Kwestie van wennen, maar ik zoek wel altijd de beste uitquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb wel zo'n case dingetjes om mijn telefoon voor het eerst in mijn leven, ziet er raar uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Cosmo. het volgende:
oh hij had niet de lapo en heeft de OP aangepast
bedanktquote:
Hartelijk gefeliciteerdquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, maar ik zoek wel altijd de beste uitKomende dagen komt de mijne voor de nexus 5 binnen en die ziet er gelikt uit
waaromquote:
dat is toch al ouder?quote:
in de trand van 'niemand is perfect'.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb geen idee wat ik een 10/10 vind eigenlijk.Aan deze kwestie ga ik mijn vrije uren aan spenderen
lol okquote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
max 10 jaar ouder. ik word dit jaar voor de derde keer 20. Dus ja helaas.
alweer te vaak gehoord op de radioquote:
Boeiond.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
alweer te vaak gehoord op de radio
Wtfquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef Cosmo. het volgende:
https://maps.gstatic.com/(...)6.5650511702928,,0,0
En ga dan eens 1 stap voorruit
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef Cosmo. het volgende:
Fotorolletje was leeg, en toen ze terugkwamen waren ze te laat.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef Cosmo. het volgende:
tl;dr, samenvatting?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
POL / Accijns op homeopathische middelen en alternatieve geneeswijzen Deel 2
Zo jammer dat ik geen flikker snap van moleculen![]()
Over dat homeopathische middelen wel of niet placebo's zijn.quote:
Je bent zelf een hartjequote:Op maandag 27 januari 2014 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had er een hartje bij gestaan.
Hoi.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil verliefd zijn. Jeweetwel dat je al blij wordt als je aan diegene denkt.
Dat zijn is echtquote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Liefde is overratedquote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
nee johquote:
Niet verliefd geworden zijn op de piemeldoorpapier.jpgquote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
curiousquote:Op maandag 27 januari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet verliefd geworden zijn op de piemeldoorpapier.jpg
jajaquote:Op maandag 27 januari 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is verloren gegaan over de jarenNiemand kan 'm meer terugvinden
Die discussie.. een vermoeiende discussie is het zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over dat homeopathische middelen wel of niet placebo's zijn.
En nog wat geratel over alternatieve geneesmiddelen.
everything is on the internet. Beter zoeken dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is verloren gegaan over de jarenNiemand kan 'm meer terugvinden
Ja geen zin anquote:Op maandag 27 januari 2014 05:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
everything is on the internet. Beter zoeken dus.
geen zin an maandagquote:
Ik heb nog wel even hoop ikquote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Xeor het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar Dragonball Z en Flippo's gevondenmaar ben nog niet de hele zolder door geweest.
Ja ik hoop dat ik iets kan vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb nog wel even hoop ik
Oh, en hallo!
morgen is het alweer dinsdagquote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 27 januari 2014 09:56 schreef Xeor het volgende:
Ik ga misschien aankomende zondag voor 3 dagen naar Disneyland Paris
Beerquote:
dankjewelquote:Op maandag 27 januari 2014 10:26 schreef essnhills het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag beertje![]()
![]()
![]()
Leuke dag gehad?quote:
mwa, verjaardag zelf gewoon gewerkt. savonds met een paar vrienden nog wat gaan drinken, maar al een beetje ziek. zaterdag familie op bezoek maar nog wat meer ziekquote:
Ohquote:Op maandag 27 januari 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, verjaardag zelf gewoon gewerkt. savonds met een paar vrienden nog wat gaan drinken, maar al een beetje ziek. zaterdag familie op bezoek maar nog wat meer ziek
buikgriep ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhDat is wel jammer. Wat voor ziekjes?
Oh wat ik een paar weken terug had dusquote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buikgriep ofzo.
misselijk, weinig eten enzo
lijkt sinds gistermiddag wel beter te gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wat ik een paar weken terug had dus![]()
Oh gelukkig maarquote:Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt sinds gistermiddag wel beter te gaan
leuke cadeaus gekregen nog?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
Ik heb gister appeltaart gehad en we zijn uit eten geweest
Van m'n broer een leuk boek en van m'n ouders geld en wat spullen die ik zelf heb uitgeozcht bij de ikea gisterquote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke cadeaus gekregen nog?
ik heb gisteren maar gegeten wat zaterdag niet op ging. aangezien mn zus en moeder ook niet helemaal lekker waren was er genoeg over
Bleghquote:
moet je dan niet naar buiten?quote:
Neuj, heul aan de andere kant van de galerijquote:
Iedereen is aan het bijkomen dat blue monday alweer een week terug isquote:
vandaag is op zich een mooie mondayquote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen dat blue monday alweer een week terug is
Kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag is op zich een mooie monday
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kiezen tijdens de seks vaak voor de snelle hap. Té vaak, volgens diëtiste Yvonne Zijlstra. Dit leidt stress, obesitas en onhandige seks. In haar boek 'Gezond eten tijdens de seks – Het geheim ontrafeld' legt ze uit wat de beste vervangers zijn voor je döner kebab. "Kies eens voor omega-3-producten zoals vis, in plaats van die gekookte aardappelen. En als je echt ‘all the way’ wilt gaan, kies dan voor glutenvrije seks.”
http://www.speld.nl/2014/01/27/gezonder-eten-tijdens-de-seks/heh jammer, ik wilde net een kapsalon van je borsten eten tijdens de seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kiezen tijdens de seks vaak voor de snelle hap. Té vaak, volgens diëtiste Yvonne Zijlstra. Dit leidt stress, obesitas en onhandige seks. In haar boek 'Gezond eten tijdens de seks – Het geheim ontrafeld' legt ze uit wat de beste vervangers zijn voor je döner kebab. "Kies eens voor omega-3-producten zoals vis, in plaats van die gekookte aardappelen. En als je echt ‘all the way’ wilt gaan, kies dan voor glutenvrije seks.”
http://www.speld.nl/2014/01/27/gezonder-eten-tijdens-de-seks/Ik was het al aan het lezen met het idee van 'Wie de Fuck eet er tijdens de seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' Maar toen las ik de link
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
candy crush zeker?quote:
dus je hebt nog niet getest?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik heb wiet gekregen van iemand om te testen. Als het niks is heb ik wel een probleemGene koopt zo voor 100 euro in voor mij
is dat veel?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat is wel veel. ¤1,70 per gram haha
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je hebt nog niet getest?
[..]
is dat veel?
Of gewoon geen wiet?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee! Hoorde van huisgenoten wel dat het niet heel goed is maar ja ik heb deze maand geen geld voor de shop. Liever mindere wiet deze maand dan knetterdure wiet
zegt me niksquote:
ik eigenlijk ook, maar ook nog maar nauwelijks.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel wel alleen maar FB spelletjes
Jawel. Sowieso heb ik nog wel geld daarvoor. Moet ik met boodschappen enz wel iets zuiniger doen maar A) heb nog van alles dus moet ik eens opmaken B) minder decadent leven met eten en drinkenquote:
Oh dan wil je niet weten hoeveel geld ik naar de shop breng elke maandquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Snowbells het volgende:
90/100 euro voor iets wat je oprookt.Als dat over een halfjaar is oid ok maar in 1 maand?
Hoe wil je dat doen als je op jezelf woont? Doet iedereen die je kent dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan wil je niet weten hoeveel geld ik naar de shop breng elke maand
Stukken minder smoken. Maar heb ik al vaker in stoners uitgelegdquote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je op jezelf woont? Doet iedereen die je kent dat?
Maar soms vraag ik me gewoon af hoe je je dat kan veroorloven.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stukken minder smoken. Maar heb ik al vaker in stoners uitgelegdIk woon met allemaal blowende mensen samen (op 2 mensen na). Zodra ik een eigen huisje heb zal dit stukken minder worden en gewoon weer via iemand inkopen zodat ik met 40 euro voor de hele maand klaar ben
Want? Ik ga straks wel weer studerenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar soms vraag ik me gewoon af hoe je je dat kan veroorloven.Geen baan, geen studie. Dan zouden je prioriteiten toch veel anders moeten zijn?
Maar je leeft zeker van de bijstand/uitkering? Of?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Ik ga straks wel weer studeren
Wajong. Maar ik heb niet zoveel zin om verder daar op in te gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar je leeft zeker van de bijstand/uitkering? Of?
Snap ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik bedoel het ook niet gemeen, maar als ik zie hoe je elke dag wel blowt dan vraag ik me die dingen wel af.
hier kacheltje aan gezetquote:Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Brr zo koud op mijn kamer. Ik heb het raam opengezet(moest wel)
Zo zonde ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Snowbells het volgende:
90/100 euro voor iets wat je oprookt.Als dat over een halfjaar is oid ok maar in 1 maand?
hier nu niet meer, werd te warmquote:
Het is hier 11 gradenquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer vies hè, bah.
Maar o wee als jij je stukken niet op tijd inlevert.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
Docenten die zichzelf niet aan deadlines houden.
[ afbeelding ]
Inderdaad, dan is het gelijk van 'Kom volgend jaar maar terug.'quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar o wee als jij je stukken niet op tijd inlevert.
Docenten zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
Docenten die zichzelf niet aan deadlines houden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben geen onderdeel van deze iedereen
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben geen onderdeel van deze iedereen
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Wel okequote:
haiquote:
Mooiquote:
Prima prima. Leren voor tentamens en dan lekker paar dagen vrij.quote:
Heb je veel tentamens? Wel lekker dat je daarna even vrij hebt, en niet gelijk weer naar school hoeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima prima. Leren voor tentamens en dan lekker paar dagen vrij.
En daar?
3 en 1 herkansing. En idd jaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je veel tentamens? Wel lekker dat je daarna even vrij hebt, en niet gelijk weer naar school hoeft.
Hier wel lekkerBeetje lastminute solliciteren voor afstuderen
Doeiquote:
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT.quote:
Mooi aantal tentamens!. Mm, lekker op tijd die roosters. En het zal toch we dat ze een dagje vrij roosterenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 en 1 herkansing. En idd jaenige vervelende is dat ik pas die week weet wat mn nieuwe rooster is
Ik hoop op een dagje vrij want dat is altijd wel lekker.
En gaat dat lukken?
niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Weet niet wiens mood. Weet niet, weet niet
Ja tjaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT.
[..]
Mooi aantal tentamens!. Mm, lekker op tijd die roosters. En het zal toch we dat ze een dagje vrij roosteren![]()
Ik hoop zo hard van wel
ach, ik weet zo veel nietquote:
Ik hoopte ook op een 8 maar 7 vind ik ook wel netjesquote:
Een 7 is netjes ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op een 8 maar 7 vind ik ook wel netjes
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
Vooral vergeleken met de 1,7 die Nick voor zijn scheikunde had.
Is dat Kevin Spacey?quote:
Deze manquote:
Volgende keer zal ik even de NSA mailen voordat ik wat post.quote:
Hoeft niet, ze lezen mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even de NSA mailen voordat ik wat post.
Hierzo, in de goede SC.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan niet
Ik ga wel naar Rezanika
Waar is hij?
En dat studeert aan een universiteit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat die post van gisteren was.
27=27quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dat studeert aan een universiteit?
Valt me erg tegen dit.
Nou ik ga lekker slapen,
December != januari.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
27=27
Twee universiteiten btw.
Trusten.
denk niet dat iemand er minder door gedownload heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:22 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-blokkeren.html
yay
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat iemand er minder door gedownload heeft
nou, ik niet danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerDenk alleen dat TPB nu wat minder populair is, omdat men andere sites heeft gevonden en die zal blijven gebruiken.
Idioten daarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik niet dan
maar gebruikte toch al vooral andere sites.
maar ik laat brein wel in de waan dat het effect had
Allemaal omwegen gebruiken als terwijl het niet hoeftquote:
Vertel eens hoe het ook kan. Desnoods via DM, weet niet goed wat het beleid van FOK! precies hierover zegt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Allemaal omwegen gebruiken als terwijl het niet hoeft
kat.phquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het ook kan. Desnoods via DM, weet niet goed wat het beleid van FOK! precies hierover zegt.
kat > pbquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |