hoezo weggooienquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, 162 euro weggooien is debiel.
Geef maar toe, die foto heb je ondergekwakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
hahahhahahahha ik heb een foto van laura.b gevonden die aan het poepen is hahahhaha
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat? ik weet niet of hij mij wel wilde regelen, misschien zei hij het gewoon omdat hij het vond. Snapje.
College. Maar ff, ik heb hem altijd al hot gevonden en een stille crush gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
euh
gewoon voor basislook gaan. wat voor gelegenheid?
Je weet niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
je weet niet
je praat altijd onzin jij
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Goede hagelslag is de basis voor elke relatie. Ik steun Laura.
Ja, ik heb de beelden zojuist ontvangen per DM.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef maar toe, die foto heb je ondergekwakt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.∞
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
shit brahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.![]()
SPERRRRMMRMMMMAMAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
geef argumenten dan debielquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet niet?
Ik weet dat dat ding gewoon kut is.
wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOTO, WAT HEB JE GEDAAN VRIENDJE.
Ja, ik snap mannen sowieso niet. Ik zeg wel eens tegen iemand dat ik iemand knap vind, zonder dat ik de persoon wil. Vandaar.quote:
Gewoon doen wat je altijd doet. Ik weet niet wat je normaal doet, maar misschien ietsje meer doen ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
College. Maar ff, ik heb hem altijd al hot gevonden en een stille crush gehad.
Jij de consument moet eens naar de structuur kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef argumenten dan debiel
ik heb mijn jiayu g3t nou al een half jaar
en het is de beste mobiel die ik ooit heb gekocht
gewoon vergelijkbaar met een s3 die g3t
maja dan 300 euro goedkoper
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
laurabontoilet.jpg
& a touch of toto.
| Forum Opties | |
|---|---|