Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook niet echt een concurrent van een nieuw stadion, want Ziggodome heeft maar 17.000 plekken. Daar hou je dus een heel ander soort concerten.
Niet meer dan 2 per jaar denk ik. En dan nog wat interlands extra.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
Weinig idd. Daarvoor zijn de ticketprijzen te hoog.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoeveel concerten worden er heden ten dage gehouden die een capaciteit van +35000 nodighebben?
quote:Extra veiligheidsmaatregelen bij Roda JC Kerkrade - Feyenoord
Naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom de wedstrijd Roda JC Kerkrade – Feyenoord tijdens het vorig seizoen zijn er in overleg met de lokale driehoek (politie, brandweer en gemeente) verscherpte maatregelen getroffen voor de kaartverkoop en controles bij de ingang.
Kaartverkoop
- Roda JC seizoenkaart- en clubkaarthouders kunnen één kaart kopen.
- Internetverkoop was alleen mogelijk tot en met 26 januari j.l. en uitsluitend bestemd voor Limburgse Roda JC clubkaarthouders .
De kaartverkoop in de fanshop van Roda JC kan alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en clubkaart of seizoenkaart. Deze verkoop loopt tot en met maandag 3 februari 19.00 uur. Clubkaarthouders die niet-afkomstig zijn uit Limburg kunnen voor deze wedstrijd geen kaarten bestellen. Op de wedstrijddag zijn alle kassa’s en de fanshop gesloten.
Wedstrijddag
Op de wedstrijddag zal bij de ingangen extra controles worden gehouden op bezoekers die de wedstrijd bezoeken. Dit geldt voor zowel clubkaart- als seizoenkaarthouders. Dit betekent dat er bij de ingangen extra beveiligingsmedewerkers aanwezig zullen zijn.
Bezoekers
Na binnenkomst in het stadion gelieve uw entreekaarten veilig op te bergen omdat u ook tijdens de wedstrijd verplicht bent om uw entreekaart te kunnen tonen voor controle.
Daarnaast maken we u er op attent dat wij strenge controle op kleding zullen uitvoeren. Gaarne geen andere kleding dan Roda JC of neutrale kledij te dragen.
De wedstrijd begint dinsdag 4 februari om 18.45 uur. Vanaf 16.45 uur zal het stadion geopend zijn. Gezien de verwachte drukte en het vroege aanvangstijd, verzoeken wij u zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen.
Roda JC wenst u een fijne, sportieve wedstrijd toe!
quote:
Dat lijkt me ook het plan ja. Zullen misschien 1 of 2 van die concerten per jaar komen. Maar je kunt wel iets unieks bieden, want nergens in de buurt staat zo'n groot ding. Capaciteit is je grootste vriend in dat geval. Moet je wel een top infrastructuur hebben en goede overige faciliteiten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat om wat de artiesten willen, feit dat die Ziggodome pal naast de Arena staat en dat heel veel van de grote artiesten toch voor die Dome kiezen zegt denk ik genoeg dat daar niet eenvoudig mee te concurreren valt, behalve wellicht als je echt iets heel bijzonders neerzet op Zuid dat zo uniek is dat artiesten er zelf voor kiezen daar op te treden.
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Roda Roda toch, geeft gewoon duizend kaarten extra en vrij vervoer. Het is op een dinsdagavond....wanneer leren we het nu het eens in dit land?
sterker nog ... dan op zaterdag erna weer...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.
Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op dinsdagavond ook echt hé, belachelijk. Zit bovendien maar 3 dagen tussen de wedstrijd vrijdag tegen Vitesse en de wedstrijd dinsdag uit bij Roda. We weten allemaal hoe Feyenoord gebruikelijk om gaat met wedstrijden binnen een kort tijdsbestek.
Wel benieuwd hoeveel Feyenoorders desondanks de weg naar Kerkrade weten te vinden dinsdag.
Roda heeft maar 2 dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nah, in het Duitse recht hebben ze vast nog wel een wet van een jaar of 70 oud die het toestaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Pure discriminatie. Aankaarten bij een rechter dit dat.
Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ze hebben het bij Roda weleens eerder gedaan, bij geloof ik een bekerwedstrijd. Was een combi vanwege een kerstmarkt in Kerkrade Uiteindelijk zat er geen kip in het stadion muv het uitvak. Wat dat betreft hadden we ze beter naar de eerste divisie kunnen schieten, hadden we daar ook geen last meer van.
En uiteraard, wordt de wedstrijd gewoon kut
En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste is een zekerheidje. We gaan namelijk vrijdag na Vitesse alweer tot kampioenskandidaat bestempeld worden...
Lekker belangrijk..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan moet Ajax op bezoek bij het grote boze Utrecht.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als dan alsnog dit komt (of doen ze dan ondertussen niet meer?):
[ afbeelding ]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Rodaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Happel het volgende:
Ik heb al een kaart voor Roda uit. Fuck hen.
Ik kan wel Duits. Telt dat ook?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda)
in het geval van kerkrade is dat nog niet zo gekquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zachte g al geoefend? Er schijnen ploegen van Rodafans bij de poorten te staan en als je verstaanbaar Nederlands spreekt word je boos aangekeken. (ik zou willen zeggen in elkaar geslagen, maar ja... Roda)
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ook de Belgen ze er niet echt bij willen hebben...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.![]()
Overigens hadden die gasten ook een clubcard bij Roda JC.
Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We maken er grapjes over, maar op Vak VV zaten achter mij een hele lange tijd een stel Limburgers. In eerste instantie dacht ik serieus 'komen er tegenwoordig ook al Duitsers naar Feyenoord?' Toen ging ik echt opletten, en toen hoorde ik toch dat ze Nederlands spraken.![]()
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wilquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil![]()
Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben zelf daar ook destijds met die bekerwedstrijd aangesproken door de Limburgse ME: waar ik heen moest (had net m'n clubcard opgevist vlakbij het supportershome). Probeer dan maar in onvervalst limburgs dialect te vertellen dat je naar de oost-tribune wil![]()
Dat dus. Voor de mensen die het nog niet snappen:quote:Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is simpel, ik heb het dialect door: Alles een beetje zingen en elke zin verbaasd eindigen alsof het een vraag is.
Geen last van, maar heb dan ook een paar jaar een vriendin uit Vaals gehad. Zelfde dialect.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een Limburger (venlo) maar van dat dialect uit Kerkrade versta ik ook geen zak van.
Merkwaardig opmerking. Het Venloos dialect hoort juist tot een vd grootste in Nederland. Waar je ook komt in Venlo, de voertaal is dialect. Het accent vind ik overigens vreselijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Al helpt het ook niet dat Venlo nauwelijks een dialect heeft, alleen een sterk accent.
edit: bron is overigens soccernews, dus maar met een korreltje zout nemen.quote:'Feyenoord raakt basisspeler deze week nog kwijt aan Turkse club'
Feyenoord raakt in de laatste week van de winterse transferperiode wellicht nog een van zijn basisspelers kwijt. Het Turkse Milliyet meent namelijk dat Besiktas concreet geïnteresseerd is in Joris Mathijsen. Dat meldt het medium maandag.
Volgens het eerdergenoemde medium is de Turkse club van plan om deze week nog zaken te gaan doen met Feyenoord. De Turken willen één miljoen euro overmaken om het nog tot medio 2015 lopende contract van de centrale verdediger af te kopen.
In Turkije kan de 33-jarige speler zijn salaris fors omhoog zien gaan. De mandekker kan in Turkije namelijk ruim twee miljoen euro per jaar gaan verdienen. Of de Rotterdammers bereid zijn om Mathijsen te laten gaan, is niet bekend.
hebben jullie 1:1 verkoop?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
Jaquote:
Alleen Legioenpas of Clubkaarthouders kunnen een kaart kopen, SCC niet. Verder 1:1 ja (geen idee waarom)quote:
10 uur rtl7quote:Voetbalfans gaat deze week op bezoek bij een echte Feyenoord-fan. De aflevering is goed getimed want de aanhangers van de Rotterdamse club waren de afgelopen week veel in het nieuws.
Feyenoord- en Ajaxfans zijn water en vuur en hebben in het verleden al heel wat veldslagen uitgevochten. Daarom is vijf jaar geleden besloten om wedstrijden tussen de twee clubs zonder uitpubliek te spelen. In de Kuip mogen geen Ajax-fans komen, terwijl Feyenoord-supporters de ArenA niet in mogen als hun club tegen de Amsterdammers speelt.
Infiltreren
Sommige Feyenoord-supporters waren dit na vijf jaar meer dan zat. Ze besloten vorige week ondanks het verbod toch een poging te wagen om voor de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord de ArenA te infiltreren. Het lukte ook nog. En beter nieuws: ze zorgden niet voor noemenswaardige problemen. Verstandige Feyenoord-supporters staan ook centraal in Voetbalfans.
God. Wie heeft zich hier als debiel laten neerzetten?quote:
Iemand?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een clubkaart die hij niet gaat gebruiken voor Ajax? Zou ik die dan even mogen lenen om morgenvroeg een kaart mee te bestellen? Ben een familie-reunie aan het plannen rondom de klassieker, en heb nog twee barcodes nodig ..
Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef portie het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel gebruiken, maar dan moet je ze ophalen in Kampen.
Ok. Zo na VIquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een fotootje van de barcodes in een pm'tje is ook goed hoor
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Van der Gijp sloeg even de spijker op de kop bij dat verhaal over het verwachtingspatroon.
Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag het van mij verwachten maar dit team heeft het gewoon bijna altijd lastig tegen dat soort ploegen. Je kan in de eredivisie ook niet verwachten dat je dat soort tegenstanders maar oprolt omdat je individueel wat betere spelers hebt. Als voetbal zo simpel zou zijn.
Iets met ervaringen in het verleden enzo....quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond het grote onzin, zoals eigenlijk alles wat Gijp te melden heeft. Mag je als Feyenoorder niet verwachten dat je van de nummer laatst van de Eredivisie wint?
Zo'n Alberg is beter dan Immers.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
Dat wordt nog wat vrijdag.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena trouwens een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Vitesse vanwege een blessure opgelopen tijdens de uitlooptraining afgelopen zondag.
Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oprollen is overdreven, maar een overwinning is toch niet te veel gevraagd. Kom op he. ADO bakt er helemaal niks van. Spelers moeten zich kapot schamen dat ze van zon team verliezen. Echt een schandalige nederlaag.
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hunquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij vooral verbaast is dat ze van tevoren wisten dat Den Haag met veel inzet zou spelen. Als je dan zelf collectief zo slap begint zit er iets mentaal niet goed bij die gasten. Verder heeft Den Haag niet eens denderend gespeeld of veel kansen gecreeerd.. ze hebben ook wel een beetje geluk gehad dat bijna alle kansen die ze kregen erin gingen. Als Boetius iets scherper was geweest had hij voor rust 1 of 2x gescoord en dan heb ik het nog niet eens over die domme buitenspelgoal. Wel is uiterst teleurstellend het waanzinnig zwakke verdedigen dat je al het hele seizoen ziet.. er lopen gewoon geen killers achterin, ze staan ook zo ongelofelijk vaak te suffen. In tegenstelling tot vorig seizoen krijgen we bijna geen tegengoals uit standaardsituaties, maar desondanks is het een gatenkaas.
Beiden denk ik.. de meeste ploegen missen elke wedstrijd ook wel kansen, Den Haag schoot ze er alledrie in. Wat weer wordt veroorzaakt door het chronische gebrek aan scherpte van onze verdediging.. ik vond bijvoorbeeld Janmaat erg zwak zaterdag, als verdediger kan ik hem gewoon niet serieus nemen. De rest ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
Heeft ook wel wat te maken met het gebrek aan scorend vermogen om Pelle heen. Vaak heb je best wel de controle over de wedstrijd. Maar je mist gewoon puur de creativiteit en het scorend vermogen om daar wat mee te doen. Komt er toch twijfeling in de ploeg en begint het opeens op te vallen dat de tegenstander maar weinig kansen nodig heeft om hem er wel in te leggen. Je bent nu eenmaal verdedigend een stuk kwetsbaarder als jij het spel moet maken, iets dat Feyenoord al jarenlang maar zeer matig beheerst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doet elke tegenstander tegen ons.. Gebeurt wat te vaak om dat toe te schrijven aan pech voor ons / geluk voor hun
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Elke 10 in de Eredivisie is beter dan Immers.
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de returnquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
En keepertje Mulder zal nooit eens een wereldpartij spelen waarbij hij de meest onmogelijke ballen eruit houdt en zo de punten voor ons pakt, zoals meer dan eens wel het geval was bij Ed de Goeij en Jerzy Dudek.
Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste keer dat Mulder dat deed was volgens mij in de uitwedstrijd tegen Kuban Krasnodar. We verloren weliswaar, maar toen had ik op zich nog hoop voor de return
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen thuis. Sowieso was hij vlak voor de winterstop wel aardig bezig.
Die wedstrijd was weggehaald uit m'n geheugen, kon hem niet meer herinneren. Maar inderdaad, toen redde hij ons ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Groningen deed hij het ook goed.. de enige wedstrijd die mij bijstaat waarin de tegenstander hun spaarzame kansen om zeep hebben geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |