quote:
*Raises handquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
En, wie hebben er allemaal een limited/collecters edition besteld?
Limited Edition hier, zat nog te denken aan de Ghost edition maar de ¤50,- meerprijs vond ik het niet waard.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
En, wie hebben er allemaal een limited/collecters edition besteld?
Ik heb wel de Ghost edition besteld. Vond het het 1x waardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Limited Edition hier, zat nog te denken aan de Ghost edition maar de ¤50,- meerprijs vond ik het niet waard.
Het is niet helemaal zoals het hoort te gaan maar vul wat foutieve gegevens in bij Amazon.com, genereer een neppe creditcard, ontvang je betakey in een seconde na je order -> cancel order. Problem solved.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als er hier nog iemand is die na het inwisselen van zijn/haar beta code een van de 3 codes over heeft, zou hij/zij die dan aan mij willen geven? Ik ben niet op tijd geweest met pre-orderen en heb geen beta key kunnen krijgen.
En dit werkt? Klinkt alsof je uit ervaring spreektquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is niet helemaal zoals het hoort te gaan maar vul wat foutieve gegevens in bij Amazon.com, genereer een neppe creditcard, ontvang je betakey in een seconde na je order -> cancel order. Problem solved.
Vanmorgen gedaan en had binnen no-time een key, werkt dus perfect en kan geen gevolgen hebben (daarbij heb je als thuiskoper het recht om je order te cancelen/terug te sturen).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dit werkt? Klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
Heb het net ff snel gedaan, staat dat er binnen 2 werkdagen een code verstuurd wordt. Hoe lang heeft het bij jou geduurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vanmorgen gedaan en had binnen no-time een key, werkt dus perfect en kan geen gevolgen hebben (daarbij heb je als thuiskoper het recht om je order te cancelen/terug te sturen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |