Oh soooo. Nou ik kijk wel ff, ik heb photoshop verwijderd volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met Photoshop.
Dat doe ik ook altijd.
Frans, dat hoeft echt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja hahaha, ik ga voor de natuurlijke look. Want die jongen zei 4 maanden geleden: weet je dat je mooi bent Lau (en toen had ik geen make-up op). Dus dan maak ik denk ik de meeste indruk, hoop ik.
Waarom dan een berg make-up als ie je toch knap vindtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja hahaha, ik ga voor de natuurlijke look. Want die jongen zei 4 maanden geleden: weet je dat je mooi bent Lau (en toen had ik geen make-up op). Dus dan maak ik denk ik de meeste indruk, hoop ik.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
euhquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Hoi, morgen zie ik een jongen die ik heel erg leuk en knap vind. Heb de hele avond make-up looks geprobeerd en ben er nu uit voor welke make-up look ik ga.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk voor je vriendje. Heeft de hagelslag hem genekt?
Goede hagelslag is de basis voor elke relatie. Ik steun Laura.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kneus, je had toch een vriend die niet de juiste hagelslag had gekocht
Je gezicht zeker helemaal onder de sperma, bahquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee gek, heb al geen make-up meer op, zit nu lelijk achter laptop.
Ja hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
quote:
Nee, 162 euro weggooien is debiel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt debiel
dit alles voor 162 euries
lekker man
Kom maar doorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
je bent zelf debielquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, 162 euro weggooien is debiel.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, 162 euro weggooien is debiel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? ik weet niet of hij mij wel wilde regelen, misschien zei hij het gewoon omdat hij het vond. Snapje.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je ooit een gozer gehad die jou wilde regelen die wat anders zei dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |