.
De enige keer dat ik in katwijk was duwden meerdere mensen hun boodschappenkar tegen mijn been. Rare manier om duidelijk te maken dat je er welkom bent als buitenstander.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Avontuur.
Ik snap het ook niet. Friesland en Katwijk zijn avontuurlijk genoeg.
Wij zijn geen praters. Wij zijn doeners. En buitenlanders motten we iet. Dan kan dit gebeuren ja. Het was vast niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in katwijk was duwden meerdere mensen hun boodschappenkar tegen mijn been. Rare manier om duidelijk te maken dat je er welkom bent als buitenstander.
Dat deed ik ook wel eens, maar dan heel voorzichtig en soepel als een bazin.quote:
Ik nam het ook niet persoonlijk. Het kwam ook over alsof ze het bij iedereen doen die ze niet kennenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij zijn geen praters. Wij zijn doeners. En buitenlanders motten we iet. Dan kan dit gebeuren ja. Het was vast niet persoonlijk.
Dat vind ik echt schitterend. Dat decor. Echt grote klasse.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik word ook gewoon depressief van dit decor, itt het hemelsche decor van KVDB.
Google afbeelding, best handig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow hoe kom je daar toch bij.
Gewoon doordouwen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet persoonlijk. Het kwam ook over alsof ze het bij iedereen doen die ze niet kennen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
Peter lekker aan een witbiertje. Niks mis mee in de zomer.
Twee uur hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Efficient: een uur om zo'n jongen aan te kleden.
Ik heb al drie kwartier nodig 's ochtends.
Laat me raden: je werkt in de kapperszaak?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Efficient: een uur om zo'n jongen aan te kleden.
Ik heb al drie kwartier nodig 's ochtends.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat me raden: je werkt in de kapperszaak?
Tien minuten douchen, rustig aankleden, spullen bij elkaar zoeken, haartjes in de plooi, snel wat eten in mn mik stoppen, tanden poetsen, scheren, dan is drie kwartier zo om.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat me raden: je werkt in de kapperszaak?
Gelijk wegdoen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef alors het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zo'n kind te hebben
Dan moet je niveau eerst nog wel exponentieel dalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijk ik op Iwanius als ik zeik over dit programma?
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je niveau eerst nog wel exponentieel dalen.
Er is maar één medium, en dat is BEP.quote:
Dat moeten wel halve garen zijn. Die verdienen een trap onder hun reet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Mensen zitten zelfs op internet te praten over tv-programma's.
En Tommie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is maar één medium, en dat is BEP.
Merde fils de putequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat Frans toch zo'n stronttaal .
Dat wij nu op het internet tegen elkaar zeggen:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wat wil hij hier nou mee? Dat we het leuk vinden of ontroerend? Het is het allebei niet.
Het is werkelijk waar een verschrikking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Oneens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Gezongen gaat het nog wel. Als het gesproken wordt, vind ik het ook een lellijke, onrustige, laffe lispeltaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Vroeger werd Rik altijd gepest. Maar sinds hij een bekende Nederlander is neemt hij het ervan.quote:
Dit boeit echt niemand, want Frans.quote:
quote:
Beter dan de TV Kantine of Vrouwen International. Maar die hadden Jennifer Hoffman, dat maakt een hoop goed.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef alors het volgende:
[..]Waarom kende ik dit niet, hij is goed
Carlo is hier niets bij. Vooral bij Gijpie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef alors het volgende:
[..]Waarom kende ik dit niet, hij is goed
Ik zal de feestcommissie even bellen uit Oudewater met de laatste stand van zaken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag kan hij ook weer feliciteren.
quote:Yasmine Haifi
Voorzitter Actiecomité over de situatie in de Schilderswijk samen met een aantal jongeren
Boudewijn Revis
Lijsttrekker VVD Den Haag gaat in debat met Yasmina Haifi
Ad van Liempt
Over de tv-serie 'Na de bevrijding'
Paul Sneijder
Oud NOS-correspondent stelt zich kandidaat voor de PvdA in het Europees Parlement
Even duiden dat Fransie Weekers gewoon zijn biezen moet pakken.quote:
Sinds de fusie met BNN.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer hebben ze zo'n gare intro?
Tenzij dat hele huishouden compleet niet te houden is als ze op de stoep staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Vreemde zaak dat een heel huishouden wordt opgepakt als ze op zoek zijn naar 1 persoon
Terwijl de verdachte niet eens aanwezig was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Vreemde zaak dat een heel huishouden wordt opgepakt als ze op zoek zijn naar 1 persoon
Die zijn wisselspeler.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Sassem en Friesland?
Ik ben present hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Sassem en Friesland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |