SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 26-01-2014 23:23:33 ]
Ga je nou LMB doen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kracht ga je sowieso verliezen als je niet genoeg kan eten uiteraard.. je lichaam moet ergens energie vandaan halen.
in een cut verlies je ook kracht..
olijfolie, noten, chocola, alles wat veel calorieen heeft
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regimentquote:
lijkt me leuk, zo'n dinerquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.
Klopt, daarom cut ik het liefst niet te diep.
[..]
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regiment.
Awesome! Je gaat meedoen met de jongens van Arnhem?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.
[..]
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regiment.
Ja heb er veel zin inquote:
Wss welquote:Op zondag 26 januari 2014 23:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awesome! Je gaat meedoen met de jongens van Arnhem?
jij wordt wel serieus genomen, johquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja heb er veel zin in.Ff goede aanpak van netwerken verzinnen, als vrouw zijnde wordt er veel met je gepraat maar je wordt minder snel serieus genomen..
Wacht maar tot je uit wordt gezonden naar het midden oosten of afrika, dan heb je pas krachtverlies. Lekker een jaar daar zitten en leven op water en zand.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
14xquote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Jahr00n het volgende:
hoevaak pakken jullie de gym deze week????
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uit wordt gezonden naar het midden oosten of afrika, dan heb je pas krachtverlies. Lekker een jaar daar zitten en leven op water en zand.
Ja en als je daar zit ga je natuurlijk je veilige compound uit om ergens een restaurantje te zoeken in de stadquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.
lekker zakkie parijse aardappeltjes warm maken op je kochertje heerlijk meidquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.
Nee basis met allemaal amerikaanse junkfood tenten, je krijgt ook deel van je eten vergoed..dus dan ga je automatisch meer eten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als je daar zit ga je natuurlijk je veilige compound uit om ergens een restaurantje te zoeken in de stad
Hahaha mijn god.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker zakkie parijse aardappeltjes warm maken op je kochertje heerlijk meid
Nou het lijkt me sterk dat ze op Kamp Holland in Afghanistan een hele food court met BK en McDonalds gaan neerzetten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee basis met allemaal amerikaanse junkfood tenten, je krijgt ook deel van je eten vergoed..dus dan ga je automatisch meer eten.
Maar soms ben je idd een paar dagen of weken de poort uit, dan leef je op 24 uurs rantsoenen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat ze op Kamp Holland in Afghanistan een hele food court met BK en McDonalds gaan neerzetten.
Collega en aantal kennissen van me hebben in Bosnië gezeten tijdens de balkanoorlog en die hebben 3 maanden geleefd op droge macaroni en broccoli en als ze geluk hadden een stukje vlees.
Dat is midden in de groene zone in Baghdad dus dat telt niet.quote:
maar daar zit je ook niet permanent, er zal vast wel een soort hoofdbasis zijn met dat soort voedselquote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is midden in de groene zone in Baghdad dus dat telt niet.
Als je ergens op een of ander forward camp zit heb je alleen wat zeecontainers met equipment en een muur van zandzakken.
gekleurde wasquote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe blauwe met wit geruite overhemd bij de zwarte of gekleurde was doen?
De enige die ik vertrouw is IrCute, en G.R.S. kan volgens mij niet wassen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dan moet je ff wachten totdat een dametje mijn reactie bevestigd
ik gooi alles wat wit is bij elkaar en de rest. nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De enige die ik vertrouw is IrCute, en G.R.S. kan volgens mij niet wassen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe blauwe met wit geruite overhemd bij de zwarte of gekleurde was doen?
quote:
Dit ja. 3 verschillende:quote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik gooi alles wat wit is bij elkaar en de rest. nooit problemen mee gehad
Handdoeken, sokken en ondergoed rangschik ik ook gewoon onder kleur. Waarom apart? Ik heb nu altijd zwart, wit en gekleurd.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. 3 verschillende:
- Gekleurd (blauw, groen enz) spijkerbroeken, zwart
- Witte/lichte shirts
- Handdoeken, sokken, ondergoed enz
Draai dan gewoon een was met alleen die overhemd (srs)quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het fout gaat steek ik de wereld in de fik.
Als het fout gaat kopen Jahr00n, Sapstengel en ik een nieuw overhemd.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het fout gaat steek ik de wereld in de fik.
Ik betaal 2,50 per wasbeurt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Draai dan gewoon een was met alleen die overhemd (srs)
Omdat ik gewoon 1 was heb vol met dat soort zooi en die zet ik op 60 graden. Bovenkleding op 40.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Handdoeken, sokken en ondergoed rangschik ik ook gewoon onder kleur. Waarom apart? Ik heb nu altijd zwart, wit en gekleurd.
Gekleurde was...maar niet bij nooit gewassen rood spul anders ie het roze.quote:
Omdat handdoeken, sokken en ondergoed beter op hogere temperaturen gewassen moeten worden omdat daar de meeste bacterieen in zitten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Handdoeken, sokken en ondergoed rangschik ik ook gewoon onder kleur. Waarom apart? Ik heb nu altijd zwart, wit en gekleurd.
dan ga je krachtverlies ervarenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hmm maar het moet wel makkelijk mee te nemen zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan ga je krachtverlies ervaren
"gezond" voedsel is niet calorie dense
ik weet t ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm maar het moet wel makkelijk mee te nemen zijn
fles olijfolie is niet echt hanidg wel gezond.
Bij mij mag er wel wat vet af..weet nog dat ik een keer 4 dagen op bivak was en serieus met ingevallen wangen terug kwam zo snel gaat die shit..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet t ook niet
voor t leger moet je opofferingen maken
al mijn vrienden die in het leger zitten(zowel korps als luchtmobiel) die bodybuilding/PL doen, raakten ook flink hun gains kwijt. Conditie kregen ze wel, maar sportschool gains werden gewoon minder.
4 dagen bivak = ingevallen wangen ..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij mag er wel wat vet af..weet nog dat ik een keer 4 dagen op bivak was en serieus met ingevallen wangen terug kwam zo snel gaat die shit..
Ik at heel weinig, 8 uur slaap echt heel de dag bewegen, plus heb een vrij bol toetje en als ik afval val ik het eerste af in mijn gezicht...je ziet het verschil al snel..echt alsof je je wangen inzuigt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
4 dagen bivak = ingevallen wangen ..
lijkt me wel heel sterk lmao
tenzij je al een graatmagere basis had
8 uur slaap .. hele dag bewegen, klinkt als schoolkampquote:Op maandag 27 januari 2014 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik at heel weinig, 8 uur slaap echt heel de dag bewegen, plus heb een vrij bol toetje en als ik afval val ik het eerste af in mijn gezicht...je ziet het verschil al snel..echt alsof je je wangen inzuigt.
Oke dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
8 uur slaap .. hele dag bewegen, klinkt als schoolkamp
als in; 8 uur slaap is nou niet echt tot het extreme hahahaquote:
Verdeeld over 4 dagenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als in; 8 uur slaap is nou niet echt tot het extreme hahaha
of verdeeld over 4 dagen ? ?
is goed voor je cutquote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee basis met allemaal amerikaanse junkfood tenten, je krijgt ook deel van je eten vergoed..dus dan ga je automatisch meer eten.
Maar soms ben je idd een paar dagen of weken de poort uit, dan leef je op 24 uurs rantsoenen.
Fuck. Ik heb de was er al ingedaan. Het zit er wel met rood spul in, maar het zou niet roze moeten worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gekleurde was...maar niet bij nooit gewassen rood spul anders ie het roze.
en een wasdoekje erbij doen..die alle kleur absorbeert.
Dat is eerder vocht.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij mag er wel wat vet af..weet nog dat ik een keer 4 dagen op bivak was en serieus met ingevallen wangen terug kwam zo snel gaat die shit..
Ach ja komt wel goed en anders een lekker kinky roze hemdje.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb de was er al ingedaan. Het zit er wel met rood spul in, maar het zou niet roze moeten worden.
[..]
Dat is eerder vocht.
Ik gooi alles in 1 hoop(handdoeken,ondergoed,kleding) in de wasmachine, 50-60graden klaar is keesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb de was er al ingedaan. Het zit er wel met rood spul in, maar het zou niet roze moeten worden.
Nee, maar misschien dacht je dat het vet was.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ach ja komt wel goed en anders een lekker kinky roze hemdje.
Heb ook niet gezegd dat het iets anders dan vocht was toch?
Jouw wasmachine loopt zeker op roids.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik gooi alles in 1 hoop(handdoeken,ondergoed,kleding) in de wasmachine, 50-60graden klaar is kees
alleen premium clothing doe ik gewoon met de hand en/of stomerij
Ik ben degene die altijd de was doet thuis..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik gooi alles in 1 hoop(handdoeken,ondergoed,kleding) in de wasmachine, 50-60graden klaar is kees
alleen premium clothing doe ik gewoon met de hand en/of stomerij
ja die loopt zo hard, die trekt mijn fijnere kledingstukken helemaal uit elkaar lmaoquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw wasmachine loopt zeker op roids.
sick kentquote:Op maandag 27 januari 2014 01:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die loopt zo hard, die trekt mijn fijnere kledingstukken helemaal uit elkaar lmao
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dacht je dat het vet was.
close upje van de streamquote:
je moet je nieuwe hemd 24 uur is een emmer met lauw water laten weken en dan pas mee wassen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]nog ff en je denkt dat ik Jesse van der Velde volg op fb.
GODDAMN. Dat ziet er echt niet goed uit man.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
close upje van de stream
https://www.facebook.com/(...)19384&type=2&theater
Hahaha.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik lift al langer dan jij!
Klootzak.
deze deadlift vond ik echt zwaar baas van hem bij de cagequote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen.
[..]
GODDAMN. Dat ziet er echt niet goed uit man.
maar geef toe..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik lift al langer dan jij!
Klootzak.
Sneaky fuck.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maar geef toe..
jij hebt wel eens wat broscience gespuid
ai ai aiquote:Op maandag 27 januari 2014 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamerbrah
We are at the hospital and he is back from x-rays and has broken his left knee cap completely in half. Likely ligament damage in both knees.
Haha, fucking bruut. Hij is ook gewoon een baas. Ik was gisteren toevallig the cage gaan kijken. Zat op 20 min of zo. Stelletje bazen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze deadlift vond ik echt zwaar baas van hem bij de cage
Daar gaan de gains of niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ai ai ai
dat wordt een lang herstel
de gains zullen tijdelijk het raam uit vliegen, maar hij is niet voor niets elite ... doorzettingsvermogen als een baas... hij zal sterker terugkomen!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, fucking bruut. Hij is ook gewoon een baas. Ik was gisteren toevallig the cage gaan kijken. Zat op 20 min of zo. Stelletje bazen.
[..]
Daar gaan de gains of niet?
Hoelang denk je dat het herstel gaat duren? En hoe kan die knieschijf überhaupt breken?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
de gains zullen tijdelijk het raam uit vliegen, maar hij is niet voor niets elite ... doorzettingsvermogen als een baas... hij zal sterker terugkomen!
Daarnaast als ons dat zou gebeuren zou het herstel veel langer zijn zonder de sponsoring van animal die indirect ook wel voor a-grade pharmacy HGH zal zorgen.. wat het herstel zeer hard bespoedigd.
Heb die video gezien, maar hij had toch niet expliciet uitgelegd wat er precies aan de hand was?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef dreamerbulk het volgende:
Na het akkefietje tussen Animal en Lilliebridge famillie heb ik een beetje hekel aan Animal gekregen..
maar ik zal zeker de cage 2014 gaan checken, helaas zonder eric lilliebridge
Cliffs?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef dreamerbulk het volgende:
Na het akkefietje tussen Animal en Lilliebridge famillie heb ik een beetje hekel aan Animal gekregen..
knieschijf kan de grond geraakt hebben in de valquote:Op maandag 27 januari 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat het herstel gaat duren? En hoe kan die knieschijf überhaupt breken?
[..]
Heb die video gezien, maar hij had toch niet expliciet uitgelegd wat er precies aan de hand was?
Ja, maar dat bot schoot er toch gewoon uit tijdens de daling?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
knieschijf kan de grond geraakt hebben in de val
herstel ... mark bell deed er half jaar over... we zullen zien hoe erg deze verwondingen zijn ... denk dat je m pas over een jaar weer echt een meet ziet doen. misschien wat deadlift only ervoor nog
de tibia scheen er ff uit te schieten volgens het jurylid, dat kan ook de knieschijf gebroken hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar dat bot schoot er toch gewoon uit tijdens de daling?
Slingshot en Lilliebridge doen al heel lang zaken met elkaar, hun verkopen niet voor niets al 1.5 jaar de famous eric lilliebridge world record wraps iddquote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze hebben nu toch ook nieuwe sponsor slingshot ook van Mark Bell lol.
nee gewone sponsorships niet,quote:Op maandag 27 januari 2014 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag me af hoeveel zo'n sponsorship nou beurt. Kun je er echt van leven denk je?
tlc kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf op tv een vrouw die krijt eetwaarom eten black prille altijd gare dingen? noracist. Ook al een keer een vrouw gezien die wc papier at en een andere at schuimrubber uit kussens enzo.
3000 dollar per maand of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee gewone sponsorships niet,
maar elite sponshorships wel. Brandon en Dan krijgen een volledig maandsalaris van Animal.. daarnaast hebben ze ook inkomsten van JTS.
90% van de toplifters verdient er vrijwel niets mee.. hooguit cash prize voor een zieke lift, maandelijkse supps en wat kleding.
wat een zeer slechte zaak is uiteraard, zeker voor een lifter als Eric .. man man man .. die gaat strax 1000lb raw squats halen
Hahah ja gekke mensen..ook eentje die met haar fohn slaapt.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf op tv een vrouw die krijt eetwaarom eten black people altijd gare dingen? noracist. Ook al een keer een vrouw gezien die wc papier at en een andere at schuimrubber uit kussens enzo.
bedragen weet ik niet, maar zal genoeg zijn om van te leven .. iig brandon en dan dan hequote:
urban mythsquote:Op maandag 27 januari 2014 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gehoord dat je kanker kan krijgen als je een moedervlek weg krabt.
it was all a dream...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, denk dat ik morgen tijdens het liften Biggie ga luisteren. Heb altijd van die periodes waarin ik een week lang veel Biggie luister, het daarna gehad heb en een jaar later weer fan ben.
Hypnotize, Kick in the Door etc. etc.
Haha, jij weet man. Heb je die film over hem gezien?quote:
ja man, toen ik 8 was ... was ready to die 1 van mijn eerste albums...samen met wu-tang 36 chambers.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, jij weet man. Heb je die film over hem gezien?
Wat luister jij zoal voor muziek (tijdens het liften)?
experimenteren is altijd goed, maar vergeet nooit dat iedereen andere lichaamsverhoudingen heeft..en daardoor andere mechanics..quote:Op maandag 27 januari 2014 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan niet wachten om morgen te trainen. Heb de afgelopen dagen gekeken naar hoe elites deadliften en wat ze allemaal hetzelfde doen waardoor ze zo sterk pullen. Ik ga morgen dus even wat experimenteren met bepaalde shit. Ben erg benieuwd.
Hahaha baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja man, toen ik 8 was ... was ready to die 1 van mijn eerste albums...samen met wu-tang 36 chambers.
Ik luister echt van alles behalve EDM(techno,house etc ..wel IDM ..zoals aphex twin)...
thuis: 50's 60's 70's 80's, klassiek(chopin etc), oldschool hip hop, death metal
gym: slayer en dergelijke waar ik echt zwaar agressief van wordt
dat is een zeer fijn lijstje aan artiesten wat je daar heb neergezet.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha baas.
Eén van mijn favoriete genres is ook oude muziek man. Voornamelijk door mijn opa en films als Goodfellas, the Godfather etc. (mijn favo film thema). Frank Sinatra, Louisa Prima, Joe Cocker, Tony Bennett, Louis Armstrong, Bobby Vinton, Steve Wonder, James Brown, Ray Charles en die zooi.
Ja, of course. Als er significante bevindingen optreden dan zal ik die zeer zeker posten.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
experimenteren is altijd goed, maar vergeet nooit dat iedereen andere lichaamsverhoudingen heeft..en daardoor andere mechanics..
dus veel testen idd
ja ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, of course. Als er significante bevindingen optreden dan zal ik die zeer zeker posten.
Krijt wordt echt best vaak gegeten door vrouwen die verslavings-gevoelig zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf op tv een vrouw die krijt eetwaarom eten black people altijd gare dingen? noracist. Ook al een keer een vrouw gezien die wc papier at en een andere at schuimrubber uit kussens enzo.
Lol je moey eens weten wat voor buffels terugkomen. Tijd zat om de gym te hitten en genoeg te vretenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uit wordt gezonden naar het midden oosten of afrika, dan heb je pas krachtverlies. Lekker een jaar daar zitten en leven op water en zand.
hoeveel kg squat?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
tijd voor een deload toch? als je snachts wakker wordt, badend in het zweet, ondersteboven in je bed (srs) met een droom dat je aan het squatten bent....
![]()
in die droom? Geeeen idee lol.quote:
Dat je dit moet vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:11 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen iedereen. Vanavond chest + triceps. Totaal geen zin in. Is maandag nou international chest day of dinsdag?
maandagsquote:Op maandag 27 januari 2014 09:11 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen iedereen. Vanavond chest + triceps. Totaal geen zin in. Is maandag nou international chest day of dinsdag?
Sorry etha, feelsbadmanquote:Op maandag 27 januari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat je dit moet vragenhe dont even lift brahs.
Hop naar het fitness topic.
Dont worryquote:Op maandag 27 januari 2014 10:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Sorry etha, feelsbadman. Ik wil gwoon een beetje toned zijn. Da's alles.
Ben uit voorzorg vast gegaanquote:Op maandag 27 januari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat je dit moet vragenhe dont even lift brahs.
Hop naar het fitness topic.
Meest matige dag van allemaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
lekker de chest en tritjes zo opblazen
heerlijk dagje vind ik dat altijd
Ik gooide altijd alles bij elkaar, tegenwoordig mag ik de was niet meer doenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik gooi alles wat wit is bij elkaar en de rest. nooit problemen mee gehad
Ik heb toen ik jong eens een moedervlek eruit getrokken, zat bij mijn knie of scheen dus er zat bijna geen vlees omheen.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gehoord dat je kanker kan krijgen als je een moedervlek weg krabt.
daarna ff PWO in de regulierdwarsstraat zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
Straks weer even knallen, leuke WOD
15 min amrap
5 deadlift 70/100kg
10 pull ups
15 box jumps 20/24"
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
daarna ff PWO in de regulierdwarsstraat zeker
Moest googlen. Hard gelachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
heavy workout vriendquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
Straks weer even knallen, leuke WOD
15 min amrap
5 deadlift 70/100kg
10 pull ups
15 box jumps 20/24"
Ja dat zeggen ze allemaalquote:
Wanneer je je was een aantal dagen droogt gaat het gros v.d. bacterieen gewoon dood...quote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat handdoeken, sokken en ondergoed beter op hogere temperaturen gewassen moeten worden omdat daar de meeste bacterieen in zitten.
Verder maakt het niet uit als die wat krimpen oid i.t.t je goede mooie kleding.
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, ik durf dit nu pas te vragen; wil jij verkering met mij?
Crossfit wordt hier niet echt gewaardeerd hequote:Op maandag 27 januari 2014 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heavy workout vriend
die zou ik niet trekken (mentaal en fysiek)
Meeste bacterien gaan ook niet dood op 60 graden. Zo af en toe doe ik m'n beddengoed op 90 graden. Schijnt ook 'goed' voor je wasmachine te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wanneer je je was een aantal dagen droogt gaat het gros v.d. bacterieen gewoon dood...
Dat geld ook voor je vaatdoekje. Gewoon meeafwassen en laten drogen tweedagen en het is "schoon"
i.i.g. net zo schoon als dat het uit je machine komt op 60 graden.
Ik was zo goed als altijd koud. Eens in de paar weken op 60 graden.
Zwart en kleur bijelkaar ongeacht wat het is.
Wit appart.
En eens per jaar een wit tafellaken na een eetentje op 95graden
't gaat gewoon dood wanneer het uitdroogtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Meeste bacterien gaan ook niet dood op 60 graden. Zo af en toe doe ik m'n beddengoed op 90 graden. Schijnt ook 'goed' voor je wasmachine te zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
Crossfit wordt hier echt niet gewaardeerd hequote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Crossfit wordt hier niet echt gewaardeerd he
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Crossfit wordt hier echt niet gewaardeerd he
![]()
Je zou je vriend maar drogeren en meenemen naar een tattoostudio om een unibrow van zijn wenkbrauw te maken.quote:
lolquote:Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je zou je vriend maar drogeren en meenemen naar een tattoostudio om een unibrow van zijn wenkbrauw te maken.
haha nou hmm ik weet het niet..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
beter dan zo'n bijgepunte Geordie shore lijntje
klinkt eerder als een nachtmerrie als je squat daadwerkelijk in een cardio sessie veranderdequote:Op maandag 27 januari 2014 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
in die droom? Geeeen idee lol.
bar was bending so i was not pretending...
Kan wel een schatting geven van het aantal liters zweet in m'n bed lol. gdvr![]()
echt helemaal vergurkt he die lakens elke nacht![]()
2 persoonsbed uiteraard, maar na het plasje midden in de nacht kan ik aan de andere kant gaan liggen, met een ander dekbed![]()
Ja dat moet ik nog kijken. Sowieso Polenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Er is nu ook Warshaw shore...Ze heten allemaal Pawel..
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
klinkt eerder als een nachtmerrie als je squat daadwerkelijk in een cardio sessie veranderde
mensen die borden kapotsmijten ja tochquote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Klokov het volgende:
Wat zijn Griekse bruiloftsgebruiken dan?
ipv dat ze met rijst op 't einde van de ceremonie gooien ze met gyrosquote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Klokov het volgende:
klinkt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
ipv dat ze met rijst op 't einde van de ceremonie gooien ze met gyros
Moet je even die film kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Klokov het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Vast wel, vrije opvoeding etc.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
Op de andere foto's zie je wel dat ze erg jong is maar hier lijkt ze wel 30
Zou dr moeder weten dat ze zichzelf zo presenteert op internet? Als 't mijn dochter was geweest was ze aan de ketting gegaan.
Daarom moet je voor de laatbloeiers gaan als je iets langduriger zoekt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
Godverdomme die zou je toch helemaal uit elkaar trekken
Maar als ze zo jong al zo lekker zijn dan zijn ze voor hun 18e al verwelkt.
Meer aub:):)quote:Op maandag 27 januari 2014 13:41 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ze heeft echt korte benenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Meer aub:):)
Deze is ook ziek, hoe sterk ze is http://suzannesvanevik.blogg.no/
jezus wat een kutkopquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van een zonnebank kleurtje.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kijk gewoon haar blog, al haar foto's staan erop. Inclusief degenen die ik zojuist gepost heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kijk gewoon, ziet er toch goed uit? Dat kan je niet ontkennen.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef JackieBrown het volgende:
Ja maar dan zeggen dat je dr uit elkaar zou trekken enzo bahbah
gaatje in prikken dan, ook goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan niet zo goed tegen bloed?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef JackieBrown het volgende:
Dat komt omdat ik van je hou.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:
wanneer het bloed is het volgens de natuur geslachtsrijp
klopt van zma heb ik het erger idd...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymundo, dat zweten komt wss door je supps. Als ik mag, calcium en zink neem dan is mijn hele bed ook doorweekt. Sinds ik het niet meer neem nergens last van en slaap ik veel beter.
[..]
Dat komt omdat ik van je hou.
Wat neem je nog meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klopt van zma heb ik het erger idd...
Maar ik heb het ook zonder dat.
zma, vitd, omega, multivit,quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 27 januari 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zma, vitd, omega, multivit,
niks bijzonders verders. Heb dat heel m'n leven al wel on en off gehad. Boeit verder niet, alleen vervelend als het lijkt dat je je bed onder gezeken hebt![]()
lolquote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Laatste tijd is het hier weer rustig gelukkig. Slaap nog wel onder een zomerdekbedje, onder een raam met enkelglas en een rot kozijn
Deze post doet mij goed, bedankt vriend.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Gefelicteerd VMS! had altijd wel het idee dat je het in je had om pussy te scoren
Trots op de kleine jongen
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef JackieBrown het volgende:
Ze is net uit de luiers goorlelquote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
Etha trek die ketting wat strakker aan man.
dat zie je toch niet op dat plaatje ofwelquote:Op maandag 27 januari 2014 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze is net uit de luiers goorlel
we zaten niet allemaal tot onze 12e in de luiers zoals jij hoor hahquote:Op maandag 27 januari 2014 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze is net uit de luiers goorlel
ah, dat vind ik valsspelerij.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
Eerste vrouwelijke Navy Seal is een fucking transgender.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah, dat vind ik valsspelerij.
nahja, altijd beter nog dan zo'n winstrolteef
mijn godquote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
no thanks jeff ..travestiet lmao
Hey Weissman. Haha, ja toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Crossfit wordt hier niet echt gewaardeerd he
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
Niet Sap laten weten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ik weet niet, maar dat klinkt niet goed bro.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zma, vitd, omega, multivit,
niks bijzonders verders. Heb dat heel m'n leven al wel on en off gehad. Boeit verder niet, alleen vervelend als het lijkt dat je je bed onder gezeken hebt![]()
Ook gewoon overdag hoor, zweet druppeltje over m'n rug achter m'n pc op m'n werk.
Helemaal vergurkt tijdens het trainen overigens![]()
2 werksetjes squat en er ligt een plas onder me, toppie helemaal nat, parels op m 'n schouders van het zweet lol
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ultieme onzin quote... Als je ergens buff kunt worden is het op een uitzending.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik zweet ook ziek veel tijdens trainenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar dat klinkt niet goed bro.Ooit laten onderzoeken of zo?
waarom zien al die luchtmobiele brigade gasten er dan uit als pure beta's?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ultieme onzin quote... Als je ergens buff kunt worden is het op een uitzending.
Mijn handen zweten als de tering tijdens het trainen. Tijdens het deadliften glibbert de bar steeds weg. Wat te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zweet ook ziek veel tijdens trainen
hele leven al
magnesiumquote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Mijn handen zweten als de tering tijdens het trainen. Tijdens het deadliften glibbert de bar steeds weg. Wat te doen.
Nou dat is omdat je aan pure buffheid weinig hebt in het leger (en in het algemeen). Je moet gewoon kracht en conditie in je flikker hebben. Fit zijn in het algemeen dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom zien al die luchtmobiele brigade gasten er dan uit als pure beta's?
lmao nog nooit een buffe soldaat gezien in nederland ik, en ik ken echt veel korps mariniers en luchtmobiele gasten
tenzij je dit buff vind
[ afbeelding ]
pcies is ook wel zo, maar denk dat het ook heel moeilijk te onderhouden zijn tijdens je leger carriere.. door het vele bewegen etc.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou dat is omdat je aan pure buffheid weinig hebt in het leger (en in het algemeen). Je moet gewoon kracht en conditie in je flikker hebben. Fit zijn in het algemeen dus.
Wat de neuk heb je nu aan buffheid behalve als je in een string op een podium carrière wil maken?
Chalk ball.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Mijn handen zweten als de tering tijdens het trainen. Tijdens het deadliften glibbert de bar steeds weg. Wat te doen.
Je loopt letterlijk veel kapot lijkt me idd... In ieder geval bij infanterie/luchtmobiel en vooral de zwaardere onderdelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pcies is ook wel zo, maar denk dat het ook heel moeilijk te onderhouden zijn tijdens je leger carriere.. door het vele bewegen etc.
idd, veel bewegen, niet zo heel veel eten.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pcies is ook wel zo, maar denk dat het ook heel moeilijk te onderhouden zijn tijdens je leger carriere.. door het vele bewegen etc.
Omdat de echte buffe gasten niet kunnen lopen. Maar zeker in de infanterie lopen er genoeg flinke jongens rond.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao nog nooit een buffe soldaat gezien in nederland ik, en ik ken echt veel korps mariniers en luchtmobiele gasten
tenzij je dit buff vind
[ afbeelding ]
Genoeg tijd om te trainen. Als je een beetje solide basis hebt valt dat echt niet zomaar weg met een weekje oefening. Bovendien loop je na je opleiding niet meer elke week over de hei te stompen met 2 uur slaap in je donder en 2 boterhammetjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tenzij je dit buff vind
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
tuurlijk zullen ze er wel zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat de echte buffe gasten niet kunnen lopen. Maar zeker in de infanterie lopen er genoeg flinke jongens rond.
[..]
Genoeg tijd om te trainen. Als je een beetje solide basis hebt valt dat echt niet zomaar weg met een weekje oefening. Bovendien loop je na je opleiding niet meer elke week over de hei te stompen met 2 uur slaap in je donder en 2 boterhammetjes.
lolquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tuurlijk zullen ze er wel zijn
vind het gewoon fijn wat defensie jimmies te rustlen
Al wordt er ook nog wel flink met test winny en prohormonen gesleept links en rechts. dat kan ook het een en ander verklaren.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tuurlijk zullen ze er wel zijn
vind het gewoon fijn wat defensie jimmies te rustlen
ja precies, denk dat er daar ook genoeg mee gespeeld wordtquote:Op maandag 27 januari 2014 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Al wordt er ook nog wel flink met test winny en prohormonen gesleept links en rechts. dat kan ook het een en ander verklaren.
streefjequote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tenzij je dit buff vind
[ afbeelding ]
ooit gehoord van nog wat muscles gainen tijdens een cut?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Lol asof je gaint met test en eten onder onderhoudt!!!!!!!
goija bessen schijnen ook dit te doenquote:
Ik heb al lijnzaad. Biceps zijn met 3cm gegroeid (diameter)quote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goija bessen schijnen ook dit te doen
Probeer deze bazenreepquote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb al lijnzaad. Biceps zijn met 3cm gegroeid (diameter)
sickquote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb al lijnzaad. Biceps zijn met 3cm gegroeid (diameter)
ik zag dat ding in mijn emailquote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Probeer deze bazenreep
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/high-protein-bar
Prijs ook gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zag dat ding in mijn email
ziet er echt kk ranzig uit lol
ja wtf lolquote:
lijkt wel een rauwe worstquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zag dat ding in mijn email
ziet er echt kk ranzig uit lol
Je moet shake-only dieet doen man. Gewoon shakes met melk, havermout whey en olijfolie. Multivitje ernaast en klaar is kees.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet 350 gram eiwitten tegenwoordig
Gewoon voor die lekkere harde look
Alleen zondags. Halve liter melk, halve kg varkenshaas 250 gram havermout 50 gram whey even blenden enquote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
Varkenshaas'only voor mooie lange spieren hier.
Klinkt als een lkre schnitzel, gwn panneren met mout en whey mjammiequote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen zondags. Halve liter melk, halve kg varkenshaas 250 gram havermout 50 gram whey even blenden en
in de koekenpan.
Wow maar wel biceps gepakt toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Jahr00n het volgende:
net echt ziek lopen knallen in de gym
echt kanker zieke pr op de bench gezet
echt kkbelachelijke pomp in me chest gek
ik liep zo swollen erbij echt gestoord
de chick van de balie dacht dat ik aan de anabolen zat
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
Varkenshaas'only voor mooie lange spieren hier.
nee man 4day splitje doe ik nuquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow maar wel biceps gepakt toch?
goed recept, maar je vergeetquote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen zondags. Halve liter melk, halve kg varkenshaas 250 gram havermout 50 gram whey even blenden en
in de koekenpan.
wat een beerquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef seto het volgende:
[..]
goed recept, maar je vergeet
- cacao nips
- verzadigde vetten
- geklaarde boter
- maca
- colostrum
groetjes
[ afbeelding ]
geen chiazaad dan??quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef seto het volgende:
[..]
goed recept, maar je vergeet
- cacao nips
- verzadigde vetten
- geklaarde boter
- maca
- colostrum
groetjes
[ afbeelding ]
als je hem hoort praten lijkt het net een misvormde gehandicapte die aan het schijten isquote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
lol dat hoofd alsof ie bij z'n geboorte op de plavuizen is gevallen
nee niet bij de testosteron smoothiesquote:
Koopje, gelijk gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef seto het volgende:
[..]
nee niet bij de testosteron smoothies
denk dat je niet goed hebt opgelet bij de seminar, als je snel een nieuwe boekt voor ¤499,95 is er een plekje voor je in juli 2016
Lol alles maar 1 Xquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee man 4day splitje doe ik nu
chest+tri
rug+bi
shoulders+abs
benen
Inderdaad zeg. Al moet ik zeggen dat ik er wel hard om lachquote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
Godver die diarree die jij iedere keer weer uit je toetsenbord weet te krijgen
Lol. Jeroen, vertel ons jouw geheim.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef seto het volgende:
true
ik ging 1x echt stuk om een post van hem waar iemand op zoek was naar een adrenaline rush en hij de goliath in six flags aanraadde
Lol is engste 8baan van NL hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef seto het volgende:
true
ik ging 1x echt stuk om een post van hem waar iemand op zoek was naar een adrenaline rush en hij de goliath in six flags aanraadde
Er was ook zo'n topic over een man die zijn hond met opzet had doodgereden. En de reply van jahr00n met iets in de trant van: misschien was het een kuthond, niet oordele Jullie kennen het hele verhaal niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef seto het volgende:
true
KLB / Slimmer als broerquote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind ook nooit een post waarbij er gebruik is gemaakt van interpunctie en hersenen.
Why...
Ik wil weten wie er achter Jahroon zit.
Gewoon zijn posthistory checken.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef seto het volgende:
[..]
hoe heb je dat in 3 minuten gevonden?
ben je jahr00n zelf?
Ja, is dat vreemd?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:10 schreef seto het volgende:
[..]
je linkte een post uit 2009.........
[ afbeelding ]
jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil ook wel weten wat er in Jahroon zit of niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind ook nooit een post waarbij er gebruik is gemaakt van interpunctie en hersenen.
Why...
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef seto het volgende:
[..]
jahhahaahahahahhaa jij bent in vorm!!!!!!!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Jouw penis?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je wil ook wel weten wat er in Jahroon zit of niet?
Hey Weissman.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Why...
Beter goed gejat dan slecht bedacht, niet waar?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga je jahr00n imiteren omdat je jezelf niet cool genoeg vindt?
post fotoquote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja man ik heb echt een zeer goede penis. Legit 9.6/10
Goede TTquote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
in werkelijkheid ben ik een 29jarige maagdje hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |