ja of bij zo'n winkeltje vragen, sommige oude vrouwtjes weten daar best veel vanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
Jimbo misschien moet je even zoeken via sites met naai en handwerkspullen etc.
Ja bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of bij zo'n winkeltje vragen, sommige oude vrouwtjes weten daar best veel van
quote:
neequote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gaf je haar vervolgens ook daadwerkelijk een gratis biertje?
okquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
overweeg om te fappen maar eigenlijk geen zin
doe danquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
Bedankt voor deze informatie Elan. Zal ik het noteren, of?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
HAHAHAHquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
fappenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie Elan. Zal ik het noteren, of?
quote:
ik vond de reactie van Tjacka het leukst.quote:
neequote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
lastige struggles dit dat
heb je dat topic gelezen over dat downloadverbod?
Jij doet altijd sarcastisch naar mij toe ik vind dit bijzonder betreurenswaardig. Wij hadden ooit een bijzondere band namelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie Elan. Zal ik het noteren, of?
hij is mijn vijand geworden zegt hij steedsquote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij doet altijd sarcastisch naar mij toe ik vind dit bijzonder betreurenswaardig. Wij hadden ooit een bijzondere band namelijk.
Ben vandaag niet in Groningenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat mij betreft, kan het vanavond nog gebeuren. Dan treinen we samen naar Stadskanaal.
ik baal hier enorm vanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
jammer
ga hem je ook niet geven ook namelijk gr gr
Littlerabbit is Littlerabbitquote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij doet altijd sarcastisch naar mij toe ik vind dit bijzonder betreurenswaardig. Wij hadden ooit een bijzondere band namelijk.
Jij bent zelf geen haar beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is mijn vijand geworden zegt hij steeds
Hij is erg verzuurd geraakt sinds zijn carrière als onderwijsassistent zo in het slop zit. Ooit was het een bijzonder spontane jongeman die constant gevat uit de hoek kon komen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit is Littlerabbit
Jij maakt wel spannende dingen mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent zelf geen haar beter.
Anderhalf uur lang TJACKA TJACKA staan roepen op de gele zijde woensdag.
Kwam er zo'n F-side hoelie aan met een capuchon op (grijs) zei die nog Emiel Ratelband ook tegen me.
Jaquote:
Ik heb het idee dat mijn carrière binnenkort ook in het slop gaat raken dus als ik vervelend word weet je waar het mee te maken heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is erg verzuurd geraakt sinds zijn carrière als onderwijsassistent zo in het slop zit. Ooit was het een bijzonder spontane jongeman die constant gevat uit de hoek kon komen.
quote:
Nee precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is erg verzuurd geraakt sinds zijn carrière als onderwijsassistent zo in het slop zit. Ooit was het een bijzonder spontane jongeman die constant gevat uit de hoek kon komen.
Jammer. Dit zal ik niet zo snel vergeten, Johannes.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben vandaag niet in Groningen
kan je eens normaal gaan lopen doen tegen mij?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent zelf geen haar beter.
Anderhalf uur lang TJACKA TJACKA staan roepen op de gele zijde woensdag.
Kwam er zo'n F-side hoelie aan met een capuchon op (grijs) zei die nog Emiel Ratelband ook tegen me.
lady gaga zit op fokquote:
ja maa rik ben er pas netquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Muto het volgende:
Ik ga weer weg. Het was een fijne dag met jullie. Tot de volgende keer. DOAG
Onze tijd komt nog wel.quote:
Ik weet me nooit geen houding bij jouquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je eens normaal gaan lopen doen tegen mij?
dit is toch een rare reactie
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi.
Zonder jou kan Danny wel stoppen met dit forum.
doggystyle is goed hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet me nooit geen houding bij jou.
Je kunt altijd nog een tv-programma gaan presenteren.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn carrière binnenkort ook in het slop gaat raken dus als ik vervelend word weet je waar het mee te maken heeft.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
wat is er lr?quote:
Thnxquote:
Ja, beetje vreemd welquote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat heb ik met geen enkele taal ooit begrepen
![]()
Al die regeltjesIk kan gewoon een taal, klaar
oh dat is heerlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag een boek gekregen van m'n broer. Ik ga denk ik lekker in bed liggen en beginnen met lezen en dan lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |