heb daar niks gekocht binnenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Arena ook zo tegenvallen. Dat bier daar![]()
lekker man beter dan heineken en die smakeloze zooiquote:
leg de gesloten zak rijst voor de zekerheid maar op de verwarming, dan trekt het vocht er sneller uitquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij was gelukkig op dat moment niks aan het doen. Hij stond alleen aan. Direct uit de wc gevist en batterij eruit gehaald. Nu hopen dat hij inderdaad nergens stroom heeft gebruikt en dat de rijst al het vocht eruit heeft getrokken zodat hij geen kortsluiting maakt als ik hem morgen weer aanzet.
Oneens vind het niet zuipen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man beter dan heineken en die smakeloze zooi
Zo. Heb je haar nummer?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
zag er leuk uit voor een vent ja, tieten en alles
Ten eerste: het was niet ranzig.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voor straf wat van die ranzige lasagne door z'n keel duwen
Dat het tieten hebt wilt ook niets meer zeggen tegenwoordig. Pas na een goede check mag kan je er mee naar huisquote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu ik zelf aan het zoeken ben kan ik het ook niet vindenquote:
Happel is dan ook een vriendelijke jongen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
mannenbier jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bittere smaak man zuip liever Freddies,
Daar wil ik absoluut bij zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ten eerste: het was niet ranzig.
Ten tweede: dat ga ik doen inderdaad.
Nog meer tips?
Wil je erbij zijn?
Gekke Charmed.quote:
Waar woon je? Wat mij betreft, kan het vanavond nog gebeuren. Dan treinen we samen naar Stadskanaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wil ik absoluut bij zijn.
Tip: doe er wat champignons bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |