Protip: 2e pool toevoegen als backupquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:47 schreef DaMart het volgende:
De server van doge-pool heeft ook een probleem, volgens mij. Vannacht computer aan laten staan om door te minen, keek ik vanochtend vroeg en bleek hij al de halve nacht geen verbinding meer te kunnen maken met de poolserver. Ze zijn ook van 270 naar 7 actieve workers gezakt inmiddels.
Haha inderdaad zeer netjes. Daar kan ik nog wat van leren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:43 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben best in staat om een nette pc te bouwen, maar dit slaat wel alles
http://m.imgur.com/a/IISox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn computer is niet heel snel (20-30 KH/s maximaal via CPU, GPU hooguit een kwart daarvan) met minen, dus één miningopdracht tegelijkertijd is genoeg. Dan zou ik dus midden in de nacht regelmatig moeten gaan kijken of hij nog werkt of dat ik een andere opdracht moet starten, dat werkt ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Protip: 2e pool toevoegen als backup
Wow, heel heel vetquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:43 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben best in staat om een nette pc te bouwen, maar dit slaat wel alles
http://m.imgur.com/a/IISox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op 2 pools tegelijk, maar een backup pool erbij zetten zodat als de ene down is je automatisch overstapt op de andere.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn computer is niet heel snel (20-30 KH/s maximaal via CPU, GPU hooguit een kwart daarvan) met minen, dus één miningopdracht tegelijkertijd is genoeg. Dan zou ik dus midden in de nacht regelmatig moeten gaan kijken of hij nog werkt of dat ik een andere opdracht moet starten, dat werkt ook niet.
Kan dat gewoon in de .bat bij Minerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet op 2 pools tegelijk, maar een backup pool erbij zetten zodat als de ene down is je automatisch overstapt op de andere.
MinerD gebruik ik zelf niet, maar met cgminer werkt het perfectquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan dat gewoon in de .bat bij Minerd?.
Ik zit nu ook op werk, dus kan er nu sowieso niet naar kijken. CGminer heeft voor mij als nadeel dat het trager is dan Minerd. Zal wel door de 4 jaar oude videokaart komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
MinerD gebruik ik zelf niet, maar met cgminer werkt het perfect
Zit nu mobiel dus geen voorbeeldje, maar er zal vast wel iemand anders reageren zo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dump nooit meteen. Pas na de eerste pump. Eerst wat volume.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef mijntje12 het volgende:
[..]
Uiteraard wacht ik ook tot de pump, maar wou het toch delen
De prijs gaat wel de andere kant op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat hij op die exchange kwam was het 8. Nu iets van 25.
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
De prijs gaat wel de andere kant op.
Op kleine exchanges wel, en dit telt nog steeds als een kleine.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heb je het al eens anders gezien na een exchange ontmaagding?
Nog potentieeltjes volgens jou?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef Kale het volgende:
So, de komt weer een flinke hoos nieuwe coins aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |