Als ik van deze wilde plannen had geweten had ik mijn planning natuurlijk volledig overhoop gegooid.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer. Dit zal ik niet zo snel vergeten, Johannes.
Weltrustenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
nee lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer. En dat zeg ik als groot Lady Gaga fan
Jij werkt ook nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is heel erg depressief aan het worden. Moet hij maar gewoon gaan werken overdag die lul
Sweet dreamsquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is heel erg depressief aan het worden. Moet hij maar gewoon gaan werken overdag die lul
Als je moet kiezen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer. En dat zeg ik als groot Lady Gaga fan
Welnee, gewoon een taal leren op gevoelquote:
Ja fijn zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is heerlijk
slaak lekker essje
quote:
Thnxquote:
ik persoonlijk nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg daar rijkelijk voor betaald.
Wil je echt deze discussie weer voeren?
ik ga in mei juni en juli ook ww trekkenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
ahh daar heb ik wel over gehoord, goed boek wel volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een taal leren op gevoelWeg met al die regeltjes
[..]
Ja fijn zoiets![]()
De titel van het boek alleen al maakt het al een goed boek: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween![]()
[..]
[..]
Thnx![]()
Nicki Minaj, geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je moet kiezen?
Lady Gaga of Lady Minaj?
Die WW krijg je toch niet voor altijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga in mei juni en juli ook ww trekken
Zeker nog 2 jaar. Wat dat betreft heeft Karina het wel beter voor elkaar trouwensquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die WW krijg je toch niet voor altijd?
echtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt, alleen watjes kunnen niet volhouden.
ah, nicequote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt, alleen watjes kunnen niet volhouden.
hoeveel krijgt diequote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker nog 2 jaar. Wat dat betreft heeft Karina het wel beter voor elkaar trouwens
hihihi, handwerkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
Jimbo misschien moet je even zoeken via sites met naai en handwerkspullen etc.
Is best een goede tijdelijke optie hoor. Lekker een beetje doen waar je zin in hebt en ondertussen het systeem misbruiken.quote:
Denk dat ik dit morgen maar eens ga doen, even de oude v rouw versieren zodat ik hem kosteloos krijg 8-quote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of bij zo'n winkeltje vragen, sommige oude vrouwtjes weten daar best veel van
Weer een tijdje niet gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik hoor opeens gesnurk achter me, ik draai me om, ligt de kat daar op bed![]()
![]()
Wat doe je zoal van die 1800 euro?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker nog 2 jaar. Wat dat betreft heeft Karina het wel beter voor elkaar trouwens
oh, je gaat morgen nog bellen toch?quote:
kan niet meer zo makkelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is best een goede tijdelijke optie hoor. Lekker een beetje doen waar je zin in hebt en ondertussen het systeem misbruiken.
Was ik maar 16 dan deed ik Wajong
ik zat te wachten op deze grap van jouquote:
paar dagen inderdaadquote:
Sorry voor de vertraging, druk bezigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat te wachten op deze grap van jou
die vrouwtjes moeten ook geld verdienen jimboquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat ik dit morgen maar eens ga doen, even de oude v rouw versieren zodat ik hem kosteloos krijg 8-
Gewoon leven natuurlijk. Zoveel geld is het ook weet niet helaas anders zou ik meer reizen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat doe je zoal van die 1800 euro?
[..]
oh, je gaat morgen nog bellen toch?
wow serieus hoe kan dit zo veelquote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
Top 10 GRTD Topic-openers
1 Stuart - 252
2 Chocolate-chick - 173
3 MaleDuck - 129
4 Toto69 - 126
5 Moozzie - 114
6 Moeraskat - 111
7 Crazy-M - 101
8 NBT - 95
9 WhiteLightning - 69
10 Insomnia_ - 66
Gelijk met Ess op 66 nu Inso
ze mogen blij zijn dat ik langs komquote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
die vrouwtjes moeten ook geld verdienen jimbo
ja schatjequote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat doe je zoal van die 1800 euro?
[..]
oh, je gaat morgen nog bellen toch?
Nou, als je verder niks doet dan FOK!en kun je er best van reizen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon leven natuurlijk. Zoveel geld is het ook weet niet helaas anders zou ik meer reizen.
Nee heb nieuwe auto gekocht vorige week. OV is voor sloebers.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als je verder niks doet dan FOK!en kun je er best van reizen.
Moet je trouwens met het OV naar Zeewolde?
Hoezo dat nou weer dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe auto gekocht vorige week. OV is voor sloebers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |