Ongetwijfeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar er is echt wel een stroming die vindt dat een negatief beeld van moslims in het Westen, in het belang van Israël is, valt niet meer te ontkennen vrees ik.
Als nieuwslezeres vind ik het niet optimaal, want ik zit me dan constant af te rukken waardoor ik het nieuws toch weer mis.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kijk met meer plezier naar Dionne Stax dan dat ik ooit naar Philip Freriks heb gekeken.
Zat 'ie op Ibn Ghaldoun?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
in nieuwsuur Yilmaz de neder jihadist opgeleid door het NL leger nu in Syrie zelf opleider.
Joepi
Stoïcijns door blijven rukken bij de beelden van bomaanslagen, executies, en ondervoede Afrikaantjes. Kost weer een handvol geld aan therapie om dan weer enigszins normaal seksueel te kunnen functioneren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als nieuwslezeres vind ik het niet optimaal, want ik zit me dan constant af te rukken waardoor ik het nieuws toch weer mis.
Het is maar net hoe je Waht zijn post interpreteert. Misschien vond hij het wel een coole actie dat de eigen bevolking zo'n figuur als khadaffi heeft gelyncht.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Is een vermoeden van mij. Hij zag er niet vrij normaal uit.
Is dat relevant eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je Waht zijn post interpreteert. Misschien vond hij het wel een coole actie dat de eigen bevolking zo'n figuur als khadaffi heeft gelyncht.
Welk beeld? het beeld van een bebloede man? Kijk dan ook geen journaal meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is dat relevant eigenlijk?
Het gaat om het beeld.
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik moet van jullie op inburgeringscursus hé en als ik dan zak, wat dan? krijg ik dan een paspoort van Liberia en word ik op het vliegtuig gezet ?
Waarom is het belangrijk dat Libiërs hem gelyncht hebben?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Welk beeld? het beeld van een bebloede man? Kijk dan ook geen journaal meer.
Wie zegt dat dat belangrijk is?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom is het belangrijk dat Libiërs hem gelyncht hebben?
Maar wonen is wel gratis.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, een beetje degelijk kunnen spellen is wel van belang om begrijpelijk over te komen. Uit je voorlaatste post blijkt namelijk dat Libië geen staatsschuld, onderwijs of gezondheidszorg heeft.
Waarvoor zou ik therapie nodig moeten hebben, alleen omdat ik een lage drempel m.b.t. geweld heb en de misère van andere mensen mij niet zoveel doet?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Stoïcijns door blijven rukken bij de beelden van bomaanslagen, executies, en ondervoede Afrikaantjes. Kost weer een handvol geld aan therapie om dan weer enigszins normaal seksueel te kunnen functioneren.
"Schat, ik zet even een Faces of Death DVD'tje op om in de stemming te komen..."quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik therapie nodig moeten hebben, alleen omdat ik een lage drempel m.b.t. geweld heb en de misère van andere mensen mij niet zoveel doet?
Dank voor de tip, aangepast!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook de verkleining van Joep schrijf je met -ie.
Onderstaande afbeelding is momenteel mijn schermachtergrond. Als ik die foto zie kan ik urenlang fantaseer over de gebruikte vuurwapens, namelijk van het Duitse merk Heckler & Koch (Gewehr G3). Bij het zien van die afbeelding denk ik, wat heeft de Duitse industrie toch weer prachtige producten voortgebracht.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Schat, ik zet even een Faces of Death DVD'tje op om in de stemming te komen..."
Geen idee maar ik denk het nu wel ja.quote:
Ik vind hem niet normaal, sorry.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je Waht zijn post interpreteert. Misschien vond hij het wel een coole actie dat de eigen bevolking zo'n figuur als khadaffi heeft gelyncht.
Ieder zo zijn ding hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderstaande afbeelding is momenteel mijn schermachtergrond. Als ik die foto zie kan ik urenlang fantaseer over de gebruikte vuurwapens, namelijk van het Duitse merk Heckler & Koch (Gewehr G3). Bij het zien van die afbeelding denk ik, wat heeft de Duitse industrie toch weer prachtige producten voortgebracht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |