quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben winst waarschijnlijk iemand heeft al interesse
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leer je bij het behalen van je eerste studiepunten
inb4; doe niet zo bijdehandquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
in oud deel op open nieuw deel klikken
ik vind dit niet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Joden zoveel aanleg hebben voor die nare ziekte?
door de neusquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
hij pakt me op mijn zwakke puntenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
inb4; doe niet zo bijdehand
dit wordt een note
- tjacka
Tjacka is het hiermee oneens.quote:
Deze posts doen het beter in VBL. Waarom post jij daar nooit?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Geprobeerd, maar tevergeefs.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze posts doen het beter in VBL. Waarom post jij daar nooit?
me niks uitquote:
dit zouden we stil houdenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
jancees heeft smetvrees
zo ik heb een gevoelige snaar geraakt
ja kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach je bent toch homo
die krijgen toch nooit een baan
Nou het spijt me Sofje dat ik je heb gekwetstquote:
Onzin. Tegenwoordig kun je met HIV een prima carriere opbouwen xDquote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach je bent toch homo
die krijgen toch nooit een baan
Je lijkt Elan nu wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
jancees heeft smetvrees
zo ik heb een gevoelige snaar geraakt
excuses aanvaardquote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het spijt me Sofje dat ik je heb gekwetst
WTF IK VOLG ER NIKS MEER VANquote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
mn 2de onvoldoende in 1,5 jaar tijd.ik ga huilen
maar nu wel 84 studiepunten
niemand doet dat na
xDDDquote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tegenwoordig kun je met HIV een prima carriere opbouwen xD
nee?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
WTF IK VOLG ER NIKS MEER VAN
Je was toch met een nieuwe studie begonnen
in groningen infecteren ze elkaar daar zelfs graag meequote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tegenwoordig kun je met HIV een prima carriere opbouwen xD
Ga je nou serieus mee of weetj e het nog niet zeker?quote:
Klopt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groningen infecteren ze elkaar daar zelfs graag mee
vooral populair bij homo feestjes, wat naalden, wat ghb en goan
Ja ik ga wel meequote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou serieus mee of weetj e het nog niet zeker?
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
OOH DAT DACHT IK.
Je doet 2 studies tegelijk?
Dat weerhoudt mij dan ook van het meeten met Etsu. Hij weet dat ik niet wil trouwen dus hij zoekt nu een variant op een trouwringquote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groningen infecteren ze elkaar daar zelfs graag mee
vooral populair bij homo feestjes, wat naalden, wat ghb en goan
haha tofquote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga wel mee
mn ouders vinden het goed
mijn vader zei: je bent dan 19 dus je doet maar
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weerhoud mij dan ook van het meeten met Etsu. Hij weet dat ik niet wil trouwen dus hij zoekt nu een variant op een trouwring
waarom?quote:
Wat gaan jullie voor leuks doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga wel mee
wat ga je doenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga wel mee
naar aviciiquote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaan jullie voor leuks doen?
Frans Bauer in concertquote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
van wiequote:
quote:
Sof, hoe dwing je jezelf om vroeg naar bed te gaan aangezien jij hetzelfde doel nastreeft vandaag? Ik begin alweer te twijfelen.quote:
quote:
Vind je dat nou normaal?quote:
gewoon om 22.00 je laptop wegleggen en in bed gaan liggenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof, hoe dwing je jezelf om vroeg naar bed te gaan aangezien jij hetzelfde doel nastreeft vandaag? Ik begin alweer te twijfelen.
Wie?quote:
Nou doe eens normaal dan, doe je thuis toch ook niet.quote:
Ik mag jou, Fok-it.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou doe eens normaal dan, doe je thuis toch ook niet.
hij noemt zijn moeder een hoer....quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hangoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zit hij nu thuis op zijn kamer XD dus hij doet wel zo thuisquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al saai.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon om 22.00 je laptop wegleggen en in bed gaan liggen
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hij noemt zijn moeder een hoer....
Zorg je er wel voor dat ze weer veilig thuis komt?quote:
Eindelijk je leeftijd aangepastquote:
Die zullen vast een goeie band hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hij noemt zijn moeder een hoer....
hahaah shitquote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zullen vast een goeie band hebben.
Hopelijk houden ze werk en prive gescheiden XD
Wat een dilemma.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
ik kan niet bepalen welke game ik op moet starten
[ afbeelding ]
geenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hopelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zullen vast een goeie band hebben.
Hopelijk houden ze werk en prive gescheiden XD
oh jij bespreekt je afspraken met haar aan tafel met je pa erbij?quote:
Ik wil ook weer kunnen gamen maar vind niks meer leukquote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet aan toegeven LR
FOK!en is veel nuttiger dan gamen
Nou dat mag ook wat vriendelijkerquote:bij mij langs komen!
dat zeg je elke dag lulhannesquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
jullie zijn saai vandaag
[..]
first world problems alles
staat alleen dat er in?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef xcachet het volgende:
Krijg mail van school met:
[..]
Nou dat mag ook wat vriendelijker
Meer niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef xcachet het volgende:
Krijg mail van school met:
[..]
Nou dat mag ook wat vriendelijker
M'n pa regelt de zakenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jij bespreekt je afspraken met haar aan tafel met je pa erbij?
lulhannesquote:
Dit is wel waar ja. Soms voel ik mij ietwat aan het lijntje gehouden door Typisch in onze onderlinge relatiequote:
zeg:quote:
Oh die, dat verwende trutje.quote:
Stuur terug: *Bijquote:
Ze is een zakenvrouwquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
ik ben aan het oppassen en drie vrouw komt altijd om 21.00 terug. wat zou er aan de hand zijn
Zal je vriendje leuk vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Hoi, morgen zie ik een jongen die ik heel erg leuk en knap vind. Heb de hele avond make-up looks geprobeerd en ben er nu uit voor welke make-up look ik ga.
jacka vindt het okequote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
als het die lekkere stagiaire was
[..]
Ik moet dit natuurlijk eerst aan Tjacka vragen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Hoi, morgen zie ik een jongen die ik heel erg leuk en knap vind. Heb de hele avond make-up looks geprobeerd en ben er nu uit voor welke make-up look ik ga.
Leuk voor je vriendje. Heeft de hagelslag hem genekt?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Pics of ik "ok" je verhaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Kneus, je had toch een vriend die niet de juiste hagelslag had gekochtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Met Photoshop.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik wil bewegend, weet niet hoe ik dat maak.
Even snel een vluggertje in de auto.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
ik ben aan het oppassen en drie vrouw komt altijd om 21.00 terug. wat zou er aan de hand zijn
Wil je nu dat we vragen om foto's?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even snel een vluggertje in de auto.
Waarom huur je niet meteen een raam?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
vaarwelquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet in FOK!-vorm vandaag. Ik ga jullie verlaten.
Je wilt ze niet. Geloof me.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet in FOK!-vorm vandaag. Ik ga jullie verlaten.
Ja hahaha, ik ga voor de natuurlijke look. Want die jongen zei 4 maanden geleden: weet je dat je mooi bent Lau (en toen had ik geen make-up op). Dus dan maak ik denk ik de meeste indruk, hoop ik.quote:
Oh soooo. Nou ik kijk wel ff, ik heb photoshop verwijderd volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met Photoshop.
Dat doe ik ook altijd.
Frans, dat hoeft echt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja hahaha, ik ga voor de natuurlijke look. Want die jongen zei 4 maanden geleden: weet je dat je mooi bent Lau (en toen had ik geen make-up op). Dus dan maak ik denk ik de meeste indruk, hoop ik.
Waarom dan een berg make-up als ie je toch knap vindtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja hahaha, ik ga voor de natuurlijke look. Want die jongen zei 4 maanden geleden: weet je dat je mooi bent Lau (en toen had ik geen make-up op). Dus dan maak ik denk ik de meeste indruk, hoop ik.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
euhquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk voor je vriendje. Heeft de hagelslag hem genekt?
Goede hagelslag is de basis voor elke relatie. Ik steun Laura.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kneus, je had toch een vriend die niet de juiste hagelslag had gekocht
Je gezicht zeker helemaal onder de sperma, bahquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee gek, heb al geen make-up meer op, zit nu lelijk achter laptop.
Ja hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
quote:
Nee, 162 euro weggooien is debiel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt debiel
dit alles voor 162 euries
lekker man
Kom maar doorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
je bent zelf debielquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, 162 euro weggooien is debiel.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? ik weet niet of hij mij wel wilde regelen, misschien zei hij het gewoon omdat hij het vond. Snapje.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je ooit een gozer gehad die jou wilde regelen die wat anders zei dan?
hoezo weggooienquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geef maar toe, die foto heb je ondergekwakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat? ik weet niet of hij mij wel wilde regelen, misschien zei hij het gewoon omdat hij het vond. Snapje.
College. Maar ff, ik heb hem altijd al hot gevonden en een stille crush gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
euh
gewoon voor basislook gaan. wat voor gelegenheid?
Je weet niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
je weet niet
je praat altijd onzin jij
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Goede hagelslag is de basis voor elke relatie. Ik steun Laura.
Ja, ik heb de beelden zojuist ontvangen per DM.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef maar toe, die foto heb je ondergekwakt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.∞
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
shit brahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.![]()
SPERRRRMMRMMMMAMAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
geef argumenten dan debielquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet niet?
Ik weet dat dat ding gewoon kut is.
wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
Ja, ik snap mannen sowieso niet. Ik zeg wel eens tegen iemand dat ik iemand knap vind, zonder dat ik de persoon wil. Vandaar.quote:
Gewoon doen wat je altijd doet. Ik weet niet wat je normaal doet, maar misschien ietsje meer doen ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
College. Maar ff, ik heb hem altijd al hot gevonden en een stille crush gehad.
Jij de consument moet eens naar de structuur kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef argumenten dan debiel
ik heb mijn jiayu g3t nou al een half jaar
en het is de beste mobiel die ik ooit heb gekocht
gewoon vergelijkbaar met een s3 die g3t
maja dan 300 euro goedkoper
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
laurabontoilet.jpg
& a touch of toto.
| Forum Opties | |
|---|---|