Lekker joh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nachtje heerlijk geslapen. Lag er uiteindelijk om 22:15 echt goed in. Drukke dag gehad en kan me er nu ook niet meer druk over maken. We zijn al 5 weken uit elkaar en ze zoekt het maar uit hoor. Heb andere dingen aan me hoofd dan haar nu.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Raggingbull het volgende:
Keej laat maar het doet dus wel facking veel met me. En ben er helemaal kapot van..
Je tweede link werkt niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:38 schreef Detroit het volgende:
Nou jongens, aan de lavendelolie! (al twijfel ik een beetje bij de geloofwaardigheid van MSN.com als nieuwsbron).
http://nieuws.nl.msn.com/(...)dan-antidepressiva-1
Hm. Lijkt toch echt waar te zijn. (Duits linkje: http://science.apa.at/sit(...)SCI39371351216695354)
Zou wel chill zijn, geen Seroxat meer nodig hebben..
Nu echt dubbel klote zojuist om half 5 me linkerverstands kiezen getrokken dus dat begint nu pijn te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef kuolema het volgende:
[..]![]()
Dus toen je druk bezig was had je afleiding en ging het goed, maar zodra je weer een tijdje alleen zit in rust komt het weer terug.
Hoe voel je je nu?
[..]
Je tweede link werkt niet.
Er is wel meer onderzoek gedaan naar de invloed van voedingsmiddelen op depressie. Kijk hier maar. Ik geloof best dat het kan helpen, het valt in elk geval te proberen. Maar die tabletjes zijn duur. Als de verzekering die nou eens zou vergoeden ...
Maarrr je hebt door dat jij kortaf bent doordat je vriend kortaf is, waarom doe je daar dan niets tegen? Lijkt mij een praktischere oplossing.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef kvd het volgende:
Loop al de hele dag met het idee alsof iemand mijn keel dichtknijpt. Word er heel naar van en en angstig en ook duizelig/draaierig/vaatdoek-achtig.
Op zich was het nog te handelen, tot vriend kwam die een beetje kortaf was waardoor ik ook kortaf werd. En het nare gevoel alleen maar toenam en ik alleen nog maar kon huilen. Jullie snappen het...de oxa maar ingenomen. Klote-gevoel is niet weg, keel wordt nog steeds dichtgeknepen, maar het kan me allemaal ietsje minder schelen.
Dat deed ik ook, maar hij luisterde niet (hij zei dat hij wel weg zou gaan waardoor ik heel stoer al huilend riep 'ga dan maar, zo heb ik er ook geen zin in'). Maar ja, toen maakte hij koffie en ging hij toch zitten en zette een serie aan en bleef. Heb nog gezegd dat ie beter kon gaan, maar dat had geen effect...omdat ik suf werd van de oxa (en maar 2 uur had geslapen) heb ik maar een tukje op de bank gedaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Maarrr je hebt door dat jij kortaf bent doordat je vriend kortaf is, waarom doe je daar dan niets tegen? Lijkt mij een praktischere oplossing.
Je zal me soms irritant vinden op FOK! maar je kunt me altijd WhatsAppen bro.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Lange tijd niet meer gepost hier, maar voel de afgelopen tijd toch de behoefte om dingen van me af te schrijven.
Aangezien het hele verhaal van mij niet bekend zal zijn bij anderen en het alweer zo`n 40 delen hiervoor geschreven is even kort:
-24 jaar
-Contact,studie en werkloos
-Al langere tijd depressief.
Ik ben al een tijdje aan de AD en die blijkt niet te werken, nu al aan mijn tweede bezig,hopend dat deze wel aanslaat. Ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn depressiviteit gewoon chronisch is en met geen medicijnen op te lossen is. Voor mij is dit heel frustrerend want ik heb al langere tijd het gevoel dat ik op ben en elk jaar inga wetende hoe ik het jaar ook weer afsluit. Ik wil er niet aan denken maar het komt steeds vaker naar boven dat als dit nog veel langer doorgaat dat het voor mij dan niet meer hoeft.
Ik ben de afgelopen jaren flink wat studies begonnen en niet afgerond. Volgend jaar zou mijn laatste strohalm zijn, de laatste kans die ik kon aangrijpen om te studeren (voor mezelf dan) maar ik kan het gewoon niet. Ik voel me te labiel om een meerjarige studie te beginnen terwijl ik de motivatie van een kipnugget heb en nog steeds kamp met zware concentratieproblemen, die natuurlijk ook door de depressie kunnen komen. Nu lijkt de keuze dus makkelijk. Dit accepterern en gaan werken, maar zo makkelijk is dit niet voor mij. Ik vind de gedachte dat ik geen hbo zou kunnen doen vreselijk, ik vergelijk mezelf maar wat graag met anderen en ik zie mezelf als een 24-jarige die jaren lang niks gepresteerd heeft, depressief is, en probeert begeleid te wonen. Dit terwijl ik mijn broertje die wat jonger is succes zie hebben in zijn leven. Ik verafschuw mezelf op deze momenten.
Ik blijf die keuze dus maar uitstellen en kom geen steek verder. Ik weet het gewoon niet meer, ik wist het op mijn 18de al niet meer, en 6 jaar later ook nog steeds niet. De goedbedoelde `het komt wel goed ooit'' lijkt steeds minder kans te krijgen. Ik zal vast nog een hoop dingen in mijn post verwerkt willen hebben maar ik ben niet helemaal nuchter meer dus k niet goed na .Sorry daarvoor.
Anyway, Wilde het alleen eventjes kwijt, want ja, het kan niet bij veel andere
Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zal me soms irritant vinden op FOK! maar je kunt me altijd WhatsAppen bro.
Ik ken dit wel van vroeger. Op de een of andere manier over gegaan. Mijn moeder heeft dit ook en die zweert bij extra magnesiumquote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Nachtbrakers kotsHet enige wat oprecht niet goed wil lukken. Ik heb ontzettend veel last van hypnic jerks. Iemand bekend mee?
Die heb ik ook wel eens, zijn vet irritant...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Nachtbrakers kotsHet enige wat oprecht niet goed wil lukken. Ik heb ontzettend veel last van hypnic jerks. Iemand bekend mee?
Magnesium? Dan zal er misschien een link zijn tussen dit en restless legs...misschien toch maar gaan slikken dus (of banaan eten voor het slapen). Alhoewel beide hier op dit moment wel aardig rustig zijn...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ken dit wel van vroeger. Op de een of andere manier over gegaan. Mijn moeder heeft dit ook en die zweert bij extra magnesium
Zal het dan ook helpen tegen die keiharde snurken die ik ook wel eens heb. Precies zoals bij die hypnic jerks...bijna in slaap en ineens een hele harde snurk waar ik zelf van schrik (en dus wakker benquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Elvi het volgende:
Door magnesium slaap je rustiger en je spieren ontspannen zich meer. Ik heb het ook een tijdje geslikt toen ik heel erg last had van tandenknarsen. Nu doe ik dat alleen nog 's nachts en niet meer overdag.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Zal het dan ook helpen tegen die keiharde snurken die ik ook wel eens heb. Precies zoals bij die hypnic jerks...bijna in slaap en ineens een hele harde snurk waar ik zelf van schrik (en dus wakker ben)
Check de PIquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Is toch komisch? Levert een hilarisch beeld op in mijn hoofd!
Ik hoef alleen maar een kusje te geven op d'r mond en dan stopt ze.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Check de PI
Achteraf is het ook komisch...op dat moment iets minder
(of die momenten dat ik denk dat ik wakker ben en vriend mij de hele tijd aan het aanstoten is...'je snukt'...echt niet, ik ben klaarwakker jongen...)
15 jaar terug? Wauw. Daar zit dan nog wat overwerkt zeer?quote:Maar goed, ontopic, heb na de oxa gister een heerlijke nacht kunnen slapen. Heb echt even flink kunnen bijtanken. Zowaar 7 uur geslapen met een kleine onderbreking (maar 15 minuten wakker tussendoor). Dat de dromen niet zo fijn waren (gedroomd over een ex van een jaar of 15 geleden), neem ik dan maar voor lief. Nu goed wakker zien te worden, ben zo duf als een konijn...
0,0%quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een kusje te geven op d'r mond en dan stopt ze.
[..]
15 jaar terug? Wauw. Daar zit dan nog wat overwerkt zeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik eens proberen, dank!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Elvi het volgende:
Door magnesium slaap je rustiger en je spieren ontspannen zich meer. Ik heb het ook een tijdje geslikt toen ik heel erg last had van tandenknarsen. Nu doe ik dat alleen nog 's nachts en niet meer overdag.
Ik neem ook magnesium tegen minder spierkrampenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |