Laat gaan joh, Johannes snapt de grap weer niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ja maar. Je kunt www.rtl.nl/weetikveel toch niet in het adresveld stoppen?
Dus je moet naar die webzijde gaan en daar shit aanklikken en dan typen. Dat is geen email.
Gr de diginazi.
Weet ik veel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ja maar. Je kunt www.rtl.nl/weetikveel toch niet in het adresveld stoppen?
Dus je moet naar die webzijde gaan en daar shit aanklikken en dan typen. Dat is geen email.
Gr de diginazi.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Johan gaat Ajax verdedigen. Wuts new.
Ben je op je pik getrapt?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
Dit standaard lulverhaal van Johan om Cruijf maar te verdedigen
Dat is de reden dat ik niet vaak kijk
Ik kijk voor Gijp en Bossie/Kraay en het sjanante van Genee. Johan boeit echt niemand.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
Dit standaard lulverhaal van Johan om Cruijf maar te verdedigen
Dat is de reden dat ik niet vaak kijk
Eriksen is de smaakmaker van Spursquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Fischer echt overschat.
Maar goed, dat vond ik ook van wijlen Erikssen.²
En Kieftgod, de held van PSV.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk voor Gijp en Bossie/Kraay en het sjanante van Genee. Johan boeit echt niemand.
Kunnen er HE-LE-MAAL niets vanquote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Precies wat ik gister zei dus. Ajax heeft een heel, heel matig elftal.
En wordt toch met 2 vingers in de neus kampioen. Die concurrentenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wel weer kampioenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop het, maar ik krijg er te weinig van mee. Ik vond Aissati op zijn leeftijd beter, maar die is ook niet echt verder gekomen.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt?
Of over Clarence Seedorp.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef n00b13 het volgende:
Johans volgende boek gaat over frankie.
Frank de Boer = God.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
En wordt toch met 2 vingers in de neus kampioen. Die concurrenten
Het beste team van Nederland is inderdaad een matig elftal. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
En wordt toch met 2 vingers in de neus kampioen. Die concurrenten
Hij wilde kjuu pie ar gaan zeggen maar bedacht zich op het laatste momentquote:
Ikquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iemand die Genee niet irritant vindt?²
Ik vind niemand in dat programma irritant. Alleen de kantineheld.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij wilde kjuu pie ar gaan zeggen maar bedacht zich op het laatste moment
Ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik, jij daarentegen bent wel irritantquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind niemand in dat programma irritant. Alleen de kantineheld.
[..]
Ja, dat dacht ik al.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik, jij daarentegen bent wel irritant
Genee is niet irritant, alleen bijdehand.. alleen dat boekje van hem vind ik irritantquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Lijkt te veel op kjuu bie de hond.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij wilde kjuu pie ar gaan zeggen maar bedacht zich op het laatste moment
1 keer kritiek op de matige ajaxspelers en direct huilenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar die Koeman overdrijft enorm zeg. Zo slecht waren ze niet man.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik, jij daarentegen bent wel irritant
Dat is dan de enige waarvan ik slap van het lachen heb gelegen.quote:
zijn ze ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze interviewer vindt Feyenoord waardeloos.
Oh nee man. Dat vind ik in het algemeen, ik kijk het programma al een paar jaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1 keer kritiek op de matige ajaxspelers en direct huilen
Hij is goedquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze interviewer vindt Feyenoord waardeloos.
En die vent die aan tafel ging zitten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is dan de enige waarvan ik slap van het lachen heb gelegen.
"Hij wordt ondertiteld neem ik aan?"
Ik vond die oude Tukker veel leuker met zijn uitspraken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En die vent die aan tafel ging zitten.
Die kantineheld uit Twente?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook nog wel leuk. Maar voor de rest..quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Harryquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond die oude Tukker veel leuker met zijn uitspraken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester geniet van de teksten van deze man
Ja diequote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die kantineheld uit Twente?
Ja verder was het gewoon drie keer niks. De voetbalvrienden zijn prima, 1 minuut of korter in beeld en dat is het.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook nog wel leuk. Maar voor de rest..Blij dat ze dat item eruitgehaald hebben.
Met een telefoon bel je.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef n00b13 het volgende:
Jongens. Kappen met die plaatjes. Dat kan mijn telefoon niet aan¡¡¡!
Wie heeft dit nou verzonnen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Vrijdag ook Feyenoord - Vitesse om 8 uur
Feestje bij Johan natuurlijk. Lekker zuipen met Danny.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het 65e verjaardagsfeest van Johan of een subtopper, ik weet het wel!
Koop je een kleinere laptop.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ja maar laptop groot en log en wil tv kijken op de bank.
Mis ik godverdomme live het showtjequote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Vrijdag ook Feyenoord - Vitesse om 8 uur
Doodsverwensing, TR gemacht.quote:
Wedjes leggen wanneer die hond van 'm in huis schijt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Feestje bij Johan natuurlijk. Lekker zuipen met Danny.
Dat worden weer mooi surprises voor Johan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het 65e verjaardagsfeest van Johan of een subtopper, ik weet het wel!
Ik denk Yolanthe, dat is echt een vriendin van hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat worden weer mooi surprises voor Johan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nu we toch terug in de tijd gaan
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe die uit een taart springt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk Yolanthe, dat is echt een vriendin van hem.
Die blijft echt geweldigquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Matthijsen tegen Lens bij Feyenoord - PSV weet in februari 2013 ofzo weet je nog? Dat opstootje? Nagespeeldquote:
Gewoon klanken uitwisselen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Niet eens een woordenwisseling, maar wel schreeuwen. Ok.
Mathijsen is snel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Janmaat wint van die slome opa.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand die .gif nog van Huub?
quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Hij is alleen maar international van België omdat de Belgen niet willen dat hij voor dat andere land zou gaan spelen.
Sowieso is Europees voetbal een stapje te hoog.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is europees voetbal zo belangirjk voor PSV? Het boeit ze geen zak
Ze willen/kunnen de Champions League winnen hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is europees voetbal zo belangirjk voor PSV? Het boeit ze geen zak
Wat een baas.quote:
Gast......quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef tong80 het volgende:
Leuk een paar stapjes vooruit maken en huurlingen nemen.
Het contrast is groter dean in Syrië
'Wat Ruïst er in het struikgewas ?'
Zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ze willen/kunnen de Champions League winnen hè.
Waarom lachte hij eigenlijk?quote:
En terecht.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef S0nic het volgende:
Thijs begint zichzelf wel iets te serieus te nemen.
Was bij ADO de beste verdediger hoorde ik laatst. Beter dan Derijck die jullie al hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachman of LeeuwinDie zijn echt niet goed genoeg.
Derijck was ook niet goed genoeg man. Maar Leeuwin is ook niet het niveau dat PSV moet nastreven.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was bij ADO de beste verdediger hoorde ik laatst. Beter dan Derijck die jullie al hebben.
Hahah niemand wilt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Zelfs een uitnodiging gekregen voor bijwonen van uitzending
Het valt me wel vaak ook dat Gijp in dat columnpje daar alles schrijft wat hij op televisie ook al gezegd heeft.quote:
Hij doet alles voor een gratis uitsmijter.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het valt me wel vaak ook dat Gijp in dat columnpje daar alles schrijft wat hij op televisie ook al gezegd heeft.
Nou ik denk heel veel mensenquote:
Ik ook altijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh god bij Harry moet ik altijd aan Erik van Muiswinkel denken
Oh Gijp zegt het ook al
Sonny Baconquote:
De breinen achter Serieuzzz Livequote:
Dit zegt mij niksquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De breinen achter Serieuzzz Live
Zingen, zuipen en zie maar hoe je thuis komtquote:
hij heet hier johannes_vermeerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef n00b13 het volgende:
Johan zat op een Forum
niet het Fok!forum?
Klopt. Je wilde je naam toch veranderen?quote:
Ja naar SonBacon maar dat mocht niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Klopt. Je wilde je naam toch veranderen?
Wat was het, 2 ton aan belastinggeld in gepompt door de gemeente? Hadden ze beter aan PSV kunnen geven natuurlijk.quote:
Ik zou bezwaar aantekenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja naar SonBacon maar dat mocht niet.
Al Bundy style.quote:
Wat is daar de waarde van?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen, maar als ik een nieuw account maak ben ik al mijn post kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |