Zoals in American History X? ken je die film?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou zo'n Meloewa na een week ook gewoon met d'r tanden op de stoep willen rammen. Word echt agressief van zulke wijven.
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou zo'n Meloewa na een week ook gewoon met d'r tanden op de stoep willen rammen. Word echt agressief van zulke wijven.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.
hush hush we both can't fight it
kkhard gewordenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
American History X? Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals in American History X? ken je die film?
Maar idd"kijk mij lief, schattig en beetje naief dommig doen hihihihi ;D
"
Ga es dood
Aan jouquote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Zijn de servers wat langzaam of ligt dat aan mij?
Wel leuke film over een man die last heeft van etnische warrigheid.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
American History X? Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat?
Wie zijn jullie?quote:
kkquote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.... echt supergeil.... je hebt er een flinke 18 cm van gekregen daar?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals in American History X? ken je die film?
Maar idd"kijk mij lief, schattig en beetje naief dommig doen hihihihi ;D
"
Ga es dood
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, precies. "Noouhoouu ik snap gewoon eeeeecchhtt niet hoe ik dat doe hoorrrr hujuijihigigig"
Ben kalm hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.
hush hush we both can't fight it
ah okquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga nuchter man.. is gezonder
Is dat met Adolf Hitler en Anne Frank en zo? Vind ik altijd mooie films. Een andere in dat genre is "The Longest Day", die moet je echt een keer zien!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel leuke film over een man die last heeft van etnische warrigheid.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, precies. "Noouhoouu ik snap gewoon eeeeecchhtt niet hoe ik dat doe hoorrrr hujuijihigigig"
En kutterquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga nuchter man.. is gezonder
Zie dit nu voor me, moest wel een beetje lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |