Ja, daar moet je als trainer/ploeg nooit over zeiken. Iets met een pot en een ketel..quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Maar de joden staan wel bovenaan met 2 punten los.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Joden die de TT van een Feyenord-topic maken
Andere joden die danreageren
Vond het wel bizar dat er maar 3 minuten bijkwamen, terwijl er 5 wissels en heel veel onderbrekingen waren geweest. Maar goed, daar moet Koeman wel boven staan ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been kan waarschijnlijk ook z,n biezen pakken bij Genk na de 6e nederlaag op rij.
Vind ik toch wel sneu voor hem
Die komt er bij de nieuwe trainer ook niet meer aan te pas vermoed ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pietje Bell strikes again.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe vonden jullie de wedstrijd tegen Ado? Begrijp dat een verlies partij vervelend is, maar was het spel om aan te zien? Konden ze er wat van?
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.
Tussen Ajax en Ajaxquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Ach, die mannen doen wat ze kunnen. Meer zit er gewoon niet in. Ben erg benieuwd tussen wie het kampioenschap uiteindelijk zal gaan.
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.quote:
Het is bizar dat zodra de tegenstander maar één kans krijgt, dit bijna gelijk een doelpunt is bij ons?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Keeper is altijd verantwoordelijk voor de organisatie bij dode spelsituaties. Verder kon hij aan de overige goals weinig doen, maar het is hip om Mulder de schuld te geven van elke tegengoal.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.
Omdat je zo aandringt mag jij het wel doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:32 schreef kasper het volgende:
Wie werkt het speelschema in de OP eens bij?
Wat is er briljant aanquote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.
Oneens. Zit juist veel meer lijn in dan vroeger.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan![]()
Hun niveau daalt ook al jaren op rij, alleen zijn hun minder slecht dan de rest.
Zeker oneens. Niveau van Ajax is weer aan het stijgen. Natuurlijk zijn ze minder dan in 95 of 2003, maar ze zijn echt groeiendequote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan![]()
Hun niveau daalt ook al jaren op rij, alleen zijn hun minder slecht dan de rest.
Het is wel zo dat het niveau in de eredivisie er niet beter op wordtquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Oneens. Zit juist veel meer lijn in dan vroeger.
Daarbij is de ondergrens niet zo drama als bij andere ploegen. Kenmerkt zich ook door de weinige tegengoals die ze krijgen.
Gewoon de constantste en breedste en kwalitatief beste selectie v NL imo.
Ze willen ook geen fikse uitgaven meer doen. Vertrouwen op de jeugd zoiets. Schuilt wel een gevaar achter.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste seizoen onder De Boer dat ik Ajax oprecht een matig elftal vind hebben. Ook niet raar als steeds de beste spelers weg gaan en je er niks noemenswaardigs voor terughaalt. Het zegt veel meer over de rest dat je daarmee nog steeds kampioen wordt.
ja vind ik ook bizar.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is bizar dat zodra de tegenstander maar één kans krijgt, dit bijna gelijk een doelpunt is bij ons?
Niet helemaal met je eens, het is wel zo dat ieder jaar weer met 2 stappen terug begonnen moet worden maar ik vind het juist als team aardig in elkaar zitten, er zijn alleen geen spelers meer bij die er echt uitspringen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste seizoen onder De Boer dat ik Ajax oprecht een matig elftal vind hebben. Ook niet raar als steeds de beste spelers weg gaan en je er niks noemenswaardigs voor terughaalt. Het zegt veel meer over de rest dat je daarmee nog steeds kampioen wordt.
Jij vindt - gezien jouw posts - ook dat Twente Feyenoord PSV en Vitesse een betere selectie hebben. Ik ben het daar mee oneens. Ajax heeft geen echte uitschieters op dit moment, maar wel een paar mooie talentjes en spelers die zich thans goed profileren in het eerste (Veldman / Klaassen / Serero). Zet dat af tegen de speelwijze die De Boer ze oplegt en het is gewoon een goed en zeer lastig te verslaan elftal. Zo blijkt ook iedere week.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Nee. Niet echtquote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Jij vindt - gezien jouw posts - ook dat Twente Feyenoord PSV en Vitesse een betere selectie hebben.
Het is niet erg als je niet uit je strot kunt krijgen dat Ajax al jarenlang het meest constante spel speelt van de Eredivisie.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Niet echt![]()
Twente en Vitesse laten vaak wel beter voetbal zien dan Ajax. Hebben wellicht ook een wat betere basis 11 als je de spelers tegen elkaar afzet maar dat zegt lang niet alles.
Ik snap wel dat Ajacieden willen horen dat het een geweldig elftal is enzulks. Maar ook daar is het pure armoede wat er rondloopt. Zo bleek ook vandaag maar weer eens.
Een selectie die prima in balans is en een goede trainer. Dan kom je al een heel eind hier. Europees gezien in die drie jaar wel steeds verder afgegleden, iets wat volgens mij een beetje haaks staat op de doelstellingen zoals eerder uitgesproken. Verder vind ik zoals vandaag vrouwen en kinderen eerst tegen een ploeg als GAE niet echt getuigen van een uitmuntend positiespel, ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Het is niet erg als je niet uit je strot kunt krijgen dat Ajax al jarenlang het meest constante spel speelt van de Eredivisie.
Speelden vandaag niet geweldig nee, maar krijgen nauwelijks goals tegen. Bovendien is het positiespel het beste van de Eredivisie. En nee, ik zeg nergens dat ze een geweldige selectie hebben. Wel de beste en de breedste van NL.
Vrouwen en kinderen eerst. Je haalt de laatste 3 minuten aan begrijp ik? De laatste 3 minuten dat GAE niet eens gevaarlijk is geworden. Daar niet de ballen wegrossen lijkt mij eerder niet slim..quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een selectie die prima in balans is en een goede trainer. Dan kom je al een heel eind hier. Europees gezien in die drie jaar wel steeds verder afgegleden, iets wat volgens mij een beetje haaks staat op de doelstellingen zoals eerder uitgesproken. Verder vind ik zoals vandaag vrouwen en kinderen eerst tegen een ploeg als GAE niet echt getuigen van een uitmuntend positiespel, ofzo.
En verder is dit ook eigenlijk wel het laatste dat ik over Ajax te melden heb hier.
Dit. Onderbouw eens Caland.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax met het jaar afgegleden op Europees niveau is best een kansloze bewering.
dit boeit echt niemandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman over optreden, en rookbommen voor ADO - Feyenoord (3-2): 'Leek wel carnaval. Ze deden er alles aan om ons uit ritme te halen.'
huil huil
Soms moet ik ook een beetje om jou huilenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman over optreden, en rookbommen voor ADO - Feyenoord (3-2): 'Leek wel carnaval. Ze deden er alles aan om ons uit ritme te halen.'
huil huil
laten we het hopenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch denk ik wel dat wij ''gewoon'' van Vitesse winnen a.s. vrijdag.
Jep, 020 - ADO - Vitesse - Roda - Necquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch denk ik wel dat wij ''gewoon'' van Vitesse winnen a.s. vrijdag.
Spelen we nou 5 avondwedstrijden achter elkaar trouwens?![]()
Nec en ajax hebben dan nog minst kutte tijdstip met 20.45 uur, 2x 18.45 uur en 1x 20.00 uur is gewoon kutquote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Jep, 020 - ADO - Vitesse - Roda - Nec
Jezus wat een wijf ben je af en toe ook Stijn. Moest Ajax niet spelen vandaag of zo dat je weer de hele dag met Feyenoord bezig bent?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
huil huil
Hmm, als dat de beeldkwaliteit is van de docu dan is dat wel vrij amateuristischquote:
Dat kun je wel stellen ja, de filmpjes die bij SBS6 Funniest videos langskomen zijn gemiddeld van een betere kwaliteit.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmm, als dat de beeldkwaliteit is van de docu dan is dat wel vrij amateuristisch
Geen eerlijke vergelijking. Bij funniest videos zit Hansie.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja, de filmpjes die bij SBS6 Funniest videos langskomen zijn gemiddeld van een betere kwaliteit.
Haha, dat is waar ja. Hoe kom je er op.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen eerlijke vergelijking. Bij funniest videos zit Hansie.
Ajax was niet best tegen GAE maar zij winnen die pot tenminste.. in tegenstelling tot Feyenoord dat keer op keer dom puntenverlies lijdt. Aangezien Ajax ieder jaar CL speelt en dus een steeds maar grotere begroting krijgt, ben ik wel eens bang dat we naar een zelfde situatie toegaan als in Schotland.. daar wordt Celtic ieder jaar met 3 vingers in de neus kampioen. En omdat Feyenoord, als het zich al eens plaatst voor Europees voetbal, niet geplaatst is en er dus snel weer uitgeflikkerd wordt, wordt de kloof steeds groter.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een selectie die prima in balans is en een goede trainer. Dan kom je al een heel eind hier. Europees gezien in die drie jaar wel steeds verder afgegleden, iets wat volgens mij een beetje haaks staat op de doelstellingen zoals eerder uitgesproken. Verder vind ik zoals vandaag vrouwen en kinderen eerst tegen een ploeg als GAE niet echt getuigen van een uitmuntend positiespel, ofzo.
En verder is dit ook eigenlijk wel het laatste dat ik over Ajax te melden heb hier.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef rdwilbrink het volgende:
dat mensen zich druk maken om dat kansloze volk uit 020
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
Is er nog een kans dat Koeman de handdoek gooit?
Neuh, al zie ik hem na dit seizoen wel vertrekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
Is er nog een kans dat Koeman de handdoek gooit?
Het is nog niet zeker dat Koeman vertrekt. Mocht er financieel iets mogelijk zijn, dan zou Koeman zomaar voor weer een jaartje kunnen bijtekenen. Vertrekt hij dan lijkt van Gastel zijn logische opvolger. Geen grote naam, geen ervaring als hoofdcoach. Wel een Feyenoorder, en bekend met Varkenoord. Krijgt dus zeker het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Sandersson het volgende:
Is Van Gastel sowieso de opvolger v Koeman? Of bestaat daar nog twijfel over?
En zien jullie iets in hem als trainer?
Ik denk het wel. Feijenoord gaat hem deze kans wel gunnen en gezien het beperkte budget is het ook wel prettig.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Sandersson het volgende:
Is Van Gastel sowieso de opvolger v Koeman? Of bestaat daar nog twijfel over?
En zien jullie iets in hem als trainer?
Ik weet niet of v Gastel zo'n goede keuze is. Ik vrees een beetje voor het Been-effect. Wanneer het fout gaat is er weer een Feyenoord held die de poort op een niet al te leuke manier gaat verlatenquote:Op maandag 27 januari 2014 07:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben zelf wel fan van Van Gastel als hoofdtrainer. Natuurlijk net als Mario Been onervaren maar een compleet ander persoon. Zie in van Gastel een evenwichtigere trainer, rustig en goede sleutel tussen jonge Feyenoorders en de oudere generatie. Niet dat ik Koeman graag zie vertrekken maar af en toe erger ik me best wel aan bepaalde uitspraken. Soms is het gewoon verstandig om je mond te houden.
Hoi vriend. Is het niet eens tijd dat jullie gewoon bertje terughalen naar Nederland?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of v Gastel zo'n goede keuze is. Ik vrees een beetje voor het Been-effect. Wanneer het fout gaat is er weer een Feyenoord held die de poort op een niet al te leuke manier gaat verlaten
Houdt v Gastel van golfen?![]()
NEE!quote:Op maandag 27 januari 2014 07:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoi vriend. Is het niet eens tijd dat jullie gewoon bertje terughalen naar Nederland?
Van Gastel als coach, Van Bronckhorst en Van Hanegem als assistenten.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of v Gastel zo'n goede keuze is. Ik vrees een beetje voor het Been-effect. Wanneer het fout gaat is er weer een Feyenoord held die de poort op een niet al te leuke manier gaat verlaten
ZIjn nou niet de moeilijkste wedstrijden. Maarja, wie had er dan moeten staanquote:Voor John Goossens was de nederlaag bij ADO Den Haag extra wrang. Hoewel het onzin is de nederlaag toe te schrijven aan de linkermiddenvelder, blijkt zijn aanwezigheid in de basiself van Feyenoord zelden tot succes te leiden.
Goossens stond zaterdag voor de vierde keer dit seizoen bij het eerste fluitsignaal al op het veld. Tegen PEC Zwolle (2-1), RKC (1-0) en ADO Den Haag (3-2) leverde dat de Rotterdammers geen punten op. Alleen in het duel met FC Groningen op 15 december was Feyenoord de winnaar (1-0)
Van Gastel lijkt volgens mij in niets op Been. Van wie er nu zitten is hij sowieso de strengste, meer nog dan Koeman.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel dat het waar is, ik twijfel. Joris is belangrijk, maar het is ook een kans om Kongolo door te schuiven (zolang we maar niet BMI centraal en Nelom linksback gaan doen)quote:'Mathijsen kan naar Besiktas'
Joris Mathijsen heeft misschien zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord al gespeeld. Besiktas schijnt interesse te hebben in Mathijsen, zo meldt de Milliyet. De grote Turkse krant meldt dat Besiktas het contract van Mathijsen wil afkopen voor 1 miljoen euro en dat er een salaris klaar ligt van 2 miljoen euro per jaar.
Mathijsen speelt anderhalf seizoen voor Feyenoord en heeft nog een contract tot juli 2015. Mathijsen die niet erg sterk startte is inmiddels basisspeler. Mathijsen heeft aangegeven niet meer voor een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord, maar een buitenlands avontuur sloot hij niet uit. Of Besiktas een club is waar Mathijsen interesse in zou hebben is niet bekend.
Kongolo toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:17 schreef H.FR het volgende:
Als het zo is zou ik het denk ik doen, ondanks dat je dan wel een stuk ervaring verliest. Alleen kun je het je dan niet veroorloven dat BMI van de zomer weg gaat.
Maar dat is dan je enige linker centrale verdediger. Lijkt je dat niet wat krap?quote:
quote:Bruno Martins Indi heeft mogelijk zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord al gespeeld. De verdediger staat in de concrete belangstelling van Everton, zo meldt The Sun.
Afgelopen zomer ketste een transfer naar de Engelse club op het laatste moment nog af. Hij zou Leighton Baines moeten gaan vervangen, maar die vertrok niet bij Everton.
Mogelijk gaat Martins Indi alsnog zijn weg naar The Toffees vinden. Volgens de eerdergenoemde krant moet de Feyenoord-verdediger de geblesseerde Bryan Oviedo vervangen. Hij zou zo’n 9,5 miljoen euro moeten kosten.
Bij Feyenoord is Martins Indi nog in het bezit van een contract tot medio 2016. Nadat hij eerdere klaagde over een plaats op de linksbackpositie, lijkt hij daar nu geen problemen meer van te maken. Het is dan ook niet bekend of de verdediger openstaat voor een vertrek.
Zal inderdaad iemand bij moeten dan maar vind wat er nu staat ook maar matig dus als je daar een mooi bedrag voor kan krijgen grote strik er om en opzouten.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dat is dan je enige linker centrale verdediger. Lijkt je dat niet wat krap?
Denk ook niet dat hij er al klaar voor is om een heel seizoen in de basis te staan.
Ja, bij een mooi bedrag mag iedereen weg, maar zou wel oppassen. Het zou het mooist zijn als BMI voor 7-11 mln weg gaat, en dat Mathijsen gewoon zijn carriére bij ons afsluit. Kan je volgend seizoen hem nog in de basis met Kongolo als back-up, daarna Kongolo basis met een ander als back-up.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal inderdaad iemand bij moeten dan maar vind wat er nu staat ook maar matig dus als je daar een mooi bedrag voor kan krijgen grote strik er om en opzouten.
Ja 2 internationals, moet er niet aan denken.....Mathijsen speelt ook drama en daardoor kan Feyenoord ook nooit doordekken. Zeker uit niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mathijsen nu weg doen is sportief gezien erg slecht.
Die facebook supporters doen er allemaal maar een strik omheen alsod het niks is. Zelf krijg ik al paniek vlekken aan de gedachten dat je dan met de Vrij en Bmi als koppel het seizoen verder door moet.
Die eerste 2 oke, maar die gek van een Van Hanegem wil je toch niet inde buurt van je spelers hebben?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Gastel als coach, Van Bronckhorst en Van Hanegem als assistenten.
Doe ff normaal over van Hanegem, idioot.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die eerste 2 oke, maar die gek van een Van Hanegem wil je toch niet inde buurt van je spelers hebben?
Nou, het ging ook echt fantastisch toen BMI en De Vrij er samen stondenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja 2 internationals, moet er niet aan denken.....Mathijsen speelt ook drama en daardoor kan Feyenoord ook nooit doordekken. Zeker uit niet.
Dit ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef macca728 het volgende:
Ga maar verder met Kongolo en Van Beek.
Ik bedoel het niet slecht hoor en Van Hanegem is inderdaad een idioot maar hij voegt toch 0 toe en zorgt alleen maar voor onrust?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ff normaal over van Hanegem, idioot.
ga wegquote:Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor en Van Hanegem is inderdaad een idioot maar hij voegt toch 0 toe en zorgt alleen maar voor onrust?
Je komt nu net zo serieus over als dat een Feyenoorder dat over Cruijff zou zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor en Van Hanegem is inderdaad een idioot maar hij voegt toch 0 toe en zorgt alleen maar voor onrust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |