quote:
*Raises handquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
En, wie hebben er allemaal een limited/collecters edition besteld?
Limited Edition hier, zat nog te denken aan de Ghost edition maar de ¤50,- meerprijs vond ik het niet waard.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
En, wie hebben er allemaal een limited/collecters edition besteld?
Ik heb wel de Ghost edition besteld. Vond het het 1x waardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Limited Edition hier, zat nog te denken aan de Ghost edition maar de ¤50,- meerprijs vond ik het niet waard.
Het is niet helemaal zoals het hoort te gaan maar vul wat foutieve gegevens in bij Amazon.com, genereer een neppe creditcard, ontvang je betakey in een seconde na je order -> cancel order. Problem solved.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als er hier nog iemand is die na het inwisselen van zijn/haar beta code een van de 3 codes over heeft, zou hij/zij die dan aan mij willen geven? Ik ben niet op tijd geweest met pre-orderen en heb geen beta key kunnen krijgen.
En dit werkt? Klinkt alsof je uit ervaring spreektquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is niet helemaal zoals het hoort te gaan maar vul wat foutieve gegevens in bij Amazon.com, genereer een neppe creditcard, ontvang je betakey in een seconde na je order -> cancel order. Problem solved.
Vanmorgen gedaan en had binnen no-time een key, werkt dus perfect en kan geen gevolgen hebben (daarbij heb je als thuiskoper het recht om je order te cancelen/terug te sturen).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dit werkt? Klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
Heb het net ff snel gedaan, staat dat er binnen 2 werkdagen een code verstuurd wordt. Hoe lang heeft het bij jou geduurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vanmorgen gedaan en had binnen no-time een key, werkt dus perfect en kan geen gevolgen hebben (daarbij heb je als thuiskoper het recht om je order te cancelen/terug te sturen).
Kreeg direct een (automatische) mail met de code. Die voer je dan in bij Bungie en klaar is kees. Vervolgens kun je de order bij Amazon cancelen en heeft het geen gevolgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb het net ff snel gedaan, staat dat er binnen 2 werkdagen een code verstuurd wordt. Hoe lang heeft het bij jou geduurd?
"quote:
goede duidelijke postquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
"" bij deze, terwijl je aan de andere kant totaal niet geïnteresseerd bent/blijft in Mass effect (wel op PC)?
(Dat was jij toch?
).
Ja, er zit verschil in (vast nog veel meer dan ik weet), maar zo op het eerste oog (en ook gehoor) toch wel behoorlijk op elkaar lijkend vind ik
![]()
Of het moet je gewoon om het shared world-gebeuren gaan, dan kan je deze opmerking wel weer snel vergeten.
-----------
Ziet er wel leuk/interessant uit deze game, maar lijkt -op het eerste gezicht iig- wel erg veel op ME dus vind ik (en dan lijkt ME me toch de betere), ik houd niet van coop-achtige gameplay én alleen een PC hier, dus tja...
![]()
Hoe kun je hem al downloaden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:56 schreef Friday12 het volgende:
Vast de game gedownload via PSNen dan donderdag knallen maar
Aight.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PSN pre order > Download beta > Cancel pre order
Dan exploderen de servers denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Aight.
Anders is ie donderdag gewoon te downloaden neem ik aan?
Hoe cancel je pre order games @ PSN?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PSN pre order > Download beta > Cancel pre order
Zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe cancel je pre order games @ PSN?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Yup ik ook... ik lees wel dit op een forum:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yep ook al fixen ze het heb ik nog een codie via Bungie en de game gedownload op de PS4
en hij download maar 12 van de 15 gig hier bij mij. Download status is 12/12 GB en bij size staat 15GB.quote:The pre-order offer has to be active during the beta. I checked what would happen if I cancelled the pre-order and restored licenses, and the client became locked. Doing the pre-order again restored the client to be available.
Dat was bij mij ook, daarna is hij aan het installeren tot het uiteindelijk 15GB is. Gewoon even wachtenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup ik ook... ik lees wel dit op een forum:
[..]
en hij download maar 12 van de 15 gig hier bij mij. Download status is 12/12 GB en bij size staat 15GB.
Ik maak 'm wel aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef LinQ het volgende:
Je kan nu via de bungie site ook een clan aanmaken, voor wanneer mensen zich geroepen voelen om een Fok! Clan te beginnen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik join wel maar geen zin om een clan aan te maken
Haha ik heb geen tijd om een clan te managen, zal ook niet elke avond online zijn, dus lijkt mij verstandig dat iemand anders dat regeltquote:
Dat is om 18:00 hier als ik het goed heb??quote:Q. Great! When is this glorious Destiny Beta of which you speak?
On PS4 and PS3, the Destiny Beta will begin on July 17th at 10AM PDT.
19:00quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is om 18:00 hier als ik het goed heb??
Jupquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef Donderjagers het volgende:
PlayStation 4 (Europe) Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!
Krijg ik mijn code(s) pas om 19:00 ?
Assholesquote:
De codes die je moet redeemen op Bungie site? Of de codes die je moet redeemen op je console?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:38 schreef Bozz187 het volgende:
Zijn de beta codes nou al verstuurd via de mail. Of moet dat nog gebeuren?
quote:Bungie.net needs a little break. We're pampering it with some much deserved maintenance.
http://www.bungie.net/en/User/coderedemptionquote:
Ja op de PS4 zelf bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
Dan moet je wachten op een code (wat ik nu doe) en dan denk ik invoeren bij de PS store.
Jup had ik net ook...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk key geaccepteerd. Doe ik bevestigen klikken. Krijg ik weer een error
Probeer het later wel.
Je snapt niet dat de servers gewoon plat zijn gegaan he? en dat dit de standaard message is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef DeeBee het volgende:
Mafklappers bij Sony. Maintenance gaan doen bij de release van zo'n grote beta...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben ingelogd, in 1 keer goed. Service is prima. Nu de game verkennen.
Dat is kut. Ik zal wel geluk hebben gehad. Ik gebruik de PSN preorder, zou dat uitmaken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]Ik nog altijd niet he zit al 40 min op dat kut Error scherm Could not connect to the Destiny servers...
Nee zijn de servers gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik zal wel geluk hebben gehad. Ik gebruik de PSN preorder, zou dat uitmaken?
8 dagen, 21/22 juli is onderhoud.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oke nu werkt het niet meer... heel psn ligt eruit
En hij duurt 10 dagen.
Serieus? Ik ben al bijna level 7.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Friday12 het volgende:
Nog altijd could not connect to the serversdan maar weer nba doen
Ja man lekker slecht geregeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben al bijna level 7.
Die voertuigen zijn overpowered zeg op die mapquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:42 schreef bjorntju het volgende:
Crucible is best leuk, alleen die moon map vind ik echt helemaal niks, en 3x raden welke map ik telkens krijgHeb denk ik 10 potjes gespeeld, en 7 daarvan waren op die moon map
een deceptie zoals bij Watch Dogs lijkt me onmogelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef utopie het volgende:
Ik hoop niet dat Destiny net zo'n overhypte bedoeling is als wat bij Watch Dogs ook zo was
Je moet eerst level 6 worden, dan is multiplayer beschikbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Zangetsu117 het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe ik online versus kan spelen, dus bijv 4 vs 4.
Wat is er mis met Warlock? Ik heb tot nu toe ook Warlock gespeeld en vind er niks mis mee? Ik ben wel benieuwd hoe hunter speelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nu al spijt van mijn class keuze. Sowieso dat ik full-game voor Titan ga in plaats van Warlock.
Dit vraag ik mij dus ook af, om een fireteam te beginnen kan ik alleen mensen kiezen uit mijn FL en spelers in mijn directe omgeving. Vind het toch raar dat ik hier niet de members van mijn groups en clan terug zie, wat is het nut hier dan überhaupt van? Of zie ik iets over het hoofd?quote:
Ik kan het ook niet vinden. Meeste mensen van die clan staan niet in mijn friends list. Beetje nutteloos zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:13 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij dus ook af, om een fireteam te beginnen kan ik alleen mensen kiezen uit mijn FL en spelers in mijn directe omgeving. Vind het toch raar dat ik hier niet de members van mijn groups en clan terug zie, wat is het nut hier dan überhaupt van? Of zie ik iets over het hoofd?
Titan is DPS met optie tot tank/support. Warlock heeft alleen een toffe super (die Novabomb).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is er mis met Warlock? Ik heb tot nu toe ook Warlock gespeeld en vind er niks mis mee? Ik ben wel benieuwd hoe hunter speelt.
Gisteren even pvp gedaan maar het is toch niet echt mijn ding.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:30 schreef Catch_me het volgende:
Heb nog 2 codes over maar hou ze denk ik lekker zelf.
Crucible, vanaf level 6.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
Online Multiplayer is alleen met je vriendjes die missies doen? Of is er ook iets van een deathmatch tegen elkaar oid?ik kan het niet vinden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef Sodapoppin het volgende:
DESTINY BETA
Dlj6-d3na-qtbf
N9gq-g6nh-r465
Ik heb ze gekregen van mijn broer die ze ook weer gekregen heeft
Acht de kans klein dat ze werken maar je kan het altijd proberen![]()
Laat het wel even weten of het gelukt is
Ik ben een liefhebberquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb nog 2 codes voor de liefhebber. Stuur maar een PM en voeg me toe op PSN: Robbus15
Ben ik het niet mee eens, vind het prima spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
vette game
gameplay helaas wel wat minder, hoop echt dat ze dat nog wat gaan aanpassen.
Alles een beetje traag en inzoomen/aimen gaat niet zo vloeiend en eenmaal ingezoomd ga je weer te snel heen en weer
Als het ze lukt om die gameplay nog beter te maken wordt het echt een zieke game
Mensen uitnodigen uit je vriendenlijst of die je onderweg tegenkomt. Leukst is om de missie Devil's Lair te spelen. Dan wordt je automatisch gematched. Die kan vanaf level 6.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe ga je bij een Fireteam? Of kan dat pas wat later als je meer missies gedaan hebt?
Ja daarom heb ik er ook zo'n hekel aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die voertuigen zijn overpowered zeg op die mapPikes vallen nog wel mee, maar die soort tanks gaan echt nergens over.
Beter man dat ie het toch doet nuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Friday12 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Router reset naar standaard... En game doet het...(eerst nog de alpha gestart die deed het ook)
8R6H-APN8-NJH8quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Waar halen jullie die codes vandaan als ik zo vrij mag zijn?
* Lt.Surge wil er ook 1
Zijn deze voor PS4?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
8R6H-APN8-NJH8
MJGB-KBNL-GTNC
Je kan kijken of 1 van deze nog werkt. Van de week gepost in de chaos maar niemand die een post heeft gestuurd met dat deze gebruikt zijn. Kan dus niets beloven
De 1e werkt! Ik ga op mijn PS4!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
8R6H-APN8-NJH8
MJGB-KBNL-GTNC
Je kan kijken of 1 van deze nog werkt. Van de week gepost in de chaos maar niemand die een post heeft gestuurd met dat deze gebruikt zijn. Kan dus niets beloven
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De 1e werkt! Ik ga op mijn PS4!
Super bedankt!
PSN?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
Je hoeft geen code te gebruiken. Ik heb via een tip die iemand hier had geplaatst de beta gedownload. Lukt dit niet meer of?
Zonder code kan je niet spelen volgens mij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
Je hoeft geen code te gebruiken. Ik heb via een tip die iemand hier had geplaatst de beta gedownload. Lukt dit niet meer of?
Via PSN krijg je vast de code. Maar niet iedereen wil een pre order daar laten staan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zonder code kan je niet spelen volgens mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Studiotje is een schijtluis
Heb een code in je DM gestopt, als hij niet werkt sorry, maar deze had ik onder ander nog over. Laat maar ff horenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Darkblade9116 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een beta key over? Ik zou het erg waarderen! Graag pm als je er een hebt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
Wel top die sfeer, ik hoop dat dit zo blijft bij dit ras. Lekker onheilspellend. Kan niet wachten totdat ik op de maan kom (breeding locatie van die dingen) .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Studiotje is een schijtluis
Wat, die level 20 shit?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Was net toevallig een multiplayer event wat 2 uur duurde in de Beta. Nieuw stuk van de tower open, en 2 nieuwe maps om op te spelen. In dat nieuwr stuk van de tower stond een nieuwe vendor, ik heb nu een Legendary cloak op m'n hunter
Nee is geen level 20. Je kon dat kopen bij een speciale vendor. Was tijdelijk open. Je moest er wel een aantal crucible matches voor winnen "Iron Banner". Kan zijn dat het nog terugkomt. Die cloak is mooi net als het doek van de Titan. Helaas is die van mij (Warlock Bond) amper zichtbaarquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Roynaldinho het volgende:
Heeft iemand nog een code over voor de PS4?
codes verstuurdquote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef Principia het volgende:
Waarschijnlijk al duizenden keren voorbij gekomen, maar ik sluit mij aan in de rij van schooierende mensen die hunkeren naar een bèta code voor de PS4 versie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
Toevallig iemand die nog een bèta code over heeft voor de PS3
Held! Thanks!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Trading Card Redemption Codes
http://uk.ign.com/wikis/destiny/Trading_Card_Redemption_Codes
[..]
[..]
codes verstuurd
Dat is?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Om 11 uur begint de Iron Banner weer. Nog 2 uur dus om wat glimmer te verzamelen!
PvP event met 2 nieuwe crucible maps, en een nieuw deel van de tower waar je legendary class items kunt kopenquote:
Onderhoud is al begonnen toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hier mensen die op maandag vrij zijn en nog even wat willen multiplayeren tot het onderhoud?
Oh ik dacht dat ik al een bericht voorbij zag komen dat het al was begonnen, zal het me wel verbeeld hebbenquote:
Dat was in Doom 1 alquote:Op maandag 21 juli 2014 12:59 schreef kreuk050 het volgende:
Wat een vet spel!
Als je in die gangen loopt met een koptelefoon op je kop geweldige muziek en je hoort de monsters aankomen, prachtigen dan keiharde aktie.
Ik vind het fantastisch. Storyline is niet heel interessant, maar wel goed opgezet en goed gepaced. De public events en de strike missions zijn echter wel helemaal fantastisch. Heel goed leven design en el erg uitdagend. Zonder teveel vergelijkingen te maken, het heeft precies hetzelfde gevoel wat ik had bij een game als WoW, waar je beloond wordt voor goed teamwork. De strike missions en public events dagen je uit om heel snel tactiek te ontwikkelen, terwijl de gewone explore mode en story missions iets meer run an gun zijn. Het sociale gehalte is ook precies goed. Je kunt makkelijk met je vrienden spelen en komt voldoende andere mensen tegen voor een team, zonder dat het aan je opgedrongen wordt.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van destiny?
Is het een overhypte game en minder leuk dan gezegd werd dat het gaat worden of is het de 65 euro wel waard om deze game te kopen?
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoelang Destiny leuk blijft om te spelen. Voor mijn gevoel is de game niet zo diep als ze doen beweren. Hoop dat bungie nog wat meer van de game gaat laten zien tijdens de laatste fase van de betaquote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Is het een overhypte game en minder leuk dan gezegd werd dat het gaat worden of is het de 65 euro wel waard om deze game te kopen?
Ik heb mezelf al dik 15 uur dik vermaakt alleen al op aarde, 100% instabuy voor mij. En als je goed zoekt heb je 'm voor een euro of 50 al volgen smij.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Het is een beta he.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
iets minder goed dan verwacht, maar ik hoopte dan ook op een zieke game die duidelijk goty zou wordenMaar wel alsnog gewoon de reden voor ps4 aanschaf en dus ook gewoon een prima game
![]()
Gameplay iet sminder dan ik hoopte, en de coöp missies jammer dat het met max 3 en niet met 4 kan, en het lijken er niet superveel te worden, ook met die cap al op 20.
Je verwacht dat ze voordat het Gold gaat nog de hele boel gaan omgooien? Het is al vrij vlot 9 september, laat staan wanneer dat ding naar de drukker gaatquote:
Nee maar ik denk niet dat je op basis van deze beta niet heel veel kan zeggen over de hoeveelheid strikemissies, de maximale hoeveelheid spelers in je striketeam en de uiteindelijke levelcap. De gameplay staat wmb als een huis, maar goed da's een persoonlijk iets natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze voordat het Gold gaat nog de hele boel gaan omgooien? Het is al vrij vlot 9 september, laat staan wanneer dat ding naar de drukker gaat
Ik heb de beta zelf niet gedaan, maar wat streams bekeken. Het had een groot herhaal factor vond ik, vraag me af of het lang een leuke game kan zijn voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat je op basis van deze beta niet heel veel kan zeggen over de hoeveelheid strikemissies, de maximale hoeveelheid spelers in je striketeam en de uiteindelijke levelcap. De gameplay staat wmb als een huis, maar goed da's een persoonlijk iets natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |