abonnement Unibet Coolblue
pi_137507197
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 07:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Agree. Ik vind dat dikke labs helemaal niet horen. En Goldens ook niet.

Hier in de buurt lopen 3 labs, 2 choco, 1 zwart... Allemaal dik. Echt tonnetje rond. Zo gaat Link heul niet worden.
Veel zwemmen ,hij heeft niet voor niets zwemvliezen .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:09:12 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137507217
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:03 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Veel zwemmen ,hij heeft niet voor niets zwemvliezen .
Trust me :P gonna happen :D Boe lag er ook de hele zomer in :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137507345
Loebes past twee keer in zijn broer. Beest is niet vooruit te branden. En dan zeggen ze ja hij moet eigenlijk op dieet. Om vervolgens weer een snoepje bij hem naar binnen te schuiven.

Dat gezegd hebbende gaan jullie vandaag nog iets leuks doen met jullie viervoeters?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137507419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:30 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Delice O+ woont sinds januari bij ons.
Mooi hond, maar wat een verschrikkelijke naam :X
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_137510453
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi hond, maar wat een verschrikkelijke naam :X
:D! Ik hoor dat vaker, of mensen vinden de naam mooi of ze vinden hem afschuwelijk. Ze heette al zo, we hebben het zo gehouden.
pi_137511130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes past twee keer in zijn broer. Beest is niet vooruit te branden. En dan zeggen ze ja hij moet eigenlijk op dieet. Om vervolgens weer een snoepje bij hem naar binnen te schuiven.

Dat gezegd hebbende gaan jullie vandaag nog iets leuks doen met jullie viervoeters?
Vandaag & morgen zijn echt van die dagen dat de balkonhonden uit hun winterslaap worden gewekt.
Slaan we maar ff over , het zijn toch altijd die ×××herders.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:16:55 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137511509
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:59 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Vandaag & morgen zijn echt van die dagen dat de balkonhonden uit hun winterslaap worden gewekt.
Slaan we maar ff over , het zijn toch altijd die ×××herders.
Hey bedankt, hier liggen ze na een uur wandelen ( met zes honden, godallejezus wat een ellende ) nu op het balkon. Morgen heb ik er 8 :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:18:29 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137511539
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137511733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hey bedankt, hier liggen ze na een uur wandelen ( met zes honden, godallejezus wat een ellende ) nu op het balkon. Morgen heb ik er 8 :')
je kan er nooit genoeg hebben :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:29:39 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137511753
:') Je kan er zeker veel te veel hebben. Gelukkig zijn de oppassers van morgen er maar een dagje.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137511967
quote:
0s.gif Op rdag 8 maart 2014 13:29[/url] schreef oh-oh het volgende:
:') Je kan er zeker veel te veel hebben. Gelukkig zijn de oppassers van morgen er maar een dagje.
16?

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:41:19 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137511980
Nee dank je :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137512032
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_137539653


Nu al oppassen voor tekenbeten

WAGENINGEN -
Door de relatief hoge temperaturen zijn teken vroeger in het jaar actief dan anders. Wandelaars doen er daarom nu al verstandig aan om na een dagje in de natuur te controleren of ze door deze insecten gebeten zijn.



Volgens Natuurbericht.nl zijn deze winter al 120 tekenbeten doorgegeven op Tekenradar.nl.
De afgelopen week nam met het oplopen van de temperaturen het aantal gemelde tekenbeten sterk toe.
De komende dagen zullen de beestjes naar verwachting nog actiever worden, vooral in het zuidoosten van het land.
Een teek kan de Borrelia-bacterie bij zich dragen. Wie daarmee besmet raakt, ziet een rode kring rondom de tekenbeet verschijnen.
De besmetting is te behandelen met antibiotica maar blijft vaak lang onopgemerkt.
De ziekte van Lyme, die door deze bacterie wordt veroorzaakt, kan leiden tot ernstige hart- en gewrichtsklachten en zenuwaandoeningen en kan zonder behandeling uiteindelijk zelfs dodelijk zijn.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:04:36 #165
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137539986
Jacky is vandaag officieel jarig! *O* Alweer 2 jaar! Wat gaat het toch snel. Als "cadeautje" nemen we haar vanmiddag mee naar een favoriet plekje van haar. Lekker rennen samen met haar herder vriendin, Lekker achter de bal aan, door de bosjes rennen, misschien zelfs even lekker zwemmen!

Zal vanmiddag wel wat fotootjes maken.

En lekker weer die teken.... Bah! Ze vinden Jacky behoorlijk lekker, dus dat wordt weer goed controleren.
pi_137544177
@Thinkk-Pinkk: Wat een leuke foto's van Loebes! O+ Vind Loebes een erg mooie lab! Echt zo'n knuffelhoofd heeft ie hihi.

De 11e (gekkengetal) is Obi jarig en wordt meneertje alweer 1 jaartje! Ben beide m'n telefoon EN camera ergens vergeten dus geen foto's kunnen maken met het mooie weer. :')

Over dat gewicht van honden.. hier in de buurt lopen ook een aantal labs rond die ECHT tonnetje rond zijn, pure dierenmishandeling is dat. Alsof die beestjes niet eens meer de energie hebben om iets anders te doen dat het gesjok achter hun baasjes aan.

Lobbes leek tegenover Obi nu ook wel dik maar dat is gewoon niet te vergelijken omdat ze totaal anders gebouwd zijn. Lobbes was veel compacter en meer gedrongen gebouwd dan Obi. Om over Lady's postuur nog maar te zwijgen want dat was normaal gesproken echt een klein vierkant tankje met een vacht. Nu heeft ze der bespiering al grotendeels verloren omdat ze oud is en is ze een stuk dunner.

Blegh teken... gelukkig kun je ze snel vinden op een witte hond. Ik lees net dat ik in het teken-rampgebied woon... hmmmppff. -O-
  zondag 9 maart 2014 @ 14:47:11 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137544303
Her in de buurt hebben de honden gelukkig nooit zoveel last van teken, maar als we van de zomer naar Zeeland gaan zitten ze er straks weer onder :') Niet normaal hoeveel teken daar wonen.

Lex durfde nooit te zwemmen, dus vandaag maar weer eens een poging ondernomen omdat de jachttraining gaat falen als hij niet durft.. En prachtig dat ie t vond :D Hij wordt eindelijk de Retriever die hij hoort te zijn O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 9 maart 2014 @ 17:04:06 #168
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137548468
Wat een weer voor onze jarige! Ze ligt nu lekker voor pampus! :D Hier een lading fotoooos! :D









pi_137548690
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een weer voor onze jarige! Ze ligt nu lekker voor pampus! :D Hier een lading fotoooos! :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohhhh! Wat liefff ze heeft der kuifje nog steeds! O+
  zondag 9 maart 2014 @ 17:11:40 #170
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137548714
Ja, kuifje gaat er niet af! :D
  zondag 9 maart 2014 @ 17:18:46 #171
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137548952
Nog eentje, omdat mooi! :D

  zondag 9 maart 2014 @ 17:41:19 #172
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_137549811
Leuke foto's, ze komt echt over als een heel vrolijke hond :D en gefeliciteerd
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 9 maart 2014 @ 17:48:12 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137550073
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Her in de buurt hebben de honden gelukkig nooit zoveel last van teken, maar als we van de zomer naar Zeeland gaan zitten ze er straks weer onder :') Niet normaal hoeveel teken daar wonen.
Ik deed Boe altijd inspuiten met teatree olie. Zelden een teek gezien :Y

quote:
Lex durfde nooit te zwemmen, dus vandaag maar weer eens een poging ondernomen omdat de jachttraining gaat falen als hij niet durft.. En prachtig dat ie t vond :D Hij wordt eindelijk de Retriever die hij hoort te zijn O+
Whoei :D Awesome :D Nice! Wanneer moest je nou heen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137550716
Obi die zwemt ook (nog) niet echt. Ja hij heeft het wel ooit gedaan toen ie nog kleiner was. Maar hij vindt het toch maar eng zodra hij de grond onder z'n pootjes niet meer voelt... ach komt nog wel.
pi_137560307
Gewoon mee het water in ,volgen ze vanzelf

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')