Ja, daar moet je als trainer/ploeg nooit over zeiken. Iets met een pot en een ketel..quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Maar de joden staan wel bovenaan met 2 punten los.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Joden die de TT van een Feyenord-topic maken
Andere joden die danreageren
Vond het wel bizar dat er maar 3 minuten bijkwamen, terwijl er 5 wissels en heel veel onderbrekingen waren geweest. Maar goed, daar moet Koeman wel boven staan ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been kan waarschijnlijk ook z,n biezen pakken bij Genk na de 6e nederlaag op rij.
Vind ik toch wel sneu voor hem
Die komt er bij de nieuwe trainer ook niet meer aan te pas vermoed ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pietje Bell strikes again.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe vonden jullie de wedstrijd tegen Ado? Begrijp dat een verlies partij vervelend is, maar was het spel om aan te zien? Konden ze er wat van?
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.
Tussen Ajax en Ajaxquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Ach, die mannen doen wat ze kunnen. Meer zit er gewoon niet in. Ben erg benieuwd tussen wie het kampioenschap uiteindelijk zal gaan.
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.quote:
Het is bizar dat zodra de tegenstander maar één kans krijgt, dit bijna gelijk een doelpunt is bij ons?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Keeper is altijd verantwoordelijk voor de organisatie bij dode spelsituaties. Verder kon hij aan de overige goals weinig doen, maar het is hip om Mulder de schuld te geven van elke tegengoal.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.
Omdat je zo aandringt mag jij het wel doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:32 schreef kasper het volgende:
Wie werkt het speelschema in de OP eens bij?
Wat is er briljant aanquote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.
Oneens. Zit juist veel meer lijn in dan vroeger.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan![]()
Hun niveau daalt ook al jaren op rij, alleen zijn hun minder slecht dan de rest.
Zeker oneens. Niveau van Ajax is weer aan het stijgen. Natuurlijk zijn ze minder dan in 95 of 2003, maar ze zijn echt groeiendequote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan![]()
Hun niveau daalt ook al jaren op rij, alleen zijn hun minder slecht dan de rest.
Het is wel zo dat het niveau in de eredivisie er niet beter op wordtquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Oneens. Zit juist veel meer lijn in dan vroeger.
Daarbij is de ondergrens niet zo drama als bij andere ploegen. Kenmerkt zich ook door de weinige tegengoals die ze krijgen.
Gewoon de constantste en breedste en kwalitatief beste selectie v NL imo.
Ze willen ook geen fikse uitgaven meer doen. Vertrouwen op de jeugd zoiets. Schuilt wel een gevaar achter.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste seizoen onder De Boer dat ik Ajax oprecht een matig elftal vind hebben. Ook niet raar als steeds de beste spelers weg gaan en je er niks noemenswaardigs voor terughaalt. Het zegt veel meer over de rest dat je daarmee nog steeds kampioen wordt.
ja vind ik ook bizar.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is bizar dat zodra de tegenstander maar één kans krijgt, dit bijna gelijk een doelpunt is bij ons?
Niet helemaal met je eens, het is wel zo dat ieder jaar weer met 2 stappen terug begonnen moet worden maar ik vind het juist als team aardig in elkaar zitten, er zijn alleen geen spelers meer bij die er echt uitspringen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste seizoen onder De Boer dat ik Ajax oprecht een matig elftal vind hebben. Ook niet raar als steeds de beste spelers weg gaan en je er niks noemenswaardigs voor terughaalt. Het zegt veel meer over de rest dat je daarmee nog steeds kampioen wordt.
Jij vindt - gezien jouw posts - ook dat Twente Feyenoord PSV en Vitesse een betere selectie hebben. Ik ben het daar mee oneens. Ajax heeft geen echte uitschieters op dit moment, maar wel een paar mooie talentjes en spelers die zich thans goed profileren in het eerste (Veldman / Klaassen / Serero). Zet dat af tegen de speelwijze die De Boer ze oplegt en het is gewoon een goed en zeer lastig te verslaan elftal. Zo blijkt ook iedere week.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Nee. Niet echtquote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Jij vindt - gezien jouw posts - ook dat Twente Feyenoord PSV en Vitesse een betere selectie hebben.
Het is niet erg als je niet uit je strot kunt krijgen dat Ajax al jarenlang het meest constante spel speelt van de Eredivisie.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Niet echt![]()
Twente en Vitesse laten vaak wel beter voetbal zien dan Ajax. Hebben wellicht ook een wat betere basis 11 als je de spelers tegen elkaar afzet maar dat zegt lang niet alles.
Ik snap wel dat Ajacieden willen horen dat het een geweldig elftal is enzulks. Maar ook daar is het pure armoede wat er rondloopt. Zo bleek ook vandaag maar weer eens.
Een selectie die prima in balans is en een goede trainer. Dan kom je al een heel eind hier. Europees gezien in die drie jaar wel steeds verder afgegleden, iets wat volgens mij een beetje haaks staat op de doelstellingen zoals eerder uitgesproken. Verder vind ik zoals vandaag vrouwen en kinderen eerst tegen een ploeg als GAE niet echt getuigen van een uitmuntend positiespel, ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Het is niet erg als je niet uit je strot kunt krijgen dat Ajax al jarenlang het meest constante spel speelt van de Eredivisie.
Speelden vandaag niet geweldig nee, maar krijgen nauwelijks goals tegen. Bovendien is het positiespel het beste van de Eredivisie. En nee, ik zeg nergens dat ze een geweldige selectie hebben. Wel de beste en de breedste van NL.
Vrouwen en kinderen eerst. Je haalt de laatste 3 minuten aan begrijp ik? De laatste 3 minuten dat GAE niet eens gevaarlijk is geworden. Daar niet de ballen wegrossen lijkt mij eerder niet slim..quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een selectie die prima in balans is en een goede trainer. Dan kom je al een heel eind hier. Europees gezien in die drie jaar wel steeds verder afgegleden, iets wat volgens mij een beetje haaks staat op de doelstellingen zoals eerder uitgesproken. Verder vind ik zoals vandaag vrouwen en kinderen eerst tegen een ploeg als GAE niet echt getuigen van een uitmuntend positiespel, ofzo.
En verder is dit ook eigenlijk wel het laatste dat ik over Ajax te melden heb hier.
Dit. Onderbouw eens Caland.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax met het jaar afgegleden op Europees niveau is best een kansloze bewering.
dit boeit echt niemandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman over optreden, en rookbommen voor ADO - Feyenoord (3-2): 'Leek wel carnaval. Ze deden er alles aan om ons uit ritme te halen.'
huil huil
Soms moet ik ook een beetje om jou huilenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman over optreden, en rookbommen voor ADO - Feyenoord (3-2): 'Leek wel carnaval. Ze deden er alles aan om ons uit ritme te halen.'
huil huil
laten we het hopenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch denk ik wel dat wij ''gewoon'' van Vitesse winnen a.s. vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |