Beetje laat, maar fijn dat Nederland deze band nu eindelijk oppikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef ehhh.. het volgende:
Ik weet bijna niks over deze band, behalve dat ik het nummer prachtig vind. Pianopop met vrouwelijke zang.
quote:
Bonsoirquote:
En apparence!quote:
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
MarijeH, hoe is het afgelopen met de strooifoto blunder??
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Joh, hou ze gewoon. Ik denk dat ze van de foto's af willen en je daarom wat meer exemplaren hebben gestuurdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Dat absoluut ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.
Sowieso Miranda Lambertquote:
I know. Alhoewel het leuker was geweest als hij 'Middle' als achternaam had.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
Die Camaro in die clipquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Na het zien van de clip ben ik het volledig eens met Ceequote:
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaard als manquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaards als man
Ook als vriend hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwen
Een helft van haar roze andere helft blauw?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Ke$ha wel wat hebben in deze clip
Om dezelfde reden dat zij een veer in haar haar heeftquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een helft van haar roze andere helft blauw?
En wrm staat Pitbull op een tropisch eiland? Dat heeft niets met het nummer te maken.
ja, ik vind hem nog steeds mooiquote:
Zit je nog steeds in het noorden?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit als een fancy boi in een veel te luxe hotel.
Maar het wifi choked als een gek. Een analyse van het wifi spectrum leert mij dat er 15(!!!!!) wifi zenders, op verschillende kanalen en dezelfde SSID mijn kamer binnen knallen
Daar kan een iPad niks mee.
Dus nu zit ik via personal hotspot te internetten
#1stWorldProblems
Godsamme, wat dichtbij!quote:
Daar was ik gisteren nog. Toen sliep ik ook in een hotel met fatsoenlijk internet.quote:
Ja lekkor heah!!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme, wat dichtbij!![]()
Nee, dat ging net goed met die prut. Gister moest ik ergens in Drenthe zijn, daar begon het gesodemieter
Waarom was je daar, dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren nog. Toen sliep ik ook in een hotel met fatsoenlijk internet.
Lichaamstemperatuur steeg net met 2 graden, zo fijn vind ik het. Het is dat ik niet meer "neuken??" mag zeggen...quote:
Ik wilde een grap maken over een Duitse braadworst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur steeg net met 2 graden, zo fijn vind ik het. Het is dat ik niet meer "neuken??" mag zeggen...
Broertje woont daar en gaat verhuizen. Je kukelt haast Duitsland in
Dat mag, ik trek het wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken over een Duitse braadworst.
doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand mij missen, ik lig in bed tot morgenvroeg.
daag
Trustequote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
daag
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
daag
xoxoquote:
ik moest em 2 x lezen en toen proestte ik het uit van het lachen...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
I know. Alhoewel het leuker was geweest als hij 'Middle' als achternaam had.
Rock!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest em 2 x lezen en toen proestte ik het uit van het lachen...
Nee hoor opa Willem Bol leeft nog.quote:
Catgrill!quote:
is Edmond Classen overleden? jammer, leuke acteur vond ik hetquote:
nvm ben in de war met een andete opa uit de serie oppassenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef [url=http://forum.f
ok.nl/user/profile/13633]wolfrolf[/url] het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou in vredesnaam
quote:
nou, als ie van zijn eigen hapkar heeft gevroten vermoedelijk nietquote:
Da's zieligquote:
owja, das wel waar...net als Kattenpersdienst in Minoes. leuke film was dat trouwens. en leuk boekquote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, das wel waar...net als Kattenpersdienst in Minoes. leuke film was dat trouwens. en leuk boek
zonde. was een paar weken terug nog op tv en toen heb ik gekeken. met Carice voor ze doorbrak en met Theo Maassenquote:
Caricequote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde. was een paar weken terug nog op tv en toen heb ik gekeken. met Carice voor ze doorbrak en met Theo Maassen
toen was ze nog best leuk hoorquote:
quote:
Wat heb ik weer gemistquote:
welke note? Ik zie geen notequote:
Dat is nu net het probleemquote:
Ja, ik ga niet over één nacht ijsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem
je zou kijken wat je voor me kon doen :"(
Geef het jong een lief nootje. Ter compensatie mag je mij een negatieve geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet over één nacht ijs
Trustequote:
zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef het jong een lief nootje. Ter compensatie mag je mij een negatieve geven.
Hontquote:
quote:
Burnout hè, dan haal je alles door elkaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vreemd, je hebt ene natte kat als UI.
bijdehand doen brengt je niet dichter bij de notequote:
Ik heb nog wel meer noten op mijn zangquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijdehand doen brengt je niet dichter bij de note
Het heeft overeenkomsten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Burnout is een puike racegame trouwens.
Het enige doel is om je auto zo gruwelijk mogelijk in puin te rijden en daar heel veel punten mee te scoren.
Oi!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zitten alleen geen brakke Franse auto's in het spel
Ik las weer wat andersquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi!![]()
Morgen eens zien of hij de APK weer overleeft, daarna krijgt hij ook nog een liefdevolle kleine beurt
De auto hè, ik niet. Ze verlenen een goede service maar sommige dingen gaan gewoon te ver ook!quote:
Iets met klopsleutelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
De auto hè, ik niet. Ze verlenen een goede service maar sommige dingen gaan gewoon te ver ook!
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met klopsleutel
jammer
ik ga slapen
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met klopsleutel
jammer
ik ga slapen
Ja. Keer 3. Nu moet jij raden welke Fire het wasquote:
Ik vond het Bastille.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Keer 3. Nu moet jij raden welke Fire het was
Jij moet bij Burger King gaan werken, want goooeeed!!!quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:57 schreef minthy het volgende:
Lang geleden, ik kan hem inmiddels weer aanhoren
Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen. Broekloos door het levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog steeds verdrietig om je uitgescheurde broek?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen. Broekloos door het leven
Plinten leggen zonder broek is een link karweitje!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Sowieso panda's met een broek aan![]()
quote:
Je gesnavelde vriendje?quote:
Niet voordat we getrouwd zijn. Ik ben een nette vrouw.quote:
Of kiest je vriendje eieren voor z'n geld?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet voordat we getrouwd zijn. Ik ben een nette vrouw.
*gaat uit voorzorg een uitsmijter bakken*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of kiest je vriendje eieren voor z'n geld?
We zullen het zien!
/Rámon
Vandaag denk ik?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga maar op stok. Morgen weer vroeg uit de veren
Is dat Wilbert?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:19 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat Pharrell hier niet op mee doet, anders had ik dit plaatje kunnen posten:
[ afbeelding ]
Dat is haast een winterslaap jong!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga maar op stok. Morgen weer vroeg uit de veren
Pino kan ook alles! Matchingbureau, Photoshop artist. Hoe is het toch mogelijk dat zo'n jonge god nog beschikbaar is. De paradijsvogel van het oosten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Ideetje van Panda, en niemand voerde het uit. Tja, dan ga ik maar photoshoppen
Geniaal!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Ideetje van Panda, en niemand voerde het uit. Tja, dan ga ik maar photoshoppen
Niet alles komt aanwaaienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pino kan ook alles! Matchingbureau, Photoshop artist. Hoe is het toch mogelijk dat zo'n jonge god nog beschikbaar is. De paradijsvogel van het oosten!
Tuurlijk! En misschien komt er maar wél zo iemand aanwaaien. Als de wind maar hard genoeg waait en uit de juiste richting komtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet alles komt aanwaaien.
Komt vanzelf wel hoop ik.
Of als er iemand een duwtje in de goede richting geeft..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! En misschien komt er maar wél zo iemand aanwaaien. Als de wind maar hard genoeg waait en uit de juiste richting komt![]()
/zweefteef
Mocht ik een tof, lief en lekker wijf tegenkomen die op lange blauwe mannen valt dan weet ik in welke richting ik moet duwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of als er iemand een duwtje in de goede richting geeft..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik een tof, lief en lekker wijf tegenkomen die op lange blauwe mannen valt dan weet ik in welke richting ik moet duwen
Kun je ook even iemand in mijn richting duwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik een tof, lief en lekker wijf tegenkomen die op lange blauwe mannen valt dan weet ik in welke richting ik moet duwen
Waarom?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook even iemand in mijn richting duwen.
gr
Het heeft eigenlijk geen haast. Het gaat al prima zo.quote:
Ik wilde net zeggen ja, je hebt al iemand toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk geen haast. Het gaat al prima zo.
Tuurlijk! Dat wordt wel een ander meisje dan die van Pino, anders wordt het gedonder...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook even iemand in mijn richting duwen.
gr
Zo kun je het wel zeg maar eigenlijk gewoon stellen ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen ja, je hebt al iemand toch?
Pics.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeg maar eigenlijk gewoon stellen ja.
Ja.
Is het nou Lorduh of Lòrd qua uitspraak? De dj's zijn er heel wisselend in...quote:
Australische TV zegt dat tweede.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het nou Lorduh of Lòrd qua uitspraak? De dj's zijn er heel wisselend in...
Top, weer een FWP de deur uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Australische TV zegt dat tweede.
Typisch Nederlands om er Lorduh van te maken.
Problemen zijn wel even mijlenver weg ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]Na vanavond heb je die amper toch meer?
Ik hoor het wel he,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Problemen zijn wel even mijlenver weg ja!
Ik ga wel met de famfare iets spelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
We zoeken wel een andere rol die beter past
Kan zeer gezellig worden met een hele carnavalsclub erbijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga wel met de famfare iets spelen
Oh zeker welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan zeer gezellig worden met een hele carnavalsclub erbij
quote:
Ja ik ook, gelukkig geen wekker. Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga proberen m'n hypere kop rustig te krijgen en te slapen. Slaap lekker moppie!![]()
Mogguh SC!quote:
Moguh! Je bent vroeg!quote:
Ik vond het noemen van Barcelona schokkenderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:00 schreef Cee het volgende:
Liedjes met een hoofdstad en dan zeggen ze New York.
Ik kon niet slapen dankzij de buurtkatquote:
Da's de hoofdstad van Catalonië.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het noemen van Barcelona schokkender
Ahha, mag dat ookquote:
Ik hoorde het in de auto.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:00 schreef Cee het volgende:
Liedjes met een hoofdstad en dan zeggen ze New York.
Goedemorgen!quote:
Tja hoeveel mensen weten dat albany de hoofdstad van NY is? Net zoals Sacramento dat is van Californië, ipv LA of SFquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik hoorde het in de auto.
Donderdag (?) in DRDD.
Dat wist ik ook niet. Maar men weet toch wel dat Washington D.C. de hoofdstad van de VS is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja hoeveel mensen weten dat albany de hoofdstad van NY is? Net zoals Sacramento dat is van Californië, ipv LA of SF
Maar weten ze dan ook dat Washington D.C. niet in de staat Washington ligt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Maar men weet toch wel dat Washington D.C. de hoofdstad van de VS is.
Goedemorgenquote:
Maar niemand wil ook weten waar Den Haag ligt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiede te zeggen weet ik nog niet eens zeker of Den Haag in Noord- of Zuid-Holland ligt dus dikkevoor mezelf.
Den Haagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maar niemand wil ook weten waar Den Haag ligt.
Rotterdamquote:
quote:
quote:
Alles buiten de randstadquote:
Niks mis met Birds van Anoukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:20 schreef J83 het volgende:
Fijne megahit. Even de angst dat Anouk weer een nieuwe "Birds" gemaakt heeft, maar het feit dat dat niet zo is maakt het lied nóg mooier
Je bent vroeg en angstig vrolijkquote:
Goedemorgen Muis!quote:
Als je twitter leest, kun je weten waarom.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent vroeg en angstig vrolijk![]()
Geeft niet hoor
Ah leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je twitter leest, kun je weten waarom.
8 maanden langquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
8 maanden langWarmte, zon
En een leuk project waar ik aan mag werken.
En mijn beste vriendin is daar ook, maar da's bijzaak.
Voor de mensen die gisteravond geen nieuws hebben gekeken/gehoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom nu weer Polare in NOS op 3 terwijl dat gisteren al de hele avond in elk journaal zat?
8 maanden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, neem een nummer opnieuw op. Lekker makkelijk.
Iemand heeft z'n dag niet vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom nu weer Polare in NOS op 3 terwijl dat gisteren al de hele avond in elk journaal zat?
Verkeerde been, goede bed...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Iemand heeft z'n dag niet vandaag
Tja. Ik zal een afscheidsfeestje geven hier op FOK! En voor de rest zal iedereen mij moeten missen die maanden.quote:
We komen je wel opzoeken. Vinden we helemaal niet ergquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja. Ik zal een afscheidsfeestje geven hier op FOK! En voor de rest zal iedereen mij moeten missen die maanden.
Datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We komen je wel opzoeken. Vinden we helemaal niet erg
Dat soort nieuws bel je toch doorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen weet mijn moeder nog van niets, want ze leest haar appjes niet
Ik heb de tweet niet opgezocht, maar je hebt een stage in een warm land ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bel niet met mijn moederquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort nieuws bel je toch door
"Mam, ik heb een leuk vakantieadres voor jullie geregeld"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef Pandaplint het volgende:
He skipak van Mexico tijdens de OS![]()
![]()
[ afbeelding ]
De viezemanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de tweet niet opgezocht, maar je hebt een stage in een warm land ofzo?
Je bent ons dan minimaal 1 bikinipic verschuldigd
Gefeliciteerd!
Warme land is Portugal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de tweet niet opgezocht, maar je hebt een stage in een warm land ofzo?
Je bent ons dan minimaal 1 bikinipic verschuldigd
Gefeliciteerd!
Lekker hoor! Waar ergens in Portugal?quote:
Algarve en nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker hoor! Waar ergens in Portugal?
Spreek je een beetje Portugees? LOI Cursusje?
Okay, ik wil ooit nog eens een vakantie in portugal doen, lijkt me een mooi land.quote:
Het is ook niet al te serieus bedoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze man heeft de evolutietheorie niet begrepen.
Als je het dan doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook niet al te serieus bedoeld natuurlijk
Want er is geen internet in Portugal?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja. Ik zal een afscheidsfeestje geven hier op FOK! En voor de rest zal iedereen mij moeten missen die maanden.
Er is denk ik vooral mooi weer, gespierde mannen en wijn, heel erg veel wijn + een beste vriendin (maar dat is bijzaak)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Want er is geen internet in Portugal?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is denk ik vooral mooi weer, gespierde mannen en wijn, heel erg veel wijn + een beste vriendin (maar dat is bijzaak)
[..]
Er is denk ik vooral mooi weer, gespierde mannen en wijn, heel erg veel wijn + een beste vriendin (maar dat is bijzaak)
[..]
Idd, ff scheermesjes inslaan Muisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef Pandaplint het volgende:
Muis gaat dus helemaal los in Portugal
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, ff scheermesjes inslaan Muis
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze TT was mooi geweest voor een feyenoord topic
Ja tochquote:
Godver, mijn collega vroeg nu dus waar ik zo hard om zit te lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen heeft ze niet goed gelezen en is het Portugaal.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze TT was mooi geweest voor een feyenoord topic
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Ik denk dat ik daar ontpop als blootvoetend hippie meisje. Maar dan wel geschoren.
Wait for it....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik daar ontpop als blootvoetend hippie meisje. Maar dan wel geschoren.
Je moeder ziet al een gebronsde Juanes als schoonzoon voor zich?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens sprak de reactie van mijn moeder boekdelen.
Moet je doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens sprak de reactie van mijn moeder boekdelen.
Bavaria vindt dit grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen heeft ze niet goed gelezen en is het Poortugaal.
denk dat je gelijk hebtquote:
quote:
Noorse meisjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
Doet me denken aan m'n Noorse vakantievriendinnetje
Yepquote:
Een van de vele landen die ik nog mis op m'n lijstjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
Doet me denken aan m'n Noorse vakantievriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |