abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 17:10:30 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136012673
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook niet echt een concurrent van een nieuw stadion, want Ziggodome heeft maar 17.000 plekken. Daar hou je dus een heel ander soort concerten.
Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.
blablablabla
pi_136012682
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
Niet meer dan 2 per jaar denk ik. En dan nog wat interlands extra.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136012687
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
Weinig idd. Daarvoor zijn de ticketprijzen te hoog.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136012696
Wanneer worden de uitslagen in de OP trouwens eens bijgewerkt? :P

Niet dat we daar vrolijk van worden, maar toch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136012699
quote:
Extra veiligheidsmaatregelen bij Roda JC Kerkrade - Feyenoord

Naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom de wedstrijd Roda JC Kerkrade – Feyenoord tijdens het vorig seizoen zijn er in overleg met de lokale driehoek (politie, brandweer en gemeente) verscherpte maatregelen getroffen voor de kaartverkoop en controles bij de ingang.

Kaartverkoop
- Roda JC seizoenkaart- en clubkaarthouders kunnen één kaart kopen.
- Internetverkoop was alleen mogelijk tot en met 26 januari j.l. en uitsluitend bestemd voor Limburgse Roda JC clubkaarthouders .

De kaartverkoop in de fanshop van Roda JC kan alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en clubkaart of seizoenkaart. Deze verkoop loopt tot en met maandag 3 februari 19.00 uur. Clubkaarthouders die niet-afkomstig zijn uit Limburg kunnen voor deze wedstrijd geen kaarten bestellen. Op de wedstrijddag zijn alle kassa’s en de fanshop gesloten.

Wedstrijddag
Op de wedstrijddag zal bij de ingangen extra controles worden gehouden op bezoekers die de wedstrijd bezoeken. Dit geldt voor zowel clubkaart- als seizoenkaarthouders. Dit betekent dat er bij de ingangen extra beveiligingsmedewerkers aanwezig zullen zijn.

Bezoekers
Na binnenkomst in het stadion gelieve uw entreekaarten veilig op te bergen omdat u ook tijdens de wedstrijd verplicht bent om uw entreekaart te kunnen tonen voor controle.

Daarnaast maken we u er op attent dat wij strenge controle op kleding zullen uitvoeren. Gaarne geen andere kleding dan Roda JC of neutrale kledij te dragen.

De wedstrijd begint dinsdag 4 februari om 18.45 uur. Vanaf 16.45 uur zal het stadion geopend zijn. Gezien de verwachte drukte en het vroege aanvangstijd, verzoeken wij u zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen.

Roda JC wenst u een fijne, sportieve wedstrijd toe!
:')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136012730
quote:
13s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

:') triestelingen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 17:13:16 #8
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136012743
quote:

[..]

Jezus :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136012752
Roda Roda toch, geeft gewoon duizend kaarten extra en vrij vervoer. Het is op een dinsdagavond....wanneer leren we het nu het eens in dit land?
#12 is not for sale!
  maandag 27 januari 2014 @ 17:13:47 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136012759
Ausweis bitte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136012800
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.
Dat lijkt me ook het plan ja. Zullen misschien 1 of 2 van die concerten per jaar komen. Maar je kunt wel iets unieks bieden, want nergens in de buurt staat zo'n groot ding. Capaciteit is je grootste vriend in dat geval. Moet je wel een top infrastructuur hebben en goede overige faciliteiten.
pi_136012809
quote:

[..]

Triest. Limburg :')
  maandag 27 januari 2014 @ 17:16:06 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136012839
Roda :')
pi_136012844
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Roda Roda toch, geeft gewoon duizend kaarten extra en vrij vervoer. Het is op een dinsdagavond....wanneer leren we het nu het eens in dit land?
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek. :')

Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136012907
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek. :')

Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
sterker nog ... dan op zaterdag erna weer...
horrorweek 2 ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_136012939
quote:

[..]

Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):

pi_136012969
quote:

[..]

Roda heeft maar 2 dagen.
  maandag 27 januari 2014 @ 17:21:52 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136013094
Ach, dat Roda. Op sterven na dood en op deze manier komt er alsnog geen hond naar die circustent. Ik kan er wel om lachen eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 17:25:08 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136013225
Pure discriminatie. Aankaarten bij een rechter dit dat.
4045
onlogisch
pi_136013636
quote:

[..]

Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.

En uiteraard, wordt de wedstrijd gewoon kut :')
#12 is not for sale!
pi_136013672
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Pure discriminatie. Aankaarten bij een rechter dit dat.
Nah, in het Duitse recht hebben ze vast nog wel een wet van een jaar of 70 oud die het toestaat.
#12 is not for sale!
pi_136013701
Het mooie is dat al die clubs die moeilijk doen, naar De Kuip met vrij vervoer mogen komen. Vitesse mag aanstaande vrijdag ook met vrij vervoer komen. Overigens is dat vak nog niet uitverkocht volgens mij.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136013720
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.

En uiteraard, wordt de wedstrijd gewoon kut :')
Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden... :')
BFF met GGMM
pi_136013813
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden... :')
En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.
pi_136013971
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.
Lekker belangrijk..
#12 is not for sale!
  maandag 27 januari 2014 @ 17:47:59 #26
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136014192
Ik heb al een kaart voor Roda uit. Fuck hen.

Gewoon via een Limburger overigens. Die zijn niet zo haatdragend.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136014223
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):

[ afbeelding ]
:D Te mooi was dat ja. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136014284
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Happel het volgende:
Ik heb al een kaart voor Roda uit. Fuck hen.
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda :') )
BFF met GGMM
  maandag 27 januari 2014 @ 17:50:58 #29
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136014324
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda :') )
Ik kan wel Duits. Telt dat ook?
Elite
Tegen TTIP
pi_136014330
quote:

[..]

in het geval van kerkrade is dat nog niet zo gek
pi_136014368
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef Happel het volgende:

[..]

ripuarisch
pi_136014455
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je dan VIP behandeling.
BFF met GGMM
pi_136014473
quote:

[..]

We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken. :D :')

Overigens hadden die gasten ook een clubcard bij Roda JC.
pi_136014747
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken. :D :')

Overigens hadden die gasten ook een clubcard bij Roda JC.
Het zegt genoeg dat ook de Belgen ze er niet echt bij willen hebben...
Toch opmerkelijk dat volslagen 'idioten' als Henkie Fräser en John Van Loen daar ook geslaagd zijn. Roda is voor mij toch altijd de club van ideale schoonzonen + Gène Hanssen.
BFF met GGMM
pi_136014787
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136014967
quote:

[..]

Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil :') _O-
#12 is not for sale!
pi_136015093
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil :') _O-
_O-

Ik zie het ook al helemaal gebeuren.
Feyenoord Rotterdam
pi_136015160
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.
BFF met GGMM
pi_136015346
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.
Dat dus. Voor de mensen die het nog niet snappen:
pi_136017163
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.
Geen last van, maar heb dan ook een paar jaar een vriendin uit Vaals gehad. Zelfde dialect.
Al helpt het ook niet dat Venlo nauwelijks een dialect heeft, alleen een sterk accent.
pi_136018403
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Al helpt het ook niet dat Venlo nauwelijks een dialect heeft, alleen een sterk accent.
Merkwaardig opmerking. Het Venloos dialect hoort juist tot een vd grootste in Nederland. Waar je ook komt in Venlo, de voertaal is dialect. Het accent vind ik overigens vreselijk.
pi_136018555
Maar ontopic:

quote:
'Feyenoord raakt basisspeler deze week nog kwijt aan Turkse club'

Feyenoord raakt in de laatste week van de winterse transferperiode wellicht nog een van zijn basisspelers kwijt. Het Turkse Milliyet meent namelijk dat Besiktas concreet geïnteresseerd is in Joris Mathijsen. Dat meldt het medium maandag.

Volgens het eerdergenoemde medium is de Turkse club van plan om deze week nog zaken te gaan doen met Feyenoord. De Turken willen één miljoen euro overmaken om het nog tot medio 2015 lopende contract van de centrale verdediger af te kopen.

In Turkije kan de 33-jarige speler zijn salaris fors omhoog zien gaan. De mandekker kan in Turkije namelijk ruim twee miljoen euro per jaar gaan verdienen. Of de Rotterdammers bereid zijn om Mathijsen te laten gaan, is niet bekend.
edit: bron is overigens soccernews, dus maar met een korreltje zout nemen.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:29:02 #43
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136018760
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_136019818
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
hebben jullie 1:1 verkoop?
pi_136019899
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja
pi_136019937
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Alleen Legioenpas of Clubkaarthouders kunnen een kaart kopen, SCC niet. Verder 1:1 ja (geen idee waarom)
pi_136021392
quote:
Voetbalfans gaat deze week op bezoek bij een echte Feyenoord-fan. De aflevering is goed getimed want de aanhangers van de Rotterdamse club waren de afgelopen week veel in het nieuws.

Feyenoord- en Ajaxfans zijn water en vuur en hebben in het verleden al heel wat veldslagen uitgevochten. Daarom is vijf jaar geleden besloten om wedstrijden tussen de twee clubs zonder uitpubliek te spelen. In de Kuip mogen geen Ajax-fans komen, terwijl Feyenoord-supporters de ArenA niet in mogen als hun club tegen de Amsterdammers speelt.

Infiltreren
Sommige Feyenoord-supporters waren dit na vijf jaar meer dan zat. Ze besloten vorige week ondanks het verbod toch een poging te wagen om voor de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord de ArenA te infiltreren. Het lukte ook nog. En beter nieuws: ze zorgden niet voor noemenswaardige problemen. Verstandige Feyenoord-supporters staan ook centraal in Voetbalfans.
10 uur rtl7
  maandag 27 januari 2014 @ 20:16:42 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136021476
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

10 uur rtl7
Aan dat voorstukje te zien is dit gewoon een herhaling.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:16:50 #49
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136021484
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

10 uur rtl7
God. Wie heeft zich hier als debiel laten neerzetten?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_136021528
Diezelfde gozer als eerst, is gewoon een herhaling. Niet aan te raden om te bekijken
pi_136023195
Vilhena trouwens een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Vitesse vanwege een blessure opgelopen tijdens de uitlooptraining afgelopen zondag.
pi_136023608
quote:

[..]

Wat een stakkers, fijne wedstrijd :D :D :D :D :D
  maandag 27 januari 2014 @ 21:16:09 #53
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136025129
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Iemand? :'( Geef je er ¤ 5,- voor ..
pi_136025402
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Iemand? :'( Geef je er ¤ 5,- voor ..
Je mag die van mij wel gebruiken, maar dan moet je ze ophalen in Kampen. :D
  maandag 27 januari 2014 @ 21:24:54 #55
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136025716
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef portie het volgende:

[..]

Je mag die van mij wel gebruiken, maar dan moet je ze ophalen in Kampen. :D
Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoor :D
pi_136025812
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoor :D
Ok. Zo na VI
  maandag 27 januari 2014 @ 21:27:04 #57
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136025848
Held!
  maandag 27 januari 2014 @ 22:29:55 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136030205
Van der Gijp sloeg even de spijker op de kop bij dat verhaal over het verwachtingspatroon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 27 januari 2014 @ 22:32:45 #59
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136030377
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Van der Gijp sloeg even de spijker op de kop bij dat verhaal over het verwachtingspatroon.
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
  maandag 27 januari 2014 @ 22:37:22 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136030637
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 27 januari 2014 @ 22:41:34 #61
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136030874
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn. :')
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
pi_136030923
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Iets met ervaringen in het verleden enzo....

Is toch structureel dat wij het al jaren moeilijk hebben tegen clubs uit het rechterrijtje, zeker in uitwedstrijden.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:47:26 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136031217
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:

[..]

Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
Zo'n Alberg is beter dan Immers.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:52:08 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136031505
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena trouwens een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Vitesse vanwege een blessure opgelopen tijdens de uitlooptraining afgelopen zondag.
Dat wordt nog wat vrijdag. :') Zal misschien feitelijk niet kloppen, maar heb het idee dat die gasten juist uit weer sterker zijn dan thuis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 27 januari 2014 @ 22:53:25 #65
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136031584
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zo'n Alberg is beter dan Immers.
Elke 10 in de Eredivisie is beter dan Immers.
pi_136031667
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.
pi_136031843
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
pi_136032088
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
Beiden denk ik.. de meeste ploegen missen elke wedstrijd ook wel kansen, Den Haag schoot ze er alledrie in. Wat weer wordt veroorzaakt door het chronische gebrek aan scherpte van onze verdediging.. ik vond bijvoorbeeld Janmaat erg zwak zaterdag, als verdediger kan ik hem gewoon niet serieus nemen. De rest ook niet eigenlijk.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:03:15 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136032128
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Heeft ook wel wat te maken met het gebrek aan scorend vermogen om Pelle heen. Vaak heb je best wel de controle over de wedstrijd. Maar je mist gewoon puur de creativiteit en het scorend vermogen om daar wat mee te doen. Komt er toch twijfeling in de ploeg en begint het opeens op te vallen dat de tegenstander maar weinig kansen nodig heeft om hem er wel in te leggen. Je bent nu eenmaal verdedigend een stuk kwetsbaarder als jij het spel moet maken, iets dat Feyenoord al jarenlang maar zeer matig beheerst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136032231
En keepertje Mulder zal nooit eens een wereldpartij spelen waarbij hij de meest onmogelijke ballen eruit houdt en zo de punten voor ons pakt, zoals meer dan eens wel het geval was bij Ed de Goeij en Jerzy Dudek.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:07:01 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136032332
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

Elke 10 in de Eredivisie is beter dan Immers.
4045
onlogisch
pi_136032400
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
En keepertje Mulder zal nooit eens een wereldpartij spelen waarbij hij de meest onmogelijke ballen eruit houdt en zo de punten voor ons pakt, zoals meer dan eens wel het geval was bij Ed de Goeij en Jerzy Dudek.
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
  maandag 27 januari 2014 @ 23:08:54 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136032477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136032478
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.
pi_136032624
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.
Die wedstrijd was weggehaald uit m'n geheugen, kon hem niet meer herinneren. Maar inderdaad, toen redde hij ons ja.
pi_136032818
Tegen Groningen was het meer geluk dan wijsheid dat hij die ballen tegenhield. Kwam vooral doordat die ballen slecht waren ingeschoten en slecht met de kansen werd omgesprongen. Zoals zovaak die spaarzame keren dat Mulder een bal tegenhoudt.

Maar ik heb net zo'n teringhekel aan Mulder als velen hier aan Immers hebben, dus wat dat betreft ben ik niet helemaal objectief denk ik. :')

In ieder geval blij zodra Hahn binnen is. Ben ervan overtuigd dat die vrij snel de basisplaats van Mulder gaat overnemen. ^O^
  maandag 27 januari 2014 @ 23:18:30 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136033027
Ik niet. Maar laten we in ieder geval hopen dat het een goede concurrent gaat worden. Zo'n Mulder voelt natuurlijk ook totaal geen druk als hij heel goed moet kijken naar de bank en ergens naast Bas van Noortwijk een dwerg uit Griekenland weggestopt ziet zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136033090
Vergeet Roland 'Snackbarmedewerker' Graafland niet, geduchte concurrent.
pi_136033188
En 4e keeper Boy de Jong, bankzitter van Excelsior, ook niet te onderschatten. Maar zijn contract schijnt niet verlengd te worden, terecht lijkt mij
  maandag 27 januari 2014 @ 23:25:24 #80
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136033450
Guidetti bij stoke weghalen?
pi_136033515
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegen Groningen was het meer geluk dan wijsheid dat hij die ballen tegenhield. Kwam vooral doordat die ballen slecht waren ingeschoten en slecht met de kansen werd omgesprongen. Zoals zovaak die spaarzame keren dat Mulder een bal tegenhoudt.

Maar ik heb net zo'n teringhekel aan Mulder als velen hier aan Immers hebben, dus wat dat betreft ben ik niet helemaal objectief denk ik. :')

In ieder geval blij zodra Hahn binnen is. Ben ervan overtuigd dat die vrij snel de basisplaats van Mulder gaat overnemen. ^O^
Hahn heeft sowieso meer uitstraling dan Mulder.. die heeft meer de uitstraling van de schilder van een onderhoudsbedrijf.. met alle respect voor schilders overigens.

Ach misschien moeten we accepteren dat de jeugdopleiding van Feyenoord best goed is, maar dat bijna een compleet elftal met spelers uit de eigen opleiding net niet voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als er naast Pelle op een paar posities een gerichte versterking mogelijk was geweest wel, maar ja.. het zij zo. Ben wel benieuwd waar de top van al die gasten ligt.. hooguit bij een middenmoter van een grote competitie denk ik. Alleen Boetius vind ik iets extra's hebben, al moet die zich nog op veel punten verbeteren.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:27:22 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136033566
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Sunri5e het volgende:
Guidetti bij stoke weghalen?
Goed idee. Halen we ook gelijk El Ahmadi en Drenthe terug. Bellamy erbij. Gewoon omdat het kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136033651
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Goed idee. Halen we ook gelijk El Ahmadi en Drenthe terug. Bellamy erbij. Gewoon omdat het kan.
Vergeet van Persie en Kuyt niet terug te halen.
pi_136033801
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Vergeet van Persie en Kuyt niet terug te halen.
Ik las pas ergens dat Van Hooijdonk een tweede periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Was ik alweer bijna vergeten. Dat was geen groot succes geloof ik. Met Kuyt zou dat waarschijnlijk ook zo gaan, al zou hij qua ervaring misschien iets aan dit Feyenoord kunnen toevoegen.. maar iets zegt me dat ik hem niet meer bij Feyenoord hoef te zien.
pi_136033858
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hahn heeft sowieso meer uitstraling dan Mulder.. die heeft meer de uitstraling van de schilder van een onderhoudsbedrijf.. met alle respect voor schilders overigens.

Ach misschien moeten we accepteren dat de jeugdopleiding van Feyenoord best goed is, maar dat bijna een compleet elftal met spelers uit de eigen opleiding net niet voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als er naast Pelle op een paar posities een gerichte versterking mogelijk was geweest wel, maar ja.. het zij zo. Ben wel benieuwd waar de top van al die gasten ligt.. hooguit bij een middenmoter van een grote competitie denk ik. Alleen Boetius vind ik iets extra's hebben, al moet die zich nog op veel punten verbeteren.
Hahn is een veel betere lijnkeeper, komt beter uit, en coacht beter, is tot nu toe mijn indruk. Verder denk ik ook dat Hahn niet voor niets keeper van Jong Oranje is. Ik denk echt dat Hahn véél meer talent heeft dan Mulder, en Mulder komt inderdaad over als een kneusje.

Wat betreft onze andere talenten denk ik inderdaad dat de meesten hooguit bij een middenmoter in een grotere competitie zullen belanden, en dat van onze talenten Clasie en Boetius de meeste potentie hebben.

Maar van al onze andere talenten waarvan wij dachten dat ze bij topclubs zouden eindigen is - tot dusverre - ook nog niet veel terecht gekomen. Zo speelt De Guzman wel in de premier league maar niet bepaald in de top, voor Leroy Fer geldt hetzelfde, om over Wijnaldum en Castaignos nog maar te zwijgen.
pi_136033949
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik las pas ergens dat Van Hooijdonk een tweede periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Was ik alweer bijna vergeten. Dat was geen groot succes geloof ik. Met Kuyt zou dat waarschijnlijk ook zo gaan, al zou hij qua ervaring misschien iets aan dit Feyenoord kunnen toevoegen.. maar iets zegt me dat ik hem niet meer bij Feyenoord hoef te zien.
Was sarcastisch bedoeld.
Kuyt mag opgetieft blijven, van Persie is welkom. Maar over het algemeen heb ik weinig met spelers die hun laatste jaren bij Feijenoord komen spelen of wanneer zij lang en breed over hun top heen zijn. Daar heb je weinig tot niets aan en geef je ook weinig ruimte voor vers bloed (ook al hebben we een overschot aan vers bloed).
pi_136034059
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hahn is een veel betere lijnkeeper, komt beter uit, en coacht beter, is tot nu toe mijn indruk. Verder denk ik ook dat Hahn niet voor niets keeper van Jong Oranje is. Ik denk echt dat Hahn véél meer talent heeft dan Mulder, en Mulder komt inderdaad over als een kneusje.

Wat betreft onze andere talenten denk ik inderdaad dat de meesten hooguit bij een middenmoter in een grotere competitie zullen belanden, en dat van onze talenten Clasie en Boetius de meeste potentie hebben.

Maar van al onze andere talenten waarvan wij dachten dat ze bij topclubs zouden eindigen is - tot dusverre - ook nog niet veel terecht gekomen. Zo speelt De Guzman wel in de premier league maar niet bepaald in de top, voor Leroy Fer geldt hetzelfde, om over Wijnaldum en Castaignos nog maar te zwijgen.
Zucht, Clasie is minder dan een Fer of Wijnaldum. Hou eens op met dat overschatten, noem dan Janmaat bijvoorbeeld.
pi_136034279
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tsja het zijn allemaal net-niet spelers.. spelers als Van Persie zijn helaas zeldzaam. Wat ik wel merkwaardig vind overigens is dat spelers die uit de Feyenoord-opleiding komen vaak minder technisch, balvast etc. zijn dan spelers van Ajax. Dit heb ik nooit zo goed begrepen. Krijgen die gasten geen techniektraining ofzo.. keer op keer wordt de opleiding van Feyenoord tot beste verkozen dus ik zal het wel verkeerd zien :{

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Was sarcastisch bedoeld.

Weet ik.. maar had zin om er serieus op te reageren.. wel of geen Kuyt.. als hij nog iets wezenlijks kan toevoegen aan dit Feyenoord mag hij komen, anders niet.
pi_136034377
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik niet. Maar laten we in ieder geval hopen dat het een goede concurrent gaat worden. Zo'n Mulder voelt natuurlijk ook totaal geen druk als hij heel goed moet kijken naar de bank en ergens naast Bas van Noortwijk een dwerg uit Griekenland weggestopt ziet zitten.
Zou druk helpen voor een keeper?
Een veldspeler kan bij zo'n concurrentie nog extra gaan trainen op verschillende onderdelen, maar een keeper is daar toch wat beperkt in.
En tijdens de wedstrijd kan je ook moeilijk meer je best doen.
pi_136034389
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zucht, Clasie is minder dan een Fer of Wijnaldum. Hou eens op met dat overschatten, noem dan Janmaat bijvoorbeeld.
Ik vind Janmaat zeker overschat. Opkomen en een assist geven beheerst hij goed, maar zijn primaire taak is verdedigen en dat doet hij als een oud wijf. Denk dat hij zijn plek in Oranje ook gaat verliezen.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:43:40 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136034493
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Zou druk helpen voor een keeper?
Een veldspeler kan bij zo'n concurrentie nog extra gaan trainen op verschillende onderdelen, maar een keeper is daar toch wat beperkt in.
En tijdens de wedstrijd kan je ook moeilijk meer je best doen.
Het is in ieder geval fijn dat er een geduchte concurrent lijkt te zijn. Laat ik het dan zo stellen. Nu kan Mulder blunderen wat hij wilt, hij blijft toch staan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136034510
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik vind Janmaat juist een van de zwakke schakels de laatste tijd.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 27 januari 2014 @ 23:44:24 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136034533
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind Janmaat zeker overschat. Opkomen en een assist geven beheerst hij goed, maar zijn primaire taak is verdedigen en dat doet hij als een oud wijf. Denk dat hij zijn plek in Oranje ook gaat verliezen.
Bijna geen enkele back kan tegenwoordig nog verdedigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136034542
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor Wiel en dat zou gewoon terecht zijn. Neemt niet weg dat er meer potentie in zit dan Clasie. Als back zou je prima bij een middenmoter in de top competities kunnen spelen, iets wat ik Clasie niet snel zie doen.
pi_136034892
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Voor Wiel en dat zou gewoon terecht zijn. Neemt niet weg dat er meer potentie in zit dan Clasie. Als back zou je prima bij een middenmoter in de top competities kunnen spelen, iets wat ik Clasie niet snel zie doen.
Ze hebben sowieso een transfer naar het buitenland nodig om beter te worden.. in de eredivisie blijft het een beetje aanmodderen.. de ene week aardig, af en toe leuk meedoen bij Oranje maar een week later weer bagger. Van der Wiel vond ik vroeger ook niks maar die zal bij PSG wel beter zijn geworden.
pi_136038664
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_136038695
Zou Kongolo eindelijk spelen vrijdag of gaat Nelom weer in de basis? -O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 06:06:24 #98
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_136039030
Met stijgende verbazing naar ado gekeken. De tering wat een debielen met die verlate aftrap. Koeman mag ik eens gelijk geven.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_136039151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 06:06 schreef Planga het volgende:
Met stijgende verbazing naar ado gekeken. De tering wat een debielen met die verlate aftrap. Koeman mag ik eens gelijk geven.
pi_136039888
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Feyenoord begon natuurlijk vrij redelijk aan de wedstrijd en kreeg wat kansen, dus ze dachten natuurlijk weer dat komt wel goed. ADO was ook niet echt gevaarlijk en de 1 - 0 kwam uit de lucht vallen en ADO kwam meer in de wedstrijd en toen begon Feyenoord achter de feiten aan te lopen.

Het ergste vind ik nog dat je het na de 2 - 2 weg geeft.
pi_136039920
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Vergeet Roland 'Snackbarmedewerker' Graafland niet, geduchte concurrent.
Eigenaar hè!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:53:44 #102
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136039957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 02:23 schreef heiden6 het volgende:

Wat een bazeninterview. _O-
Wel een toffe peer ^O^
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:58:38 #103
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136040015
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Eigenaar hè!
Was die niet van zijn ouders?
pi_136040073
Feyenoord ticketshop :{
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:13:56 #105
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136040232
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
pi_136040246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef PIETR het volgende:

Ik ben er nu door gekomen!
pi_136040283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Feyenoord begon natuurlijk vrij redelijk aan de wedstrijd en kreeg wat kansen, dus ze dachten natuurlijk weer dat komt wel goed. ADO was ook niet echt gevaarlijk en de 1 - 0 kwam uit de lucht vallen en ADO kwam meer in de wedstrijd en toen begon Feyenoord achter de feiten aan te lopen.

Dit Feyenoord is niet alleen labiel maar eerder gestoord. Je weet nooit wat je kan verwachten en van goed kan het in dezelfde wedstrijd opeens omslaan naar slecht. Er zijn zoveel potjes waarin weinig of niks aan de hand was en die je toch verliest of gelijk speelt.. als een tegenstander beter is kan ik er mee leven als je punten verliest, maar wij verliezen bijna altijd punten op een domme manier en dat went nooit.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:17:04 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136040285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een teken aan de wand. Je zou mogen verwachten dat een team dat al betrekkelijk lang samenspeelt en dus op elkaar ingespeeld is, dit soort fouten niet meer maakt.

Anderzijds maakt Feyenoord conditioneel gewoon een heel slechte indruk en mogelijk dus echt gewoon niet meer kunnen. Wat natuurlijk helemaal schandalig zou zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_136040380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een teken aan de wand. Je zou mogen verwachten dat een team dat al betrekkelijk lang samenspeelt en dus op elkaar ingespeeld is, dit soort fouten niet meer maakt.

Anderzijds maakt Feyenoord conditioneel gewoon een heel slechte indruk en mogelijk dus echt gewoon niet meer kunnen. Wat natuurlijk helemaal schandalig zou zijn.
We hebben dan ook een clown als conditietrainer.
pi_136040827
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef PIETR het volgende:

Ik ben er na hangen en wurgen doorheen gekomen gelukkig. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_136040900
Begint vandaag de voorverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax ofzo?
pi_136041386
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef H.FR het volgende:
Begint vandaag de voorverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax ofzo?
LOL
pi_136041608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

LOL
Ah, ja dus.
pi_136042189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:58 schreef Grifte het volgende:

[..]

Was die niet van zijn ouders?
Ja, van z'n pa, maar die is overleden.
pi_136043111
Zou er nog wat gebeuren voor Feyenoord in de laatste dagen van de transferperiode? Huurspeler of een koop/verkoop?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:08:39 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136043177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Zou er nog wat gebeuren voor Feyenoord in de laatste dagen van de transferperiode? Huurspeler of een koop/verkoop?
Hoogstens verkoop van een van onze spelers.
Elite
Tegen TTIP
pi_136043319
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoogstens verkoop van een van onze spelers.
Ja dat verwacht ik ook, maar ik had ergens gelezen dat er geschakeld kan worden als dat zou gebeuren.

Ik vraag me alleen af hoe getrouw dat bericht is over Everton en Indi. Die speler die bij Everton nu geblesseerd is geraakt, is een linksback. Indi speelt ook wel linksback, maar die vind ik toch beter als centrale verdediger. Ze hebben daar namelijk ook nog Leighton Baines rondlopen.
Feyenoord Rotterdam
pi_136043407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ja dat verwacht ik ook, maar ik had ergens gelezen dat er geschakeld kan worden als dat zou gebeuren.

Ik vraag me alleen af hoe getrouw dat bericht is over Everton en Indi. Die speler die bij Everton nu geblesseerd is geraakt, is een linksback. Indi speelt ook wel linksback, maar die vind ik toch beter als centrale verdediger. Ze hebben daar namelijk ook nog Leighton Baines rondlopen.
Baines heeft gister zijn contract verlengd. Everton had BMI als backup wanneer Baines zou vertrekken, wat niet gaat gebeuren dus.
pi_136043600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat we Larsen huren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136043752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef Muto het volgende:

[..]

Godver :D :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:31:34 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136044015
Guidetti nu al in opspraak bij Stoke: "Begrijp er helemaal niets van" http://tinyurl.com/kvjsaxx

Nog steeds geen jas gekocht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136044040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef Muto het volgende:

[..]

_O-

niet twijfelen, gelijk doen
Feyenoord Rotterdam
pi_136044137
Van Geel naait gewoon Roda nog een keer door Hupperts te ruilen voor Schaken en Roda te laten bijbetalen... :Y
BFF met GGMM
pi_136044161
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef DonRaja het volgende:
Van Geel naait gewoon Roda nog een keer door Hupperts te ruilen voor Schaken Verhoek en Roda te laten bijbetalen... :Y
Leuk spelertje wel. Schaken houden voor de breedte.
pi_136044251
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik na de afgelopen weken, meer vertrouwen heb in eventueel aanwezige kwaliteiten bij Verhoek dan bij Schaken... :{
BFF met GGMM
pi_136044304
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik na de afgelopen weken, meer vertrouwen heb in eventueel aanwezige kwaliteiten bij Verhoek dan bij Schaken... :{
Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee dat Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.
pi_136044459
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee dat Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.
Dus dat, hoe slecht moeten die andere gasten wel niet zijn dat Schaken blijft staan?... :{
BFF met GGMM
pi_136044524
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dus dat, hoe slecht moeten die andere gasten wel niet zijn dat Schaken blijft staan?... :{
Vrij matig...
En dan te bedenken dat ik toch nog wel iets verwachtte van Verhoek :{
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:56:03 #129
398461 Mars88
RotterdammerT
pi_136044929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 02:23 schreef heiden6 het volgende:

Wat een bazeninterview. _O-
Hij is wel eerlijk :)
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 12:18:24 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136045787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
Guidetti nu al in opspraak bij Stoke: "Begrijp er helemaal niets van" http://tinyurl.com/kvjsaxx

Nog steeds geen jas gekocht.
quote:
We moeten kijken hoe het de komende weken zal gaan, maar als ik op de bank blijf zitten hebben we een probleem."
_O_

Ik hou van die brutaliteit van Guidetti :D
4045
onlogisch
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:19:26 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136045824
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

_O_

Ik hou van die brutaliteit van Guidetti :D
Wat een baas! :D _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:28:22 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136050601
Op Facebook bij die voetbalzone meuk gaat het over van Geel due een schaduw lijstje van trainers zou hebben mocht Koeman vertrekken.
Lijkt ne onzin maarja die site moet ook nieuws maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:30:23 #133
268260 Dr.Mikey
pi_136050690
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen idee, want Verhoek mag nooit spelen. Maar heb het idee datijdt Koeman toch wel voor de beste optie zal kiezen... Denk wel dat Verhoek beter is dan Armenteros.
Verhoek viel eerder altijd standaard in toen werden we er allemaal gek van.
R.I.P DTS.
pi_136050765
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Verhoek viel eerder altijd standaard in toen werden we er allemaal gek van.
Klopt, maar inmiddels zit Schaken onder dat niveau zelfs...
BFF met GGMM
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:32:22 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136050787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Facebook bij die voetbalzone meuk gaat het over van Geel due een schaduw lijstje van trainers zou hebben mocht Koeman vertrekken.
Zulke dingen heeft elke technisch directeur wel. Zo een onzin vind ik het niet. Al ga ik er van uit dat mocht Koeman vertrekken, JP de opvolger wordt.

Het is toch wel de tijd dat er nieuwe trainers opstaan, dus de tijd is er ook voor JP om zich te gaan bewijzen. Daarnaast verwacht ik ook niet dat Feyenoord de financien heeft om een gearriveerde trainer binnen te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_136050866
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echt? :')

Een beetje bestuurder zorgt ervoor dat hij zulke lijstjes heeft inderdaad voor als het moment daar komt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:35:50 #137
268260 Dr.Mikey
pi_136050923
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maar inmiddels zit Schaken onder dat niveau zelfs...
Manu heeft een goal gemaakt dit weekend. Die heeft geen kans gehae bij ons maar die.is.toch niks minder dan Verhoek schaken of die.dikke griek?
R.I.P DTS.
pi_136051001
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Zulke dingen heeft elke technisch directeur wel. Zo een onzin vind ik het niet. Al ga ik er van uit dat mocht Koeman vertrekken, JP de opvolger wordt.

Het is toch wel de tijd dat er nieuwe trainers opstaan, dus de tijd is er ook voor JP om zich te gaan bewijzen. Daarnaast verwacht ik ook niet dat Feyenoord de financien heeft om een gearriveerde trainer binnen te halen.
Zo'n lijstje lijkt me inderdaad wel handig ja. Ongetwijfeld staat JP daar ook op. En tegen de tijd dat er een vervanger moet komen wordt dan met betrokkenen (assistenten, belangrijke spelers e.d.) gesproken over wie het moet worden.
pi_136051773
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Manu heeft een goal gemaakt dit weekend. Die heeft geen kans gehae bij ons maar die.is.toch niks minder dan Verhoek schaken of die.dikke griek?
Lijkt me ook niet, snap ook niet dat Armenteros gehuurd is.
pi_136051848
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hebben wij een dikke griek? Ik weet alleen van een kleine griek... Dik hebben we in de smaken zweed, marokkaan en suri. ;)

Manu komt ook te kort voor Fey denk ik. In elk geval zeker dit seizoen.
BFF met GGMM
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:55:34 #142
268260 Dr.Mikey
pi_136051929
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hebben wij een dikke griek? Ik weet alleen van een kleine griek... Dik hebben we in de smaken zweed, marokkaan en suri. ;)

Manu komt ook te kort voor Fey denk ik. In elk geval zeker dit seizoen.
Die Zweed is toch eigenlijk ook een griek.
R.I.P DTS.
pi_136052007
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die Zweed is toch eigenlijk ook een griek.
Nee, hij is eigenlijk een Cubaan dacht ik.
BFF met GGMM
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:59:53 #144
268260 Dr.Mikey
pi_136052148
quote:
Sinds zijn komst naar Rotterdam heeft Samuel Armenteros nog niet laten zien waarom Feyenoord hem zo graag wilde inlijven. De Zweedse aanvaller aast op revanche.
Ronald Koeman geeft op de flanken steevast de voorkeur aan spelers als Jean-Paul Boëtius en Ruben Schaken. In de punt van de aanval is Graziano Pellè onomstreden. Armenteros weet dat hij een flinke achterstand heeft opgelopen in de concurrentiestrijd.

Koeman gebruikte hem al snel na zijn komst niet meer als basisspeler. "Daar was ik natuurlijk teleurgesteld over", reageert Armenteros in Sp!ts. "Maar als je naar Feyenoord gaat, weet je dat ze goede spelers hebben, zoals Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius."

Tot overmaat van ramp liep de van RSC Anderlecht gehuurde aanvaller een voetblessure op. Eenmaal hersteld was het winterstop. "Het is absoluut geen excuus, want voor mijn blessure was ik gepasseerd. Daarna heb ik in Marbella een goede trainingsweek gedraaid. Ik voel me, sinds ik bij Feyenoord ben, beter dan ooit."

Strijdbaar
Toch heeft de ex-speler van onder meer Heracles Almelo en sc Heerenveen moeite met zijn rol als reserve. Een gebrek aan speeltijd was juist de reden om Anderlecht in te ruilen voor Feyenoord. "Een vis wil zwemmen, een voetballer wil voetballen", legt hij uit.

Ondanks alle tegenspoed weigert Armenteros de handdoek in de ring te werpen. "Maar natuurlijk, ik ben naar Feyenoord gekomen om te spelen. Ik wil Feyenoord de Samuel laten zien zoals de mensen me kennen. Ik blijf knokken en kom sterker terug."
R.I.P DTS.
pi_136052182
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, hij is eigenlijk een Cubaan dacht ik.
:Y
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:40:19 #146
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136054311
quote:
Oefeninterland Nederland - Ghana in Kuip

Het Nederlands elftal werkt in voorbereiding op het WK in Brazilië één oefeninterland af in de Kuip. Op zaterdag 31 mei is Ghana in Rotterdam de tegenstander. De andere twee oefenduels die Oranje in Nederland speelt, worden afgewerkt in de Amsterdam ArenA.

Oranje speelt thuisinterlands in principe in de ArenA, maar daar wordt op 31 mei een concert van de Toppers gehouden. In de kwalificatiereeks voor het WK werd de Kuip één keer aangedaan. Dat was in oktober 2012 toen Nederland Andorra ontving.

Ghana, dat net als Oranje van de partij is in Brazilië, was ook in de voorbereiding op het WK in Zuid-Afrika tegenstander. Oranje won toen met 4-1.

Nederland speelt in aanloop naar het WK in Brazilië verder tegen Frankrijk (op 5 maart in Parijs), Ecuador (17 mei) en Wales (4 juni).
Ah, omdat er een stel debielen optreden in de arena is De Kuip plotseling weer geschikt voor Oostveen? Eerst volledig afschrijven, en dan met hangende pootjes terugkomen als de eerste optie een keer niet beschikbaar is.

Bert Kroket :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:01:48 #147
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_136055404
quote:

[..]

Joda RC :r
Ik ben inmiddels overleden.
pi_136055713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ah, omdat er een stel debielen optreden in de arena is De Kuip plotseling weer geschikt voor Oostveen? Eerst volledig afschrijven, en dan met hangende pootjes terugkomen als de eerste optie een keer niet beschikbaar is.

Ik zou dan gewoon weigeren, maar dat zit er jammer genoeg niet in denk ik.
pi_136056047
Ha die Bert.
pi_136056805
Feyenoordbeloftes met o.a. Bakkal en Armenteros verloren van Excelsior. :')
pi_136056910
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
:N
pi_136056946
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

:N
Daarnaast speelden ook nog; Nelom, Verhoek, Lamprou, van Beek en Tevrede,
pi_136056997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik vind het al met al niet vreemd dat ze verloren hebben... :')
BFF met GGMM
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:39:12 #154
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136057003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Beide laten gaan aan het einde van het seizoen. Voegen helemaal niets toe. Vooral van Bakkal valt me dat tegen. In zijn eerste seizoen hier toch een prima speler.
pi_136057011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

|:(
pi_136057098
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het al met al niet vreemd dat ze verloren hebben... :')
Ik vind het bijzonder treurig dat de bank van Feyenoord niet kan winnen van een Toto divisie clubje.
pi_136057110
-
verkeerde topic
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:43:00 #158
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136057204
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Beide laten gaan aan het einde van het seizoen. Voegen helemaal niets toe. Vooral van Bakkal valt me dat tegen. In zijn eerste seizoen hier toch een prima speler.
Vond dat wel meevallen. Zijn prestaties zijn wat verheerlijkt omdat het team goed draaide. Clasie en vooral El Ahmadi droegen dat hele middenveld, waardoor Bakkal gigantisch ontlast werd.

Wat wel voor hem sprak is dat hij in de topwedstrijden vaak belangrijke doelpunten maakte, maar in de overige wedstrijden was het ook niet veel soeps.
pi_136057325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder treurig dat de bank van Feyenoord niet kan winnen van een Toto divisie clubje.
Yep is treurig, maar toch niet onverwacht met deze spelers? Je moet hopen en bidden dat we niet in de situatie terecht komen door schorsingen/blessures, dat deze mongolen samen moeten worden opgesteld in het eerste... :')
BFF met GGMM
pi_136057395
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep is treurig, maar toch niet onverwacht met deze spelers? Je moet hopen en bidden dat we niet in de situatie terecht komen door schorsingen/blessures, dat deze mongolen samen moeten worden opgesteld in het eerste... :')
Gewoon een veel te smalle selectie hopen dat men daar voor komend seizoen iets aan kan doen en wie weet speel je dan wel een keer tot de laatste dag mee voor de titel.
blablablabla
pi_136057473
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, onverwacht zeker niet. Het lijkt wel of spelers als Armenteros en Verhoek e.d. alleen maar slechter geworden zijn sinds ze bij Feyenoord spelen. Lekker op de bank zitten en je zakken vullen, maar je best doen om in het 1e te komen, ho maar.
pi_136057558
Het kan gewoon he... :')

-----------------------Lamprou--------------------
Van Beek - De Vrij - Mathijsen - Nelom
------Immers - Bakkal - Goossens--------
----Verhoek - Armenteros - Schaken-----
BFF met GGMM
pi_136057640
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Het kan gewoon he... :')

-----------------------Lamprou--------------------
Van Beek - De Vrij - Mathijsen - Nelom
------Vormer - Immers - Goossens--------
----Verhoek - Armenteros - Schaken-----
Met dat team speel je mee om degradatie,
pi_136057858
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Met dat team speel je mee om degradatie,
Met Te Vrede en Vormertje nog op de bank. De tering, wij staan écht veel te hoog. :')
BFF met GGMM
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:01:47 #165
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_136057907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

De Toppers :')
Onbegrijpelijk dat daar mensen op afkomen.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:17:54 #166
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136058405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:01 schreef Pascalus het volgende:

[..]

De Toppers :')
Onbegrijpelijk dat daar mensen op afkomen.
Ik moet met m'n schoonfamilie mee :'( __________________!!!!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_136058536
Ik krijg ook natte dromen als ik aan die 33 schalen denk
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:43:24 #168
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136059399
Vraag me toch af waar dat mentaliteitsprobleem nou vandaan komt. Als je de koppositie kan pakken en je verliest thuis van Heracles, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
pi_136061017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik moet met m'n schoonfamilie mee :'( __________________!!!!!
Ik zou een R&P-topic openen als ik jou was :+
pi_136064453
Net even dat artikel over Armenteros gelezen.. Bij Heracles had hij een goed half jaar voor hij naar Anderlecht ging.. op dat moment dacht ik dat het een speler met potentie was. Maar bij Anderlecht kwam hij amper aan de bak, volgens Van den Brom omdat zijn instelling niet deugde. Je denkt dan dat een speler revanche wil nemen als hij wordt verhuurd aan Feyenoord, maar we hebben helaas kunnen zien dat Van den Brom gelijk had. Tegen Den Haag viel hij aardig in, maar meestal straalt die gozer helemaal niks uit.. hij mist een bepaalde felheid die je in de top nodig hebt. Zelfde geldt voor Verhoek, die ik altijd ongelofelijk slap vind overkomen. Nog een paar maanden en dan lekker terug sturen naar Anderlecht.
pi_136071278
Feyenoord - Ajax nu al uitverkocht.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:35:16 #172
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136071380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
Prachtig, en dat ondanks de beperking qua kopen (1:1 en geen scc bijkoopmogelijkheid).
pi_136071409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Grifte het volgende:

[..]

Prachtig, en dat ondanks de beperking qua kopen (1:1 en geen scc bijkoopmogelijkheid).
En bovendien in een kleine 12 uur.
pi_136071613
Sowieso mooi om te zien, dat we de laatste jaren regelmatig in een uitverkocht huis spelen, ook tegen andere tegenstanders dan ajax of psv. Misschien is die 65.000 niet eens zo heel gek, hehe..
#12 is not for sale!
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 21:39:51 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136071656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Haringkop het volgende:
Sowieso mooi om te zien, dat we de laatste jaren regelmatig in een uitverkocht huis spelen, ook tegen andere tegenstanders dan ajax of psv. Misschien is die 65.000 niet eens zo heel gek, hehe..
Rode stoeltjes zitten nu al zelden tot nooit helemaal vol. Ik vind 65000 echt overrated.
4045
onlogisch
pi_136071846
Zat ook wel een stukje sarcasme in hoor.
#12 is not for sale!
pi_136071903
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Haringkop het volgende:
En als Ajax 0-2 staat bij rust dan loopt de helft ook schuimbekkend naar buiten toe :')
pi_136072194
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Rode stoeltjes zitten nu al zelden tot nooit helemaal vol. Ik vind 65000 echt overrated.
Maar rode stoeltjes lopen wel steeds beter.
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 21:48:50 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136072202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En als Ajax 0-2 staat bij rust dan loopt de helft ook schuimbekkend naar buiten toe :')
Terug naar je barak knul, hup hup.
4045
onlogisch
pi_136072350
quote:

[..]

Misschien niet naar nu kijken, maar naar de toekomst. Dat die 65.000 stoelen niet direct gevuld zijn bij normale wedstrijden begrijp ik wel. Bij de topwedstrijden is er denk ik wel zoveel animo.

Het zou sowieso mooi zijn als je de ruimte hebt om te groeien naar een groter supportersaantal in het stadion.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:51:27 #181
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136072375
quote:

[..]

Vrijwel in elk nieuw/gerenoveerd stadion worden de ticketprijzen ook verhoogd. Erg benieuwd hoe dan de 65k gehaald gaat worden, op de topwedstrijden na.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:53:56 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136072525
Half 3 ook die wedstrijd zag ik laatst pas. Goede zaak, meer biertijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136073196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vrijwel in elk nieuw/gerenoveerd stadion worden de ticketprijzen ook verhoogd. Erg benieuwd hoe dan de 65k gehaald gaat worden, op de topwedstrijden na.
Je had nog niet begrepen dat we door een verdubbeling van ons transferbudget allemaal Spaanse en Italiaanse toppers kunnen halen?
#12 is not for sale!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:06:48 #184
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136073325
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Je had nog niet begrepen dat we door een verdubbeling van ons transferbudget allemaal Spaanse en Italiaanse toppers kunnen halen?
Ah, dan kunnen we eindelijk de echte versies van de 'Noorse Iniesta' en de 'Haagse Messi' halen.
pi_136074023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Caland het volgende:
Half 3 ook die wedstrijd zag ik laatst pas. Goede zaak, meer biertijd.
Meer slaaptijd, nacht ervoor feestje in de Cruise Terminal :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:20:25 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136074167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Meer slaaptijd, nacht ervoor feestje in de Cruise Terminal :P
Gewoon doortrekken natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136074268
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon doortrekken natuurlijk.
Had ik vroeger op zeker gedaan, maar dat trek ik niet meer, ben ook geen 18 meer :D
pi_136075646
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met Te Vrede en Vormertje nog op de bank. De tering, wij staan écht veel te hoog. :')
Vormer staat er al tussen he, maar goed, de defensie vind ik niet degradatiewaardig hoor...

Maar ja, je gaat alleen niets tot weinig creeren en dus wel veel verliezen :')

Tevrede vind ik trouwens ook niet zo een slechte stand-in, heeft het goed gedaan tijdens Pellè zijn schorsing
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136075766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
Kut :'(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:49:37 #190
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136076083
Staan nog volop kaarten op Viagogo.
pi_136076668
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vormer staat er al tussen he, maar goed, de defensie vind ik niet degradatiewaardig hoor...

Maar ja, je gaat alleen niets tot weinig creeren en dus wel veel verliezen :')

Tevrede vind ik trouwens ook niet zo een slechte stand-in, heeft het goed gedaan tijdens Pellè zijn schorsing
Ik had Bakkal er inmiddels ingezet ipv Vormer ;)
BFF met GGMM
pi_136077232
quote:

[..]

Dat gebeurd bij Feyenoord eigenlijk nooit.

Zelfs niet als we 1-4 achter staan tegen Fc Groningen ofzo.

Kut, nu reageer ik op een troll. :')
pi_136077301
quote:

[..]

Rode stoeltjes zijn dan ook veel te duur. Komt ook doordat Feyenoord geen fatsoenlijke voorzieningen kan leveren voor die doelgroep.

65.000 zou best eens realistisch kunnen zijn. Niet dat het dan wekelijks vol zit, maar ben er wel van overtuigd dat er structureel tussen de 50.000 en 60.000 supporters op Feyenoord af kunnen komen.
pi_136077413
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Rode stoeltjes zijn dan ook veel te duur. Komt ook doordat Feyenoord geen fatsoenlijke voorzieningen kan leveren voor die doelgroep.

65.000 zou best eens realistisch kunnen zijn. Niet dat het dan wekelijks vol zit, maar ben er wel van overtuigd dat er structureel tussen de 50.000 en 60.000 supporters op Feyenoord af kunnen komen.
Rode stoeltjes zitten officieel vaak ook wel vol hoor. Maar die sukkels blijven binnen kijken...
BFF met GGMM
pi_136077693
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Rode stoeltjes zitten officieel vaak ook wel vol hoor. Maar die sukkels blijven binnen kijken...
Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen niet kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.

Heb wel een aantal keren op de rode stoelen mogen plaatsnemen maar daar is weinig bijzonders aan, behalve de prijs. Of je moet een (sponsor)relatie zijn wellicht. :P
pi_136077777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen die kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.

Heb wel een aantal keren op de rode stoelen mogen plaatsnemen maar daar is weinig bijzonders aan, behalve de prijs. Of je moet een (sponsor)relatie zijn wellicht. :P
Ik heb er nooit gezeten. Als ik al ga, zit ik gewoon tussen jullie, het plebs zeg maar... :+
BFF met GGMM
pi_136077859
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb er nooit gezeten. Als ik al ga, zit ik gewoon tussen jullie, het plebs zeg maar... :+
Ik zit ook liever op m'n vertrouwde vak VV. :)

In m'n puberjaren tot en met begin twintig zat ik op Vak X trouwens. Daar de Uefacup finale mogen meemaken. O+
pi_136077915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In m'n puberjaren tot en met begin twintig zat ik op Vak X trouwens. Daar de Uefacup finale mogen meemaken. O+
VV, daar heb ik helemaal in het begin nog wel eens gezeten. Als ik nu niet met het groepje ga, dan zit ik het liefst op N ofzo.
BFF met GGMM
pi_136078027
quote:

[..]

Nou wat ik ervan meegekregen heb is dat Feyenoord kaartjes voor die rode stoeltjes vaak aan de straatstenen niet kwijt kon. Die rode stoeltjes hebben niet per definitie allemaal toegang tot het Maasgebouw hé. Maar de kaartjes zijn wel duurder, dus je zou wat betere voorzieningen verwachten. Wat niet het geval is.

Met de huidige temperaturen zijn die warmtelampen daar bijzonder prettig
pi_136078090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat gebeurd bij Feyenoord eigenlijk nooit.

Zelfs niet als we 1-4 achter staan tegen Fc Groningen ofzo.

Kut, nu reageer ik op een troll. :')
.

[ Bericht 18% gewijzigd door DonRaja op 28-01-2014 23:32:21 (Kap nou gewoon gast) ]
pi_136083085
quote:

[..]

In de winter heb je heaters en de stoelen lijken me comfortabeler. :7
pi_136083088
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hé, daar zit ik ook.
pi_136083911
quote:

[..]

We zijn geen joden hoor :r
blablablabla
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:41:24 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136085567
Kongolo gaat waarschijnlijk Mathijsen vervangen tegen Vitesse. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136085616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Caland het volgende:
Kongolo gaat waarschijnlijk Mathijsen vervangen tegen Vitesse. :)
Ah, je bent me net voor:

quote:
Hoofdtrainer Ronald Koeman kan aanstaande vrijdagavond geen beroep doen op routinier Joris Mathijsen. De centrale verdediger van Feyenoord heeft een bloeding in zijn oog en is voorlopig nog niet inzetbaar voor de stadionclub.

Tegen ADO Den Haag mocht Miquel Nelom opdraven om zijn collega te vervangen in het veld, maar tegen Vitesse lijkt Koeman andere plannen te hebben. De coach overweegt om Terence Kongolo in De Kuip de kans te geven. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdag althans.

Op het middenveld mag John Goossens wederom hopen op een plek bij de eerste elf. Middenvelder Tonny Vilhena liep een enkelkwetsuur op tijdens de uitlooptraining van maandag en is een twijfelgeval voor de topper van deze week.
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:46:48 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136085730
Zou niet meer dan terecht zijn na de invalbeurt van Nelom. Heeft imo nog te lang geduurd, Koeman had Kongolo dit seizoen best wat vaker mogen laten invallen. Van deze selectie het grootste talent op die plek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136085884
Lijkt me op zich een prima keus inderdaad. Nelom maakt het niet waar.
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:52:48 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136085938
quote:
BAM gaat verder met bijschaven plan renovatie de Kuip

Bouwgigant BAM heeft veel reacties gekregen over het verbouwen van de huidige Kuip. BAM kwam vorige week met een nieuw plan met 65.000 zitplaatsen.
'Soms waren dat heel uitvoerige beschouwingen', zegt een woordvoerder van BAM in het Rotterdams Dagblad. 'Een aantal thema's keerde geregeld terug. Zo werd er meerdere malen verzocht om de lichtmasten in ere te houden.'

Wensen die binnen kwamen waren ondermeer het creëren van staanplaatsen en het schrappen van de gracht. Deze plannen liggen nu bij de architecten om doorgenomen te worden. 'Een deel zullen we publiceren op de internetpagina. We willen de reacties bundelen en aan Feyenoord aanbieden. Later gaan we ook in debat met supporters en andere betrokkenen.'
Elite
Tegen TTIP
pi_136086809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef Caland het volgende:
Zou niet meer dan terecht zijn na de invalbeurt van Nelom. Heeft imo nog te lang geduurd, Koeman had Kongolo dit seizoen best wat vaker mogen laten invallen. Van deze selectie het grootste talent op die plek.
Precies, en z'n broertje is ook een groot talent, straks lopen ze allebei de deur uit.
pi_136087558
quote:
De spelers van Feyenoord irriteren zich zo nu en dan aan de status van Graziano Pellè bij Feyenoord. Dat schrijft Voetbal International woensdag. De Italiaan zou vaak voorgetrokken worden bij de club, tot verbazing van de selectiespelers.

Afgelopen zaterdag verloor de ploeg van Ronald Koeman met 3-2 bij ADO Den Haag. De volgende dag stond er een uitlooptraining op het programma waar alle basisspelers van de avond ervoor aanwezig moesten zijn. Alle spelers meldden zich behalve de Italiaan. Hij zou binnen op de hometrainer zijn training hebben mogen voldoen.

Dat de spits belangrijk voor de club is, is niet nieuw. Ook dit seizoen gaat hij verder met doelpunten maken. Afgelopen maanden wist hij 15 keer het net te vinden in 18 Eredivisieduels. Het is dan ook onzeker hoe lang Feyenoord nog een beroep kan doen op de Italiaan, wanneer hij deze vorm vasthoudt.
http://www.feyenoordpings(...)ch-aan-status-pelle/
pi_136087699
quote:
Geen quotes, niks. Stukje zonder enige waarde imo.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:49:09 #212
268260 Dr.Mikey
pi_136087811
Ik geloof er niks van.
R.I.P DTS.
pi_136087939
Bullshit er staat zelfs geen link naar het artikel van VI wrs omdat het niet bestaat..
@Mkrabby zal hier niet om kunnen lachen.
blablablabla
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:55:19 #214
268260 Dr.Mikey
pi_136088039
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
Bullshit er staat zelfs geen link naar het artikel van VI wrs omdat het niet bestaat..
@Mkrabby zal hier niet om kunnen lachen.
Al staat het wel op VI dan is het gewoon stemming makerij
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 12:09:34 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136088601
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze schijnen daar als bakens in de verte!!

_O_
4045
onlogisch
pi_136089237
quote:
Feyenoord stelt alles in het werk om Daryl Janmaat alsnog langer aan zich te binden. De rechter vleugelverdediger heeft echter geen haast. Voor hem kan de wereld er na het WK in Brazilië heel anders uitzien.

Het huidige contract van Janmaat met Feyenoord loopt af in 2015. De club deed de 24-jarige international al enige tijd geleden een nieuw voorstel, maar bereikte geen akkoord. Daarop besloot Janmaat (foto) voorlopig niet verder te praten. Hij wil zich concentreren op zijn spel bij Feyenoord en het komende WK in Brazilië.

Toch zal technisch directeur Martin van Geel binnenkort opnieuw proberen Janmaat langer te binden. 'Daryl ontwikkelt zich fantastisch', zegt Van Geel. ‘Hij is een voorbeeld zoals we dat graag zien: transfervrij overgekomen van SC Heerenveen en een vaste waarde geworden in De Kuip.'

En Van Geel voegt eraan toe: 'Zo’n speler willen we graag langer aan ons binden. Het is niet zo dat we hem dus niks hebben aangeboden. Alleen leidde dat de vorige keer niet tot een akkoord, maar wellicht dat we er bij de volgende poging wél in slagen.’
Aldus VI: http://www.vi.nl/nieuws/n(...)langer-te-binden.htm
pi_136090586
Uitvak Roda-uit uitverkocht. 1000 man (+ FLKG) die op een doordeweekse dag en onmogelijke tijdstippen de moeite neemt om naar het eind der beschaving te reizen. Klasse _O_
pi_136090624
Dat is wel klasse ja!
pi_136090811
Dat is fantastisch, maar omdat de internetshop eruit lag, biedt Feyenoord ook een compensatie aan:

woensdag 29 januari 2014 @ 13:08:24 #220
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136090812
FLKG heeft het wat moeilijker dit keer, maar zal ook aanwezig zijn met minimaal 40-45 man.

FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15 F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht. reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:24:04 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136091408
Ik ben vrijdag voor jullie. Jullie hoeven je dus geen zorgen meer te maken, alles komt goed ^O^
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:32:03 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136091773
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
FLKG heeft het wat moeilijker dit keer, maar zal ook aanwezig zijn met minimaal 40-45 man.

FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15 F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht. reageer retweet
Mooi zo. Voegt echt niets toe.
2000 light years from home
pi_136092229
quote:

Zou hem liever nu zien vertrekken, maar goed om te horen dat ze die optie niet lichten.
pi_136092330
quote:
FKRotterdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 13:08:15 F'noord zal geen gebruik maken van de optie tot koop bij Armenteros. Het is waarschijnlijk dat hij na dit seizoen terugkeert bij Anderlecht.
Verrassend!
pi_136092796
quote:

Weg met die ongemotiveerde gozer, liever vandaag nog dan morgen.
pi_136094792
Kongolo in plaats van Mathijsen is niet echt een verzwakking. Wel winnen vrijdag hè (of gelijk mag ook).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2014 @ 14:52:28 #227
35723 crew  GGMM
pi_136094911
En toen Armenteros kwam was iedereen zo positief. Zelfde geldt voor Bakkal..

Beiden voegen echt geen kloot toe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136095041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
En toen Armenteros kwam was iedereen zo positief. Zelfde geldt voor Bakkal..

Beiden voegen echt geen kloot toe.
Goed dat je dat ziet. En nu?
  Forum Admin woensdag 29 januari 2014 @ 15:00:47 #229
35723 crew  GGMM
pi_136095228
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Goed dat je dat ziet.
Zo lastig is dat niet. :)

quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef Jorwol het volgende:
En nu?
Niks? :? Verbaast me gewoon dat ze na een jaar zo afgetakeld zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136095350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Ok.
pi_136096934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Mentaliteitskwestie. Die spelers geven geen ene reet om Feyenoord. Ik denk dat dat ook wel een verschil is met vroeger. Toen had je nog spelers met een typisch Feyenoordhart en kenden ze het Feyenoord gevoel. Als je nu eens ziet hoe makkelijk spelers als Wijnaldum, Fer, Leerdam en Castiagnos weg gaan, in de meeste gevallen naar een concurrent is dat veelzeggend.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2014 @ 15:44:20 #232
35723 crew  GGMM
pi_136096962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Mentaliteitskwestie.
Ja, vast.

Alsof ze zoveel om PSV of Heracles gaven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:44:32 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136096971
quote:

[..]

Mentaliteitskwestie. Die spelers geven geen ene reet om Feyenoord. Ik denk dat dat ook wel een verschil is met vroeger. Toen had je nog spelers met een typisch Feyenoordhart en kenden ze het Feyenoord gevoel. Als je nu eens ziet hoe makkelijk spelers als Wijnaldum, Fer, Leerdam en Castiagnos weg gaan, in de meeste gevallen naar een concurrent is dat veelzeggend.
Dat is bij elke club zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136096987
Mentaliteit is het meest debiele excuus.
pi_136097019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is bij elke club zo.
Inderdaad, maar Feyenoord was daarin vroeger toch wel een uitzondering
pi_136097035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mentaliteit is het meest debiele excuus.
Nee
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 15:48:51 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136097164
quote:

[..]

Als Immers en Schaken vol geven kunnen ze er nog niet veel van. Alsof er een knopje is dat je kan omzetten dat je ineens wel alles voor Feyenoord 'geeft'. Ik geloof daar niet veel van. Edit: laat maar, niet goed gelezen, ik dacht dat het over mentaliteit ging tijdens wedstrijden :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:52:17 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136097303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Feyenoord was daarin vroeger toch wel een uitzondering
Valt allemaal wel mee. Tevens zijn het meestal debielen die telkens maar blijven teruggrijpen op vage begrippen als mentaliteit als het weer eens niet naar behoren gaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:54:22 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136097393
Mentaliteit is een onzinexcuus bedacht door domme mensen die denken dat je beter gaat voetballen als je grovere tackles maakt.
pi_136097399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als Immers en Schaken vol geven kunnen ze er nog niet veel van. Alsof er een knopje is dat je kan omzetten dat je ineens wel alles voor Feyenoord 'geeft'. Ik geloof daar niet veel van. Edit: laat maar, niet goed gelezen, ik dacht dat het over mentaliteit ging tijdens wedstrijden :')
Dan noem je er ook twee ja. Immers en Schaken zijn als ze 110% geven misschien net goed genoeg voor Feyenoord. Ze kunnen niet beter. Bakkal en Armenteros hebben al laten zien dat ze wel beter kunnen dan dat ze nu laten zien.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:55:08 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136097424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dan noem je er ook twee ja. Immers en Schaken zijn als ze 110% geven misschien net goed genoeg voor Feyenoord. Ze kunnen niet beter. Bakkal en Armenteros hebben al laten zien dat ze wel beter kunnen dan dat ze nu laten zien.
Waar heeft Armenteros dat laten zien?
pi_136097469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heeft Armenteros dat laten zien?
Als je bij een club als Heracles in 18 wedstrijden maar liefst 13 goals kan maken doe je het niet slecht.
pi_136097532
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee. Tevens zijn het meestal debielen die telkens maar blijven teruggrijpen op vage begrippen als mentaliteit als het weer eens niet naar behoren gaat
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef Merkie het volgende:
Mentaliteit is een onzinexcuus bedacht door domme mensen die denken dat je beter gaat voetballen als je grovere tackles maakt.
Dus zoals Feyenoord de eerste helft speelde tegen ADO heeft niet met mentaliteit te maken?
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:57 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136097547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

Dus zoals Feyenoord de eerste helft speelde tegen ADO heeft niet met mentaliteit te maken?
Nee. 73% balbezit hadden ze.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:59:13 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136097608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

Klopt Shreyas. Maar die discussie ga ik echt niet voor de zoveelste keer hier voeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136097612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee. 73% balbezit hadden ze.
Jullie trainer, die tevens in je UI staat denkt daar anders over.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:00:23 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136097666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Kan. Ik vind het een kwestie van kwaliteit. Ajax speelt slecht en wint, Feyenoord speelt slecht en staat bij rust met 2-0 achter.
pi_136098066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Koeman heeft ook zelf gezegd dat mentaliteit een kwaliteit is die je kunt bezitten of niet.

Dus in feite vindt Koeman het ook een gebrek aan kwaliteit.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:15:20 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136098298
Vilhena heeft vandaag trouwens meegedaan. Lijkt erop dat hij vrijdag gaat halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:15:59 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136098332
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef Caland het volgende:
Vilhena heeft vandaag trouwens meegedaan. Lijkt erop dat hij vrijdag gaat halen.
Hoop het.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136098376
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoop het.
Ja. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou denken.

Maargoed, hopelijk is Vormer binnenkort fit (of vindt Vilhena zijn vorm).
pi_136099139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Koeman heeft ook zelf gezegd dat mentaliteit een kwaliteit is die je kunt bezitten of niet.

Dus in feite vindt Koeman het ook een gebrek aan kwaliteit.
Natuurlijk is het ook gebrek aan kwaliteit. Punt is alleen dat Feyenoord de meeste punten laat liggen tegen ploegen die onbetwist een stuk minder kwaliteit hebben dan Feyenoord.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:36:16 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136099168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Natuurlijk is het ook gebrek aan kwaliteit. Punt is alleen dat Feyenoord de meeste punten laat liggen tegen ploegen die onbetwist een stuk minder kwaliteit hebben dan Feyenoord.
Dus?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136099646
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus?
Dus is de vraag: Als die wedstrijden niet worden verloren op basis van kwaliteit, op basis van wat dan wel?
pi_136099714
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dus is de vraag: Als die wedstrijden niet worden verloren op basis van kwaliteit, op basis van wat dan wel?
We scoorden minder dan de tegenstander.
BFF met GGMM
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:50:39 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136099721
quote:

[..]

Je snapt er dus vrij weinig van. Maar dat was al wel duidelijk hoor Shreyas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136099859

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 29-01-2014 16:54:41 (nutteloos) ]
pi_136099888
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Je snapt er dus vrij weinig van. Maar dat was al wel duidelijk hoor Shreyas.
Ik heb nooit beweerd dat ik het snap. Maar je kan het ook (proberen) uit te leggen.
pi_136101203
quote:

[..]

Ze worden dus wel verloren op basis van kwaliteit Shreyas. Dat is wat we de hele tijd proberen duidelijk te maken. :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:47:38 #260
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136101999
Dat er nog mensen op die gozer ingaan, het verbaast me elke keer weer.
pi_136102804
8 goals tegen in de laatste drie wedstrijden. Er is kwaliteit alleen de ontwikkeling gaat kennelijk te langzaam.. ofso iets.
pi_136104933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg, je mag best generaliseren, geen probleem mee. Maar je noemt mij nu ook debiel. Mag ik dat dan ook van jou vinden?
pi_136105004
Opvolger van Koeman: Van Basten?
pi_136105058
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Weggaan bij Heerenveen vanwege geen geld, dus dan maar naar Feyenoord voor geen geld? Denk het wel ja, gaat zeker komen, echte Feyenoorder tenslotte
pi_136105184
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Weggaan bij Heerenveen vanwege geen geld, dus dan maar naar Feyenoord voor geen geld?
Dat hoeft niet per se een bezwaar te zijn, en Feyenoord heeft genoeg ruimte om de trainer een goed salaris te zijn.

quote:
Denk het wel ja, gaat zeker komen, echte Feyenoorder tenslotte
Ik vind het wel een interessante gedachte. Of ik het ook zou willen weet ik niet. Voor Van Gastel is het nog te vroeg denk ik.
pi_136105270
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se een bezwaar te zijn, en Feyenoord heeft genoeg ruimte om de trainer een goed salaris te zijn.

[..]

Ik vind het wel een interessante gedachte. Of ik het ook zou willen weet ik niet. Voor Van Gastel is het nog te vroeg denk ik.
Maar net als bij Heerenveen kan hij bij Feyenoord amper spelers halen. Halve team gaat, denk ik, na de zomer weg en er zal wat van geherinvesteerd kunnen worden, maar lang niet alles. Niet dat ik MvB überhaupt een serieuze optie vind, maar dat terzijde
pi_136105296
Ik heb nou niet bepaald het idee dat van Basten iets heeft opgezet bij Heerenveen. Hij zou toch niks toevoegen aan Feyenoord?
pi_136105311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Bombvis het volgende:

Maar net als bij Heerenveen kan hij bij Feyenoord amper spelers halen. Halve team gaat, denk ik, na de zomer weg en er zal wat van geherinvesteerd kunnen worden, maar lang niet alles.
Daar ben je trainer voor hè. Spelers trainen zodat ze beter worden.
pi_136105320
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb nou niet bepaald het idee dat van Basten iets heeft opgezet bij Heerenveen. Hij zou toch niks toevoegen aan Feyenoord?
Bosz zou een mooie zijn
Koert Westerman vindt dit ook
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:05:02 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136105424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zeg, je mag best generaliseren, geen probleem mee. Maar je noemt mij nu ook debiel. Mag ik dat dan ook van jou vinden?
Uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136105477
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Uiteraard.
Mooi. Debiel.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:07:52 #272
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136105571
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Adames het volgende:

[..]

Bosz zou een mooie zijn
Ja leuk, maar nee.
pi_136105604
Zolang hij dan maar geen inspraak heeft op het technische vlak :X
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:08:29 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136105613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Adames het volgende:

[..]

Bosz zou een mooie zijn
Gaat niet gebeuren. Jammer wel dat hij het toen zo verkloot heeft. Echte clubman en gewoon een goede trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136105795
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:08 schreef Jorwol het volgende:
Zolang hij dan maar geen inspraak heeft op het technische vlak :X

Dat vind ik te makkelijk.
pi_136105819
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Haha, nee.

Die man kan er geen kloten van. Voor een jood overigens nog vrij sympathiek, maar daar blijft het bij.
pi_136105915
Van Basten heeft wel een bijzonder goed oog voor talent. Bij Heerenveen zijn Ziyech en Finnbogason zijn steunpilaartjes. Van Basten heeft ook altijd wel wat te mekkeren over de bestuurlijke gang van zaken, niet iemand die zich makkelijk afscheidt van rumoer.
pi_136105952
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat vind ik te makkelijk.
_O_
pi_136106008
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten heeft wel een bijzonder goed oog voor talent. Bij Heerenveen zijn Ziyech en Finnbogason zijn steunpilaartjes. Van Basten heeft ook altijd wel wat te mekkeren over de bestuurlijke gang van zaken, niet iemand die zich makkelijk afscheidt van rumoer.
Het is te makkelijk om nu over Sulejmani en 16 miljoen te beginnen zeker?
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:15:52 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136106030
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel leuk voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136106073
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het is te makkelijk om nu over Sulejmani en 16 miljoen te beginnen zeker?
Om dat als argument te gebruiken is wel ietwat simpel.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:21:53 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136106320
Van Gaal is na de zomer ook weer beschikbaar.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136106471
Van Gaal wil toch niet.
pi_136106474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk, Caland. Erg leuk.
pi_136106497
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal wil toch niet.
Oh, oke man dan niet.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:24:49 #286
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136106502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Mario Been ook.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_136106523
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Oh, oke man dan niet.
Al zouden Van Gaal en Van Geel wel een leuk duo zijn. Met Truus en dat wijf van Martin.
pi_136106568
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Al zouden Van Gaal en Van Geel wel een leuk duo zijn. Met Truus en dat wijf van Martin.
Jij en de jostiband ook. Flappie met de rest van de gehandicapten.
pi_136106678
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij en de jostiband ook. Flappie met de rest van de gehandicapten.
:)
pi_136107143
Co Adriaanse.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:38:43 #291
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136107305
Van Hanegem een serieuze optie?
pi_136107403
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef Sloggi het volgende:
Co Adriaanse.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef PIETR het volgende:
Van Hanegem een serieuze optie?
Adriaanse is met pensioen en tevens zo dement als een deur. Van Hanegem lijkt me ook uitgesloten.

Kan bijna niet anders dan dat het van Gastel wordt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:41:04 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136107461
Een jeugdige trainer. Weg met al die oude lijken.
Elite
Tegen TTIP
pi_136107469
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

[..]

Adriaanse is met pensioen en tevens zo dement als een deur. Van Hanegem lijkt me ook uitgesloten.

Kan bijna niet anders dan dat het van Gastel wordt.
Of een buitenlandse trainer?
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 19:43:28 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136107632
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
Dit ja. Gewoon Van Gastel, niets mis mee.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:43:56 #296
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136107661
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
Alex Pastoor :Y
pi_136107723
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Alex Pastoor :Y
Dat is een jong lijk, de Nederlandse McClaren
pi_136107727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Of een buitenlandse trainer?
Als hij betaald wordt door zijn vader misschien.
pi_136107758
Sliske de rat.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:46:48 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136107842
Bas van Noortwijk. Die heeft natuurlijk overgewicht op zo'n groep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:47:18 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136107871
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als hij betaald wordt door zijn vader misschien.
Pa Babovic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')