Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef hottentot het volgende:
Ach zo raar is de vraag nog niet.
Zolang TS de vrijwaringskosten betaald. En een flesje wijn zodat mensen de sloop niet bellen voor hun afgekeurd wrak.
Zal ik zeker doen ;-)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De APK van mijn auto verloopt op 28 maart. Grote kans dat de reparatiekosten dan hoger zijn dan de dagwaarde van de auto.
Als je tegen die tijd nog zoekt, kick het topic dan even. Dan zie ik hem wel een keer tussen mijn actieve topics verschijnen.
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef malalatete het volgende:
[..]
Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.
Is wel 5 jaar geleden, misschien is dat nu niet meer, destijds kwamen ze een flink beschadigde 440 ophalen en kreeg 75 euro. Moest er wel om vragen, boden mij eerst 50 maar ik zei dan bel ik wel ff verder, zodoende bood ie 75. Ook geen vrijwaringskosten.
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
Begin hier niet te baggeren, als je onzin wil verkopen ga je beter naar ONZ.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maar
Je begint zelf een dommig verhaal over de autosloperij op te hangen. Gek hè, dat mensen reageren op een forum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:29 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Begin hier niet te baggeren, als je onzin wil verkopen ga je beter naar ONZ.
Oude, technisch total loss Peugeot 206. ¤250 van de sloper gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef malalatete het volgende:
[..]
Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.
Is wel 5 jaar geleden, misschien is dat nu niet meer, destijds kwamen ze een flink beschadigde 440 ophalen en kreeg 75 euro. Moest er wel om vragen, boden mij eerst 50 maar ik zei dan bel ik wel ff verder, zodoende bood ie 75. Ook geen vrijwaringskosten.
Bullshit, sloperijen geven tegenwoordig zelfs meer voor een "sloper".quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maar
Wel eens gehoord van 'handel'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' .
Deed 'sloperij' in het woordje autosloperij niet een belletje bij je rinkelen?quote:Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK.
Minimaal ¤ 150 (voor een wrak) en dan halen ze het nog voor de deur op ook.quote:Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
er word juist normaal en serieus gereageerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Zal ik dan maar de eerste (en volgens mij enige) zijn die deze jongen gewoon serieus neemt? Heb nog een polo staan hier. Mag je voor niets hebben, rijdt prima, uiteraard niet moeders mooiste. Wel zelf ophalen uiteraard. Zal straks even een foto maken voor je.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dank je ! Is ideaal zolang ie maar rijdt !quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Polo is al zonder kenteken (export).
Ik gun hem gewoon wat plezier. Heb zelf die leeftijd ook gehad. Niets leukers dan een beetje een oud autootje afcrossen.
Leuk dat je me even volledig afbreekt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van 'handel'?
[..]
Deed 'sloperij' in het woordje autosloperij niet een belletje bij je rinkelen?
[..]
Minimaal ¤ 150 (voor een wrak) en dan halen ze het nog voor de deur op ook.
Jij verwachtte er eentje gratis te krijgen? Dat is vrij gek. Die kreeg je niet (en dat is niet zo gek) en dan noem je de autosloper een oplichter. Dat is weer wel vrij gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |