nee hoor, hij moet gewoon opschietenquote:
haha 4 secondenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, hij moet gewoon opschieten
3 te lang...quote:
Yup.. Maar niet echt iets wat toonbaar is.. Moet nog eens mooie locatie zoeken en geduld vinden daarvoor..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
Is er hier eigenlijk al eens iemand bezig geweest met het fotograferen van sterrensporen?
t voelde veel langerquote:
Alweer? Vorige ronde ook al. Moet ie zeker weer eerst zijn Mac Pro van vijfhonderdmiljoenmiljardeuro opstarten?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, hij moet gewoon opschieten
Is mooi man, direct foto's krijgen en kijkenquote:
ik ben laatst op de hei geweest, maar idd KOUHOUDquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup.. Maar niet echt iets wat toonbaar is.. Moet nog eens mooie locatie zoeken en geduld vinden daarvoor..
Bestaat lapo>fipo niet meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!
Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!
Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya
Handige Links
DPReview || DxO
En hier verder...
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alweer? Vorige ronde ook al. Moet ie zeker weer eerst zijn Mac Pro van vijfhonderdmiljoenmiljardeuro opstarten?
was een inside jokequote:[..]
Is mooi man, direct foto's krijgen en kijken
kun je jezelf lerenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
Oh jee. Ik heb mezelf weer eens iets in het hoofd gezet: Ik wil gitaar leren spelen...
Echte gitaar of luchtgitaar?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
Oh jee. Ik heb mezelf weer eens iets in het hoofd gezet: Ik wil gitaar leren spelen...
Dat moet je dan ook handmatig doen (op oneindig).quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd sterren te fotograferen als je dat bedoeld? Maar lukt mij niet want krijg dat scherp focussen niet voor elkaar.
Handmatige focus en gewoon een rits van foto's schieten terwijl je langzaam aan de focus ring draait. Dan moet er wel 1 scherp zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd sterren te fotograferen als je dat bedoeld? Maar lukt mij niet want krijg dat scherp focussen niet voor elkaar.
Ja dat weet ik. Weet niet wat ik verkeerd deed. Binnenkort nog eens doen. in Noorwegen al is dat niet binnenkort natuurlijk haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook handmatig doen (op oneindig).
Ik ben een meester in luchtgitaar!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Echte gitaar of luchtgitaar?Ik zou voor die laatste gaan. Is makkelijker.
Op oneindig focussen en zorgen dat je, als je ze scherp wilt, je niet boven het sommetje uit komt (wat was dat ook alweer?) in sluitertijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je bent traahaaag!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja, als je op pad gaat ook dat jaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben laatst op de hei geweest, maar idd KOUHOUD
en in mn eentje toch niet zo'n heel goed idee
eens kijken of ik een vriend binnenkort zo gek krijg om mee te gaan
Zo vet! Nee ik moet eerst de basis eens leren haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, geleend van fotoo.nl
Daar moet je dus weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, als je op pad gaat ook dat ja.. En ik moet nog eens uitvogelen hoe het nou het beste werkt, kreeg het nog altijd niet soepeltjes voor elkaar.. Zit hier alleen vol met industrie dus lichtvervuiling
..
ik heb er een verzameldocumentje van http://www.throughmylens.nl/pdf/sterren_en_nachtfotografie.pdfquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, als je op pad gaat ook dat ja.. En ik moet nog eens uitvogelen hoe het nou het beste werkt, kreeg het nog altijd niet soepeltjes voor elkaar.. Zit hier alleen vol met industrie dus lichtvervuiling
..
YNS! Van FB gejat! Handig!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef Timmos het volgende:
Mijn eerste probeersel, ff van FB gehaald
[ afbeelding ]
Geblokkeerd!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wat moet ik?quote:
Lief zijnquote:
Why dat? Ieder een is er om te leren. Ik Denk soms dat ik best aardige plaatjes kan schieten, maar dan zie ik bijvoorbeeld die van D_A en denk ik "Damn...."quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik voel me soms zo'n prutser als ik jullie foto's bekijk ^^
Pas na een quote zie ik die links naar FB pas.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
hoeft niet, ik begin ook altijd met prutsenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben je ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo denk ik ook over mezelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo voel ik mij ook nog steeds hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is verder niks mis met die shop hoor, iedereen die ik ken besteld daar.. Op FB even een berichtje sturen naar hun of emailen, grote kans dat je dan nog wat goodies krijgt ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:45 schreef Puala het volgende:
Timmos, bij die webshop die jij laatst postte had ik shizzle besteld. Maar het blijkt wel heel lastig voor ze dat bezorg en factuuradres niet hetzelfde is. Nu is ie dus alsnog naar het verkeerde adres gestuurd
Ik heb gemaild. Vond het zo knullig. Nou ben ik ziek, dus komt het nog wel goed uit dat het niet naar werk is gestuurd. Maar normaal was ik er echt niet blij mee geweest, omdat je dus moet tekenen voor het pakketje.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is verder niks mis met die shop hoor, iedereen die ik ken besteld daar.. Op FB even een berichtje sturen naar hun of emailen, grote kans dat je dan nog wat goodies krijgt ook
zit je eigenlijk al in je nieuwe huis?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gemaild. Vond het zo knullig. Nou ben ik ziek, dus komt het nog wel goed uit dat het niet naar werk is gestuurd. Maar normaal was ik er echt niet blij mee geweest, omdat je dus moet tekenen voor het pakketje.
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit je eigenlijk al in je nieuwe huis?
#taghoerquote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
#nietbijtehouwe #gelukkigisuncleernie #supersnel
#NotAgain....quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
#nietbijtehouwe #gelukkigisuncleernie #supersnel
KICK!BAN!INZ! #JWZ.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je graag met #hashtags praat mag je wmb richting je twitter account verhuizen
Klabaaaaaaaamquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je graag met #hashtags praat mag je wmb richting je twitter account verhuizen
Ik wil je het wel leren, tegen vergoedingquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over D-A. Zover kijk ik over een paar jaar wel weer haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Merlijn het volgende:
Why dat? Ieder een is er om te leren. Ik Denk soms dat ik best aardige plaatjes kan schieten, maar dan zie ik bijvoorbeeld die van D_A en denk ik "Damn...."
Mijn gepruts blijft dan ook meestal gepruts haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeft niet, ik begin ook altijd met prutsen
Jeej ik ben niet alleenquote:
Dankjequote:
Van het weekend de hort op danquote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook nog steeds hoor..
Heb al lang niet echt iets ''algemeens'' geschoten, alleen maar ellende.. Tijd om verandering in te brengen
Nog steeds beter dan mijn gepruts.. Zal hem zo eens opzoeken.quote:
Leuk! Ik heb het gewoon van youtube geleerd. Super handigquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over D-A. Zover kijk ik over een paar jaar wel weer haha.
[..]
Mijn gepruts blijft dan ook meestal gepruts haha.
[..]
Jeej ik ben niet alleen
[..]
Dankje
[..]
Van het weekend de hort op dan
[..]
Nog steeds beter dan mijn gepruts.. Zal hem zo eens opzoeken.
-----------
Einde monsterpost. speciaal pc voor opgestart ^^
Foto's uitzoeken breek me de bek niet open. Ben nog niet klaar met La Palma, en Vrijdag vertrek ik weer naar Engeland.. zucht.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stal stil in fotografie, ook wel frustrerend. En nog 2000 foto's uit te zoeken ofzo![]()
Ik heb de vakantie foto's van 2 jaar terug, vorig jaar Frankrijk, vorig jaar Schotland in kleur EN van een cyclocross laatst. En nog een paar evementen van de sportclub.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Foto's uitzoeken breek me de bek niet open. Ben nog niet klaar met La Palma, en Vrijdag vertrek ik weer naar Engeland.. zucht.
Vrijdag afgesproken met iemand die wat ideetjes heeft maar daar nog wel een handje bij kan gebruiken dus wie weetquote:
Sterkte haha. Ik heb eigenlijk ook nog wat van andere vakanties maar die doen er minder toe.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de vakantie foto's van 2 jaar terug, vorig jaar Frankrijk, vorig jaar Schotland in kleur EN van een cyclocross laatst. En nog een paar evementen van de sportclub.
Spannend!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef xuryah het volgende:
Mijn god, ben even bij een sollicitatie en meteen een nieuw deel geopend enzo! Wat heb ik allemaal gemist!
Oh. Sollicitatie duurde maar 10 min
ik hoop dat ik mn enthousiasme goed genoeg heb kunnen laten zien. Zucht. Ze vroeg helemaal niet zoveel en ik had juist allerlei mooie dingen bedacht. Nouja, eind vd week hoor ik iets. Of niets. Ben benieuwd!!
Wat zegt je gevoel? Waren het leuke mensen? en viel het uiteindelijk mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef xuryah het volgende:
Mijn god, ben even bij een sollicitatie en meteen een nieuw deel geopend enzo! Wat heb ik allemaal gemist!
Oh. Sollicitatie duurde maar 10 min
ik hoop dat ik mn enthousiasme goed genoeg heb kunnen laten zien. Zucht. Ze vroeg helemaal niet zoveel en ik had juist allerlei mooie dingen bedacht. Nouja, eind vd week hoor ik iets. Of niets. Ben benieuwd!!
Oh je hebt iig wat in het vooruitzicht danquote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vrijdag afgesproken met iemand die wat ideetjes heeft maar daar nog wel een handje bij kan gebruiken dus wie weet
Heb de foto opgezocht. maar het is gewoon zwart met hier en daar een bolletje heel vaag.. meteen maar weggekieperd dus.Moet daar toch eens iets op verzinnen.quote:
Ja ze was wel aardig. Het viel wel mee ja, maar ze vroeg niet zoveel aan mij. T was meer van "heb jij nog vragen, je mag alles vragen hoor". En toen was het uhh... heb wel wat interesse getoond enzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel? Waren het leuke mensen? en viel het uiteindelijk mee?
Yep! Weet alleen nog niet precies wat hehequote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh je hebt iig wat in het vooruitzicht dan
[..]
Heb de foto opgezocht. maar het is gewoon zwart met hier en daar een bolletje heel vaag.. meteen maar weggekieperd dus.Moet daar toch eens iets op verzinnen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ze was wel aardig. Het viel wel mee ja, maar ze vroeg niet zoveel aan mij. T was meer van "heb jij nog vragen, je mag alles vragen hoor". En toen was het uhh... heb wel wat interesse getoond enzo.
Ogh dat houd het spannend ^^quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yep! Weet alleen nog niet precies wat hehe
gewoon doen!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef Ynske het volgende:
K wil mn sloffen mee nemen naar mn werk...
Koude voeten
Jawel maar je hebt allerlei soorten spannend natuurlijk ^^quote:Op maandag 27 januari 2014 16:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is wat ik normaal gezien doe niet al spannend genoeg?
Yep maar keuken raad ze me af. Wilt zr me niet aan doen zei ze.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]Nog gevraagd naar die andere functies?
Kaplaarzen aan, en koffie erin gietenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef Ynske het volgende:
Koude voeten
Goed idee!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:36 schreef freud het volgende:
[..]
Kaplaarzen aan, en koffie erin gieten
Huisfotograafquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yep maar keuken raad ze me af. Wilt zr me niet aan doen zei ze.
Heb ook gezegd dat ik met fotografie bezig ben en dat ik daar ook iets mee kan doen. Dat ik graag mee help/denk enzo..
ik heb warme werklaarzen, met bont bekleed. Heerlijk warmquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef Ynske het volgende:
Koude voeten
Dierenbeul!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb warme werklaarzen, met bont bekleed. Heerlijk warm
Zonder auto zou ik al een probleem hebben om bij mijn ouders te komen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Eerste dag training bij de nieuwe baas zit erop. Ging wel goed, merk dat ik qua talen makkelijk meekom met de rest.
Een auto is zwaar overrated. Ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto, heb zelf nooit een rijbewijs gehaald en natuurlijk nooit een auto gehad. Toch kom ik overal waar ik wil zijn en voel ik geen beperkingen. En ik hou een hoop geld op zak, dat geld kan ik voor mooie reizen gebruiken.
Ik niet, de auto is zo luxe, heerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Nja langere afstanden zou ik liever 1e klas trein willen reizen en wat geld overhouden dan met de auto gaan.
Dat zeiden mensen zonder internet ookquote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Eerste dag training bij de nieuwe baas zit erop. Ging wel goed, merk dat ik qua talen makkelijk meekom met de rest.
Een auto is zwaar overrated. Ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto, heb zelf nooit een rijbewijs gehaald en natuurlijk nooit een auto gehad. Toch kom ik overal waar ik wil zijn en voel ik geen beperkingen. En ik hou een hoop geld op zak, dat geld kan ik voor mooie reizen gebruiken.
Ik hou veel tijd over door met de trein te gaan. In de trein kan ik van alles doen, zou ik moeten rijden dan kan ik dat niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef freud het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen zonder internet ook. Het gaat er niet om dat je ergens niet komt, het gaat mij er om dat ik heul veul tijd over hou met auto. Wat voor baan ben je begonnen trouwens? Helemaal post-af nu?
owja dat was vandaagquote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoelaat heb je lunch tijdens de training?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik hou veel tijd over door met de trein te gaan. In de trein kan ik van alles doen, zou ik moeten rijden dan kan ik dat niet.
Ik ben een collega van Ynske geworden. Ik moet bij de post nog wat ondertekenen, maar de procedure om daar te stoppen is in gang. Wel heb ik nog een terugkeergarantie. Is wel handig, tegenwoordig begin je toch overal met een kleiner contract. Niet dat ik er fiducie in heb dat mijn functie nog bestaat als ik terug zou moeten keren.
Ik stond onder te wachten op de trainster, kwam ik al een van m'n vrienden tegen die niet wist dat ik er gesolliticiteerd hadquote:
Wie had je? Amanda of Siri?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik stond onder te wachten op de trainster, kwam ik al een van m'n vrienden tegen die niet wist dat ik er gesolliticiteerd had.
Een beetje hapsnap, we zijn 3x in de kantine geweest vandaagquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoelaat heb je lunch tijdens de training?
was een leuke binnenkomer inderdaad, heb nog een andere trainster. Tenminste vandaag en morgen. Daarna weer anderen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wie had je? Amanda of Siri?
tof toch?
ja laatste klopt idd, is project gerelateerdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
was een leuke binnenkomer inderdaad, heb nog een andere trainster. Tenminste vandaag en morgen. Daarna weer anderen.
ik nietquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een beetje hapsnap, we zijn 3x in de kantine geweest vandaag.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb warme werklaarzen, met bont bekleed. Heerlijk warm
Ik nu officieel van 9 tot 17.30quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik niet
kom er bijna niet, maar kunnen wel ff treffen van de week.
werk deze week van half 12 tot 8
Stap 1: gitaar opnieuw laten besnoeren... checkquote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wil je het wel leren, tegen vergoedingHeb het hard nodig, alhoewel je het jezelf ook kan leren.. heb ik ook gedaan
Hahaha, Stap 2: Stemmenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stap 1: gitaar opnieuw laten besnoeren... check
Dat is waar, alhoewel je later toch denkt.. hmm had ik maar gespaardquote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef over_hedge het volgende:
Sparen? Nee joh. Geld uitgeven is veel leuker.
Kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel je later toch denkt.. hmm had ik maar gespaard
Niet als je net er achter komt dat ze je salaris vastgezet hebben en morgen de hypotheek afgeschreven wordt....quote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef over_hedge het volgende:
Sparen? Nee joh. Geld uitgeven is veel leuker.
Hier staan twee akoestische gitaren van vriendin en schoonmoeders.... voor het stemmen schijnt er hier in huis tussen de verhuisdozen zo'n stemapparaatje te zwervenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hahaha, Stap 2: Stemmen
Wat voor gitaar heb je?
Aha leuk!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet als je net er achter komt dat ze je salaris vastgezet hebben en morgen de hypotheek afgeschreven wordt....
[..]
Hier staan twee akoestische gitaren van vriendin en schoonmoeders.... voor het stemmen schijnt er hier in huis tussen de verhuisdozen zo'n stemapparaatje te zwerven
Ja daar las ik ook het eea over. Ik ga eerst eens kijken of mijn vingers niet na 2 minuten in de knoop liggen.. (net als mijn benen bij het dansenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef J03llV het volgende:
[..]
Aha leuk!
K gebruik als het nodig is m'n mobiel, op den duur gaat het gewoon op gehoor
hoe was t vanavond?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook het eea over. Ik ga eerst eens kijken of mijn vingers niet na 2 minuten in de knoop liggen.. (net als mijn benen bij het dansen)
An sich redelijk, Uitbreiding van de Slow Fox en (gelukkig) veel herhaling. ik ben niet zo snel, totdat zich wat incidentjes voordeden met een ex via e-mail en wat mot met de dansschooleigenaar. Focus wegquote:
dat is wel balen, en t komt er wel inquote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
An sich redelijk, Uitbreiding van de Slow Fox en (gelukkig) veel herhaling. ik ben niet zo snel, totdat zich wat incidentjes voordeden met een ex via e-mail en wat mot met de dansschooleigenaar. Focus weg
Het helpt niet als je danspartner topklasse 3 danst en niet geleid wilt wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel balen, en t komt er wel in
Heb je ooit wel eens gitaar gespeeld? Je gaat pijn in je vingers krijgen joh...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook het eea over. Ik ga eerst eens kijken of mijn vingers niet na 2 minuten in de knoop liggen.. (net als mijn benen bij het dansen)
Pijn is fijn! Eenmaal eelt, en de pijn is no morequote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens gitaar gespeeld? Je gaat pijn in je vingers krijgen joh...![]()
Maar dat moet je er wel voor over hebben. Op den duur krijg je eelt op je vingers
Dus jij geeft je danspartner die ruimt... Leuk! Mijn motto was: "dansen is geen democratie".quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het helpt niet als je danspartner topklasse 3 danst en niet geleid wilt worden
Pijn is niet fijnquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef J03llV het volgende:
[..]
Pijn is fijn! Eenmaal eelt, en de pijn is no more
Achja, eelt zit er zo op tenzij je nylon gaat spelen, dan nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Pijn is niet fijn![]()
Ik moet mn eelt weer opnieuw gaan kweken helaas.
Ik heb een heeeele oude akoestische gitaar. Van mn opa's vader enzo. Een Suzukiquote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Achja, eelt zit er zo op tenzij je nylon gaat spelen, dan niet
Tijd voor een nieuwe dan!?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb een heeeele oude akoestische gitaar. Van mn opa's vader enzo. Een Suzuki
En met nylon snaren dus.
Dat dacht ik ook toen ik m'n eerste elektrische kreeg.. Epiphone SG G400 Ltd edition, na uitgebreid testen in de winkel speelde die toch lekkerder dan de normale versie, en had de originele gibson look. Echter ging pa een nieuwe strat halen, had eerst een mexicaanse Fender en nu een amerikaanse.. Heb ik de mexicaanse overgenomen.. verschil met de epiphone is tochquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee. Mijn gitaar is zo speciaal, ik heb er een band mee.
Mja mijn vriend heeft er een met stalen snaren. Een Fender ofzoiets dacht ik. Vind het niks. Blijf toch bij mijn eigenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik m'n eerste elektrische kreeg.. Epiphone SG G400 Ltd edition, na uitgebreid testen in de winkel speelde die toch lekkerder dan de normale versie, en had de originele gibson look. Echter ging pa een nieuwe strat halen, had eerst een mexicaanse Fender en nu een amerikaanse.. Heb ik de mexicaanse overgenomen.. verschil met de epiphone is toch![]()
Het zijn eigenlijk net camera's hoe duurder de body, hoe beter.. maar de beste gear is de gear die je hebt!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mja mijn vriend heeft er een met stalen snaren. Een Fender ofzoiets dacht ik. Vind het niks. Blijf toch bij mijn eigen![]()
Kan er lekker op los gaan, omdat hij toch al beschadigd is hoef ik er ook niet voorzichtig op te doen enzoEn echt waar, hij speelt heerlijk. Veel lekkerder dan andere gitaren die ik heb geprobeerd (en ik heb er veel geprobeerd).
Heb je daarbij ook niet het fenomeen dat een goeie gitarist nog kunst maakt met een besnaard stuk brandhoutquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk net camera's hoe duurder de body, hoe beter.. maar de beste gear is de gear die je hebt!
bestaat er ook iets als teveel lenzen? Of is een dergelijke verzameling nooit compleetquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heb je daarbij ook niet het fenomeen dat een goeie gitarist nog kunst maakt met een besnaard stuk brandhout
Kijk in dat kader eens wat de eerste gitaar van Brian May heeft gekost
Haha! Inderdaad iets in die trend! Soms zie je inderdaad ook hoe de meeste muzikanten zijn begonnen.. Toch indrukwekkend.
Gitaren ga ik mijn tijd niet meer aan verbranden, verder dan een knoop erin leggen kom ik niet.
Wat ik nog wel eens in de vingers zou willen krijgen is een synthesizer en dan meer voor 'geluid' dan voor 'muziek'
luister een uurtje/dagje/maandje/jaartje naar the drone-zone en je weet wat ik bedoel
Het vergt veel tijd, net als fotografie, maar uiteindelijk is het dat die tijd wel waard. Heb hier tevens ook een synthesizer en een piano staanuit die synt zijn echt leuke geluiden uit te halen indd
Ook die aspiraties verdampen overigens steeds weer als ik kijk hoeveel maffe oude lenzen ik voor de prijs van een simpel instrumentje kan aanschaffen.
Lenzen winnen. Altijd
Net als je denkt dat je ze nu wel zo ongeveer hebt kom je ineens weer ergens een concept tegen dat je toch op zijn minst een keer geprobeerd wilt hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef J03llV het volgende:
[..]
bestaat er ook iets als teveel lenzen? Of is een dergelijke verzameling nooit compleet?
waarschijlijk niet. Moet je denk ik ook niet willen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:49 schreef xuryah het volgende:
Weet hier iemand misschien of je een dslr mee mag nemen naar Rock Werchter?
Nee, maar was wel leuk geweest om te oefenen met die genre.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijlijk niet. Moet je denk ik ook niet willen.
De Desire blijft trouwens een awesome telefoon. Wat voor 1 heb je nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:48 schreef andreas612 het volgende:
Nieuwe phonewel behoorlijk verschil met m'n 4 jaar oude desire
True, heb er vele biertjes mee open mogen maken. Heb een lg g2 gehaald.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De Desire blijft trouwens een awesome telefoon. Wat voor 1 heb je nu?
en is t wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
True, heb er vele biertjes mee open mogen maken. Heb een lg g2 gehaald.
De mijne heeft een concert van Floggy Molly overleefd. Hij heeft daarna wel voor altijd krom gestaan ^^quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
True, heb er vele biertjes mee open mogen maken. Heb een lg g2 gehaald.
natuurlijk niet, we werken niet voor niets met accreditaties voor de FOK!fotografenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:49 schreef xuryah het volgende:
Weet hier iemand misschien of je een dslr mee mag nemen naar Rock Werchter?
een emmer pastasaus makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:41 schreef Mironda90 het volgende:
Iedereen vroeg vandaagWat gaat iedereen doen vandaag (behalve werken) ?
dr is alleen tijd om te werken vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:41 schreef Mironda90 het volgende:
Echt een geweldig ding, snel, goede accu en goede camera.. hij is wel wat groter dan ik verwacht had maar dat went tzt wel denk.quote:
dat ben ik niet geheel met je eensquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk net camera's hoe duurder de body, hoe beter.. maar de beste gear is de gear die je hebt!
Eerst werken tot 17:00, dan thuis wraps met kip en thaise roerbakgroenten eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:41 schreef Mironda90 het volgende:
Drukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Eerst werken tot 17:00, dan thuis wraps met kip en thaise roerbakgroenten eten.
Vanavond op onze slaapkamer en de overloop het laminaat eruit halen zodat ik zaterdag het nieuwe laminaat kan gaan leggen.
De rest van de week geen tijd, dus moet vanavond gebeuren.
Donderdag nog ff het bed uit elkaar halen en dan 1 nachtje op de slaapbank van de IKEA pitten in de logeerkamer (die al wel klaar is)
Jaa okee, k had eigenlijk meer in gedachten van body zonder glas.. net zoald een gitaar zonder snaren.. bij een gitaar telt het hout hoe het is gefabriceerd, aantal lagen vernis en lak etc.. en natuurlijk de pickups en andere hardware mits je over elektrisch praat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik niet geheel met je eensglaswerk maakt meer uit dan de body alleen
best welquote:
Ja, voor een weekje of 24... Daarna begint de drukte pas echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
best wel
Woensdagmiddag naar de gynaecoloog voor een echo van de 16 weken oude gup.
's avonds bowlen met de vrienden (buurt / vriendentoernooi)
donderdag had ik eerst moeten wedstrijdschieten met het werk.
Dit maar geruild aangezien ik anders donderdag het bed niet uit elkaar kan halen en de ondervloer vast kan leggen.
Vrijdag feest van een vriendin in het cafe en zaterdag de vloer leggen.
Zondag niks.
Daarna weer wat rustiger gelukkig
daar ben ik ook bang voor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, voor een weekje of 24... Daarna begint de drukte pas echt
Voelt als jaaaaaren geleden... Die van mij is inmiddels alweer 8quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor!
Al kan ik me er nog niet veel bij voorstellen
Buikje is er ook nog niet echt, ze heeft teveel buikspieren
Haar zusje is een week verder en daar komt al wel wat model aan. Ze is dan ook wat steviger
Straks zal dat nummer "slapeloze nachten" wel van toepassing worden voor me
dat duurt nog ff hier!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voelt als jaaaaaren geleden... Die van mij is inmiddels alweer 8
Een dochter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat duurt nog ff hier!
Heb je een zoontje of een dochter??
(zelf het idee dat we een meisje krijgen, 50 % kans dat ik het goed heb)
Slechts 48,78%quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat duurt nog ff hier!
Heb je een zoontje of een dochter??
(zelf het idee dat we een meisje krijgen, 50 % kans dat ik het goed heb)
Gaat twee kanten uit he?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was gisteren de topics aan het lezen over wat ze je niet vertellen over het ouderschap. Dat soort dingen lezen helpt bij mij altijd.. Even..
Vraag 1: wat ga je er mee doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:57 schreef Mironda90 het volgende:
Iemand hier ervaring met tablets? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar weet niet precies welke goed zijn
^^quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dicht ritsen en timen hoe snel hij er weer uit is??![]()
[ afbeelding ]
Hing helaas een wolk aan de kant van de poolster... en de andere kant is lang zo mooi niet
wel koud...
Ja dat snap ik maar laat me nou dat houdt het gerammel een beetje in toomquote:
zonde van t geldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:57 schreef Mironda90 het volgende:
Iemand hier ervaring met tablets? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar weet niet precies welke goed zijn
Windows tablet is leuk, asus transformer is ook leuk. Heb zelf een iPad maar had persoonlijk liever een asus transformer gehad. Want bij een iPad moet je voor alles wat je wilt extra geld neerleggen. (Sdkaartslot, cameraslot, alles)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:57 schreef Mironda90 het volgende:
Mijn ervaring is dat die dingen leuk zijn om 'ergens naar te kijken' ofwel zolang de interactie niet zo'n hoge vlucht neemt heb je er een leuk speeltje aan om langdurige presentatierondes met veel powerpointterreur door te komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:57 schreef Mironda90 het volgende:
Ik wil er mijn email mee bekijken , de tablet meenemen op vakanties en mijn foto's erop zetten .. verder zal ik dit forum ermee gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vraag 1: wat ga je er mee doen?
Vraag 2: Hoe groot moet hij zijn?
Vraag 3: Heb je ervaringen met android/IOS?
Mja ik heb het weer net anders. Mijn ipad schuif ik toch weer net even wat sneller in mijn handtas dan dat ik mijn 17" laptop in zijn tas moet schuiven en die ook moet meeslepen haha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die dingen leuk zijn om 'ergens naar te kijken' ofwel zolang de interactie niet zo'n hoge vlucht neemt heb je er een leuk speeltje aan om langdurige presentatierondes met veel powerpointterreur door te komen.
Mijn ervaring is daarnaast dat ik, als ik iets wil terugzeggen tegen het internet, ik er liever een netbook bij pak waarmee ik nog enigszins het idee heb dat het ding als computer bedoeld is.
basis daarbij is zo'n 7"-vijftientjestablet uit het verre Chinezië dat me overigens kwalitatief voor zijn geld absoluut geen streep tegenviel.
Als ik dat zo eens lees zou ik eens voor bijv. de Asus transformer gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik wil er mijn email mee bekijken , de tablet meenemen op vakanties en mijn foto's erop zetten .. verder zal ik dit forum ermee gebruikenniet zo heel veel eigenlijk..
Ik wil zo klein mogelijk (niet zo'n groot onhandig ding).. en ik heb ervaring met android dankzij mijn telefoon ..
Ik ga eens even op onderzoek uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik dat zo eens lees zou ik eens voor bijv. de Asus transformer gaan kijken.
Kun je eventueel ook een toetsenbord bijnemen die ook nog eens als extra accu werkt. maar het kan ook prima zonderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:08 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ga eens even op onderzoek uitDank je!
Ik heb geen iPad en ook geen handtasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ik heb het weer net anders. Mijn ipad schuif ik toch weer net even wat sneller in mijn handtas dan dat ik mijn 17" laptop in zijn tas moet schuiven en die ook moet meeslepen haha.
Heb jij niet zo'n stoere manbagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad en ook geen handtas
Wel een 17"-nullen-en-enen-vergruizer met een voeding ter grootte van een netbook. Die verstop je bij langdurige presentatiesessies met veel powerpointterreur ook niet zo makkelijk even onder de radar, vandaar dat tablet als wakkerhoudertje.
Ik heb de onhebbelijkheid in slaap te vallen als iemand zijn eigen powerpointslides gaat staan voorlezen
dan zou ik alles op mn foon blijven doen en op vakantie mn foto's kopieren naar zo'n hardeschijfje met kaartlezerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik wil er mijn email mee bekijken , de tablet meenemen op vakanties en mijn foto's erop zetten .. verder zal ik dit forum ermee gebruikenniet zo heel veel eigenlijk..
Ik wil zo klein mogelijk (niet zo'n groot onhandig ding).. en ik heb ervaring met android dankzij mijn telefoon ..
voor mij maakt t weinig verschil, alles wat ik met een tablet zou doen doe ik ook al met mn foon. dus voor mij is er geen meerwaarde aan een tabletquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Timmos het volgende:
Foon en tablet is heel groot verschil.. Gebruik liever mijn galaxy
Ok nou ik heb er nog wel even de tijd voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef Timmos het volgende:
Ja kan, maar foto's er op bewaren tijdens een vakantie lijkt mij niet handig, zou ik iets anders voor zoeken idd..
Het verschil is bij mij dat als ik dingen met mijn foon doe die ik met een tablet doe, ik daar zo merkbaar bij begin te godveren dat ik al snel het verzoek krijg of het allemaal wat minder kanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij maakt t weinig verschil, alles wat ik met een tablet zou doen doe ik ook al met mn foon. dus voor mij is er geen meerwaarde aan een tablet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het verschil is bij mij dat als ik dingen met mijn foon doe die ik met een tablet doe, ik daar zo merkbaar bij begin te godveren dat ik al snel het verzoek krijg of het allemaal wat minder kan
Die foon is te klein of mijn vingers te groot, het kreng doet nooit wat ik wil
Moet je een ander beroep kiezen en je camera's aan de wilgen hangenquote:
Na zo'n weekend heb je zoveel dat je niet weet waar je moet beginnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moet je een ander beroep kiezen en je camera's aan de wilgen hangen
I know itquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Na zo'n weekend heb je zoveel dat je niet weet waar je moet beginnen
Driekwart van wat ik typ op fok is op een tablet zonder toetsenbord. Het is even wennen maar typ er nu net zo snel mee als op de laptop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef xuryah het volgende:
Ik zou eigenlijk alleen een tablet nemen als je veel films wilt kijken ofzo. Dat is dan wel chiller met een tablet door het grotere scherm.. verder voegt het denk ik weinig toe. Typen is niet prettig (zonder extern toetsenbordje), dus fokken kun je ook beter op je mobiel doen. En voor de opslag zal ik het al helemaal niet doen, koop dan een externe hdd van 1TB oid. Scheelt je snel honderd(en) euro's. En is sowieso erg handig.
Ik geef er binnenkort eentje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef xuryah het volgende:
Weet iemand waar je een goede, leuke en betaalbare fotografie cursus/workshop kunt volgen?
Ja ben nu bij de laatste dag begonnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
I know it
t beste is van voren af aan beginnen
wat wil je precies?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef xuryah het volgende:
Weet iemand waar je een goede, leuke en betaalbare fotografie cursus/workshop kunt volgen?
Maar je quote mijn post wel dubbelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Driekwart van wat ik typ op fok is op een tablet zonder toetsenbord. Het is even wennen maar typ er nu net zo snel mee als op de laptop.
En dat is op de laptop. En gek genoeg heb ik dat best vaak op de laptop dat hij dubbel quote. Ik wil niet meer zonder tablet. bind het zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar je quote mijn post wel dubbelhihi grapje. Ja natuurlijk is het even wennen. Toch vind ik fysieke toetsen toch echt fijner typen. Maar dat is wellicht bij iedereen anders.
Al zou t wel prima typen, zal ik alsnog niet voor een tablet kiezen.
Haha nou fijn dat jij er zo blij mee bent!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En dat is op de laptop. En gek genoeg heb ik dat best vaak op de laptop dat hij dubbel quote. Ik wil niet meer zonder tablet. bind het zo gemakkelijk.
Ja neem hem ook mee op vakantie, om films op te kijken, foto's op te zetten, staan boeken op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha nou fijn dat jij er zo blij mee bent!
Gaat'ie dan niet stuk met al dat gewicht ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja neem hem ook mee op vakantie, om films op te kijken, foto's op te zetten, staan boeken op.
Nee joh ze dienen ook prima als snijplank en dansvloerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat'ie dan niet stuk met al dat gewicht ?
Ik zoek eigenlijk gewoon een beginnerscursus. Waar ik leer wat stops zijn enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je precies?
je kunt ook heel veel leren van online lezen, hier bezig zijn en vragen stellen
anders kun je ook eens kijken naar de centra van de kunsten, cvo als je dichtbij belgie zit of een willekeurige fotocursus in een buurthuis
Ik heb hier nog een waardebon twv 60 euro voor een workshop voor 2 personen in Breda.. Is van Art Studio 23, ik kan er niks meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef xuryah het volgende:
Voor films is het idd heel handig! Maar ik heb een ereader omdat ik dat toch prettiger vind.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja neem hem ook mee op vakantie, om films op te kijken, foto's op te zetten, staan boeken op.
Ik vind een van de weinige voordelen aan heel die Ipad dat hij een retina scherm heeft. Lezen is dus ook nog goed te doen. Verder heb ik weinig op met het ding. Vooral omdat ik voor alles wat ik wil weer een uitbreiding moet kopen van zo'n 30 euries. Uiteindelijk loopt dat best wel op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Voor films is het idd heel handig! Maar ik heb een ereader omdat ik dat toch prettiger vind.
Ik richt mij eigenlijk niet op 1 ding. Portretfotografie, productfotografie, natuurfotografie, vind het allemaal leuk en wil dus van alles wel een cursus doen. Maar eerst echt de technische kant goed leren begrijpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wellicht verstandig om bij het kijken naar een workshop/cursus wat je aan fotografie wilt doen. Wil je een workshop portretfotografie of productfotografie om maar wat te noemen, of juist de technische kant van fotografie.
Een concertfotografie cursus toch? Of ook iets anders?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik geef er binnenkort eentje.
Yes. Binnenkort concert.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een concertfotografie cursus toch? Of ook iets anders?
Wel interessant! Maar ben nog lang niet zo ver. Als je ooit een andere cursus geeft, moet je het me maar laten weten!quote:
Dan moet je een beginnerscursus volgen, is ook gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik richt mij eigenlijk niet op 1 ding. Portretfotografie, productfotografie, natuurfotografie, vind het allemaal leuk en wil dus van alles wel een cursus doen. Maar eerst echt de technische kant goed leren begrijpen.
Een singersongwriterconcertfotografieworkshop? Leuk!quote:
Haha, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan moet je een beginnerscursus volgen, is ook gewoon leuk om te doenIn welke buurt zoek je het ongeveer?
[..]
Een singersongwriterconcertfotografieworkshop? Leuk!
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dat zelf online uitzoeken en geen cursus voor gaan doen. maar dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon een beginnerscursus. Waar ik leer wat stops zijn enzo.
Ik probeer wel op internet te zoeken wat het is, maar vind het lastig sommige dingen te begrijpen.
Woon helaas niet heel dicht bij Belgie, maar ik ga eventjes kijken bij kunst centra enzo!
Hebben ze van jouw cameramerk niet iets als demodagen met workshops enzo? Sony heeft dat wel, 1x per jaar. Camera's, lenzen, alles is er te leen, verder is er vermaak (om je lenzen te testen), zijn er lezingen, workshops, kan je met grotere namen ouwehoeren, etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef xuryah het volgende:
Bij Nikon hebben ze iets met een dierentuin geloof ik..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hebben ze van jouw cameramerk niet iets als demodagen met workshops enzo? Sony heeft dat wel, 1x per jaar. Camera's, lenzen, alles is er te leen, verder is er vermaak (om je lenzen te testen), zijn er lezingen, workshops, kan je met grotere namen ouwehoeren, etc.
1Ds'je kopen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon een camera van D-a kopen, dan krijg je er een extragratisuitleg bij. Daarna beetje lezen wat bepaalde instellingen doen en Hatsee!
Want eerlijk is eerlijk, eigenlijk stelt het geen reet voor. Je moet alleen weten wat er gebeurd als je een groot of klein diafragma pakt enzovoorts. En dat is allemaal geen rocketscience
Bij Sony wisselt het, afgelopen jaar hadden ze Kasteel Maurick te Vucht afgehuurd (compleet met roofvogelshows, verkleed personeel en dergelijke), twee jaar terug De Fabrique met Cirque du Soleil thema... Altijd wel heel leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij Nikon hebben ze iets met een dierentuin geloof ik..
Klinkt heel leuk idd, en weet alleen van die dierentuin omdat er toevallig een folder van bij mijn camera zat toentertijd. Misschien doen ze wel meer maar pruts liever zelf haha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij Sony wisselt het, afgelopen jaar hadden ze Kasteel Maurick te Vucht afgehuurd (compleet met roofvogelshows, verkleed personeel en dergelijke), twee jaar terug De Fabrique met Cirque du Soleil thema... Altijd wel heel leuk.
Nouja, het is de manier om gelijkgestemden te ontmoeten, nieuwe lensen te proberen, spul schoon te laten maken (althans, bij Sony) en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk idd, en weet alleen van die dierentuin omdat er toevallig een folder van bij mijn camera zat toentertijd. Misschien doen ze wel meer maar pruts liever zelf haha.
Nah. Kan mijn geld beter besteden op dit moment.quote:
Ja dat snap ik. Maar ik weet niet of ik me daar zo bij op mijn gemak zou voelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nouja, het is de manier om gelijkgestemden te ontmoeten, nieuwe lensen te proberen, spul schoon te laten maken (althans, bij Sony) en dergelijke.
Reisdagboek op video is sowieso een tof idee, doen wij ook altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, als ik naar Australië ga, nog tips voor leuke dingen om te doen qua fotografie?
Heb een gopro black 3 en dacht er aan om elke dag een stukje te filmen om zo een reisdagboek te maken. En ik kan als ik een pole koop ook makkelijk selfies maken
Is het heel diep?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Net een selfiegemaakt met als boodschap dat keukenkast deurtjes hard zijn.
[ afbeelding ]
Nee, die bult is heel hoogquote:
au!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Net een selfiegemaakt met als boodschap dat keukenkast deurtjes hard zijn.
[ afbeelding ]
Dan is het goed anders had je het even moeten laten plakken ofzo om een heel lelijk litteken te voorkomen ^^quote:
Mooie oorlogswondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan is het goed anders had je het even moeten laten plakken ofzo om een heel lelijk litteken te voorkomen ^^
Ja van de oorlog tussen de persoon het het keukenkastje.. Mooi spannend verhaal voor later ^^quote:
Niet echt volgens mij. Ik heb er een uur of 2 zo'n smalle hechting pleister opgehad om het bij elkaar te houden. Dat zit het nu ook. Ik denk niet dat het gehecht hoeft te worden.quote:
Dat is idd een flinke bult ja.quote:
oke, houd het even in de gaten. het zou zonde zijn als je er een litteken aan over houdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Ik heb er een uur of 2 zo'n smalle hechting pleister opgehad om het bij elkaar te houden. Dat zit het nu ook. Ik denk niet dat het gehecht hoeft te worden.
Dat kun je wel zeggen ja. Het is al eens een paar keer bijna misgegaan toen diezelfde deur mijn haren schampte maar dit keer was het dus wel raak.quote:
Ja, soms hangt er idd zo'n kastje net onhandig. Kastjes zijn levensgevaarlijk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Het is al eens een paar keer bijna misgegaan toen diezelfde deur mijn haren schampte maar dit keer was het dus wel raak.
Meestal te hoog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, soms hangt er idd zo'n kastje net onhandig. Kastjes zijn levensgevaarlijk eigenlijk
Meestal te laag bedoel je.quote:
Doet het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze kwam gisteren op dumpert voorbij. Dat is eigenlijk wel een heel vette foto ongeacht de telefoon kwaliteit.
[ afbeelding ]
1,94quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jullie zijn zeker ook allemaal minstens 1,90?
Minstens iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
1.78quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is ook nog eens met kromme rug bedenk ik mij nu voor het eerstquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Minstens idd.. 1.96 volgens mijn ID kaart
Wow, dan is 116 wel veel. Dan zag je er zeker uit als homer simpson?quote:
Dat zag er idd niet uit Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wow, dan is 116 wel veel. Dan zag je er zeker uit als homer simpson?
1.88 hier. Denk ik. Al tijden niet meer opgemeten.
Ik zit weer op 81.5 waar ik een tijdje terug op 86/87/88 zatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat zag er idd niet uit Nee
Daarom erg blij dat ik weer op de goede weg zit richting de 80!
gisteren nog een pak gepast dat ik 5 jaar terug gekocht heb. Deze zit zelfs nu al lekker!
Met Nog een paar kilo extra eraf helemaal super!
in augustus gaat mijn broertje trouwen en ben getuige. Wil er uiteraard weer goed bijlopen!
Maar met dit tempo afvallen ben ik er zo
Wat is standaard hoogte dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn kastdeurtjes boven het werkblad in de keuken gaan naar boven open, niet naar opzij, dat scheelt een hoop. De kastjes beneden het werkblad zijn allemaal lades, dat zoekt wel zo gemakkelijk.
Het werkblad zelf heb ik op 100 cm, moest dat trouwens echt doorzetten bij de keukenboer, die wisten het zogenaamd beter.
En de binnenkant van mijn keukenkasten deuren zijn zo scherp dat je er denk ik wel brood mee kan snijden. Wie dat bedacht heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn kastdeurtjes boven het werkblad in de keuken gaan naar boven open, niet naar opzij, dat scheelt een hoop. De kastjes beneden het werkblad zijn allemaal lades, dat zoekt wel zo gemakkelijk.
Het werkblad zelf heb ik op 100 cm, moest dat trouwens echt doorzetten bij de keukenboer, die wisten het zogenaamd beter.
Ik zit op 860 km fietsen deze maand, dat zal er ook wel wat mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou hier gaat het voor geen meter het afvallen lijkt wel stil te staan. Maarja al vaker van die periodes gehad kwestie van doorbijten en dan komt het vanzelf wel weer.
netjes! Ook voor die lengte!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit weer op 81.5 waar ik een tijdje terug op 86/87/88 zat
Waarschijnlijk, maar ik loop veel met mijn hond, squash 3 keer in de week zwem 2 tot 3 keer in de week. Dus aan sporten zal het niet liggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit op 860 km fietsen deze maand, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben
Niet heel erg door relatie gedoe. Koop nu geen cola/chips/dingetjes meer wat voorheen wel gebeurde. Al zit ik ook nog niet zo heel lang alleen. Vanavond staat er prei, pasta en een zigeunerschitzel op het menu. Misschien een beetje curry ofzo erbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
netjes! Ook voor die lengte!
Afgevallen door het relatie gedoe icm het vele fietsen?
Gewoon niet gek door laten maken. Kan ook zijn dat je wel vet kwijt raakt maar er spier voor in de plaats krijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ik loop veel met mijn hond, squash 3 keer in de week zwem 2 tot 3 keer in de week. Dus aan sporten zal het niet liggenSoms staat het afvallen gewoon even stil bij mij. Heel frustrerend maar dat is schijnbaar hoe mijn lijf werkt.
90cm, veel te laag voor de meeste mensen, volgens mij gebaseerd op een gemiddelde huisvrouw in 1955quote:
brrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En de binnenkant van mijn keukenkasten deuren zijn zo scherp dat je er denk ik wel brood mee kan snijden. Wie dat bedacht heeft.
Ja of een berg vocht vasthouden. ook weleens gehad. Komt ook allemaal wel goed. En laat me er ook niet gek door maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon niet gek door laten maken. Kan ook zijn dat je wel vet kwijt raakt maar er spier voor in de plaats krijgt
Ik krijg met snijden van groente (zeker als het flink werk is) wel vaak last van mijn rug (zwakke rug FTW). Misschien komt dat wel door die hoogte (of noem je het dan laagtequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
90cm, veel te laag voor de meeste mensen, volgens mij gebaseerd op een gemiddelde huisvrouw in 1955
Ik merk als lang persoon dat eigenlijk alles te laag is op standaardhoogte. Aanrechtblad, wastafel, spiegel, WC pot, douchekop, alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
90cm, veel te laag voor de meeste mensen, volgens mij gebaseerd op een gemiddelde huisvrouw in 1955
Niet alleen jouw lijfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ik loop veel met mijn hond, squash 3 keer in de week zwem 2 tot 3 keer in de week. Dus aan sporten zal het niet liggenSoms staat het afvallen gewoon even stil bij mij. Heel frustrerend maar dat is schijnbaar hoe mijn lijf werkt.
Oja, dat ook ja. Irritant he? Je kan eventueel een teil neerzetten op het aanrecht? Win je 15 cm mee. Wel meer waterplezier denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet alleen jouw lijf.. Voor je het weet vliegt het er weer in 1 keer af..
Aanrecht hier is ook laag, kan nog geen 5 minuten afwassen of je kan me afvoeren met mijn nek
Dat is precies de reden waarom ik hem op een meter wilde hebben. En dan heb ik er nog een 3,5 cm dikke snijplank op liggen. Een keukenblad kan beter een 5 cm te hoog zijn dan te laag. Gebukt staan is kut bij het werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg met snijden van groente (zeker als het flink werk is) wel vaak last van mijn rug (zwakke rug FTW). Misschien komt dat wel door die hoogte (of noem je het dan laagte)
Heel goed excuus om een vaatwasser aan te schaffen, toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet alleen jouw lijf.. Voor je het weet vliegt het er weer in 1 keer af..
Aanrecht hier is ook laag, kan nog geen 5 minuten afwassen of je kan me afvoeren met mijn nek
Het is gewoon het omlaag kijken, vorig jaar door een hele medische molen gehaald en mijn achterkant is gewoon niet goed om het zo maar te zeggen, onderrug/midden/boven/schouders/nek etc.. Dus ja, vaatwasserquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, dat ook ja. Irritant he? Je kan eventueel een teil neerzetten op het aanrecht? Win je 15 cm mee. Wel meer waterplezier denk ik
Lucky you.quote:
We zijn weerquote:
no nice ass?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het is gewoon het omlaag kijken, vorig jaar door een hele medische molen gehaald en mijn achterkant is gewoon niet goed om het zo maar te zeggen, onderrug/midden/boven/schouders/nek etc.. Dus ja, vaatwasser
Jeetje wat gaan jullie weer snel...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dat zelf online uitzoeken en geen cursus voor gaan doen. maar dat is mijn ervaring.
Lezen, leren, proberen
Zoom.nl heeft een leuk woordenboek om mee te beginnen geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje wat gaan jullie weer snel...
Denk dat ik dan maar gewoon op internet ga kijken ja. Weet jij misschien een Nederlandse site waar alles goed uitgelegd wordt?
Ik geen zo uit mijn hoofd, maar via google zijn er duizend en 1 te vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar gewoon op internet ga kijken ja. Weet jij misschien een Nederlandse site waar alles goed uitgelegd wordt?
hij heeft veel leerzame filmpjes http://froknowsphoto.com/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
als jullie dat tot 8 uur volhouden dan duurt mn avond niet zo heel lang...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
http://www.digitalefotografietips.nl/basiscursus/quote:Denk dat ik dan maar gewoon op internet ga kijken ja. Weet jij misschien een Nederlandse site waar alles goed uitgelegd wordt?
Yep. Blij dat ik alles zelf verbouwd heb, nu hangt en staat alles tenminste op een fatsoenlijke hoogte. Ook de wastafel zoals het hoort, volgens de aloude regel "onderkant zak = bovenkant bak".quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik merk als lang persoon dat eigenlijk alles te laag is op standaardhoogte. Aanrechtblad, wastafel, spiegel, WC pot, douchekop, alles.
Is dat zodat je m er makkelijk in kunt hangen om te pissen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Yep. Blij dat ik alles zelf verbouwd heb, nu hangt en staat alles tenminste op een fatsoenlijke hoogte. Ook de wastafel zoals het hoort, volgens de aloude regel "onderkant zak = bovenkant bak".
Moet lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
als jullie dat tot 8 uur volhouden dan duurt mn avond niet zo heel lang...
[..]
Of voor een leuke meid, zet je haar er nog makkelijk op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dat zodat je m er makkelijk in kunt hangen om te pissen?
Nee, dan is het makkelijker om een leuke dame erop te zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dat zodat je m er makkelijk in kunt hangen om te pissen?
En dan breekt hij afquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee, dan is het makkelijker om een leuke dame erop te zetten
jajaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of voor een leuke meid, zet je haar er nog makkelijk op.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |