quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef mijntje12 het volgende:
[..]
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delen
De prijs gaat wel de andere kant op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat hij op die exchange kwam was het 8. Nu iets van 25.
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
De prijs gaat wel de andere kant op.
Op kleine exchanges wel, en dit telt nog steeds als een kleine.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?
Nog potentieeltjes volgens jou?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef Kale het volgende:
So, de komt weer een flinke hoos nieuwe coins aan....
Aha oke! En ebt is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef Kale het volgende:
SolCoin, Hobbitcoin, SWAG, Tittiecoin, SuperHeroCoin, en Cryptographic Anomaly sla ik even over.
Ik ga ff op de EBT
Ik heb hem nog niet gekocht en geprobeerd nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook al geverifieerd? Lijkt me sterk namelijk.
W.A.L.L.E.T.S.!.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:
Gvd. 500k UFO kwijt door een klote pool. Dat is bijna een halve btc.
Daar zat eerst een virus in. En vorige week kon hij mijn adres niet verifiėren. Maandag kon ik nog inloggen. Een uur later niet meer.quote:
Welke?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:
Gvd. 500k UFO kwijt door een klote pool. Dat is bijna een halve btc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |