Klopt. Daar zit 't 'm waarschijnlijk vooral.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is een beetje straatcultuur, niet zozeer van allochtonen, maar allochtonen komen er relatief vaker mee in aanraking
Dat is waarschijnlijk iets wat je bewust of onbewust doet, omdat je weet dat jij, hoe oneerlijk het ook is, door veel mensen in eerste instantie toch wordt aangekeken op het gedrag van niet geslaagde allochtonen. En al helemaal als ze ook nog eens dezelfde afkomst hebben of lijken te hebben.quote:[...]
Nu ben ik hierin vrij chauvinistisch. Als een autochtoon zo is kan ik er weinig om geven, wanneer een allochtoon (met name negroïde allochtonen) zo is doet dat me meer. Die wil ik namelijk graag zien slagen en dan niet dat autochtonen zeggen dat ze zo goed zijn geïntegreerd, maar dat ze in grote mate hoge posities bekleden in de politiek en het bedrijfsleven.
Niet alleen dat. Ik wil gewoon wereldwijd zien dat donkere mensen een grotere rol van betekenis gaan spelen. Is wel weer eens onze beurt vind ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Daar zit 't 'm waarschijnlijk vooral.
En naarmate allochtonen relatief minder met de straatcultuur in aanraking zullen komen, zal er langzaam ook een attitudeshift plaatsvinden.
Ware het niet dat er natuurlijk altijd weer nieuwe groepen (nieuwe allochtonen, jongeren uit andere 'lage klassen', etc) voor de in plaats zullen komen.
[..]
Dat is waarschijnlijk iets wat je bewust of onbewust doet, omdat je weet dat jij, hoe oneerlijk het ook is, door veel mensen in eerste instantie toch wordt aangekeken op het gedrag van niet geslaagde allochtonen. En al helemaal als ze ook nog eens dezelfde afkomst hebben of lijken te hebben.
Wat praat jij eng ineensquote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Ik wil gewoon wereldwijd zien dat donkere mensen een grotere rol van betekenis gaan spelen. Is wel weer eens onze beurt vind ik.
Piye zorgt wel dat wij knus komen te zitten. Ik vertrouw hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je wij-zij denken en wij zijn aan de beurt.
Haha, vind ik niet eng. Ik stel niet dat er rassenoorlogen moeten komen of zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je wij-zij denken en wij zijn aan de beurt.
Hangt er vanaf aan wie je 't vraagt. Voor sommigen is het allemaal 1 pot nat, voor anderen niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik dacht dat Turken een positief imago hadden
Sommigen vinden Turken erger dan al het andere.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan wie je 't vraagt. Voor sommigen is het allemaal 1 pot nat, voor anderen niet.
Oh okequote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
Hangt er vanaf aan wie je 't vraagt. Voor sommigen is het allemaal 1 pot nat, voor anderen niet.
Die mensen moet je steriliseren en vervolgens een les biologie geven zodat ze begrijpen waarom hun sterilisatie noodzakelijk was.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo heb je soms ook blanken die zelf vaak laaggeschoold en zwakbegaafd zijn, die klagen dat 'interraciale' huwelijken slecht zijn voor 'de gemiddelde intelligentie binnen hun ras'.
Waarbij dit volk niet lijkt te beseffen dat het op het gebied van intelligentie/erfelijkheid geen zak uit maakt of een zwakbegaafde blanke vrouw zich nu voortplant met een zwakbegaafde blanke of negroide man en of een intelligente blanke vrouw zich nu voortplant met een intelligente blanke of zwarte partner.
Kun je principieel tegen zijn, maar qua 'behoud van intelligentie binnen het ras' maakt het in ieder geval niks uit.
naam + rugnummer?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Sommigen vinden Turken erger dan al het andere.
dubbel quotenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
[..]
Die mensen moet je steriliseren en vervolgens een les biologie geven zodat ze begrijpen waarom hun sterilisatie noodzakelijk was.
Deze klacht gaat o.a. over jou en dan nog plaats je zo'n reactie.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Flikker op naar je eigen land dan![]()
Maar nee, meneer komt hier natuurlijk om misbruik te maken van onze sociale voorzieningen, want het is natuurlijk wel makkelijk als er iemand voor je zorgt
Eens. Ik heb wel een redelijk beeld van hem als slimme jongen, maar er zitten de laatste tijd echt een paar posts tussen die me wel verbaasden.quote:
Per ongeluk, is al aangepast. Jank niet meteen zo.quote:
Ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
naam + rugnummer?
zelf dat turken meer aan georganiseerde drugshandel doen is geen probleem; heeft niemand last van
De laatste tijd zelfs.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Eens. Ik heb wel een redelijk beeld van hem als slimme jongen, maar er zitten de laatste tijd echt een paar posts tussen die me wel verbaasden.
voel je niet aangesprokenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Per ongeluk, is al aangepast. Jank niet meteen zo.
is dat niet een beetje een soort wannabe pvv-er dan? want echt tegen een grote bevolkingsgroep zijn is niet hip, maar tegen niemand is wel te politiek correct, dan maar tegen chinezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik.
Nee hoor grapje, maar ben het weleens tegengekomen. Ben ook weleens iemand tegengekomen die vooral wat tegen Chinezen had, daar verbaasde ik me meer over. Die worden vaak vrij hoog gewaardeerd hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |