Beetje laat, maar fijn dat Nederland deze band nu eindelijk oppikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef ehhh.. het volgende:
Ik weet bijna niks over deze band, behalve dat ik het nummer prachtig vind. Pianopop met vrouwelijke zang.
quote:
Bonsoirquote:
En apparence!quote:
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
MarijeH, hoe is het afgelopen met de strooifoto blunder??
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Joh, hou ze gewoon. Ik denk dat ze van de foto's af willen en je daarom wat meer exemplaren hebben gestuurdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Dat absoluut ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.
Sowieso Miranda Lambertquote:
I know. Alhoewel het leuker was geweest als hij 'Middle' als achternaam had.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
Die Camaro in die clipquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Na het zien van de clip ben ik het volledig eens met Ceequote:
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaard als manquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaards als man
Ook als vriend hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwen
Een helft van haar roze andere helft blauw?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Ke$ha wel wat hebben in deze clip
Om dezelfde reden dat zij een veer in haar haar heeftquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een helft van haar roze andere helft blauw?
En wrm staat Pitbull op een tropisch eiland? Dat heeft niets met het nummer te maken.
ja, ik vind hem nog steeds mooiquote:
Zit je nog steeds in het noorden?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit als een fancy boi in een veel te luxe hotel.
Maar het wifi choked als een gek. Een analyse van het wifi spectrum leert mij dat er 15(!!!!!) wifi zenders, op verschillende kanalen en dezelfde SSID mijn kamer binnen knallen
Daar kan een iPad niks mee.
Dus nu zit ik via personal hotspot te internetten
#1stWorldProblems
Godsamme, wat dichtbij!quote:
Daar was ik gisteren nog. Toen sliep ik ook in een hotel met fatsoenlijk internet.quote:
Ja lekkor heah!!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme, wat dichtbij!![]()
Nee, dat ging net goed met die prut. Gister moest ik ergens in Drenthe zijn, daar begon het gesodemieter
Waarom was je daar, dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren nog. Toen sliep ik ook in een hotel met fatsoenlijk internet.
Lichaamstemperatuur steeg net met 2 graden, zo fijn vind ik het. Het is dat ik niet meer "neuken??" mag zeggen...quote:
Ik wilde een grap maken over een Duitse braadworst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur steeg net met 2 graden, zo fijn vind ik het. Het is dat ik niet meer "neuken??" mag zeggen...
Broertje woont daar en gaat verhuizen. Je kukelt haast Duitsland in
Dat mag, ik trek het wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken over een Duitse braadworst.
doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand mij missen, ik lig in bed tot morgenvroeg.
daag
Trustequote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
daag
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
daag
xoxoquote:
ik moest em 2 x lezen en toen proestte ik het uit van het lachen...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
I know. Alhoewel het leuker was geweest als hij 'Middle' als achternaam had.
Rock!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest em 2 x lezen en toen proestte ik het uit van het lachen...
Nee hoor opa Willem Bol leeft nog.quote:
Catgrill!quote:
is Edmond Classen overleden? jammer, leuke acteur vond ik hetquote:
nvm ben in de war met een andete opa uit de serie oppassenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef [url=http://forum.f
ok.nl/user/profile/13633]wolfrolf[/url] het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou in vredesnaam
quote:
nou, als ie van zijn eigen hapkar heeft gevroten vermoedelijk nietquote:
Da's zieligquote:
owja, das wel waar...net als Kattenpersdienst in Minoes. leuke film was dat trouwens. en leuk boekquote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, das wel waar...net als Kattenpersdienst in Minoes. leuke film was dat trouwens. en leuk boek
zonde. was een paar weken terug nog op tv en toen heb ik gekeken. met Carice voor ze doorbrak en met Theo Maassenquote:
Caricequote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde. was een paar weken terug nog op tv en toen heb ik gekeken. met Carice voor ze doorbrak en met Theo Maassen
toen was ze nog best leuk hoorquote:
quote:
Wat heb ik weer gemistquote:
welke note? Ik zie geen notequote:
Dat is nu net het probleemquote:
Ja, ik ga niet over één nacht ijsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem
je zou kijken wat je voor me kon doen :"(
Geef het jong een lief nootje. Ter compensatie mag je mij een negatieve geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet over één nacht ijs
Trustequote:
zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef het jong een lief nootje. Ter compensatie mag je mij een negatieve geven.
Hontquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |