Het lied van Linus vond ik zelf niet zo bijzonder, maar misschien dat het indruk maakt op de Zweden, die de tekst natuurlijk wel verstaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Yohio en Linus Svenning hebben voldaan aan de verwachtingen. Het is nog steeds tussen hen en Helena Paparizou voor een finaleplaats naar mijn mening.
Absoluut, een prachtig lied en goed gebracht. Als ik zou moeten kiezen, zou ik Mahan ook naar de finale sturen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Alle andere artiesten in deze semi lijken amateurs bij Helena Paparizou. Dit kan zo naar het ESF, hoeft niets meer aan gedaan te worden.
Nee, maar toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet voor het eerst?
Goed plan!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:28 schreef aarontje112 het volgende:
Als de Grieken nou even wachten met hun keuze, kunnen ze zo Helena overnemen als ze niet wordt gekozen om naar Kopenhagen te gaan.
Yohio zou wel eens onderuit kunnen gaan. Vocaal niet sterk en z'n uiterlijk zal niet heel Europa aanspreken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Geen heel slechte liedjes die door zijn naar de finale, maar in de halve finale van het ESF zouden ze het beide zeer lastig krigen om zich te kwalificeren.
In tegenstelling tot het lied van Helena uiteraard.
Yohio ging sowieso door, haalde vorig jaar 100.000 stemmen meer in de finale dan de winnaar. Die fans kijken dit jaar weer. Ellen? Tja, hopelijk geen Anna Bergendahl 2.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef TheArt het volgende:
Even teruggekeken. Kwalitatief een prima halve finale. Ik snap het dus echt niet van Yohio. Hij zal wel weer allemaal tieners aantrekken, maar het is gewoon een weirdo. En het nummer van dit jaar is ook niet bepaald sterk. Het is een oke nummer, maar kom op.....toch niet meer dan dat? Als Helena i.p.v. hem was doorgegaan, was het gewoon een goede uitslag geweest. Maar de Zweden moeten duidelijk weer eens debiel doen, zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |