Ik zal het de volgende keer even doenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij nader inzien een heel ander nummer maar dat moet kunnen. Het gaat om het gebaar.
wat fijnquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
ik vind fok weer erg leuk
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Dus met andere woorden: Paxcon heeft weer tegen je gelogen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op heel veel users, maar ik wil mij nu nog niet toeleggen op een polygame levensstijl.
Mooi.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Was je weer in 020 zeker ?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
ik krijg vandaag een compliment over mijn kapsel
take that jimbo
Nou polygamie is nog geen een keer ter sprake gekomen, dus dat kan niet echt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Paxcon heeft weer tegen je gelogen.
kut voor jequote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Ik zal hem eens op aanspreken. Ik vind het ongelofelijk hoe het nu gaat. Onwerkelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou polygamie is nog geen een keer ter sprake gekomen, dus dat kan niet echt.
quote:
ja dat kanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Is het mogelijk ergens om losse knopen te kopen, maar dan met een merk erop ?
Ik heb een diesel broek waarvan ik de bovenste knoop gesloopt heb
Maar nu wil ik er dus een terug, het liefste een originele dus L+
dat ben ik met je eensquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi.
Zonder jou kan Danny wel stoppen met dit forum.
het zal vast niet slechter zijn dan in de kuipquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Arena ook zo tegenvallen. Dat bier daar![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop het voor je, dit is een van die situaties waar een autokrik je niet in kan helpen![]()
Grolschquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het zal vast niet slechter zijn dan in de kuip
Waar danquote:
Kan vast wel ergens ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Is het mogelijk ergens om losse knopen te kopen, maar dan met een merk erop ?
Ik heb een diesel broek waarvan ik de bovenste knoop gesloopt heb
Maar nu wil ik er dus een terug, het liefste een originele dus L+
Was het een leuke jongen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
ik krijg vandaag een compliment over mijn kapsel
take that jimbo
Misschien moet je hem voor straf wat van die ranzige lasagne door z'n keel duwenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal hem eens op aanspreken. Ik vind het ongelofelijk hoe het nu gaat. Onwerkelijk.
heb daar niks gekocht binnenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Arena ook zo tegenvallen. Dat bier daar![]()
lekker man beter dan heineken en die smakeloze zooiquote:
leg de gesloten zak rijst voor de zekerheid maar op de verwarming, dan trekt het vocht er sneller uitquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij was gelukkig op dat moment niks aan het doen. Hij stond alleen aan. Direct uit de wc gevist en batterij eruit gehaald. Nu hopen dat hij inderdaad nergens stroom heeft gebruikt en dat de rijst al het vocht eruit heeft getrokken zodat hij geen kortsluiting maakt als ik hem morgen weer aanzet.
Oneens vind het niet zuipen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man beter dan heineken en die smakeloze zooi
Zo. Heb je haar nummer?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
zag er leuk uit voor een vent ja, tieten en alles
Ten eerste: het was niet ranzig.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voor straf wat van die ranzige lasagne door z'n keel duwen
Dat het tieten hebt wilt ook niets meer zeggen tegenwoordig. Pas na een goede check mag kan je er mee naar huisquote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu ik zelf aan het zoeken ben kan ik het ook niet vindenquote:
Happel is dan ook een vriendelijke jongen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
mannenbier jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bittere smaak man zuip liever Freddies,
Daar wil ik absoluut bij zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ten eerste: het was niet ranzig.
Ten tweede: dat ga ik doen inderdaad.
Nog meer tips?
Wil je erbij zijn?
Gekke Charmed.quote:
Waar woon je? Wat mij betreft, kan het vanavond nog gebeuren. Dan treinen we samen naar Stadskanaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wil ik absoluut bij zijn.
Tip: doe er wat champignons bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |