Als ik van deze wilde plannen had geweten had ik mijn planning natuurlijk volledig overhoop gegooid.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer. Dit zal ik niet zo snel vergeten, Johannes.
Weltrustenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
nee lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer. En dat zeg ik als groot Lady Gaga fan
Jij werkt ook nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is heel erg depressief aan het worden. Moet hij maar gewoon gaan werken overdag die lul
Sweet dreamsquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is heel erg depressief aan het worden. Moet hij maar gewoon gaan werken overdag die lul
Als je moet kiezen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer. En dat zeg ik als groot Lady Gaga fan
Welnee, gewoon een taal leren op gevoelquote:
Ja fijn zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is heerlijk
slaak lekker essje
quote:
Thnxquote:
ik persoonlijk nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg daar rijkelijk voor betaald.
Wil je echt deze discussie weer voeren?
ik ga in mei juni en juli ook ww trekkenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
ahh daar heb ik wel over gehoord, goed boek wel volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een taal leren op gevoelWeg met al die regeltjes
[..]
Ja fijn zoiets![]()
De titel van het boek alleen al maakt het al een goed boek: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween![]()
[..]
[..]
Thnx![]()
Nicki Minaj, geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je moet kiezen?
Lady Gaga of Lady Minaj?
Die WW krijg je toch niet voor altijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga in mei juni en juli ook ww trekken
Zeker nog 2 jaar. Wat dat betreft heeft Karina het wel beter voor elkaar trouwensquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die WW krijg je toch niet voor altijd?
echtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt, alleen watjes kunnen niet volhouden.
ah, nicequote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt, alleen watjes kunnen niet volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |