Gerrit kan jullie toch ook wel leren op de ATB in waaiers te rijden?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Oksel het volgende:
Niet op de racefiets. Op de ATB wel, dan kan ik niet efkes uit de wind gaan fietsen![]()
Kaas was mee, die verpeste de waaier weer eens. Peletonvuller.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gerrit kan jullie toch ook wel leren op de ATB in waaiers te rijden?
Zou je Gerrit anders wel serieus nemen? Homo!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef Patroon het volgende:
Als ik op Gerrit Google zie ik dit:
[ afbeelding ]
Je zal natuurlijk wel begrijpen dat ik hem nu niet meer serieus kan nemen.
quote:
Water aan de buitenkant is niet zo'n ramp toch? Als je het maar niet weken buiten laat liggen, volgens mij moet een nachtje of 2 zonder overkapping wel kunnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Oksel het volgende:
Vandaag weer 1,5m3 hout versleept. Ligt nu ongeveer gestapeld 7,5m2 in 't hok, en nog 2-3m3 gestapeld buiten 't hok. Grotendeels is alles nat, op 2m3 na. Leuke hobby, zo'n haard
Wij noemen zo iemand amandelspijs. Slechts vulling.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kaas was mee, die verpeste de waaier weer eens. Peletonvuller.
Kom je in februari achterquote:Op zondag 26 januari 2014 18:27 schreef Tommeke het volgende:
Overigens denk ik dat diejen koasplank wel hard kan fietsen.
Datum stond nog niet vast dacht ik?quote:
Ohja. De 9e rijden Patroon en in Annen hoor haha!quote:Op zondag 26 januari 2014 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Datum stond nog niet vast dacht ik?
Weet ik. Ik ga sterven in het wiel en huilend over de streepquote:Op zondag 26 januari 2014 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ha! Ik zet jullie op de kant en dan rijd ik jullie karretje in de poep.
Dat gaat vast goedkomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:17 schreef Patroon het volgende:
maar is tijdens die tocht absoluut niet de bedoeling dat het een wedstrijd gaat worden
Wel als ik lek rij toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet toch niet de hele tijd op die jankende toerders gaan wachten ofwa?
Die mannen die meegaan, kunnen allemaal behoorlijk rijden. Daar hoef jij niet op te wachten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet toch niet de hele tijd op die jankende toerders gaan wachten ofwa?
Bij Ahoy doen ze een blokje om als er iemand lekrijdt Das ook wel een idee.quote:
Opzich wel een goede tactiek ja!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij Ahoy doen ze een blokje om als er iemand lekrijdt Das ook wel een idee.
Toen ik nog bij de elites reed had onze ploegleider bedacht dat iedere renner een buddy had, als je dan moest pissen of je had lek, deed de rest een tandje minder. Dan moest je met je buddie kop over kop keihard rijden om weer bij te komen.
Int begin ging dat best goed, maar na een tijdje begonnen we dan te narren uit verveling en gingen steeds iets harder rijden als er een paar probeerden terug te komen, nou je had ze moeten horen vloeken als ze helemaal kapot weer bij kwamen hehe.
Als dat al de definitie van een man isquote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Naja bedoel te zeggen, ze hoeven iig niet te lossen bij 30
En dat is ook wel handig ja. Moet je alleen wel weten dat iemand lek heeft geredenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef Patroon het volgende:
Wij rijden ook door als iemand lek rijdt en keren een aantal minuten later weer om en rijden zelfde weg terug.
..... heb je een materiaalwagenquote:
Ik krijg ongeveer 1 kudo per 12 km (133 km, 11 kudo's. Dus 200 zou 16-17 kudo's opleveren en 300 een stuk of 25quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ivo's 300km laat ik dit jaar efkes voorbij schieten peisk maar die 200km ritjes zijn wel mooie trainingsritten. Vast zoon 20 kudos waard op Strava elk.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ivo's 300km laat ik dit jaar efkes voorbij schieten peisk maar die 200km ritjes zijn wel mooie trainingsritten. Vast zoon 20 kudos waard op Strava elk.
zo simpel is het niet, als je in maart of februari in de kou die afstand al doet is dat toch iets anders dan in juni met 22 graden en een smooth briesje.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 1 kudo per 12 km (133 km, 11 kudo's. Dus 200 zou 16-17 kudo's opleveren en 300 een stuk of 25
True. Maar die 133 was ook in de kou. Dus dat is wel weer vergelijkbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zo simpel is het niet, als je in maart of februari in de kou die afstand al doet is dat toch iets anders dan in juni met 22 graden en een smooth briesje.
Hoe laat is die alleycat?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
8-2 zit ik al in Zwolle voor de bierweek alleycat als alles doorgaat. Dan komt 9-2 Friesland wel goed uit.
Lekkere afstand! Heb je mazzel dat daar geen sneeuw ligt!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag ff naar TIlburg gefietst met tussenstop bij de Stalen Ros beurs in Dessel. Dessel was wel prettig, niet te groot en een aantal handelaren met zeer prettig geprijsde spullen. Een paar Suntour Superbe Pro remmen voor 15 Euro bijvoorbeeld, een van de beste single pivot remsets die ooit gebouwd zijn. Weer viel heel erg mee, pas vanaf Turnhout wat regen gehad.
Als je dat nou eens doet op een schappelijke tijd voor de werkende manquote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe laat is die alleycat?
Ga die ochtend 2 uurtjes fietsen op de baan in Apeldoorn (of Alkmaar, weet het eigenlijk niet)
Als je naar alkmaar gaat moet je 't ff zeggen. Kom ik wel ff kijken. Wil altijd nog eens zien hoe het op de baan er aan toe gaat. En kan ik kijken of je actie vast te leggen isquote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ga die ochtend 2 uurtjes fietsen op de baan in Apeldoorn (of Alkmaar, weet het eigenlijk niet)
Vraag maar an je baas.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij beginnen we om 10u ofzo, is een clinic.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat nou eens doet op een schappelijke tijd voor de werkende man
[..]
Als je naar alkmaar gaat moet je 't ff zeggen. Kom ik wel ff kijken. Wil altijd nog eens zien hoe het op de baan er aan toe gaat. En kan ik kijken of je actie vast te leggen is
Ik had dat alleen met de eerste 300. Afgelopen jaar ( toen jij het te koud vond) helemaal niet. Toch maf, misschien die eerste keer niet goed soepel getrapt ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Oksel het volgende:
Man, die 300 toen was echt gekkenwerk. Net als Grip nog 2 weken last gehad van m'n knieen.
Wandelen? Had je lekke band?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had dat alleen met de eerste 300. Afgelopen jaar ( toen jij het te koud vond) helemaal niet. Toch maf, misschien die eerste keer niet goed soepel getrapt ofzo.
Heb nu trouwens ook een taai onderstel. In 2 dagen rondje Texel gewandeld, alleen de verdeling was een beetje ongelijk: gisteren ruim 30 km in een moordend tempo, vandaag slechts 10.
Edit: jij plaatst ook elke mooie fiets die je tegenkomt he? Doe mij die rooie dan maar. "Aan de kant!! Oprotten, ik ben een snelle bak" straalt ie uit![]()
Heb m'n meisje beloofd dat we dit jaar wat meer dingen gaan doen waar we wel samen van kunnen genieten (op sportief vlak, voordat iemand zometeen de grap maakt)quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Patroon het volgende:
Gelukkig geen geouwehoer met suffe wandeltochten en primitieve tentjes. Gewoon fietsen.
Ik van m'n hoofd. Als ik goed blijf eten en niet te gek doe trek ik zulks fysiek wel aardig. Mentaal is een ander verhaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou denk ik bij zo'n 300 eerder te veel last van mijn rug krijgen dan van mijn benen.
JIj mag sindskort weer lekker rukken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, lekker je zitbotjes pijn doen... Dan kruip ik liever met een roes van alcohol achter de kaap kont
geen kut zo nauw als je eigen klauwquote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
JIj mag sindskort weer lekker rukken.
ik ga eerst lichamelijk stuk en daardoor mentaal denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik van m'n hoofd. Als ik goed blijf eten en niet te gek doe trek ik zulks fysiek wel aardig. Mentaal is een ander verhaal.
Ik weet niet of je bij zo'n clinic mag kijken eigenlijk..
Geloof me, dat dorre gras met stenen is schadelijker voor mijn fiets dan +/-6Kg op die rubbers. En als de fiets zo staat worden je handen niet vies van het vetquote:Op maandag 27 januari 2014 09:40 schreef Patroon het volgende:
ps: kan je je fiets niet veel beter op zijn zij in het gras leggen ipv met je zadel en shifters op die stenen? Lijkt me niet echt bevorderlijk..
Zet 'm ook vaak zo neer. Dan is mijn fiets wel ietsjes zwaarder maar neerleggen doe ik liever ook niet. Als je 'm niet helemaal goed legt of er stoot iemand tegenaan schaaft 't lekker over je frame heen.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:05 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Geloof me, dat dorre gras met stenen is schadelijker voor mijn fiets dan +/-6Kg op die rubbers. En als de fiets zo staat worden je handen niet vies van het vet![]()
![]()
Die rubbers kun je altijd nog wel eens vervangen en kosten minder dan een crank, pedalen of een frame
Je kan ook een sneeuwpop makenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:10 schreef Patroon het volgende:
Ah oke.
Ik zie net dat het bij Sneek en zuidwest Friesland niet heeft gesneeuwd. Dus ik stap straks in de auto en ga vanuit daar een duurrit maken.
En je band loopt (als het goed is) niet bij elke rit leeg, dus dit is lang niet zo erg.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zet 'm ook vaak zo neer. Dan is mijn fiets wel ietsjes zwaarder maar neerleggen doe ik liever ook niet. Als je 'm niet helemaal goed legt of er stoot iemand tegenaan schaaft 't lekker over je frame heen.
Nou, bij mij de laatste tijd was het wel een paar keer raak. Maja, deels mijn eigen schuld. Hopelijk nu weer lang lek vrijquote:Op maandag 27 januari 2014 10:20 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
En je band loopt (als het goed is) niet bij elke rit leeg, dus dit is lang niet zo erg.
Ik zie trouwens niks op mijn shifters en zadel dat die zo heeft gestaan.
Krasje/veegje op het rubber van je shifter.....quote:Op maandag 27 januari 2014 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
Je druk maken om een krasje op de shifter.
Okay amandelspijsboy.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
Goed idee, wellicht heb je daar meer succes mee dan met fietsen.
Zoveel staat er toch niet vandaagquote:
Ik was te laat vertrokken, omdat ik dacht nog wind mee te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoveel staat er toch niet vandaag
Woon-werk verkeer? Kan soms net verkeerd uitpakken. Dan ga je al net iets later dan normaal weg, heb je wind tegen en moeie poten.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik was te laat vertrokken, omdat ik dacht nog wind mee te hebben
quote:
Bij de start 100, na 20 km ben ik er dan wel afquote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef Oksel het volgende:
Peleton Patroon, niet te stoppen! Strak 100 man, en knallen we er efkes 260km doorheen met 48 gemiddeld!
Woon-school verkeer. Kon het niet maken om te laat te komen, want toets, dus nogal kapot gegaan. Maar terug wel lekker met 30+ gemiddeld naar huisquote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Woon-werk verkeer? Kan soms net verkeerd uitpakken. Dan ga je al net iets later dan normaal weg, heb je wind tegen en moeie poten.
Wat een tijdenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:15 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Woon-school verkeer. Kon het niet maken om te laat te komen, want toets, dus nogal kapot gegaan. Maar terug wel lekker met 30+ gemiddeld naar huis
Bezweet op schoolquote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een tijdenKan je douchen opschool of loop je lekker te stinken tijdens de toets? En hoe ver is 't?
quote:
Is een bekende van mequote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef gerwinner het volgende:
[..]![]()
Iemand nog aan het crossen geweest dit weekend? http://www.dumpert.nl/med(...)or_de_midden_h_.html
Is mij ook wel eens overkomenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef gerwinner het volgende:
[..]![]()
Iemand nog aan het crossen geweest dit weekend? http://www.dumpert.nl/med(...)or_de_midden_h_.html
Ik heb net te horen gekregen dat ik ongeneeslijk ziek ben, dus je kunt je voorstellen dat ik dan wel even wat anders aan m'n hoofd heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef Patroon het volgende:
Grip is rustig hier. Vast nog aan het nagenieten van zijn mooie wandeling
Dafuq?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat ik ongeneeslijk ziek ben, dus je kunt je voorstellen dat ik dan wel even wat anders aan m'n hoofd heb.
Achteraf gezien had ik daar zo graag bij willen zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef Oksel het volgende:
Ongeneeslijk ziek in je hoofd sowieso.
En Kaasje is jaloers dat een ongesoigneerde opa 'm er met 2 vingers uitfietst en 'm de les leest.
Ik krijg net een sms van Gerrit, of ik nog meega naar De Hel van Twente omdattem graag nog eens met zoon held op stap wil.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef Oksel het volgende:
Ongeneeslijk ziek in je hoofd sowieso.
En Kaasje is jaloers dat een ongesoigneerde opa 'm er met 2 vingers uitfietst en 'm de les leest.
Vanmorgen was ik 81.2 waar ik een tijdje terug nog 85+ wasquote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef No-P het volgende:
70.5kg. Moet 1.5 tot 2.5kg af in 3 maanden...
Bestaat dat, tandkanker? Oeiquote:Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg je morgen bij de tandarts te horen, sorry meneer Gripper, u heeft tandkanker, dat is ongenezelijk. Het is al uitgezaaid naar je zaadleiders. U gaat binnen een week dood. En wij dat dan allemaal niet geloven en er grapjes over maken op FOK! en Facebook
ff duurtraininkje doen Robin.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef No-P het volgende:
Ik schrok... dagelijkse praktijk
70.5kg. Moet 1.5 tot 2.5kg af in 3 maanden...
Maar niet op tanden hoor.. wees gerust.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.tandarts.nl/mo(...)e_mond-_en_keelholte
Wel op het tandvlees.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar niet op tanden hoor.. wees gerust.
Niet eten van te vorenquote:
Doet me denken aan kerstnacht, toen Gripper met zijn rode dronken oogjes naar het tellertje van onze elektrische tandenborstel stond te kijken. De 2minuten moesten per se vol gepoetst worden. Patroon zijn hartslagzone discipline is er niks bijquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Gripper het volgende:
Huhu maak me nou niet bang...
Nee hoor, hoef alleen maar ff voor controle en preventief met de slijptol langs wat hoekjes tandsteen. "Wel goed blijven poetsen hoor!" zegt ze dan met zo'n strenge blik.
Hihi ik wilde geen ruzie met de mondhygiëniste natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doet me denken aan kerstnacht, toen Gripper met zijn rode dronken oogjes naar het tellertje van onze elektrische tandenborstel stond te kijken. De 2minuten moesten per se vol gepoetst worden. Patroon zijn hartslagzone discipline is er niks bij
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik daar zo graag bij willen zijn
Gerrit appte me net. Hij zegt dat jij wel kan waaierrijden maar niet strak op 't kantje durft omdat je FFWD's dan vies worden hèhè.
Ik zoek ook nog 2 setjes.. dus als je mooi koopje tegenkomt?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef ddx het volgende:
Zat ff op ebay te zoeken naar shimano schoenplaatjes, best lachwekkend wat je dan tegenkomt :
http://www.ebay.com/itm/C(...)SPD-SL-/390653512481
En dan dit in omschrijving :
'We don't offer color choice. Your order will be sent in colors at random.'
Je bent er erg trots opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu al op een aantal km wat ik normaal in Mei zou hebbenVanmorgen met tegenwind ging het eigenlijk ook verrasend makkelijk, ondanks dat ik gister ietsjes meer dan normaal gedaan hebt. Ik lijk haast in vorm te komen
ALL-TIME --- Oksel ---------- kanoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je bent er erg trots opIk zou me eerder schamen dat je de jaren ervoor zo weinig fietste
Jij hebt een raar piekmoment, dat welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu al op een aantal km wat ik normaal in Mei zou hebbenVanmorgen met tegenwind ging het eigenlijk ook verrasend makkelijk, ondanks dat ik gister ietsjes meer dan normaal gedaan hebt. Ik lijk haast in vorm te komen
Gewoon vasthouden ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij hebt een raar piekmoment, dat wel
Wat is er mis met die gastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/athletes/254600
Welke afstand?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Ingeschreven voor Limburgs mooiste. Gaat een gezellig dag worden met de collega's.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef poiuytr het volgende:
Mooi weer om te fietsen vandaag, hele morgen en middag al zon
Ik weet niet waar zijn hier is, maar hier in Overijssel is het de hele dag zonnig! Balen dat ik het alleen vanuit mijn raam kan zien, was een mooie dag voor een lange duurtraining.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik ga de 1000 km niet aantikken deze maand. Volgende maand maar weer een poging doen
Eerste dagen zijn vaak zwaar ja. Wel naar je zin?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef Patroon het volgende:
Eerste werkdag gehad, geestelijk intensief. Vanavond nog even het lichaam uitputten op de baan.
In a'dam niet iig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn hier is, maar hier in Overijssel is het de hele dag zonnig! Balen dat ik het alleen vanuit mijn raam kan zien, was een mooie dag voor een lange duurtraining.
Ik wel, maar gister ook naar de kapper dus dan heb je al snel een kouwe kop op de fiets. Morgen de balaclava aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef kaasplankje het volgende:
Grijs en kil bij ons vandaag, toch geen last gehad van de kou op de fiets.
Ik de dom om een achterderrie af te stellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef muzas het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben te dom om een voorderailleur af te stellenKrijg het gewoon niet voor elkaar...
Overijssel. 1000km in 1 maand ga ik denk ik never halen. Was lekker weer vandaag op de bikequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik ga de 1000 km niet aantikken deze maand. Volgende maand maar weer een poging doen
Nee, da's baklava vreetzakquote:
32.45 hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Patroon het volgende:
Ik ga 1000 ook net niet halen. Maar kijk voornamelijk naar uren, daarmee kom ik deze maand ongeveer op 34.
Moest even mijn piercing uithalen, maar nu gaat 't wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met borstvoeding geven Oksel? Heb je nog last van je tepels?
Waar is de tijd dat je standrechtelijk werd geexecuteerd als je gemiddelde onder de 30 was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Patroon het volgende:
Ik ga 1000 ook net niet halen. Maar kijk voornamelijk naar uren, daarmee kom ik deze maand ongeveer op 34.
Qua uren die gefietst zijn, niet gemiddeldquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
Jij hebt in elk geval die bijna 1000!
Zit nu op 4 ritjes van gemiddeld 60 km. Klote kou en klote wind, heb er weinig zin in de laatste tijd Ik heb gewoon geen karakter.
Dat betekend dat er 27 dagen in deze maand zijn/waren waarop je geen karakter hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Onzin, die vier ritten staan er, dan heb ik het recht om er over te bitchen.
En eigenlijk mot je minimaal 2x per dag dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat betekentd dat er 27 dagen in deze maand zijn/waren waarop je geen karakter had
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
En eigenlijk mot je minimaal 2x per dag dus.
27x 2+4x1=58 dagdelen zonder karakter.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef nogeenmaarten het volgende:
's Morgens en 's avonds.
[..]
27x 2+4x1=58 dagdelen zonder karakter.
Soms staat er op het pontje een mafkees die gaat me dan eerst inhalen, dan afzakken, dan weer inhalen en tegen me praten. Dan trek ik door en gaat hij me vlak voor zijn afslag weer inhalen en dan erafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
Zo was ik vd winter aant trainen in Zeeland, voorlaatste keer. Ik rijd ergens in de boerenvelden op 't gemakske, komt er een enorm lange kerel me op een koersfiets echt keihard voorbij, ik zat net te eten op de fiets maar toch in dat wiel, slaat ie 50 meter verder een erf op, hij was thuis maar moest mij nog ff lappen voor zijn eigen strontschuur.
Check.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
een enorm lange kerel me op een koersfiets echt keihard voorbij
Hij speelt met je en je hebt het niet door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms staat er op het pontje een mafkees die gaat me dan eerst inhalen, dan afzakken, dan weer inhalen en tegen me praten. Dan trek ik door en gaat hij me vlak voor zijn afslag weer inhalen en dan eraf
Aan zijn gehijg te horen en het piepen van zijn ketting zal dat wel zo zijn jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Hij speelt met je en je hebt het niet door.
Bij mij zijn 't 4 ritjes met een gemiddelde van 130km. Was een week weg rond nieuwjaar, dat kost wat kilometers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
Jij hebt in elk geval die bijna 1000!
Zit nu op 4 ritjes van gemiddeld 60 km. Klote kou en klote wind, heb er weinig zin in de laatste tijd.
ik in D1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dat D1 excuus is toch inmiddels tenenkrommend irritant.
Ja, ik werd wel ingehaald door een 80+ er (vrouw) op een opoefiets die haar cavia aan het uitlaten was, maar ik zat in D1.
En dan kwam er nog zo'n recreant voorbij in minder dan 70% wit tenue met een cadans van <80 die waarschijnlijk niet eens in D1 zat maar in D2.
En op de pont (kano) was er nog zo'n sukkel die hard zijn best deed om hard te rijden en mij voorbij ging terwijl ik in D1 bleef.
Daar winnen we toch niet de olympische spelen mee of wat.
Nee, wanneer je elke malloot in wil halen omdat je niemand voor je kan dulden, ben je goed bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ja, ik werd wel ingehaald door een 80+ er (vrouw) op een opoefiets die haar cavia aan het uitlaten was, maar ik zat in D1.
En dan kwam er nog zo'n recreant voorbij in minder dan 70% wit tenue met een cadans van <80 die waarschijnlijk niet eens in D1 zat maar in D2.
En op de pont (kano) was er nog zo'n sukkel die hard zijn best deed om hard te rijden en mij voorbij ging terwijl ik in D1 bleef.
Zo is het, niemand voor mij. Of ik dan goed bezig ben of niet, dat maakt mij niet uit joh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, wanneer je elke malloot in wil halen omdat je niemand voor je kan dulden, ben je goed bezig.
Dat ligt puur aan de training waar je mee bezig bent. Als ik volle bak aan het gaan ben dan is het gewoon een uitdaging om niemand je in te laten halen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, wanneer je elke malloot in wil halen omdat je niemand voor je kan dulden, ben je goed bezig.
Ik kan mij best een beetje voorstellen dat je een beetje moe wordt van recreanten en 80+ ers die je voorbij sjezen als je in d1 zit, maar waarom laat je je opnaaien? Je wilt toch snelste zijn, altijd? Ja toch, niet dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jammer dat je je kan inhouden. Laat ons recreanten ook eens genieten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef Tommeke het volgende:
Ik moet mezelf soms echt inhouden als ik door zo'n uitslover ingehaald word
Vanavond pasavond gehad. Zag d'r allemaal mooi uit qua kleding. Ben benieuwd naar het uiteindelijke design.
Man je bent gewoon een lamme toerder, ga toch koersen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dit is precies mijn plan voor vanavond! Enige probleem dat ik voorzie is: wat als je lampje ermee ophoudt en je staat in je eentje op die donkere dijk. Waar ik voornemens ben te gaan fietsen hebben ze geen lantaarnpalen of iets dergelijks, kan daar dus aardig donker worden. Zekerheidshalve een extra lampje meenemen denk ik dan maar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Gripper het volgende:
Ik heb gewoon een avondritje gemaakt net![]()
Heb na lang wachten m'n Chinese bouwlamp binnen, en die wilde ik proberen. Dus hophop, de donkere dijk op.
Hij is lekker fel, nu kan ik ook 600 km brevetten gaan rijden
Daarom heb ik altijd zo'n gewoon lampje en dan de bouwlamp. En in het donker zie je ook nog genoeg om thuis te komen. Misschien zie je nog het meest als je je andere lampje dan ook uitdoetquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:58 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dit is precies mijn plan voor vanavond! Enige probleem dat ik voorzie is: wat als je lampje ermee ophoudt en je staat in je eentje op die donkere dijk. Waar ik voornemens ben te gaan fietsen hebben ze geen lantaarnpalen of iets dergelijks, kan daar dus aardig donker worden. Zekerheidshalve een extra lampje meenemen denk ik dan maar?
Ik zit deze maand op 425 km, vorig jaar januari 0.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:58 schreef Aal321 het volgende:
wat als je lampje ermee ophoudt en je staat in je eentje op die donkere dijk.
Eerst fit worden, dan fietsen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:55 schreef muzas het volgende:
Niet fietsen. Heb ook geen karakter.... en geen longen meer... Hele nacht legge blaffen.
Anders hier wel voor een geeltje... Zijn wel poolse, geen noren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom ik bij jullie klaar met 100 euro voor Noren?
Als het niet op strava staat is het niet gefietst.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:01 schreef Aal321 het volgende:
Oh ik vergeet hierboven woon werk, das 40 per week extra dus 425 + 176 = 601.
Ik ga geen 4 km enkele reis loggen op strava hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het niet op strava staat is het niet gefietst.
Gewoon simpel thuis kom lampje die ik nu bijna altijd op de fiets heb zitten. (en het flink wat uren volhoudt)quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:58 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dit is precies mijn plan voor vanavond! Enige probleem dat ik voorzie is: wat als je lampje ermee ophoudt en je staat in je eentje op die donkere dijk. Waar ik voornemens ben te gaan fietsen hebben ze geen lantaarnpalen of iets dergelijks, kan daar dus aardig donker worden. Zekerheidshalve een extra lampje meenemen denk ik dan maar?
Ik zit deze maand op 425 km, vorig jaar januari 0.
Jawel. 76 of 87 euroquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Lelijk stuur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef luc.sken het volgende:
Belkin, stuk beter geworden!
[ afbeelding ]
Stuurlintje idd ff zwart. Maar mooier dan die oltre van ze idd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef luc.sken het volgende:
Belkin, stuk beter geworden!
[ afbeelding ]
Dat is wel zo. Maar goed, internetprijzen hoef je daar ook niet te verwachten, maar dit (weet niet welke 'tier' spullen het was, tiagra of DA) is wel exorbitant. Zijn ze bij mijn FM ook niet vies van. Maar gelukkig ook niet van een beetje onderhandelen en zeker met vaste klanten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Patroon het volgende:
Die service mag ook wel als je ziet wat je bij een FM aan materiaal kwijt bent. Schoonpa laatst nieuwe ketting + cassette en montage, honderdfuckingtwintigeuro
Hoe ken jij al die figuren? Via de fietsclub?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef Oksel het volgende:
Koud man, net op de fiets. Met Jos Wolfkamp rondje geregen. Won vorig jaar 19 koersen bij de amateurs, was NL kampioen bij de Masters (50+). Is zelfs sneller dan Gerrit, en gesoigneerd. Soort superversie van Kaas zegmaar. En hij kan waaier rijden.
Via Gerritquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ken jij al die figuren? Via de fietsclub?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Noren voor 100 Euro? Die blijf je slijpen, dat staal kan nooit goed genoeg zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:47 schreef Oksel het volgende:
Maar wel knap dat je zo bekend kan worden als je geen waaier kan rijden.
Dat zal best. Instapmodellen van Zandstra.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Noren voor 100 Euro? Die blijf je slijpen, dat staal kan nooit goed genoeg zijn.
Moet je de Raps schoenen hebben, heb je het gevoel dat je een gipsen poot hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zal best. Instapmodellen van Zandstra.
Duurdere noren heben ook vaak een wat mooiere, stevigere, schoen.
Die heb ik. Prima schaatsen. Breng ze 1x per jaar ff langs de slijper. Nou doe ik weinig serieus schaatsen... Af en toe een beetje aankloten op de baan hier of met goede winters een tochtje hier of daar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Dat zal best. Instapmodellen van Zandstra.
nice! En het was koud!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:38 schreef keesfietst het volgende:
Wat een wind mèn. Paar keer het achtje van Knetemann op het Kopje gemaakt als krachttraining en een omweg via de sluizen erbij om er nog een mooie duurtraining van te maken.
107km met 664hm, en dat in Noord-Holland. http://www.strava.com/activities/109762095
Werken zal je!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef jsprbcn het volgende:
Nu is het helaas even gedaan met de vrije dagen, en moet ik zien of ik in het weekend een paar uurtjes heb....
Morgen moet/mag ik weer werken, en ik weet niet wanneer ik nu weer tijd heb om te fietsen omdat mijn vriendin ook aandacht wenst in de weekeindenquote:
Waarde hechten aan Stravaquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de "Prove it" en "Gran Fondo 1" binnen![]()
Pot - ketel geval. Dus kap eens met je bijdehante gedrag. Heb je wat te compenseren ofzo? Kutbaantje waarbij je geen flikker te zeggen hebt? Of heeft je vrouw nu echt de overhand gekregen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Patroon het volgende:
Het is leuk dat dat je met goede fietsers wil fietsen, maar loop niet steeds te blaten hoe goed ze wel niet zijn en wat ze gepresteerd hebben, dat is na 1x melden meer dan voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |