Ik zal het de volgende keer even doenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij nader inzien een heel ander nummer maar dat moet kunnen. Het gaat om het gebaar.
wat fijnquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
ik vind fok weer erg leuk
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Dus met andere woorden: Paxcon heeft weer tegen je gelogen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op heel veel users, maar ik wil mij nu nog niet toeleggen op een polygame levensstijl.
Mooi.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Was je weer in 020 zeker ?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
ik krijg vandaag een compliment over mijn kapsel
take that jimbo
Nou polygamie is nog geen een keer ter sprake gekomen, dus dat kan niet echt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Paxcon heeft weer tegen je gelogen.
kut voor jequote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben uit mijn dipje
Ik zal hem eens op aanspreken. Ik vind het ongelofelijk hoe het nu gaat. Onwerkelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou polygamie is nog geen een keer ter sprake gekomen, dus dat kan niet echt.
quote:
ja dat kanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Is het mogelijk ergens om losse knopen te kopen, maar dan met een merk erop ?
Ik heb een diesel broek waarvan ik de bovenste knoop gesloopt heb
Maar nu wil ik er dus een terug, het liefste een originele dus L+
dat ben ik met je eensquote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi.
Zonder jou kan Danny wel stoppen met dit forum.
het zal vast niet slechter zijn dan in de kuipquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Arena ook zo tegenvallen. Dat bier daar![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop het voor je, dit is een van die situaties waar een autokrik je niet in kan helpen![]()
Grolschquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het zal vast niet slechter zijn dan in de kuip
Waar danquote:
Kan vast wel ergens ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Is het mogelijk ergens om losse knopen te kopen, maar dan met een merk erop ?
Ik heb een diesel broek waarvan ik de bovenste knoop gesloopt heb
Maar nu wil ik er dus een terug, het liefste een originele dus L+
Was het een leuke jongen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
ik krijg vandaag een compliment over mijn kapsel
take that jimbo
Misschien moet je hem voor straf wat van die ranzige lasagne door z'n keel duwenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal hem eens op aanspreken. Ik vind het ongelofelijk hoe het nu gaat. Onwerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |