quote:The Book of Rock Lists suggests that the chorus riff may itself be a subtle homage to the Kingsmen's classic, "Louie Louie". It is also very much similar (same descending pattern) to the opening riff of Elton John's "Screw You (Young Man's Blues)". Other critics have noted that this song's main riff is referenced in the Nirvana single "Smells Like Teen Spirit
Dat kan echt van alles zijn.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef Ulx het volgende:
Dan luister ik dat Elton John nummer en dan zeg ik
Boston - More Than a Feeling
Ze komen wel uit die plaats. Dat dan weer wèl.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige wat in me opkomt is Gigantic, maar dat zal het vast niet zijn
Welke band en welk nummer?quote:Some controversy rose after the band's performance of the song on the British television program Top of the Pops. In this performance,bassist Steve Priest wore a Nazi German military uniform with a Swastika hanging on it, and he also had a moustache painted on himself, which was similar to that of Adolf Hitler.
Mooie gok..., hoewel Ulx bij The Sweet ipvquote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef MadMaster het volgende:
The Sweet en (Are you ready, Steve?) Ballroom Blitz??
Uiteraard, hoewel dat met de huidige 2 versies van The Sweet wel een beetje een trieste bedoening is geworden. De versie van Andy Scott heb ik een paar jaar geleden gezien en dat was toch wel tenenkrommend...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mooie gok..., hoewel Ulx bij The Sweet ipvnatuurlijk
zou gebruiken...
Ik zie die beelden wel voor me..., met die swastika...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, hoewel dat met de huidige 2 versies van The Sweet wel een beetje een trieste bedoening is geworden. De versie van Andy Scott heb ik een paar jaar geleden gezien en dat was toch wel tenenkrommend...
Yep.quote:
Ik ben meer een Roxy Music en Slade-fan. The Sweet vind ik een beetje te gemaakt of zo. David Bowie heeft ook wel leuke glamrock dingen gedaan. Die man had ook een grote kunnen worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mooie gok..., hoewel Ulx bij The Sweet ipvnatuurlijk
zou gebruiken...
+!!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, Ian Dury - New Boots and Panties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |