Ja.quote:
Ik weet zeker dat Chloro de perfecte balans heeft gevonden tussen strong independent woman en dat.quote:
go home.quote:
Vind dit niet kunnen. Je weet hoeveel moeite ze voor een mooi gebit doetquote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zie dit nu voor me, moest wel een beetje lachen.
Ik fix gewoon m'n eigen shit en als ik het echt niet snap dan is het gewoon: fuck it, didn't need it anyway.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Chloro de perfecte balans heeft gevonden tussen strong independent woman en dat.
Anne Frank speelt wel in die film die heeft op den duur ruzie met een antiliaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat met Adolf Hitler en Anne Frank en zo? Vind ik altijd mooie films. Een andere in dat genre is "The Longest Day", die moet je echt een keer zien!
je zou andersom verwachten he?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Heb je weer een van je stoere momentjes. Met sos op was je chiller.
"Nou houuuu moet ie echt in dat gaatje? niet toch me moeder zei van niequote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.En dat soort mensen mag zich gewoon voortplanten.
Zou niet eens stijf kunnen worden van zo'n domme hoer.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Nou houuuu moet ie echt in dat gaatje? niet toch me moeder zei van niehihihih "
Dan werkt je piemeltje niet goed Chloro.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet eens stijf kunnen worden van zo'n domme hoer.
Lianen aan de kastanjeboom?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anne Frank speelt wel in die film die heeft op den duur ruzie met een antiliaan.
Longest day? komt mij bekend voor... is dat niet in afghanistan met zo'n vent die zelf een ijzeren pak maakt?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou andersom verwachten he?Maar nee. Jij kent ambi blijkbaar niet.
Euhm...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel, maar ja ben manquote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook de maarschalk der onzin hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lianen aan de kastanjeboom?
Film waar jij het over hebt heet volgens mij Slumdog Millionaire.
We lachen wat af hier ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook de maarschalk der onzin he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |