quote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Foto van de situatie alhier waardoor mijn frustraties nog groter zijn
[ afbeelding ]
From our local weathermanquote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Foto van de situatie alhier waardoor mijn frustraties nog groter zijn
[ afbeelding ]
Ja wel ok. Alleen een beetje last van keelontsteking. Maar dat gaat wel weer over.quote:
Stil, om het kort samen te vatten.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wel ok. Alleen een beetje last van keelontsteking. Maar dat gaat wel weer over.
Hoe is het hier?
Heb jij nog wat vernomen van de whereabouts van Kapi?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stil, om het kort samen te vatten.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog wat vernomen van de whereabouts van Kapi?
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat hij onder het bureau zit van HMF.
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HI HA HO.
Heb je die helemaal zelf verzonnen?
Hallo.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Tyron,
Dat had ik niet gezien, dat jij er was
Hoe is het ermee? Goed weekend gehad?
Je bent een jood, ik ben niet anders van je gewend. Mijnquote:Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo.
Ja, lekker weekendje gehad. Gister misschien iets te dronken geweest, maar dat mag wel voor een keertje toch?!
Jij dan?
Ik ben blij dat we weer goed met elkaar omgaan nadat ik je een ban bezorgde.
Ah lekker, toch nog een beetje gefrustreerd dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een jood, ik ben niet anders van je gewend. Mijn's zijn overigens puur sarcastisch, mocht je ééncellige brein dat nog niet doorhebben
Verre van. Ik weet dat mijn Feyenoordmatties mij nooit laten vallen, en dat het altijd een jood moet zijn die mij een ban aansmeert.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah lekker, toch nog een beetje gefrustreerd dus.
Wat een hechte band heb je toch met je fok!vrienden.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verre van. Ik weet dat mijn Feyenoordmatties mij nooit laten vallen, en dat het altijd een jood moet zijn die mij een ban aansmeert.
Matties4life dit dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een hechte band heb je toch met je fok!vrienden.
Wees er zuinig op!
Sorry Stijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, doe eens rustig tegen Onlogies.
De nieuwe tvd al gezien? Moet hem zelf nog kijken.quote:
Tyronquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Stijn.
[..]
De nieuwe tvd al gezien? Moet hem zelf nog kijken.
Whoop whoopquote:
Nog wat gehoord van JW?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron![]()
hij is nu aan het downloaden
[..]
Whoop whoop
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron![]()
hij is nu aan het downloaden
met of zonder kaas?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Tyron het volgende:
Gister ook nog een Turkse pizza gegeten. Was erg lekker.
doen eens aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk, ik ben geen debiel.
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doen eens aardig
gelukkig maar.
hoe komt dat dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.
Ik heb een kater.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
Ik ben altijd heel aardig en lief tegen je, nu ben ik een beetje verdrietig
Je klinkt als een wijf, met je hoofdpijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb een kater.
Het was mee een grapje hoor![]()
[ afbeelding ]
Damon maakt het wel goed met je.
Damon is heteroseksueel.quote:
Even checken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf, met je hoofdpijn.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb een kater.
Het was maar een grapje hoor![]()
[ afbeelding ]
Damon maakt het wel goed met je.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bewijs maar
http://forum.fok.nl/topic/2048680
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Jammer, stylo is een leuke user.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg hem snel gedag, want voor je het weet is hij 6 weken weg.
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.quote:
Jij kan goed rekenen zeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum. Fan van Ajax, Sky en helden zoals Zidane/Federer/Xabi Alonso/Van Rossum etc. Hekel aan psv, de nos, genee etc.quote:
Dat heeft zo zijn redenenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.
Geen Eriksen? Donder dan maar weer op.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum. Fan van Ajax, Sky en helden zoals Zidane/Federer/Xabi Alonso/Van Rossum etc. Hekel aan psv, de nos, genee etc.
Kan je dit bewijzen? Zo niet, betichten we je van zelfgeilerij en daar houden wij niet van.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum.
Wie is er eigenlijk nog over?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft zo zijn redenenZe gaan trager vandaag de dag hé.
Ik heb geen cijfers voor je Stijn, maar het is wel de waarheid. Vooral in VBL, TdF en het Sport forum vinden ze mij errug leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dit bewijzen? Zo niet, betichten we je van zelfgeilerij en daar houden wij niet van.
Kapiteintje is overreden door een tram.quote:
Ga dan maar weer weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb geen cijfers voor je Stijn, maar het is wel de waarheid. Vooral in VBL, TdF en het Sport forum vinden ze mij errug leuk
Typischquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje is overreden door een tram.
Caland vond eindelijk een leven.
Happel kauwt nog na op een zure stroopwafel.
Ik post waar ik wilquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch
JanCees
LittleRabbit
Inso
Johannes
Tjacka
En vast nog wel een paar zijn naar GC
Typisch hangt de pedofiel uit in GC.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch
JanCees
LittleRabbit
Inso
Johannes
Tjacka
De kaasfabriekfraude?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch hangt de pedofiel uit in GC.
JanCees komt hier nog regelmatig.
Littlerabbit is stamleider van de GRTD-chat
Insomnia is een pre-stamleider in de GC-chat
Johannes is Johannes
Tjacka zoekt nog werk na de kaasfabriekfraude.
Jimbo vergeet jequote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is Johannes
ik heb al weken werk debielquote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ontslagen bij de kaasfabriek.
okequote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig zeg. met je lelijke apenpak.
Ik sta boven de partijen. Johannes is Johannes.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch
JanCees
LittleRabbit
Inso
Johannes
Tjacka
#Teamjohannesquote:Op zondag 26 januari 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta boven de partijen. Johannes is Johannes.
Oke.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je onlogisch een note kunnen geven omdat hij mij niet noemde in zijn lijstje?
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, PSV wint eens en stylo is er ook weer.
Alles goed?
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij bent er ook weer.
Toevallig nadat PSV weer eens gewonnen heeft.
Daar zal ik vast niet van terug hebben, een notequote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je onlogisch een note kunnen geven omdat hij mij niet noemde in zijn lijstje?
Kapi?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje is overreden door een tram.
Caland vond eindelijk een leven.
Happel kauwt nog na op een zure stroopwafel.
quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij bent er ook weer.
Toevallig nadat PSV weer eens gewonnen heeft.
De vorige keer dat ik hem sprak zei hij dat hij replica's van het geslachtsdeel van HMF op de markt wilde brengen. Hij zal dus wel bezig zijn de business op te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat Kapi druk is met het openen van zijn eigen restaurant
quote:
tl;drquote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kleurenleer[bewerken]
De kleurencirkel van Itten
Ittens kleurencirkel is gebaseerd op het subtractief kleursysteem (waarmee wordt bedoeld met verf en licht die op de verf valt). Itten kent als primaire kleuren rood, geel en blauw. De secundaire kleuren zijn oranje, groen en violet. De tertiaire kleuren ontstaan uit de menging van een primaire en een secundaire kleur. In latere jaren werd echter duidelijk dat de primaire kleuren van Itten niet de werkelijke primaire kleuren zijn, maar deze slechts benaderen. Rood is bijvoorbeeld geen echte primaire kleur, wel het roze, paarsachtige chinacridon. Deze fout heeft tot gevolg dat met de primaire kleuren van Itten geen goed paars gemengd kan worden. Niettemin zijn de subjectieve kleurervaringen die Itten in zijn boek presenteert (bijvoorbeeld de zeven kleurcontrasten) nog steeds erkend als een zinvolle beschrijving voor studenten.
De zeven kleurcontrasten van Itten zijn:
het kleur-tegen-kleur contrast: alle zuivere verzadigde kleuren, rood-geel-blauw is het sterkst.
het licht-donker contrast: zwart-wit is het sterkst.
het warm-koud contrast: rood-oranje(cadmium licht) tegen Blauw-groen(mangaan-oxide)is het sterkst.
het complementair contrast: rood-Groen of Geel-Paars of Oranje-Blauw, complementaire paren versterken de kleur het meest.
het simultaan contrast: het verschijnsel dat een willekeurige kleur de complementair-kleur virtueel oproept, zo neemt grijs binnen oranje schijnbaar een blauwe tint aan.
het kwaliteitscontrast: verzadigd tegen onverzadigd, door menging met wit, zwart of grijs, waarbij grijs makkelijk het simultaan contrast opwekt.
het kwantiteitscontrast: veel van een of twee kleuren tegenover weinig van een andere kleur.
[..]
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is Johannes
Ja.over de kunst schaten uit Firenze.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft er hier iemand kunstgeschiedenis gehad?
hoezoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah. Ik kreeg al een gevoel van TIK TAK BOEM KIJK KIJKquote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Analyse van Stijn van Halst.
wist je nog toen we zoekacties voor hem ondernomen?quote:
Ik moet een werkstuk maken over kleurcontrastenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja.over de kunst schaten uit Firenze.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik kreeg al een gevoel van TIK TAK BOEM KIJK KIJK
Ja, en hij is nu gevonden dus het was een groot succesquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog toen we zoekacties voor hem ondernomen?
Hallo GGMM.quote:
Wat een combinatie is het toch ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en hij is nu gevonden dus het was een groot succes
Gouden koppelquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een combinatie is het toch ook.
#TeamJohannes en #TeamInsomnia_
Mondriaan als.voorbeeld.nemen vriend.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een werkstuk maken over kleurcontrasten
dag smoofie lang niet gesprokenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ja, leuk Tyron, je mag nu wel weer normaal doen.
Omdat René vissen heeft en jij niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo GGMM.
Waarom ben jij mod in het Olympische Spelen topic?Je post daar verder nooit en je houdt toch niet echt van de wintersporten?
Maar alsnog gefeliciteerd ofzo
Verdiep je anders eens in het werk van de grote J. Vermeer.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebruik Malevich met zijn suprematisme, scoor je sowieso puntenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben je druk?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi insom, dat klopt. Allebei wat minder op fok.
Hier Rene.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu ga ik een sollicitatiebrief schrijven.
Graag een pakkende manier om deze te openen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mondriaan als.voorbeeld.nemen vriend.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verdiep je anders eens in het werk van de grote J. Vermeer.
Ik moet Itten als voorbeeld gebruikenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gebruik Malevich met zijn suprematisme, scoor je sowieso punten
Nee, gewoon wat minder op FOK.quote:
enne?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd een beetje verdrietig toen ik mezelfde spytoolde vandaag
Welkom. Dit is een brief...quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
ik stond ertussenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd een beetje verdrietig toen ik mezelfde spytoolde vandaag
Sommigen hebben hem wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat minder op FOK.
Saind, Tripel karmeliet gewoon bij de AH te verkrijgen hoor.
Hoop het wel, denk het ook. Defense is wel wat beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh denk je ook dat seattle wint volgende week?
hopelijk wel ja. Peytonquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoop het wel, denk het ook. Defense is wel wat beter.
uh watquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ja, leuk Tyron, je mag nu wel weer normaal doen.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ja, zo ver was ik al, bedankt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
hoi hallo
Leuk programma is dat, kijk het eigenlijk zeldenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Adames het volgende:
Overigens heb ik nog 2 keuringsdienst van waarde afleveringen gezien
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ben René, ik ben best oké. Ik ben een mod en de G staat voor God.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Jeetje toch, dit meen je niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag je wel wat meer representatief opstellen voor dit forum. Dit is niet echt modwaardig.
Dan dien je toch lekker een TR in joh.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag je wel wat meer representatief opstellen voor dit forum. Dit is niet echt modwaardig.
Ja alleen vallen de meeste afleveringen in 2 zinnen samen te vattenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk programma is dat, kijk het eigenlijk zelden
Gewoon een emailtje aan de baas sturen toch. Niks mis met een formele aanpak.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu al werk, voor een andere functie.
[..]
Muil houden, teringkind.
Je krabbelt wel erg makkelijk terug, zo is het niet leuk meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje toch, dit meen je niet.![]()
Ik lever hierbij m'n functie in.
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.quote:
Is degene die het bepaalt een vrouw? Dan kan je je charmes inzetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu al werk, voor een andere functie.
[..]
Muil houden, teringkind.
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan dien je toch lekker een TR in joh.
Zak in elkaar joh gek
tofquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.
maar die eerste gaat over de goudvis, de tweede over jenever
waarom scheld je met kankerquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gek
Maar dus wel jammer dat ik in grtd (quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.
maar die eerste gaat over de goudvis, de tweede over jenever
wat was dat mooi zegquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gek
Derde keuze voor wat? Jij bent mijn eerste keuzequote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dus wel jammer dat ik in grtd () moet lezen dat ik derde keuze en een trieste optie ben.
Heel jammer.
De eerste ronde is het een man, mocht ik die overleven een vrouw.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is degene die het bepaalt een vrouw? Dan kan je je charmes inzetten.
Voor z'n verjaardagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Derde keuze voor wat? Jij bent mijn eerste keuze.
Daar kan je een ban voor krijgen hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik citeer alleen Raymond van Barneveld.
nee, dan begreep je het verhaal niet, het was tof, maar wel zeg maar beetje raarquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dus wel jammer dat ik in grtd () moet lezen dat ik derde keuze en een trieste optie ben.
Heel jammer.
Je kan je charmes ook gerust op mannen inzetten jou kennende.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
De eerste ronde is het een man, mocht ik die overleven een vrouw.
Eigenlijk hoef ik dus maar één ronde door.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 11 dagen begint de Premier League Darts weer.
Ja het is wel altijd een beetje hetzelfde ja. Vind het soms juist wel leuk dat het onderwerp van verschillende kanten wordt benaderd. Dus dat er 1 naar een winkel gaat, 1 naar een laboratorium en 1 naar een producent. Maar het is soms wel een soort van trucjequote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja alleen vallen de meeste afleveringen in 2 zinnen samen te vatten
Net ook een gezien over de lipton thee. Daar zit in het zakje allerlei kleine suikerklontjes met een theesmaak er aan. Niet alleen in de aardbeifusion thee, maar ook de gewone groene thee. Op zich wel interessant, maar dat wordt dan weer lekker 20 minuten gerekt bij een laboratorium en zo'n eigenaar van een theespeciaalzaak die dan vertelt dat zijn thee wel wat beter is.
Dat kan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar kan je een ban voor krijgen hè.
leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 11 dagen begint de Premier League Darts weer.
Wist ik toen trouwens dat je jarig was? Kan het me niet echt herinnerenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, dan begreep je het verhaal niet, het was tof, maar wel zeg maar beetje raar
ook hebben ze constant die heerlijk naïeve vragen. de ene keer werkt dat juist goed, maar de andere keer wordt het wat zeikerig. groot punt ervan maken dat de turkse yoghurt niet daadwerkelijk in turkije wordt gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja het is wel altijd een beetje hetzelfde ja. Vind het soms juist wel leuk dat het onderwerp van verschillende kanten wordt benaderd. Dus dat er 1 naar een winkel gaat, 1 naar een laboratorium en 1 naar een producent. Maar het is soms wel een soort van trucje
Wijfquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel jammer.
jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist ik toen trouwens dat je jarig was? Kan het me niet echt herinneren
Weet alleen nog dat al m'n whisky ineens op wasquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ja
zat in de SC, zei dat ik jarig was, maar dat niemand kon langs komen en toen nodigde jij mij uit
iets te veel gedronken en dag erna verslapen voor mijn werk.
Goed van hem ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch leuk dat iemand die rol heeft overgenomen nu Kapi er even niet is.
Arme Bossie.quote:Feyenoord dacht dit seizoen een goede kans te maken op de landstitel, maar de ploeg van trainer Ronald Koeman kreeg zaterdag met 3-2 klop van hekkensluiter ADO Den Haag. Oud-speler en analyticus Jan Boskamp baalde ontzettend van de nederlaag van ‘zijn’ Feyenoord. Volgens Boskamp was het ‘waardeloos, niet om aan te zien’.
Dat laat Boskamp weten aan Sport-Promotion. “In de eerste helft hebben ze helemaal niets gedaan”, aldus Boskamp, die dacht dat Feyenoord na de 2-2 van Graziano Pellè wel door zijn drukken. Niets was minder waar. “Ik wacht al bijna twintig jaar op de landstitel en ik denk dat ik nog even geduld moet hebben”, bromde hij.
Meer sos gebruiken, val je ook af.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Saind het volgende:
Godverdomme ik ben nog steeds lam van gisteravond, ik word oud
Ja, lachen was dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord dacht dit seizoen een goede kans te maken op de landstitel,
Paar vrienden van me van de middelbare school kochten een tijdje iedere week een ons pep, met 8 man ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pep is misschien dan nog wel beter
kan me er iets bij voorstellen, je bent niet voor je lol fan van fc eindhovenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Saind het volgende:
Trouwens adames je moet eens mee gaan naar fc eindhoven. Vijf minuten van m'n huis en je weet niet waar je het zoeken moet zo grappig
5 htp slikkenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Paar vrienden van me van de middelbare school kochten een tijdje iedere week een ons pep, met 8 man ofzo.
Allemaal perfect BMI, best een idee.
Ik heb wel respect voor die gasten ja. Het leven van een fc eindhoven supporter gaat niet over rozen. Dan is ajacied zijn toch makkelijkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen, je bent niet voor je lol fan van fc eindhoven
meer om achteraf sneller te herstellen, maar wordt ook door fitnessgasten gebruikt in de cut. hoger serotonine gehalte zorgt voor minder eetlust.quote:
Jammer dat niet iedereen dit gewoon durft toe te geven.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Tjacka het volgende:
GGMM is echt een baas
ggmm
ik hou van ggmm
daarom geef ik het duidelijk aanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat niet iedereen dit gewoon durft toe te geven.
nog geneukt?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
ik had gisteren trouwens een housewarming party in een nieuwbouwwijk in utrecht, toen vriendinnen van me ook nog over de mooie placemats begonnen te praten wist ik dat ik echt oud word
Ik ben ouder dan jij bent en heb nooit zo'n gesprek gehoord. Jouw vriendinnen zijn gewoon lame.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
ik had gisteren trouwens een housewarming party in een nieuwbouwwijk in utrecht, toen vriendinnen van me ook nog over de mooie placemats begonnen te praten wist ik dat ik echt oud word
dan is er nog hoopquote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en heb nooit zo'n gesprek gehoord. Jouw vriendinnen zijn gewoon lame.
Yep. Vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef Saind het volgende:
Ja die negers zijn toch evengoed heel ander volk dan wij
Veel plezier!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even trollen in het f'noordtopic
brb
Wachtrij met spotifyquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
Vervelend is dat altijd als je een liedje aan het luisteren bent en bij jezelf denkt "oh ja, hierna ga ik dat andere liedje luisteren" en dan is dat ene liedje afgelopen en weet je niet meer wat dat andere liedje ook al weer was.
Het zal gewoon het volgende nummer van de kinderen voor kinderen cd zijn toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
Vervelend is dat altijd als je een liedje aan het luisteren bent en bij jezelf denkt "oh ja, hierna ga ik dat andere liedje luisteren" en dan is dat ene liedje afgelopen en weet je niet meer wat dat andere liedje ook al weer was.
Nee, ik luister andere muziek dan jij.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal gewoon het volgende nummer van de kinderen voor kinderen cd zijn toch?
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik luister andere muziek dan jij.
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best blij ben met m'n literpullenScheelt aardig vaak naar de keuken lopen
Kreeg ik bij een lading bier uit Duitslandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 22:20:34 ]
Doe maar stoer, ik stuur die copietjes niet meer door...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik luister andere muziek dan jij.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar stoer, ik stuur die copietjes niet meer door...
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg ik bij een lading bier uit DuitslandGoeie pullen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg ik bij een lading bier uit DuitslandTof. Ik heb 2 van die enorme glazen van McChouffe, ken je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Is dat het merk met dat kaboutertje?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Ik heb 2 van die enorme glazen van McChouffe, ken je die?
Yes.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat het merk met dat kaboutertje?
Ik ken het enkel in combi met arbeid.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaar de uitdrukking 'Stadslucht maakt vrij'
Wie is bekend met deze uitspraak?
je brakheid weer aan het wegdrinken?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best blij ben met m'n literpullenScheelt aardig vaak naar de keuken lopen
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...quote:
Ik ben zelf ook helemaal geen fan van speciaalbieren. Alleen gewoon pils vind ik lekker.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...
koffielikeur blijkbaar, nooit gewetenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.quote:
Onlogisch gooit het roer om.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.
Geen boterhammen meer
Yep en literflessen bier dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
koffielikeur blijkbaar, nooit geweten
Ben jij er zo éénquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.
Geen boterhammen meer
lekker aan het speltbrood andersquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen boterhammen meer
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo Don
Pak je vrijdag Vitesse nog mee?
Uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?
Ik heb een boze forumgebruiker naar jou doorgestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?
Ja heb er 6 van la chouffe, keer voor een euro gekocht bij de Makro, restpartijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Ik heb 2 van die enorme glazen van McChouffe, ken je die?
Toch niet tjacka weer he...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een boze forumgebruiker naar jou doorgestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |