SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Ambicioso op 27-01-2014 16:40:33 ]
Onschuldige wtf.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel een zwak voor dat onschuldige![]()
Hij bedoelt dat ze doet alsof ze dom is.quote:
Ja, als het oprecht was wel. Maar van haar is gewoon dommigheid en overdreven geforceerd zo over komen. Ze kan het namelijk wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel een zwak voor dat onschuldige![]()
Ja niet echt goede woord. Naïef dommig. "Ik was te laat, want m'n hond was ontsnapt." Net zo'n konijntje dat in de koplampen staart. Die wil je toch redden en knuffelenquote:
villen en grillen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja niet echt goede woord. Naïef dommig. "Ik was te laat, want m'n hond was ontsnapt." Net zo'n konijntje dat in de koplampen staart. Die wil je toch redden en knuffelen
Nee zij is het op een te domme manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja niet echt goede woord. Naïef dommig. "Ik was te laat, want m'n hond was ontsnapt." Net zo'n konijntje dat in de koplampen staart. Die wil je toch redden en knuffelen
Maar die vind je alleen in sprookjesquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee zij is het op een te domme manier.
Naïef is leuk als het uit onschuld en puurheid voort komt.
mijn 1e ex was zo. dat is even leuk en lief en mooi, en daarna kanker irritant.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die vind je alleen in sprookjes
Of onder een steen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die vind je alleen in sprookjes
Ik vind het echt fantastisch dat je me na 4 dagen nog kunt herinneren manquote:Op maandag 27 januari 2014 16:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je weet, ben je in al die tijd nooit vergeten
daarom heb ik ook een foto neer gezet (serieus) omdat anders geen OPquote:Op maandag 27 januari 2014 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inb4: Yvonne die dit topic sluit omdat het geen OP heeft
Its sometingquote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fantastisch dat je me na 4 dagen nog kunt herinneren man
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Ambicioso het volgende:
daarom heb ik ook een foto neer gezet (serieus) omdat anders geen OP
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weg met dat gepeupel idd.quote:
Arm kind 16 lentes zo prilquote:Op maandag 27 januari 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn 1e ex was zo. dat is even leuk en lief en mooi, en daarna kanker irritant.
Zoals in American History X? ken je die film?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou zo'n Meloewa na een week ook gewoon met d'r tanden op de stoep willen rammen. Word echt agressief van zulke wijven.
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou zo'n Meloewa na een week ook gewoon met d'r tanden op de stoep willen rammen. Word echt agressief van zulke wijven.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.
hush hush we both can't fight it
kkhard gewordenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
American History X? Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals in American History X? ken je die film?
Maar idd"kijk mij lief, schattig en beetje naief dommig doen hihihihi ;D
"
Ga es dood
Aan jouquote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Zijn de servers wat langzaam of ligt dat aan mij?
Wel leuke film over een man die last heeft van etnische warrigheid.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
American History X? Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat?
Wie zijn jullie?quote:
kkquote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.... echt supergeil.... je hebt er een flinke 18 cm van gekregen daar?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals in American History X? ken je die film?
Maar idd"kijk mij lief, schattig en beetje naief dommig doen hihihihi ;D
"
Ga es dood
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, precies. "Noouhoouu ik snap gewoon eeeeecchhtt niet hoe ik dat doe hoorrrr hujuijihigigig"
Ben kalm hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shhhhhhh. *knuffel* Voel mijn liefde, kalmeer.
hush hush we both can't fight it
ah okquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga nuchter man.. is gezonder
Is dat met Adolf Hitler en Anne Frank en zo? Vind ik altijd mooie films. Een andere in dat genre is "The Longest Day", die moet je echt een keer zien!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel leuke film over een man die last heeft van etnische warrigheid.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, precies. "Noouhoouu ik snap gewoon eeeeecchhtt niet hoe ik dat doe hoorrrr hujuijihigigig"
En kutterquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga nuchter man.. is gezonder
Zie dit nu voor me, moest wel een beetje lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |