Leuk voor je vriendje. Heeft de hagelslag hem genekt?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Hoi, morgen zie ik een jongen die ik heel erg leuk en knap vind. Heb de hele avond make-up looks geprobeerd en ben er nu uit voor welke make-up look ik ga.
Pics of ik "ok" je verhaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Hoi, morgen zie ik een jongen die ik heel erg leuk en knap vind. Heb de hele avond make-up looks geprobeerd en ben er nu uit voor welke make-up look ik ga.
Kneus, je had toch een vriend die niet de juiste hagelslag had gekochtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
Met Photoshop.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik wil bewegend, weet niet hoe ik dat maak.
Even snel een vluggertje in de auto.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
ik ben aan het oppassen en drie vrouw komt altijd om 21.00 terug. wat zou er aan de hand zijn
Wil je nu dat we vragen om foto's?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even snel een vluggertje in de auto.
Waarom huur je niet meteen een raam?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Laura.b het volgende:
vaarwelquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet in FOK!-vorm vandaag. Ik ga jullie verlaten.
Je wilt ze niet. Geloof me.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet in FOK!-vorm vandaag. Ik ga jullie verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |