en dat was in 2011.. moet er in 2014 echt van komen hoor!!quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Dandilion het volgende:
[..]
en dat was in 2011.. moet er in 2014 echt van komen hoor!!
Ik vind die van jou er altijd zo mooi uitzien. Ik blijf een zwak houden voor langharige herders.quote:
Tot vandaag... een stuk of 30... Pensiongastenquote:
Het begint nu weer wat te worden .quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind die van jou er altijd zo mooi uitzien. Ik blijf een zwak houden voor langharige herders.
Mooi werk heb je danquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tot vandaag... een stuk of 30... Pensiongasten![]()
+ 2 van de eigenaar
+ 2 van een vrijwilliger
+ 2 van de nieuwe eigenaren
+ 1 van een stagiare
+ 1 van mij
Heerlijk tussen de honden op het dierenpension. Van alles wat.
Dus fotovoer genoeg... Maar ik zet geen foto's van de pensiongasten online.
En dan met dit zonnige weerquote:
Wat een mooierd! Schattige foto ook, zo in de wind.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:59 schreef Dragonberry het volgende:
Leuke honden weerik lees eigenlijk meestal alleen mee, maar plaats toch maar een keer een foto van mijn hond. Net lekker wezen wandelen in het zonnetje en hij bleef een keer lang genoeg stil zitten voor een foto
[ afbeelding ]
Speurt ze gezien het tuig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:30 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delicewoont sinds januari bij ons.
Actief speuren met haar doe ik niet, ze heeft wel een groot jachtinstinct. Het tuig heb ik vooral aangeschaft omdat ze hier kwam als enorme angsthaas en ik niet wilde dat ze zomaar uit haar tuig of halsband kon schieten, hier komt ze echt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |