1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
pics?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg er ook weer 4 kaarten bij waarschijnlijk. Een verdieping bovenop mijn rig.
Lijkt me primaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef TrojP het volgende:
Ben van plan dit nu te bestellen nog last minute op/aanmerking?
Intel® Celeron® G1620
"Ivy Bridge", Intel® HD Graphics
2x SAPPHIRE TOXIC R9 280X 3GB GDDR5, grafische kaart
2x mini DP, 2x DVI, HDMI, CrossFireX, Full Retail
MSI Z77A-G43, socket 1155 moederbord
RAID, Gb-LAN, Sound, ATX, Retail
Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
CMZ4GX3M2A1600C9, Vengeance, XMP, Lite Retail
Corsair RM1000, 1000 Watt voeding
Zwart, 8x PCIe, Full Kabel-Management
Kingston SSDNow KC300 SKC300S37A/60G, 60 GB SSD
SATA 600, MLC
Dus 2 kaartjes om te focussen op het minen van alt coins
Magnet, lang niet gezien! Al gehandeld op scifi-ex? Zie net dat ze in de lucht zijn. Heb hier en daar wat van dat spul gemined de afgelopen wekenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt me prima
Dankzij de voeding kan je eventueel nog uitbreiden met een kaart.
Maar zie nu ook dat het nauwelijks wat waard isquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Kale het volgende:
[..]
Magnet, lang niet gezien! Al gehandeld op scifi-ex? Zie net dat ze in de lucht zijn. Heb hier en daar wat van dat spul gemined de afgelopen weken
Ik postte dat voor ik las dat je het misschien ging doenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Van mijn rig? Die heb je toch al wel gezien paar topics terug?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik postte dat voor ik las dat je het misschien ging doen
Nog niet gehandeld, ik wacht eerst op wat groei in volume, ze zijn net open.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Kale het volgende:
[..]
Magnet, lang niet gezien! Al gehandeld op scifi-ex? Zie net dat ze in de lucht zijn. Heb hier en daar wat van dat spul gemined de afgelopen weken
Mijn "rig" bevat slechts 1 6990, ben nog op zoek naar een 2e.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog niet gehandeld, ik wacht eerst op wat groei in volume, ze zijn net open.
Heb je wel powered risers besteld voor je mining rig? Of ga je je kaarten direct op het mainboard plaatsen?
De difficulty van Smartcoin valt dik mee hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik mine nog steeds DigiByte. Is voor mij een stukje zekerheid en de difficulty is niet extreem gestegen omdat veel mensen SmartCoin minen.
Hmm. Toch maar zo proberen dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
De difficulty van Smartcoin valt dik mee hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Kale het volgende:
Net 10.000e Solar solo gemined, ik wacht op een telefoontje van Al Gore nu
Same here.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Nooit een mail gekregen van smartcoin nadat ik weken geleden mezelf opgaf. Oplichters
Psies, op die 45 gratiez smartcoins wacht ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Nooit een mail gekregen van smartcoin nadat ik weken geleden mezelf opgaf. Oplichters
Ze zijn er mee bezig. Is net een dag geleden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Kale het volgende:
Wat is Tips aan het doen? Prijs daalt maar hashrate stijgt als een malle/ 15 GHs! Diff nu 75 next 211
Zou fijn zijn. Heb er 12 miljoen gemined.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn ze nog puike dingen van plan.
Ik heb er flink wat gekocht toen ze 3 BTC satoshi waren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Kale het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Heb er 12 miljoen gemined.
Same here. Balen maarjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik had een shitload aan TIPS. Maar op coined up, bleven ze maar op 0,00000001 LTC staan. Toen ook maar weg gedaan, voordat ze ook al verdwenen op coined up.:(:(
Klinkt zeker goed. Waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef lipjes het volgende:
Binnenkort een 10mhash miner voor 1900 dollar, klinkt toch wel erg aantrekkelijk.
Maar Q2/Q3 is wel erg laat
Twijfel twijfel.
Ik 500quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Waar?
Ik zag net trouwens dat UFO ook op die scifi exchange staat. Daar heb ik er ook nog een miljoen van. Maar eens wachten op wat volume.
Flowertech geloof ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Waar?
Ik zag net trouwens dat UFO ook op die scifi exchange staat. Daar heb ik er ook nog een miljoen van. Maar eens wachten op wat volume.
1 mans pooltje geworden zeker?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... mijn oude pool, http://ufo.happyminers.net/ is niet meer echt een pool te noemen.
http://ufo.notnull.org/ hier moet je wezen hie rmoet je zijn.quote:
400khash, diff 1.13... nah.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Kale het volgende:
[..]
http://ufo.notnull.org/ hier moet je wezen hie rmoet je zijn.
Of als een echte man gewoon solo heh!
http://www.coinwarz.com/cryptocurrencyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Litecoin:
Current Difficulty 2,458.37650711
Minen nu het kan!
Dat is meer geluk dan wijsheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Kale het volgende:
[..]
met 850 KH/s al 2 blokken van 5000 gemined afgelopen half uur
Waar dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef lipjes het volgende:
Binnenkort een 10mhash miner voor 1900 dollar, klinkt toch wel erg aantrekkelijk.
Maar Q2/Q3 is wel erg laat
Twijfel twijfel.
Nope. Eerste komen denk ik pas met een half jaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Jace_TBL het volgende:
Zijn er al concreet ASIC scrypt miners te krijgen, en wat is de bruutste op dit moment?
Ok.. Ik las wat geruchten dat ze er al zijn, maar natuurlijk geen idee in hoeverre dat lulkoek is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef dimmak het volgende:
Nope. Eerste komen denk ik pas met een half jaar.
Specs maakt voor de rest vrij weinig uit. Geheugen misschien nog wel een beetje, maar meestal hen je bij 2 GPU's aan 4gb wel genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ok.. Ik las wat geruchten dat ze er al zijn, maar natuurlijk geen idee in hoeverre dat lulkoek is.
Als ik het toch nog even ouderwets met GPUs zou willen doen, ben ik dan het beste af met setje PC's met een lading 7990's er in? Op de wiki page uit de OP zie ik die hardware comparison tabel, maar hoe werkt dat, kan ik 1, 2 of meer 7990 in één PC douwen, en boeit het nog of die PC verder ook snel is, of bepaalde andere specs heeft? (afgezien van voldoende voeding natuurlijk)
Een moederbord kopen met zoveel mogelijk pcie slots. Ik draai met 3 mobo's 11 kaarten bijv.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Ok thanks.
Is dat ook wat je zou aanraden om scrypt coins te gaan minen, een zooi PC's kopen met ieder 2x 7990 er in, of zijn er gunstigere alternatieven? (of hangt dat ook af van hoe groot je budget is?)
Wat dimmak zegt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Ok thanks.
Is dat ook wat je zou aanraden om scrypt coins te gaan minen, een zooi PC's kopen met ieder 2x 7990 er in, of zijn er gunstigere alternatieven? (of hangt dat ook af van hoe groot je budget is?)
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef dimmak het volgende:
https://twitter.com/maxcoinproject
De coin van Max Keiser.
Ik mine alleen SmartCoin op het moment, misschien dat er komende dagen nog iets leuks komt maar ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef flesjewater88 het volgende:
Tiefus druk met school. Lastig om alles bij te houden.
Zit er nog potentieel tussen?
https://cryptocointalk.com/forum/40-new-cryptocoins/
Ik heb de bovenstaande link in mijn favo's staan, om alles te volgen:)
Protip: 2e pool toevoegen als backupquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:47 schreef DaMart het volgende:
De server van doge-pool heeft ook een probleem, volgens mij. Vannacht computer aan laten staan om door te minen, keek ik vanochtend vroeg en bleek hij al de halve nacht geen verbinding meer te kunnen maken met de poolserver. Ze zijn ook van 270 naar 7 actieve workers gezakt inmiddels.
Haha inderdaad zeer netjes. Daar kan ik nog wat van leren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:43 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben best in staat om een nette pc te bouwen, maar dit slaat wel alles
http://m.imgur.com/a/IISox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn computer is niet heel snel (20-30 KH/s maximaal via CPU, GPU hooguit een kwart daarvan) met minen, dus één miningopdracht tegelijkertijd is genoeg. Dan zou ik dus midden in de nacht regelmatig moeten gaan kijken of hij nog werkt of dat ik een andere opdracht moet starten, dat werkt ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Protip: 2e pool toevoegen als backup
Wow, heel heel vetquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:43 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben best in staat om een nette pc te bouwen, maar dit slaat wel alles
http://m.imgur.com/a/IISox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op 2 pools tegelijk, maar een backup pool erbij zetten zodat als de ene down is je automatisch overstapt op de andere.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn computer is niet heel snel (20-30 KH/s maximaal via CPU, GPU hooguit een kwart daarvan) met minen, dus één miningopdracht tegelijkertijd is genoeg. Dan zou ik dus midden in de nacht regelmatig moeten gaan kijken of hij nog werkt of dat ik een andere opdracht moet starten, dat werkt ook niet.
Kan dat gewoon in de .bat bij Minerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet op 2 pools tegelijk, maar een backup pool erbij zetten zodat als de ene down is je automatisch overstapt op de andere.
MinerD gebruik ik zelf niet, maar met cgminer werkt het perfectquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan dat gewoon in de .bat bij Minerd?.
Ik zit nu ook op werk, dus kan er nu sowieso niet naar kijken. CGminer heeft voor mij als nadeel dat het trager is dan Minerd. Zal wel door de 4 jaar oude videokaart komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
MinerD gebruik ik zelf niet, maar met cgminer werkt het perfect
Zit nu mobiel dus geen voorbeeldje, maar er zal vast wel iemand anders reageren zo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef mijntje12 het volgende:
[..]
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delen
De prijs gaat wel de andere kant op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat hij op die exchange kwam was het 8. Nu iets van 25.
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
De prijs gaat wel de andere kant op.
Op kleine exchanges wel, en dit telt nog steeds als een kleine.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?
Nog potentieeltjes volgens jou?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef Kale het volgende:
So, de komt weer een flinke hoos nieuwe coins aan....
Aha oke! En ebt is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef Kale het volgende:
SolCoin, Hobbitcoin, SWAG, Tittiecoin, SuperHeroCoin, en Cryptographic Anomaly sla ik even over.
Ik ga ff op de EBT
Ik heb hem nog niet gekocht en geprobeerd nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook al geverifieerd? Lijkt me sterk namelijk.
W.A.L.L.E.T.S.!.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:
Gvd. 500k UFO kwijt door een klote pool. Dat is bijna een halve btc.
Daar zat eerst een virus in. En vorige week kon hij mijn adres niet verifiėren. Maandag kon ik nog inloggen. Een uur later niet meer.quote:
Welke?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:
Gvd. 500k UFO kwijt door een klote pool. Dat is bijna een halve btc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |