Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook niet echt een concurrent van een nieuw stadion, want Ziggodome heeft maar 17.000 plekken. Daar hou je dus een heel ander soort concerten.
Niet meer dan 2 per jaar denk ik. En dan nog wat interlands extra.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
Weinig idd. Daarvoor zijn de ticketprijzen te hoog.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
quote:Extra veiligheidsmaatregelen bij Roda JC Kerkrade - Feyenoord
Naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom de wedstrijd Roda JC Kerkrade – Feyenoord tijdens het vorig seizoen zijn er in overleg met de lokale driehoek (politie, brandweer en gemeente) verscherpte maatregelen getroffen voor de kaartverkoop en controles bij de ingang.
Kaartverkoop
- Roda JC seizoenkaart- en clubkaarthouders kunnen één kaart kopen.
- Internetverkoop was alleen mogelijk tot en met 26 januari j.l. en uitsluitend bestemd voor Limburgse Roda JC clubkaarthouders .
De kaartverkoop in de fanshop van Roda JC kan alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en clubkaart of seizoenkaart. Deze verkoop loopt tot en met maandag 3 februari 19.00 uur. Clubkaarthouders die niet-afkomstig zijn uit Limburg kunnen voor deze wedstrijd geen kaarten bestellen. Op de wedstrijddag zijn alle kassa’s en de fanshop gesloten.
Wedstrijddag
Op de wedstrijddag zal bij de ingangen extra controles worden gehouden op bezoekers die de wedstrijd bezoeken. Dit geldt voor zowel clubkaart- als seizoenkaarthouders. Dit betekent dat er bij de ingangen extra beveiligingsmedewerkers aanwezig zullen zijn.
Bezoekers
Na binnenkomst in het stadion gelieve uw entreekaarten veilig op te bergen omdat u ook tijdens de wedstrijd verplicht bent om uw entreekaart te kunnen tonen voor controle.
Daarnaast maken we u er op attent dat wij strenge controle op kleding zullen uitvoeren. Gaarne geen andere kleding dan Roda JC of neutrale kledij te dragen.
De wedstrijd begint dinsdag 4 februari om 18.45 uur. Vanaf 16.45 uur zal het stadion geopend zijn. Gezien de verwachte drukte en het vroege aanvangstijd, verzoeken wij u zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen.
Roda JC wenst u een fijne, sportieve wedstrijd toe!
quote:
Dat lijkt me ook het plan ja. Zullen misschien 1 of 2 van die concerten per jaar komen. Maar je kunt wel iets unieks bieden, want nergens in de buurt staat zo'n groot ding. Capaciteit is je grootste vriend in dat geval. Moet je wel een top infrastructuur hebben en goede overige faciliteiten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Roda Roda toch, geeft gewoon duizend kaarten extra en vrij vervoer. Het is op een dinsdagavond....wanneer leren we het nu het eens in dit land?
sterker nog ... dan op zaterdag erna weer...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.
Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.
Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
Roda heeft maar 2 dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nah, in het Duitse recht hebben ze vast nog wel een wet van een jaar of 70 oud die het toestaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Pure discriminatie. Aankaarten bij een rechter dit dat.
Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.
En uiteraard, wordt de wedstrijd gewoon kut
En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden...
Lekker belangrijk..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):
[ afbeelding ]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Rodaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Happel het volgende:
Ik heb al een kaart voor Roda uit. Fuck hen.
Ik kan wel Duits. Telt dat ook?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda)
in het geval van kerkrade is dat nog niet zo gekquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda)
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ook de Belgen ze er niet echt bij willen hebben...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.![]()
Overigens hadden die gasten ook een clubcard bij Roda JC.
Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.![]()
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wilquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil![]()
Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil![]()
Dat dus. Voor de mensen die het nog niet snappen:quote:Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.
Geen last van, maar heb dan ook een paar jaar een vriendin uit Vaals gehad. Zelfde dialect.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.
Merkwaardig opmerking. Het Venloos dialect hoort juist tot een vd grootste in Nederland. Waar je ook komt in Venlo, de voertaal is dialect. Het accent vind ik overigens vreselijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Al helpt het ook niet dat Venlo nauwelijks een dialect heeft, alleen een sterk accent.
edit: bron is overigens soccernews, dus maar met een korreltje zout nemen.quote:'Feyenoord raakt basisspeler deze week nog kwijt aan Turkse club'
Feyenoord raakt in de laatste week van de winterse transferperiode wellicht nog een van zijn basisspelers kwijt. Het Turkse Milliyet meent namelijk dat Besiktas concreet geïnteresseerd is in Joris Mathijsen. Dat meldt het medium maandag.
Volgens het eerdergenoemde medium is de Turkse club van plan om deze week nog zaken te gaan doen met Feyenoord. De Turken willen één miljoen euro overmaken om het nog tot medio 2015 lopende contract van de centrale verdediger af te kopen.
In Turkije kan de 33-jarige speler zijn salaris fors omhoog zien gaan. De mandekker kan in Turkije namelijk ruim twee miljoen euro per jaar gaan verdienen. Of de Rotterdammers bereid zijn om Mathijsen te laten gaan, is niet bekend.
hebben jullie 1:1 verkoop?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
Jaquote:
Alleen Legioenpas of Clubkaarthouders kunnen een kaart kopen, SCC niet. Verder 1:1 ja (geen idee waarom)quote:
10 uur rtl7quote:Voetbalfans gaat deze week op bezoek bij een echte Feyenoord-fan. De aflevering is goed getimed want de aanhangers van de Rotterdamse club waren de afgelopen week veel in het nieuws.
Feyenoord- en Ajaxfans zijn water en vuur en hebben in het verleden al heel wat veldslagen uitgevochten. Daarom is vijf jaar geleden besloten om wedstrijden tussen de twee clubs zonder uitpubliek te spelen. In de Kuip mogen geen Ajax-fans komen, terwijl Feyenoord-supporters de ArenA niet in mogen als hun club tegen de Amsterdammers speelt.
Infiltreren
Sommige Feyenoord-supporters waren dit na vijf jaar meer dan zat. Ze besloten vorige week ondanks het verbod toch een poging te wagen om voor de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord de ArenA te infiltreren. Het lukte ook nog. En beter nieuws: ze zorgden niet voor noemenswaardige problemen. Verstandige Feyenoord-supporters staan ook centraal in Voetbalfans.
God. Wie heeft zich hier als debiel laten neerzetten?quote:
Iemand?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef portie het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel gebruiken, maar dan moet je ze ophalen in Kampen.
Ok. Zo na VIquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoor
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Van der Gijp sloeg even de spijker op de kop bij dat verhaal over het verwachtingspatroon.
Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn.
Iets met ervaringen in het verleden enzo....quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
Zo'n Alberg is beter dan Immers.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
Dat wordt nog wat vrijdag.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena trouwens een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Vitesse vanwege een blessure opgelopen tijdens de uitlooptraining afgelopen zondag.
Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hunquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.
Beiden denk ik.. de meeste ploegen missen elke wedstrijd ook wel kansen, Den Haag schoot ze er alledrie in. Wat weer wordt veroorzaakt door het chronische gebrek aan scherpte van onze verdediging.. ik vond bijvoorbeeld Janmaat erg zwak zaterdag, als verdediger kan ik hem gewoon niet serieus nemen. De rest ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
Heeft ook wel wat te maken met het gebrek aan scorend vermogen om Pelle heen. Vaak heb je best wel de controle over de wedstrijd. Maar je mist gewoon puur de creativiteit en het scorend vermogen om daar wat mee te doen. Komt er toch twijfeling in de ploeg en begint het opeens op te vallen dat de tegenstander maar weinig kansen nodig heeft om hem er wel in te leggen. Je bent nu eenmaal verdedigend een stuk kwetsbaarder als jij het spel moet maken, iets dat Feyenoord al jarenlang maar zeer matig beheerst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Elke 10 in de Eredivisie is beter dan Immers.
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de returnquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
En keepertje Mulder zal nooit eens een wereldpartij spelen waarbij hij de meest onmogelijke ballen eruit houdt en zo de punten voor ons pakt, zoals meer dan eens wel het geval was bij Ed de Goeij en Jerzy Dudek.
Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.
Die wedstrijd was weggehaald uit m'n geheugen, kon hem niet meer herinneren. Maar inderdaad, toen redde hij ons ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.
Hahn heeft sowieso meer uitstraling dan Mulder.. die heeft meer de uitstraling van de schilder van een onderhoudsbedrijf.. met alle respect voor schilders overigens.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegen Groningen was het meer geluk dan wijsheid dat hij die ballen tegenhield. Kwam vooral doordat die ballen slecht waren ingeschoten en slecht met de kansen werd omgesprongen. Zoals zovaak die spaarzame keren dat Mulder een bal tegenhoudt.
Maar ik heb net zo'n teringhekel aan Mulder als velen hier aan Immers hebben, dus wat dat betreft ben ik niet helemaal objectief denk ik.
In ieder geval blij zodra Hahn binnen is. Ben ervan overtuigd dat die vrij snel de basisplaats van Mulder gaat overnemen.
Goed idee. Halen we ook gelijk El Ahmadi en Drenthe terug. Bellamy erbij. Gewoon omdat het kan.quote:
Vergeet van Persie en Kuyt niet terug te halen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed idee. Halen we ook gelijk El Ahmadi en Drenthe terug. Bellamy erbij. Gewoon omdat het kan.
Ik las pas ergens dat Van Hooijdonk een tweede periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Was ik alweer bijna vergeten. Dat was geen groot succes geloof ik. Met Kuyt zou dat waarschijnlijk ook zo gaan, al zou hij qua ervaring misschien iets aan dit Feyenoord kunnen toevoegen.. maar iets zegt me dat ik hem niet meer bij Feyenoord hoef te zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vergeet van Persie en Kuyt niet terug te halen.
Hahn is een veel betere lijnkeeper, komt beter uit, en coacht beter, is tot nu toe mijn indruk. Verder denk ik ook dat Hahn niet voor niets keeper van Jong Oranje is. Ik denk echt dat Hahn véél meer talent heeft dan Mulder, en Mulder komt inderdaad over als een kneusje.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hahn heeft sowieso meer uitstraling dan Mulder.. die heeft meer de uitstraling van de schilder van een onderhoudsbedrijf.. met alle respect voor schilders overigens.
Ach misschien moeten we accepteren dat de jeugdopleiding van Feyenoord best goed is, maar dat bijna een compleet elftal met spelers uit de eigen opleiding net niet voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als er naast Pelle op een paar posities een gerichte versterking mogelijk was geweest wel, maar ja.. het zij zo. Ben wel benieuwd waar de top van al die gasten ligt.. hooguit bij een middenmoter van een grote competitie denk ik. Alleen Boetius vind ik iets extra's hebben, al moet die zich nog op veel punten verbeteren.
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las pas ergens dat Van Hooijdonk een tweede periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Was ik alweer bijna vergeten. Dat was geen groot succes geloof ik. Met Kuyt zou dat waarschijnlijk ook zo gaan, al zou hij qua ervaring misschien iets aan dit Feyenoord kunnen toevoegen.. maar iets zegt me dat ik hem niet meer bij Feyenoord hoef te zien.
Zucht, Clasie is minder dan een Fer of Wijnaldum. Hou eens op met dat overschatten, noem dan Janmaat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hahn is een veel betere lijnkeeper, komt beter uit, en coacht beter, is tot nu toe mijn indruk. Verder denk ik ook dat Hahn niet voor niets keeper van Jong Oranje is. Ik denk echt dat Hahn véél meer talent heeft dan Mulder, en Mulder komt inderdaad over als een kneusje.
Wat betreft onze andere talenten denk ik inderdaad dat de meesten hooguit bij een middenmoter in een grotere competitie zullen belanden, en dat van onze talenten Clasie en Boetius de meeste potentie hebben.
Maar van al onze andere talenten waarvan wij dachten dat ze bij topclubs zouden eindigen is - tot dusverre - ook nog niet veel terecht gekomen. Zo speelt De Guzman wel in de premier league maar niet bepaald in de top, voor Leroy Fer geldt hetzelfde, om over Wijnaldum en Castaignos nog maar te zwijgen.
Tsja het zijn allemaal net-niet spelers.. spelers als Van Persie zijn helaas zeldzaam. Wat ik wel merkwaardig vind overigens is dat spelers die uit de Feyenoord-opleiding komen vaak minder technisch, balvast etc. zijn dan spelers van Ajax. Dit heb ik nooit zo goed begrepen. Krijgen die gasten geen techniektraining ofzo.. keer op keer wordt de opleiding van Feyenoord tot beste verkozen dus ik zal het wel verkeerd zienquote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hahn is een veel betere lijnkeeper, komt beter uit, en coacht beter, is tot nu toe mijn indruk. Verder denk ik ook dat Hahn niet voor niets keeper van Jong Oranje is. Ik denk echt dat Hahn véél meer talent heeft dan Mulder, en Mulder komt inderdaad over als een kneusje.
Wat betreft onze andere talenten denk ik inderdaad dat de meesten hooguit bij een middenmoter in een grotere competitie zullen belanden, en dat van onze talenten Clasie en Boetius de meeste potentie hebben.
Maar van al onze andere talenten waarvan wij dachten dat ze bij topclubs zouden eindigen is - tot dusverre - ook nog niet veel terecht gekomen. Zo speelt De Guzman wel in de premier league maar niet bepaald in de top, voor Leroy Fer geldt hetzelfde, om over Wijnaldum en Castaignos nog maar te zwijgen.
Weet ik.. maar had zin om er serieus op te reageren.. wel of geen Kuyt.. als hij nog iets wezenlijks kan toevoegen aan dit Feyenoord mag hij komen, anders niet.quote:
Zou druk helpen voor een keeper?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik niet. Maar laten we in ieder geval hopen dat het een goede concurrent gaat worden. Zo'n Mulder voelt natuurlijk ook totaal geen druk als hij heel goed moet kijken naar de bank en ergens naast Bas van Noortwijk een dwerg uit Griekenland weggestopt ziet zitten.
Ik vind Janmaat zeker overschat. Opkomen en een assist geven beheerst hij goed, maar zijn primaire taak is verdedigen en dat doet hij als een oud wijf. Denk dat hij zijn plek in Oranje ook gaat verliezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zucht, Clasie is minder dan een Fer of Wijnaldum. Hou eens op met dat overschatten, noem dan Janmaat bijvoorbeeld.
Het is in ieder geval fijn dat er een geduchte concurrent lijkt te zijn. Laat ik het dan zo stellen. Nu kan Mulder blunderen wat hij wilt, hij blijft toch staanquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou druk helpen voor een keeper?
Een veldspeler kan bij zo'n concurrentie nog extra gaan trainen op verschillende onderdelen, maar een keeper is daar toch wat beperkt in.
En tijdens de wedstrijd kan je ook moeilijk meer je best doen.
Ik vind Janmaat juist een van de zwakke schakels de laatste tijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zucht, Clasie is minder dan een Fer of Wijnaldum. Hou eens op met dat overschatten, noem dan Janmaat bijvoorbeeld.
Bijna geen enkele back kan tegenwoordig nog verdedigen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat zeker overschat. Opkomen en een assist geven beheerst hij goed, maar zijn primaire taak is verdedigen en dat doet hij als een oud wijf. Denk dat hij zijn plek in Oranje ook gaat verliezen.
Voor Wiel en dat zou gewoon terecht zijn. Neemt niet weg dat er meer potentie in zit dan Clasie. Als back zou je prima bij een middenmoter in de top competities kunnen spelen, iets wat ik Clasie niet snel zie doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat zeker overschat. Opkomen en een assist geven beheerst hij goed, maar zijn primaire taak is verdedigen en dat doet hij als een oud wijf. Denk dat hij zijn plek in Oranje ook gaat verliezen.
Ze hebben sowieso een transfer naar het buitenland nodig om beter te worden.. in de eredivisie blijft het een beetje aanmodderen.. de ene week aardig, af en toe leuk meedoen bij Oranje maar een week later weer bagger. Van der Wiel vond ik vroeger ook niks maar die zal bij PSG wel beter zijn geworden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Wiel en dat zou gewoon terecht zijn. Neemt niet weg dat er meer potentie in zit dan Clasie. Als back zou je prima bij een middenmoter in de top competities kunnen spelen, iets wat ik Clasie niet snel zie doen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:06 schreef Planga het volgende:
Met stijgende verbazing naar ado gekeken. De tering wat een debielen met die verlate aftrap. Koeman mag ik eens gelijk geven.
Feyenoord begon natuurlijk vrij redelijk aan de wedstrijd en kreeg wat kansen, dus ze dachten natuurlijk weer dat komt wel goed. ADO was ook niet echt gevaarlijk en de 1 - 0 kwam uit de lucht vallen en ADO kwam meer in de wedstrijd en toen begon Feyenoord achter de feiten aan te lopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.
Eigenaar hè!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Vergeet Roland 'Snackbarmedewerker' Graafland niet, geduchte concurrent.
Wel een toffe peerquote:
Ik ben er nu door gekomen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef PIETR het volgende:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
Dit Feyenoord is niet alleen labiel maar eerder gestoord. Je weet nooit wat je kan verwachten en van goed kan het in dezelfde wedstrijd opeens omslaan naar slecht. Er zijn zoveel potjes waarin weinig of niks aan de hand was en die je toch verliest of gelijk speelt.. als een tegenstander beter is kan ik er mee leven als je punten verliest, maar wij verliezen bijna altijd punten op een domme manier en dat went nooit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord begon natuurlijk vrij redelijk aan de wedstrijd en kreeg wat kansen, dus ze dachten natuurlijk weer dat komt wel goed. ADO was ook niet echt gevaarlijk en de 1 - 0 kwam uit de lucht vallen en ADO kwam meer in de wedstrijd en toen begon Feyenoord achter de feiten aan te lopen.
Het ergste vind ik nog dat je het na de 2 - 2 weg geeft.
Dat is inderdaad een teken aan de wand. Je zou mogen verwachten dat een team dat al betrekkelijk lang samenspeelt en dus op elkaar ingespeeld is, dit soort fouten niet meer maakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord begon natuurlijk vrij redelijk aan de wedstrijd en kreeg wat kansen, dus ze dachten natuurlijk weer dat komt wel goed. ADO was ook niet echt gevaarlijk en de 1 - 0 kwam uit de lucht vallen en ADO kwam meer in de wedstrijd en toen begon Feyenoord achter de feiten aan te lopen.
Het ergste vind ik nog dat je het na de 2 - 2 weg geeft.
We hebben dan ook een clown als conditietrainer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een teken aan de wand. Je zou mogen verwachten dat een team dat al betrekkelijk lang samenspeelt en dus op elkaar ingespeeld is, dit soort fouten niet meer maakt.
Anderzijds maakt Feyenoord conditioneel gewoon een heel slechte indruk en mogelijk dus echt gewoon niet meer kunnen. Wat natuurlijk helemaal schandalig zou zijn.
Ik ben er na hangen en wurgen doorheen gekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef PIETR het volgende:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
LOLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef H.FR het volgende:
Begint vandaag de voorverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax ofzo?
Ah, ja dus.quote:
Hoogstens verkoop van een van onze spelers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Zou er nog wat gebeuren voor Feyenoord in de laatste dagen van de transferperiode? Huurspeler of een koop/verkoop?
Ja dat verwacht ik ook, maar ik had ergens gelezen dat er geschakeld kan worden als dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens verkoop van een van onze spelers.
Baines heeft gister zijn contract verlengd. Everton had BMI als backup wanneer Baines zou vertrekken, wat niet gaat gebeuren dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook, maar ik had ergens gelezen dat er geschakeld kan worden als dat zou gebeuren.
Ik vraag me alleen af hoe getrouw dat bericht is over Everton en Indi. Die speler die bij Everton nu geblesseerd is geraakt, is een linksback. Indi speelt ook wel linksback, maar die vind ik toch beter als centrale verdediger. Ze hebben daar namelijk ook nog Leighton Baines rondlopen.
Ik denk dat we Larsen huren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Zou er nog wat gebeuren voor Feyenoord in de laatste dagen van de transferperiode? Huurspeler of een koop/verkoop?
Leuk spelertje wel. Schaken houden voor de breedte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef DonRaja het volgende:
Van Geel naait gewoon Roda nog een keer door Hupperts te ruilen voor Schaken Verhoek en Roda te laten bijbetalen...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik na de afgelopen weken, meer vertrouwen heb in eventueel aanwezige kwaliteiten bij Verhoek dan bij Schaken...quote:
Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee dat Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik na de afgelopen weken, meer vertrouwen heb in eventueel aanwezige kwaliteiten bij Verhoek dan bij Schaken...
Dus dat, hoe slecht moeten die andere gasten wel niet zijn dat Schaken blijft staan?...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee dat Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.
Vrij matig...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, hoe slecht moeten die andere gasten wel niet zijn dat Schaken blijft staan?...
Hij is wel eerlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
Guidetti nu al in opspraak bij Stoke: "Begrijp er helemaal niets van" http://tinyurl.com/kvjsaxx
Nog steeds geen jas gekocht.
quote:We moeten kijken hoe het de komende weken zal gaan, maar als ik op de bank blijf zitten hebben we een probleem."
Wat een baas!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van die brutaliteit van Guidetti
Verhoek viel eerder altijd standaard in toen werden we er allemaal gek van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee datijdt Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.
Klopt, maar inmiddels zit Schaken onder dat niveau zelfs...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verhoek viel eerder altijd standaard in toen werden we er allemaal gek van.
Zulke dingen heeft elke technisch directeur wel. Zo een onzin vind ik het niet. Al ga ik er van uit dat mocht Koeman vertrekken, JP de opvolger wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Facebook bij die voetbalzone meuk gaat het over van Geel due een schaduw lijstje van trainers zou hebben mocht Koeman vertrekken.
Lijkt ne onzin maarja die site moet ook nieuws maken.
Echt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Facebook bij die voetbalzone meuk gaat het over van Geel due een schaduw lijstje van trainers zou hebben mocht Koeman vertrekken.
Lijkt ne onzin maarja die site moet ook nieuws maken.
Manu heeft een goal gemaakt dit weekend. Die heeft geen kans gehae bij ons maar die.is.toch niks minder dan Verhoek schaken of die.dikke griek?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar inmiddels zit Schaken onder dat niveau zelfs...
Zo'n lijstje lijkt me inderdaad wel handig ja. Ongetwijfeld staat JP daar ook op. En tegen de tijd dat er een vervanger moet komen wordt dan met betrokkenen (assistenten, belangrijke spelers e.d.) gesproken over wie het moet worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke dingen heeft elke technisch directeur wel. Zo een onzin vind ik het niet. Al ga ik er van uit dat mocht Koeman vertrekken, JP de opvolger wordt.
Het is toch wel de tijd dat er nieuwe trainers opstaan, dus de tijd is er ook voor JP om zich te gaan bewijzen. Daarnaast verwacht ik ook niet dat Feyenoord de financien heeft om een gearriveerde trainer binnen te halen.
Lijkt me ook niet, snap ook niet dat Armenteros gehuurd is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manu heeft een goal gemaakt dit weekend. Die heeft geen kans gehae bij ons maar die.is.toch niks minder dan Verhoek schaken of die.dikke griek?
Hebben wij een dikke griek? Ik weet alleen van een kleine griek... Dik hebben we in de smaken zweed, marokkaan en suri.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manu heeft een goal gemaakt dit weekend. Die heeft geen kans gehae bij ons maar die.is.toch niks minder dan Verhoek schaken of die.dikke griek?
Die Zweed is toch eigenlijk ook een griek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben wij een dikke griek? Ik weet alleen van een kleine griek... Dik hebben we in de smaken zweed, marokkaan en suri.
Manu komt ook te kort voor Fey denk ik. In elk geval zeker dit seizoen.
Nee, hij is eigenlijk een Cubaan dacht ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Zweed is toch eigenlijk ook een griek.
quote:Sinds zijn komst naar Rotterdam heeft Samuel Armenteros nog niet laten zien waarom Feyenoord hem zo graag wilde inlijven. De Zweedse aanvaller aast op revanche.
Ronald Koeman geeft op de flanken steevast de voorkeur aan spelers als Jean-Paul Boëtius en Ruben Schaken. In de punt van de aanval is Graziano Pellè onomstreden. Armenteros weet dat hij een flinke achterstand heeft opgelopen in de concurrentiestrijd.
Koeman gebruikte hem al snel na zijn komst niet meer als basisspeler. "Daar was ik natuurlijk teleurgesteld over", reageert Armenteros in Sp!ts. "Maar als je naar Feyenoord gaat, weet je dat ze goede spelers hebben, zoals Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius."
Tot overmaat van ramp liep de van RSC Anderlecht gehuurde aanvaller een voetblessure op. Eenmaal hersteld was het winterstop. "Het is absoluut geen excuus, want voor mijn blessure was ik gepasseerd. Daarna heb ik in Marbella een goede trainingsweek gedraaid. Ik voel me, sinds ik bij Feyenoord ben, beter dan ooit."
Strijdbaar
Toch heeft de ex-speler van onder meer Heracles Almelo en sc Heerenveen moeite met zijn rol als reserve. Een gebrek aan speeltijd was juist de reden om Anderlecht in te ruilen voor Feyenoord. "Een vis wil zwemmen, een voetballer wil voetballen", legt hij uit.
Ondanks alle tegenspoed weigert Armenteros de handdoek in de ring te werpen. "Maar natuurlijk, ik ben naar Feyenoord gekomen om te spelen. Ik wil Feyenoord de Samuel laten zien zoals de mensen me kennen. Ik blijf knokken en kom sterker terug."
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij is eigenlijk een Cubaan dacht ik.
Ah, omdat er een stel debielen optreden in de arena is De Kuip plotseling weer geschikt voor Oostveen? Eerst volledig afschrijven, en dan met hangende pootjes terugkomen als de eerste optie een keer niet beschikbaar is.quote:Oefeninterland Nederland - Ghana in Kuip
Het Nederlands elftal werkt in voorbereiding op het WK in Brazilië één oefeninterland af in de Kuip. Op zaterdag 31 mei is Ghana in Rotterdam de tegenstander. De andere twee oefenduels die Oranje in Nederland speelt, worden afgewerkt in de Amsterdam ArenA.
Oranje speelt thuisinterlands in principe in de ArenA, maar daar wordt op 31 mei een concert van de Toppers gehouden. In de kwalificatiereeks voor het WK werd de Kuip één keer aangedaan. Dat was in oktober 2012 toen Nederland Andorra ontving.
Ghana, dat net als Oranje van de partij is in Brazilië, was ook in de voorbereiding op het WK in Zuid-Afrika tegenstander. Oranje won toen met 4-1.
Nederland speelt in aanloop naar het WK in Brazilië verder tegen Frankrijk (op 5 maart in Parijs), Ecuador (17 mei) en Wales (4 juni).
Ik zou dan gewoon weigeren, maar dat zit er jammer genoeg niet in denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, omdat er een stel debielen optreden in de arena is De Kuip plotseling weer geschikt voor Oostveen? Eerst volledig afschrijven, en dan met hangende pootjes terugkomen als de eerste optie een keer niet beschikbaar is.
Bert Kroket
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoordbeloftes met o.a. Bakkal en Armenteros verloren van Excelsior.
Daarnaast speelden ook nog; Nelom, Verhoek, Lamprou, van Beek en Tevrede,quote:
Ik vind het al met al niet vreemd dat ze verloren hebben...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Daarnaast speelden ook nog; Nelom, Verhoek, Lamprou, van Beek en Tevrede,
Beide laten gaan aan het einde van het seizoen. Voegen helemaal niets toe. Vooral van Bakkal valt me dat tegen. In zijn eerste seizoen hier toch een prima speler.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoordbeloftes met o.a. Bakkal en Armenteros verloren van Excelsior.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Daarnaast speelden ook nog; Nelom, Verhoek, Lamprou, van Beek en Tevrede,
Ik vind het bijzonder treurig dat de bank van Feyenoord niet kan winnen van een Toto divisie clubje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het al met al niet vreemd dat ze verloren hebben...
Vond dat wel meevallen. Zijn prestaties zijn wat verheerlijkt omdat het team goed draaide. Clasie en vooral El Ahmadi droegen dat hele middenveld, waardoor Bakkal gigantisch ontlast werd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beide laten gaan aan het einde van het seizoen. Voegen helemaal niets toe. Vooral van Bakkal valt me dat tegen. In zijn eerste seizoen hier toch een prima speler.
Yep is treurig, maar toch niet onverwacht met deze spelers? Je moet hopen en bidden dat we niet in de situatie terecht komen door schorsingen/blessures, dat deze mongolen samen moeten worden opgesteld in het eerste...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder treurig dat de bank van Feyenoord niet kan winnen van een Toto divisie clubje.
Gewoon een veel te smalle selectie hopen dat men daar voor komend seizoen iets aan kan doen en wie weet speel je dan wel een keer tot de laatste dag mee voor de titel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep is treurig, maar toch niet onverwacht met deze spelers? Je moet hopen en bidden dat we niet in de situatie terecht komen door schorsingen/blessures, dat deze mongolen samen moeten worden opgesteld in het eerste...
Nee, onverwacht zeker niet. Het lijkt wel of spelers als Armenteros en Verhoek e.d. alleen maar slechter geworden zijn sinds ze bij Feyenoord spelen. Lekker op de bank zitten en je zakken vullen, maar je best doen om in het 1e te komen, ho maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep is treurig, maar toch niet onverwacht met deze spelers? Je moet hopen en bidden dat we niet in de situatie terecht komen door schorsingen/blessures, dat deze mongolen samen moeten worden opgesteld in het eerste...
Met dat team speel je mee om degradatie,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Het kan gewoon he...![]()
-----------------------Lamprou--------------------
Van Beek - De Vrij - Mathijsen - Nelom
------Vormer - Immers - Goossens--------
----Verhoek - Armenteros - Schaken-----
Met Te Vrede en Vormertje nog op de bank. De tering, wij staan écht veel te hoog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Met dat team speel je mee om degradatie,
De Toppersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, omdat er een stel debielen optreden in de arena is De Kuip plotseling weer geschikt voor Oostveen? Eerst volledig afschrijven, en dan met hangende pootjes terugkomen als de eerste optie een keer niet beschikbaar is.
Bert Kroket
Ik moet met m'n schoonfamilie meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Toppers![]()
Onbegrijpelijk dat daar mensen op afkomen.
Ik zou een R&P-topic openen als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik moet met m'n schoonfamilie mee__________________!!!!!
En bovendien in een kleine 12 uur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prachtig, en dat ondanks de beperking qua kopen (1:1 en geen scc bijkoopmogelijkheid).
Rode stoeltjes zitten nu al zelden tot nooit helemaal vol. Ik vind 65000 echt overrated.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Haringkop het volgende:
Sowieso mooi om te zien, dat we de laatste jaren regelmatig in een uitverkocht huis spelen, ook tegen andere tegenstanders dan ajax of psv. Misschien is die 65.000 niet eens zo heel gek, hehe..
En als Ajax 0-2 staat bij rust dan loopt de helft ook schuimbekkend naar buiten toequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Haringkop het volgende:
Sowieso mooi om te zien, dat we de laatste jaren regelmatig in een uitverkocht huis spelen, ook tegen andere tegenstanders dan ajax of psv. Misschien is die 65.000 niet eens zo heel gek, hehe..
Maar rode stoeltjes lopen wel steeds beter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rode stoeltjes zitten nu al zelden tot nooit helemaal vol. Ik vind 65000 echt overrated.
Terug naar je barak knul, hup hup.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En als Ajax 0-2 staat bij rust dan loopt de helft ook schuimbekkend naar buiten toe
Misschien niet naar nu kijken, maar naar de toekomst. Dat die 65.000 stoelen niet direct gevuld zijn bij normale wedstrijden begrijp ik wel. Bij de topwedstrijden is er denk ik wel zoveel animo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rode stoeltjes zitten nu al zelden tot nooit helemaal vol. Ik vind 65000 echt overrated.
Vrijwel in elk nieuw/gerenoveerd stadion worden de ticketprijzen ook verhoogd. Erg benieuwd hoe dan de 65k gehaald gaat worden, op de topwedstrijden na.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had nog niet begrepen dat we door een verdubbeling van ons transferbudget allemaal Spaanse en Italiaanse toppers kunnen halen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vrijwel in elk nieuw/gerenoveerd stadion worden de ticketprijzen ook verhoogd. Erg benieuwd hoe dan de 65k gehaald gaat worden, op de topwedstrijden na.
Ah, dan kunnen we eindelijk de echte versies van de 'Noorse Iniesta' en de 'Haagse Messi' halen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je had nog niet begrepen dat we door een verdubbeling van ons transferbudget allemaal Spaanse en Italiaanse toppers kunnen halen?
Meer slaaptijd, nacht ervoor feestje in de Cruise Terminalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Caland het volgende:
Half 3 ook die wedstrijd zag ik laatst pas. Goede zaak, meer biertijd.
Gewoon doortrekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Meer slaaptijd, nacht ervoor feestje in de Cruise Terminal
Vormer staat er al tussen he, maar goed, de defensie vind ik niet degradatiewaardig hoor...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Te Vrede en Vormertje nog op de bank. De tering, wij staan écht veel te hoog.
Kutquote:
Ik had Bakkal er inmiddels ingezet ipv Vormerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vormer staat er al tussen he, maar goed, de defensie vind ik niet degradatiewaardig hoor...
Maar ja, je gaat alleen niets tot weinig creeren en dus wel veel verliezen
Tevrede vind ik trouwens ook niet zo een slechte stand-in, heeft het goed gedaan tijdens Pellè zijn schorsing
Dat gebeurd bij Feyenoord eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En als Ajax 0-2 staat bij rust dan loopt de helft ook schuimbekkend naar buiten toe
Rode stoeltjes zijn dan ook veel te duur. Komt ook doordat Feyenoord geen fatsoenlijke voorzieningen kan leveren voor die doelgroep.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rode stoeltjes zitten officieel vaak ook wel vol hoor. Maar die sukkels blijven binnen kijken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rode stoeltjes zijn dan ook veel te duur. Komt ook doordat Feyenoord geen fatsoenlijke voorzieningen kan leveren voor die doelgroep.
65.000 zou best eens realistisch kunnen zijn. Niet dat het dan wekelijks vol zit, maar ben er wel van overtuigd dat er structureel tussen de 50.000 en 60.000 supporters op Feyenoord af kunnen komen.
Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen niet kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rode stoeltjes zitten officieel vaak ook wel vol hoor. Maar die sukkels blijven binnen kijken...
Ik heb er nooit gezeten. Als ik al ga, zit ik gewoon tussen jullie, het plebs zeg maar...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen die kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.
Heb wel een aantal keren op de rode stoelen mogen plaatsnemen maar daar is weinig bijzonders aan, behalve de prijs. Of je moet een (sponsor)relatie zijn wellicht.
Ik zit ook liever op m'n vertrouwde vak VV.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gezeten. Als ik al ga, zit ik gewoon tussen jullie, het plebs zeg maar...
VV, daar heb ik helemaal in het begin nog wel eens gezeten. Als ik nu niet met het groepje ga, dan zit ik het liefst op N ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit ook liever op m'n vertrouwde vak VV.
In m'n puberjaren tot en met begin twintig zat ik op Vak X trouwens. Daar de Uefacup finale mogen meemaken.
Met de huidige temperaturen zijn die warmtelampen daar bijzonder prettigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen niet kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.
Heb wel een aantal keren op de rode stoelen mogen plaatsnemen maar daar is weinig bijzonders aan, behalve de prijs. Of je moet een (sponsor)relatie zijn wellicht.
.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij Feyenoord eigenlijk nooit.
Zelfs niet als we 1-4 achter staan tegen Fc Groningen ofzo.
Kut, nu reageer ik op een troll.
In de winter heb je heaters en de stoelen lijken me comfortabeler.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen niet kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.
Hé, daar zit ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit ook liever op m'n vertrouwde vak VV.
In m'n puberjaren tot en met begin twintig zat ik op Vak X trouwens. Daar de Uefacup finale mogen meemaken.
We zijn geen joden hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah, je bent me net voor:quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Caland het volgende:
Kongolo gaat waarschijnlijk Mathijsen vervangen tegen Vitesse.
quote:Hoofdtrainer Ronald Koeman kan aanstaande vrijdagavond geen beroep doen op routinier Joris Mathijsen. De centrale verdediger van Feyenoord heeft een bloeding in zijn oog en is voorlopig nog niet inzetbaar voor de stadionclub.
Tegen ADO Den Haag mocht Miquel Nelom opdraven om zijn collega te vervangen in het veld, maar tegen Vitesse lijkt Koeman andere plannen te hebben. De coach overweegt om Terence Kongolo in De Kuip de kans te geven. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdag althans.
Op het middenveld mag John Goossens wederom hopen op een plek bij de eerste elf. Middenvelder Tonny Vilhena liep een enkelkwetsuur op tijdens de uitlooptraining van maandag en is een twijfelgeval voor de topper van deze week.
quote:BAM gaat verder met bijschaven plan renovatie de Kuip
Bouwgigant BAM heeft veel reacties gekregen over het verbouwen van de huidige Kuip. BAM kwam vorige week met een nieuw plan met 65.000 zitplaatsen.
'Soms waren dat heel uitvoerige beschouwingen', zegt een woordvoerder van BAM in het Rotterdams Dagblad. 'Een aantal thema's keerde geregeld terug. Zo werd er meerdere malen verzocht om de lichtmasten in ere te houden.'
Wensen die binnen kwamen waren ondermeer het creëren van staanplaatsen en het schrappen van de gracht. Deze plannen liggen nu bij de architecten om doorgenomen te worden. 'Een deel zullen we publiceren op de internetpagina. We willen de reacties bundelen en aan Feyenoord aanbieden. Later gaan we ook in debat met supporters en andere betrokkenen.'
Precies, en z'n broertje is ook een groot talent, straks lopen ze allebei de deur uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef Caland het volgende:
Zou niet meer dan terecht zijn na de invalbeurt van Nelom. Heeft imo nog te lang geduurd, Koeman had Kongolo dit seizoen best wat vaker mogen laten invallen. Van deze selectie het grootste talent op die plek.
http://www.feyenoordpings(...)ch-aan-status-pelle/quote:De spelers van Feyenoord irriteren zich zo nu en dan aan de status van Graziano Pellè bij Feyenoord. Dat schrijft Voetbal International woensdag. De Italiaan zou vaak voorgetrokken worden bij de club, tot verbazing van de selectiespelers.
Afgelopen zaterdag verloor de ploeg van Ronald Koeman met 3-2 bij ADO Den Haag. De volgende dag stond er een uitlooptraining op het programma waar alle basisspelers van de avond ervoor aanwezig moesten zijn. Alle spelers meldden zich behalve de Italiaan. Hij zou binnen op de hometrainer zijn training hebben mogen voldoen.
Dat de spits belangrijk voor de club is, is niet nieuw. Ook dit seizoen gaat hij verder met doelpunten maken. Afgelopen maanden wist hij 15 keer het net te vinden in 18 Eredivisieduels. Het is dan ook onzeker hoe lang Feyenoord nog een beroep kan doen op de Italiaan, wanneer hij deze vorm vasthoudt.
Geen quotes, niks. Stukje zonder enige waarde imo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
http://www.feyenoordpings(...)ch-aan-status-pelle/
Al staat het wel op VI dan is het gewoon stemming makerijquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
Bullshit er staat zelfs geen link naar het artikel van VI wrs omdat het niet bestaat..
@Mkrabby zal hier niet om kunnen lachen.
Aldus VI: http://www.vi.nl/nieuws/n(...)langer-te-binden.htmquote:Feyenoord stelt alles in het werk om Daryl Janmaat alsnog langer aan zich te binden. De rechter vleugelverdediger heeft echter geen haast. Voor hem kan de wereld er na het WK in Brazilië heel anders uitzien.
Het huidige contract van Janmaat met Feyenoord loopt af in 2015. De club deed de 24-jarige international al enige tijd geleden een nieuw voorstel, maar bereikte geen akkoord. Daarop besloot Janmaat (foto) voorlopig niet verder te praten. Hij wil zich concentreren op zijn spel bij Feyenoord en het komende WK in Brazilië.
Toch zal technisch directeur Martin van Geel binnenkort opnieuw proberen Janmaat langer te binden. 'Daryl ontwikkelt zich fantastisch', zegt Van Geel. ‘Hij is een voorbeeld zoals we dat graag zien: transfervrij overgekomen van SC Heerenveen en een vaste waarde geworden in De Kuip.'
En Van Geel voegt eraan toe: 'Zo’n speler willen we graag langer aan ons binden. Het is niet zo dat we hem dus niks hebben aangeboden. Alleen leidde dat de vorige keer niet tot een akkoord, maar wellicht dat we er bij de volgende poging wél in slagen.’
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht. reageer retweet
Mooi zo. Voegt echt niets toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
FLKG heeft het wat moeilijker dit keer, maar zal ook aanwezig zijn met minimaal 40-45 man.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht. reageer retweet
Zou hem liever nu zien vertrekken, maar goed om te horen dat ze die optie niet lichten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
FLKG heeft het wat moeilijker dit keer, maar zal ook aanwezig zijn met minimaal 40-45 man.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht. reageer retweet
Verrassend!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15 F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht.
Weg met die ongemotiveerde gozer, liever vandaag nog dan morgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
Goed dat je dat ziet. En nu?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
En toen Armenteros kwam was iedereen zo positief. Zelfde geldt voor Bakkal..
Beiden voegen echt geen kloot toe.
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet.
[..]
Niks?Verbaast me gewoon dat ze na een jaar zo afgetakeld zijn.
Mentaliteitskwestie. Die spelers geven geen ene reet om Feyenoord. Ik denk dat dat ook wel een verschil is met vroeger. Toen had je nog spelers met een typisch Feyenoordhart en kenden ze het Feyenoord gevoel. Als je nu eens ziet hoe makkelijk spelers als Wijnaldum, Fer, Leerdam en Castiagnos weg gaan, in de meeste gevallen naar een concurrent is dat veelzeggend.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet.
[..]
Niks?Verbaast me gewoon dat ze na een jaar zo afgetakeld zijn.
Dat is bij elke club zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mentaliteitskwestie. Die spelers geven geen ene reet om Feyenoord. Ik denk dat dat ook wel een verschil is met vroeger. Toen had je nog spelers met een typisch Feyenoordhart en kenden ze het Feyenoord gevoel. Als je nu eens ziet hoe makkelijk spelers als Wijnaldum, Fer, Leerdam en Castiagnos weg gaan, in de meeste gevallen naar een concurrent is dat veelzeggend.
Inderdaad, maar Feyenoord was daarin vroeger toch wel een uitzonderingquote:
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mentaliteit is het meest debiele excuus.
Als Immers en Schaken vol geven kunnen ze er nog niet veel van. Alsof er een knopje is dat je kan omzetten dat je ineens wel alles voor Feyenoord 'geeft'. Ik geloof daar niet veel van. Edit: laat maar, niet goed gelezen, ik dacht dat het over mentaliteit ging tijdens wedstrijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mentaliteitskwestie. Die spelers geven geen ene reet om Feyenoord. Ik denk dat dat ook wel een verschil is met vroeger. Toen had je nog spelers met een typisch Feyenoordhart en kenden ze het Feyenoord gevoel. Als je nu eens ziet hoe makkelijk spelers als Wijnaldum, Fer, Leerdam en Castiagnos weg gaan, in de meeste gevallen naar een concurrent is dat veelzeggend.
Valt allemaal wel mee. Tevens zijn het meestal debielen die telkens maar blijven teruggrijpen op vage begrippen als mentaliteit als het weer eens niet naar behoren gaatquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Feyenoord was daarin vroeger toch wel een uitzondering
Dan noem je er ook twee ja. Immers en Schaken zijn als ze 110% geven misschien net goed genoeg voor Feyenoord. Ze kunnen niet beter. Bakkal en Armenteros hebben al laten zien dat ze wel beter kunnen dan dat ze nu laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Immers en Schaken vol geven kunnen ze er nog niet veel van. Alsof er een knopje is dat je kan omzetten dat je ineens wel alles voor Feyenoord 'geeft'. Ik geloof daar niet veel van. Edit: laat maar, niet goed gelezen, ik dacht dat het over mentaliteit ging tijdens wedstrijden![]()
Waar heeft Armenteros dat laten zien?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan noem je er ook twee ja. Immers en Schaken zijn als ze 110% geven misschien net goed genoeg voor Feyenoord. Ze kunnen niet beter. Bakkal en Armenteros hebben al laten zien dat ze wel beter kunnen dan dat ze nu laten zien.
Als je bij een club als Heracles in 18 wedstrijden maar liefst 13 goals kan maken doe je het niet slecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heeft Armenteros dat laten zien?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Tevens zijn het meestal debielen die telkens maar blijven teruggrijpen op vage begrippen als mentaliteit als het weer eens niet naar behoren gaat
Dus zoals Feyenoord de eerste helft speelde tegen ADO heeft niet met mentaliteit te maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef Merkie het volgende:
Mentaliteit is een onzinexcuus bedacht door domme mensen die denken dat je beter gaat voetballen als je grovere tackles maakt.
Nee. 73% balbezit hadden ze.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus zoals Feyenoord de eerste helft speelde tegen ADO heeft niet met mentaliteit te maken?
Klopt Shreyas. Maar die discussie ga ik echt niet voor de zoveelste keer hier voeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus zoals Feyenoord de eerste helft speelde tegen ADO heeft niet met mentaliteit te maken?
Jullie trainer, die tevens in je UI staat denkt daar anders over.quote:
Kan. Ik vind het een kwestie van kwaliteit. Ajax speelt slecht en wint, Feyenoord speelt slecht en staat bij rust met 2-0 achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie trainer, die tevens in je UI staat denkt daar anders over.
Koeman heeft ook zelf gezegd dat mentaliteit een kwaliteit is die je kunt bezitten of niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie trainer, die tevens in je UI staat denkt daar anders over.
Hoop het.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef Caland het volgende:
Vilhena heeft vandaag trouwens meegedaan. Lijkt erop dat hij vrijdag gaat halen.
Ja. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou denken.quote:
Natuurlijk is het ook gebrek aan kwaliteit. Punt is alleen dat Feyenoord de meeste punten laat liggen tegen ploegen die onbetwist een stuk minder kwaliteit hebben dan Feyenoord.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Koeman heeft ook zelf gezegd dat mentaliteit een kwaliteit is die je kunt bezitten of niet.
Dus in feite vindt Koeman het ook een gebrek aan kwaliteit.
Dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook gebrek aan kwaliteit. Punt is alleen dat Feyenoord de meeste punten laat liggen tegen ploegen die onbetwist een stuk minder kwaliteit hebben dan Feyenoord.
Dus is de vraag: Als die wedstrijden niet worden verloren op basis van kwaliteit, op basis van wat dan wel?quote:
We scoorden minder dan de tegenstander.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus is de vraag: Als die wedstrijden niet worden verloren op basis van kwaliteit, op basis van wat dan wel?
Je snapt er dus vrij weinig van. Maar dat was al wel duidelijk hoor Shreyas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus is de vraag: Als die wedstrijden niet worden verloren op basis van kwaliteit, op basis van wat dan wel?
Ik heb nooit beweerd dat ik het snap. Maar je kan het ook (proberen) uit te leggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt er dus vrij weinig van. Maar dat was al wel duidelijk hoor Shreyas.
Ze worden dus wel verloren op basis van kwaliteit Shreyas. Dat is wat we de hele tijd proberen duidelijk te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeg, je mag best generaliseren, geen probleem mee. Maar je noemt mij nu ook debiel. Mag ik dat dan ook van jou vinden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Tevens zijn het meestal debielen die telkens maar blijven teruggrijpen op vage begrippen als mentaliteit als het weer eens niet naar behoren gaat
Weggaan bij Heerenveen vanwege geen geld, dus dan maar naar Feyenoord voor geen geld? Denk het wel ja, gaat zeker komen, echte Feyenoorder tenslottequote:
Dat hoeft niet per se een bezwaar te zijn, en Feyenoord heeft genoeg ruimte om de trainer een goed salaris te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weggaan bij Heerenveen vanwege geen geld, dus dan maar naar Feyenoord voor geen geld?
Ik vind het wel een interessante gedachte. Of ik het ook zou willen weet ik niet. Voor Van Gastel is het nog te vroeg denk ik.quote:Denk het wel ja, gaat zeker komen, echte Feyenoorder tenslotte
Maar net als bij Heerenveen kan hij bij Feyenoord amper spelers halen. Halve team gaat, denk ik, na de zomer weg en er zal wat van geherinvesteerd kunnen worden, maar lang niet alles. Niet dat ik MvB überhaupt een serieuze optie vind, maar dat terzijdequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een bezwaar te zijn, en Feyenoord heeft genoeg ruimte om de trainer een goed salaris te zijn.
[..]
Ik vind het wel een interessante gedachte. Of ik het ook zou willen weet ik niet. Voor Van Gastel is het nog te vroeg denk ik.
Daar ben je trainer voor hè. Spelers trainen zodat ze beter worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Bombvis het volgende:
Maar net als bij Heerenveen kan hij bij Feyenoord amper spelers halen. Halve team gaat, denk ik, na de zomer weg en er zal wat van geherinvesteerd kunnen worden, maar lang niet alles.
Bosz zou een mooie zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb nou niet bepaald het idee dat van Basten iets heeft opgezet bij Heerenveen. Hij zou toch niks toevoegen aan Feyenoord?
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, je mag best generaliseren, geen probleem mee. Maar je noemt mij nu ook debiel. Mag ik dat dan ook van jou vinden?
Ja leuk, maar nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Bosz zou een mooie zijn
Koert Westerman vindt dit ook
Gaat niet gebeuren. Jammer wel dat hij het toen zo verkloot heeft. Echte clubman en gewoon een goede trainer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Bosz zou een mooie zijn
Koert Westerman vindt dit ook
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:08 schreef Jorwol het volgende:
Zolang hij dan maar geen inspraak heeft op het technische vlak
Haha, nee.quote:
Het is te makkelijk om nu over Sulejmani en 16 miljoen te beginnen zeker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten heeft wel een bijzonder goed oog voor talent. Bij Heerenveen zijn Ziyech en Finnbogason zijn steunpilaartjes. Van Basten heeft ook altijd wel wat te mekkeren over de bestuurlijke gang van zaken, niet iemand die zich makkelijk afscheidt van rumoer.
Heel leuk voor hem.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten heeft wel een bijzonder goed oog voor talent. Bij Heerenveen zijn Ziyech en Finnbogason zijn steunpilaartjes. Van Basten heeft ook altijd wel wat te mekkeren over de bestuurlijke gang van zaken, niet iemand die zich makkelijk afscheidt van rumoer.
Om dat als argument te gebruiken is wel ietwat simpel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om nu over Sulejmani en 16 miljoen te beginnen zeker?
Leuk, Caland. Erg leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
Van Gaal is na de zomer ook weer beschikbaar.
[ afbeelding ]
Mario Been ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
Van Gaal is na de zomer ook weer beschikbaar.
[ afbeelding ]
Jij en de jostiband ook. Flappie met de rest van de gehandicapten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zouden Van Gaal en Van Geel wel een leuk duo zijn. Met Truus en dat wijf van Martin.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en de jostiband ook. Flappie met de rest van de gehandicapten.
quote:
Adriaanse is met pensioen en tevens zo dement als een deur. Van Hanegem lijkt me ook uitgesloten.quote:
Of een buitenlandse trainer?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Adriaanse is met pensioen en tevens zo dement als een deur. Van Hanegem lijkt me ook uitgesloten.
Kan bijna niet anders dan dat het van Gastel wordt.
Dit ja. Gewoon Van Gastel, niets mis mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
Een jeugdige trainer. Weg met al die oude lijken.
Alex Pastoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
Een jeugdige trainer. Weg met al die oude lijken.
Dat is een jong lijk, de Nederlandse McClarenquote:
Pa Babovic?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij betaald wordt door zijn vader misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |