Niet julliequote:
Ach welnee joh dat verbeeld je je maar. Ze houden gewoon van een beetje plagenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet jullie
Maar heb soms de indruk dat sommigen hier mij liever niet zien posten dus dan kom ik hier wat minder.
Voor in het snaveltje van het vogeltje?quote:
Nee joh, we moeten zaadvragende ogen hebben...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor in het snaveltje van het vogeltje?
Ik pas niet in die outfitquote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit ie bij mij helemaal verkeerd, veel te koud om zo schoon te maken
Dat dan weer wel. Misschien een leuk Valentijnskadootje maar dan niet om schoon te maken. Al denk ik niet dat ik op die schoenen kan lopen trouwensquote:
Ah, jij hebt die meme nooit gezien dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh, we moeten zaadvragende ogen hebben...
Tadaaaa!
Really? In deze SC?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet jullie
Maar heb soms de indruk dat sommigen hier mij liever niet zien posten dus dan kom ik hier wat minder.
Wel een paar kipfileetjes in je decolletaazje duwen hequote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Misschien een leuk Valentijnskadootje maar dan niet om schoon te maken. Al denk ik niet dat ik op die schoenen kan lopen trouwens
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die meme nooit gezien dus.Puur, onschuldig en rein, niks mis mee!
Nah is niet nodig, puur natuur is prima.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel een paar kipfileetjes in je decolletaazje duwen he
Ik ben dol op mijn schoonmaakster, maar iemand met zo'n outfit zou ik dus echt niet willen voor die job.quote:
ik wil, alleen mijn vrouw nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dol op mijn schoonmaakster, maar iemand met zo'n outfit zou ik dus echt niet willen voor die job.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |