SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moeten al hun schuld terugbetalen aan de staat bedoel jequote:Op zondag 26 januari 2014 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kas puilt uit op het moment, ze geven geen cent uit.
Even herhalen voor wie mijn statement gemist had.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert moet KNVB baas worden.
#koningevertquote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even herhalen voor wie mijn statement gemist had.
buffer opbouwen en kiezen voor lange termijnquote:Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Snap alleen nooit zo goed hoe ze drie keer kampioen worden en het voor elkaar krijgen om elk seizoen weer iets matiger te zijn. Je zou verwachten dat je juist stappen vooruit maakt dan gezien de knaken die je steeds pakt.
Is niet nodig, dat doet Ajax al jarenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
tyfus tering tuig. Gewoon zonder supporters spelen 4 wedstrijden
Arena kopenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
buffer opbouwen en kiezen voor lange termijn
umad?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is niet nodig, dat doet Ajax al jaren
Ik denk het ook, of van de beurs af.quote:
Wat doen ze? Giraffen maken van balonnen?quote:
Juist..quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wat doen ze? Giraffen maken van balonnen?
Je zou maar blij zijn als je wint. Schandalig joh.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef donroyco het volgende:
Kijk die Blind blij zijn als een klein kind.
Koop nog maar 5 spelers, dan gaat het ms beterquote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Saekerhett het volgende:
Pffff wat onnodig moeilijk gemaakt. En ik hoef Siggy en De Sa niet meer in de basis te zien.
10 potjes en klaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog even een paar wedstrijden geduld hebben.
xDquote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat te ver. We gaan vechten op het parkeerterrein van Psv. hahaha
Van de beurs af zou ik echt zulke onzin vinden. Je hebt er totaal geen last van.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook, of van de beurs af.
Niemand hapt. U mad?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Koop nog maar 5 spelers, dan gaat het ms beter
Ze winnen zelfs wedstrijden waarin Fischer meedoet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax wint zelfs wedstrijden met Sigthorsson in de spits, geniaal.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Groningen - Twente FT 0-3, mooie wedstrijd
U so funnyquote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk 1-1 was wel terechter geweest. Net zoals PSV AZ gisteren ook 1-1 meer verdiend zou zijn geweest.
Dat deden ze altijd al. Niks speciaals aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze winnen zelfs wedstrijden waarin Fischer meedoet.
Oh jawel hoor. Fischer kan namelijk helemaal niks. Jozefzoon >quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat deden ze altijd al. Niks speciaals aan.
Helaas wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeien
3 punten is 3 punten
Wel met dit povere spel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar blij zijn als je wint. Schandalig joh.
Gaan jullie die 13 punten nog goed maken denk je?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
Stand Eredivisie na 20 speelronden:
Ajax 20-43
Vitesse 20-41
FC Twente 19-37
Feyenoord 20-36
Heerenveen 20-30
PSV 20-29
Klopt. En als ze het doen, scoort Ajax wel onverdiend in de 95ste minuut. Want zo rollen zijquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is toch wel handig dat er geen enkele ploeg durft te aanvallen tegen Ajax. Ook al speel je slecht, je wint toch wel.
Dat kan niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Sala-adin het volgende:
Volgende week 5 punten uitlopen op vitesse
serero.gifquote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Kolder, sympathieke gastDie hebben ze bij Ajax niet.
Ajax wordt ietsjes overschat door het gros van de eredivisietrainers gok ik zo. Het is niet dat het vandaag vertoonde spel een incident is.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is toch wel handig dat er geen enkele ploeg durft te aanvallen tegen Ajax. Ook al speel je slecht, je wint toch wel.
XDquote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt er maximaal drie uitlopen.
Ze spelen dan ook gewoon op 10% van hun kunnen en winnen zelfs dan nog van al die droeftoeters in de eredivisiequote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax wordt ietsjes overschat door het gros van de eredivisietrainers gok ik zo. Het is niet dat het vandaag vertoonde spel een incident is.
ach al speelt ajax op 10 procent, dan is het voetballend nog steeds beter dan de restquote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax wordt ietsjes overschat door het gros van de eredivisietrainers gok ik zo. Het is niet dat het vandaag vertoonde spel een incident is.
Nee, niet bepaald.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook gewoon op 10% van hun kunnen en winnen zelfs dan nog van al die droeftoeters in de eredivisie
Klopt, al die ingravende kutploegen kom je elke week tegen, valt niet tegen te voetballenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bartholomew Ogbeche is een mond vol zei ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net deepthroat geneukt en flink gechoked. Ze heeft namelijk een paarse kop
Daarom altijd Bojan in de spits ipv Siggi die gewoon helemaal niks kanquote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, al die ingravende kutploegen kom je elke week tegen, valt niet tegen te voetballen
Gore sletquote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bartholomew Ogbeche is een mond vol zei ze.
Het is vaak meer een keuze dan dat Ajax echt haar wil kan opleggen heb ik het idee.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vroeg of laat wordt elke Eredivisieploeg door Ajax teruggedrongen tot eigen helft.
Gelukkig niet zeg. Ik ben in de ongelukkige positie dit weekend dat ik 4 eredivisiewedstrijden heb gezien en de enige ploeg die er een beetje wat van kon was fucking NEC.quote:
Dan zie je dat fout, jij baseert je mening waarschijnlijk vooral op de wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax. PSV had laatst tegen Ajax absoluut niet de instelling om in te zakken, maar in de tweede helft komen ze er simpelweg niet meer uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vaak meer een keuze dan dat Ajax echt haar wil kan opleggen heb ik het idee.
PSV speelt ook gewoon op de omschakeling. Al het hele seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan zie je dat fout, jij baseert je mening waarschijnlijk vooral op de wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax. PSV had laatst tegen Ajax absoluut niet de instelling om in te zakken, maar in de tweede helft komen ze er simpelweg niet meer uit.
Zeg eens eerlijk, hoeveel wedstrijden van Ajax heb jij gezien dit seizoen?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV speelt ook gewoon op de omschakeling. Al het hele seizoen.
Ik heb doorgaans niet de neiging om dat bij te houden.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoeveel wedstrijden van Ajax heb jij gezien dit seizoen?
Tegen ajax in de 1e helft hebben we totaal niet in de omschakeling gespeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV speelt ook gewoon op de omschakeling. Al het hele seizoen.
Uh, jawel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tegen ajax in de 1e helft hebben we totaal niet in de omschakeling gespeeld
De meeste mensen kunnen wel een redelijke schatting maken, maar ik denk dat ik hieruit op kan maken dat jij lang niet alles gezien hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans niet de neiging om dat bij te houden.
Klopt. Spelen vaak op dezelfde dag, dan kan dat ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen wel een redelijke schatting maken, maar ik denk dat ik hieruit op kan maken dat jij lang niet alles gezien hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tegen ajax in de 1e helft hebben we totaal niet in de omschakeling gespeeld
Ik had een leven. Mag het?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij was de hele dag boodschappen aan het doen?
Dude 1e helft waren jullie nergens.Als het mee had gezeten stonden jullie met 0-2 achter ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv kreeg kansen op de omschakeling of blunders van Ajax. De 2e helft ging Ajax een tandje hoger en toen was Psv nergens.
Dat zeg ik toch ook. Maar Psv was qua veldspel niet beter en kreeg die kansen dmv geluk en omschakeling...Dus afwachten ipv het spel maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude 1e helft waren jullie nergens.Als het mee had gezeten stonden jullie met 0-2 achter ofzo
niks mis meequote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Maar Psv was qua veldspel niet beter en kreeg die kansen dmv geluk en omschakeling...Dus afwachten ipv het spel maken.
twitter:NUsport twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:45:40FC Groningen-FC Twente wordt op woensdag 12 februari ingehaald reageer retweet
Leuk weekje voor Twente dan. Eerst op bezoek bij PSV, dan op bezoek bij Groningen en afsluiten met een thuiswedstrijd tegen Vitesse.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
twitter:NUsport twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:45:40FC Groningen-FC Twente wordt op woensdag 12 februari ingehaald reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 19:09:31De 11 van Feyenoord | Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius #feyvit reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 19:10:28De 11 van Vitesse | Velthuizen; Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Atsu, Vejinovic; Ibarra, Havenaar en Piazon #feyvit reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat Feyenoord gaat winnen.
Dat is een stuk rustigere week dan de gemiddelde club die CL/EL moet spelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk weekje voor Twente dan. Eerst op bezoek bij PSV, dan op bezoek bij Groningen en afsluiten met een thuiswedstrijd tegen Vitesse.
Lijkt me wel in de eigen Kuip. Traore begint op de bank.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat Feyenoord gaat winnen.
Idd. Met zijn domme vragen. Ik wist exact wat Koeman ging zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een matige interviewer die nieuwe
Een wedstrijd maakt niet uit, maar Feyenoord-Vitessequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Een speciale aflevering van VI tijdens een wedstrijd plannen vind ik wel zo dom.
Een wedstrijd plannen tijdens de verjaardag van Johan is dommer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Een speciale aflevering van VI tijdens een wedstrijd plannen vind ik wel zo dom.
Ja, dat is nog facepalmwaardiger ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een wedstrijd maakt niet uit, maar Feyenoord-Vitesse
Als het GAE-Cambuur was had daar toch bijna niemand naar gekeken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een wedstrijd plannen tijdens de verjaardag van Johan is dommer.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook!
Is dat niet even mooi meegenomen jongens?
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Mansjester het volgende:
Ze komen nu het veld op. Loopt mijn stream erg achter?
Nu op 30 secondenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Mansjester het volgende:
Ze komen nu het veld op. Loopt mijn stream erg achter?
Hier ook, high five!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, de mijne is nu bij de opstelling van Vitesse
Ziet er niet uit iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een lelijke shirtsponsor van Vitesse.
1:40quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik merk het wel aan de reacties hier. Het kan opzich wel, aangezien het al na 8 uur was...
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik merk het wel aan de reacties hier. Het kan opzich wel, aangezien het al na 8 uur was...
ik was heul eerderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoop de chips en niet de zak. xD
Zou wat zijn. Chips waarvan je de zak op kan eten. Scheelt weer vervuiling enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoop de chips en niet de zak. xD
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een zak chips, zonder zak.
Ja, maar als ik dan naar jouw UI kijk, is dat opeens weer weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd een hoop seksuele spanning tussen ons, heb jij dat ook?
Denken dat Dordrecht kampioen wordtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
De kampioensrace is vroeg beslist dit seizoen...
Die ernaast is ook niet goed snikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef Ooku het volgende:
Onbegrijpelijk fluitenWa'n mongol die commentator!
Ja de commentatoren bij Fox zijn wel van een bedroevend niveau de laatste tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ernaast is ook niet goed snik
altijd ja. Op Eddy Poelmann naquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja de commentatoren bij Fox zijn wel van een bedroevend niveau de laatste tijd
Omdat de KNVB ons er weer even aan moet herinneren dat ze kut is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom Feyenoord - Vitesse op vrijdag?
Om ervoor te zorgen dat VI weinig kijkers krijgtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom Feyenoord - Vitesse op vrijdag?
Totaal niet nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Tyron het volgende:
de co commentator heeft niet de juiste stem hier voor
xDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Natuurlijk wok je niet alleen, wat ben je dan voor een mongool?
Je weet wat Johannes nu graag wil zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
Ik moest ff de was uit de wasmachine halen, maar nu kijk ik dan echt.
PS: ik eet wokkels.
Dit soort mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Natuurlijk wok je niet alleen, wat ben je dan voor een mongool?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit soort mensen.
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.
Hij hoeft er maar om te vragen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet wat Johannes nu graag wil zien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit soort mensen.
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.
Niet alleen als analist toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
De Wolf als analist klinkt toch een beetje raar.
Als commentator ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
De Wolf als analist klinkt toch een beetje raar.
Ze hebben ongeveer hetzelfde iq denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co-commentaar klinkt bijna altijd ongemakkelijk ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Tyron het volgende:
commentatoren gaan wel op elkaar in, dat is wel goed, normaal negeren ze elkaar
Adriaanse zou een goede zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Co-commentaar klinkt bijna altijd ongemakkelijk ja.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer hetzelfde iq denk ikGeen 135 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |